0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia RS 2.0 TFSI - test spotřeby

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 17:35, RE: Zkušenost s TDi
David V napsal:
Já toho s Oktávkou I s motorem TDi moc nenajel, cca nějakých 1100 km na služebce. S motorem se mi špatně nejelo, podle PP jsem dosáhl dokonce solidní spotřeby něco přes 5 litů, a to jsem 20% cesty jel v Reichu kolem 180 km/h. Ale 2 věci mě na něm rozčilovaly (měl jsem TDi vše černé):
1) U rozjezdu to fakt chtělo cit na spojce, jinak měl motor snahu chcípat, ale jak se dostala spojka do záběru a šláplo se na to, tak to jelo jak z praku. Nicméně ty rozjezdy mně vadily dost, při popojíždění do kopc...
Sakra, měl jsem O II.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 18:32, Volba
Kdyby existovala jednoznačně správná odpověď zda je lepší benzin či diesel,dávno by už všichni vyráběli jen to jedno.Po světě chodí různí lidé s různými potřebami a proto se dělají různá auta s různými vlastnostmi.Jeden chce aby to táhlo vodspodu,jiný chce točit motor přes 5000,dalšímu jde o spotřebu,jinému o zvuk atd...Ale pomlouvat jiné auto,protože nemá ty vlastmosti,který já preferuju,mi připadá dost liché
TOM
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 18:42, RE: Celkový pohled na věc
RadekJ napsal:
Tak předem bych chtěl upozornit, že Škodovky jsem nikdy moc nemusel a nikdy nebyly v okruhu mého zájmu! Oktávka první mi připadala jako krabice, s nudnými rovnými světly vepředu a půl žehličkovými světly vzadu. Ale bylo to přece české auto... Motory koncernu mi taky nikdy moc nevoněly a jsem také spíše zaměřen na sportovní Japonce (sice mám dvoulitrovýho Japonce v benzínu, ale sportovec to určitě není). Zvláště TDI jsem neměl rád, kvůli zvukovému projevu a nejvíce charakteristiky motoru. Prostě ...
Proč myslíš,že v benzinových autech získáš lepší cit pro řazení než v dieselových?Já ten rozdíl ňák nevidím.Vždy je přece důležité udržovat motor v ideálních otáčkách-což má každý motor jinde,ale pro každý z nich musíš kvůli tomu řadit ve správný okamžik.Jen ten okamžik je jiný pro benziny a diesely a správný cit máš,když ho dokážeš najít pro každé konkrétní auto ne?
TOM
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 20:03, RE: AZNP -benzín, jednooký král mezi slepými
anonym napsal:
Tak to je drsny, tenhle clovek ty oktavky zjevne nema rad :)
A kdo takové křápy má rád ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 20:36, RE: AZNP -benzín, jednooký král mezi slepými
Fénix56 napsal:
Wau na závěr článku je hezká fotogalerie To příznivci vozidel z AZNP Mladá Boleslav budou v sedmém nebi. Určitě se jich dost najde co utratí dokonce pořizovací cenu třetiny baráku za tento "skvost". Prvotní problém nastává v montáži motoru TDI do modelu Octavia. (fobku jsem zatím neřídil) Kdo je odvážlivec či amatérský kaskadér a v Oktávce jel, tak dobře ví že Oktávka (I. fest a částečně i II.) je snaha o postavení "velkého" auta na dětském podvozku. Bohužel soudruzi od koncernu ty auta ...
Somárik, A8 je v porovnateľnej motorizácii ľahšia v priemere o 290 kg od S-klassy. A 3 tony neváži zďaleka ani Q7, nieto ešte Touareg. Octaviu nekomentujem, nejazdil som ju. Ale v princípe tvoj štýl písania pripomína zakomplexovaného Deda Vševeda, takže som náchylný neveriť ti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 20:39, RE: Co to je zač, ten Fénix56???
anonym napsal:
Ten Accord je seriovka, není tam nic upravené. Já s Japoncem nemachruji, s nikým nezávodím, jen jsem napsal svůj názor jako Fénix a to se snad může. Odpůrce nafty nejsem, ale až se koncern hne s naftovými motory dopředu a nebude do nových aut dávat staré motory, pak na ně trěba někteří nebudou nadávat. jak jsem psal výše, jízda s novým Roomstrem v naftě, byl pro mě strašný zážitek... A tam, kde nafta ztrácí dech, tam u Japonce "chytají saze"...
ta honda ti tak kouří?...())))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 20:39, T5R
simply clever, nic víc
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 21:58, RE: T5R
anonym napsal:
simply clever, nic víc
Nejlepší je chodit po svých To si dělám srandu. Jen mě doslova a dopísmene sere, že něktěří dělají vše pro to,aby se auty jezdilo víc a víc. Manželce, která jezdí z práce po 18 hod. domů zrušili před dvěma dny autobus, který by ji dovezl bez problému po práci domů (cesta cca 15 minut). Dnes čekala 45 minut na zastávce, čekala na další. Je těhotná a mě to pěkně nasralo. Holt pro ni nebudu jezdit pouze 2x týdně, ale 4x týdně. Kam to spěje? Odběhl jsem od tématu, sorry ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 22:38, RE: AZNP -benzín, jednooký král mezi slepými
Fénix56 napsal:
Wau na závěr článku je hezká fotogalerie To příznivci vozidel z AZNP Mladá Boleslav budou v sedmém nebi. Určitě se jich dost najde co utratí dokonce pořizovací cenu třetiny baráku za tento "skvost". Prvotní problém nastává v montáži motoru TDI do modelu Octavia. (fobku jsem zatím neřídil) Kdo je odvážlivec či amatérský kaskadér a v Oktávce jel, tak dobře ví že Oktávka (I. fest a částečně i II.) je snaha o postavení "velkého" auta na dětském podvozku. Bohužel soudruzi od koncernu ty auta ...
Dobře nechápu, jak takhle omezený jedinec může studovat vysokou (a snad i vystudovat)... Opravdu je to výjev jak od Franty Vokurkojc z učňáku...:(
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 23:40, RE: T5R
anonym napsal:
Nejlepší je chodit po svých To si dělám srandu. Jen mě doslova a dopísmene sere, že něktěří dělají vše pro to,aby se auty jezdilo víc a víc. Manželce, která jezdí z práce po 18 hod. domů zrušili před dvěma dny autobus, který by ji dovezl bez problému po práci domů (cesta cca 15 minut). Dnes čekala 45 minut na zastávce, čekala na další. Je těhotná a mě to pěkně nasralo. Holt pro ni nebudu jezdit pouze 2x týdně, ale 4x týdně. Kam to spěje? Odběhl jsem od tématu, sorry ...
Tak to nelze jinak než souhlasit!!!
Příští rok až zdraží MHD, rozmyslí si jet metrem zase pár lidí.
Auta na silnicích budou přibývat, protože auto se vyplatí víc!!!!!
Dělá se všechno opačně!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 10:40, TEDA TA MATEMATIKA
První okruh za 7 druhej za 11,7 a rozdíl je 3,4 ??? Tak jen doufám, že si autor bude moci spočítat třeba mléko a chleba v sámošce -:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 14:14, RE: TEDA TA MATEMATIKA
anonym napsal:
První okruh za 7 druhej za 11,7 a rozdíl je 3,4 ??? Tak jen doufám, že si autor bude moci spočítat třeba mléko a chleba v sámošce -:)
Rozdíl v litrech opraven. Děkuji za upozornění. Částka v Kč byla správně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 14:34, RE: T5R
anonym napsal:
Tak to nelze jinak než souhlasit!!!
Příští rok až zdraží MHD, rozmyslí si jet metrem zase pár lidí.
Auta na silnicích budou přibývat, protože auto se vyplatí víc!!!!!
Dělá se všechno opačně!
Tady nemůžete ale srovnávat Turbodízl a obyč benzín ale mělo by se srovnávat s Turbobenzínem-pak je to fér.A zkuste to porovnat když už jsme u koncernu například s 1.8T.zátah odspoda taky a rafika otáčkoměru se zastaví až o omezovač a ne jak u traktoru PD u čtyř tisíc.Spotřeba je větší o 2litry .No a co?A to nemluvím např. o skvělých turbo motorech saab a i v té proklaté alfě 166 je 2.0L benzín 151KW s famozním zátahem proti kterému je Tdi sračka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 15:31, RE: AZNP -benzín, jednooký král mezi slepými
Fénix56 napsal:
Wau na závěr článku je hezká fotogalerie To příznivci vozidel z AZNP Mladá Boleslav budou v sedmém nebi. Určitě se jich dost najde co utratí dokonce pořizovací cenu třetiny baráku za tento "skvost". Prvotní problém nastává v montáži motoru TDI do modelu Octavia. (fobku jsem zatím neřídil) Kdo je odvážlivec či amatérský kaskadér a v Oktávce jel, tak dobře ví že Oktávka (I. fest a částečně i II.) je snaha o postavení "velkého" auta na dětském podvozku. Bohužel soudruzi od koncernu ty auta ...
to vypada na hooodne tezky komplex :o)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 23:16, RE: T5R
anonym napsal:
Tady nemůžete ale srovnávat Turbodízl a obyč benzín ale mělo by se srovnávat s Turbobenzínem-pak je to fér.A zkuste to porovnat když už jsme u koncernu například s 1.8T.zátah odspoda taky a rafika otáčkoměru se zastaví až o omezovač a ne jak u traktoru PD u čtyř tisíc.Spotřeba je větší o 2litry .No a co?A to nemluvím např. o skvělých turbo motorech saab a i v té proklaté alfě 166 je 2.0L benzín 151KW s famozním zátahem proti kterému je Tdi sračka.
mam moznost porovnat A6 3.0TDI kterou ma ve firme kolega a mojeho 530xi - viz recenze a muzu rict ze auta se nedaji porovnavat, 520xi jede jak zbesile, A6 sice taky jeden, ale je to spis pocitovy....... jak se rika koncernovy auta si kupuji Ti kteri slapou brazdu, ti co chteji neco vic si koupi japonce, nebo BMW v benzinu.........
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.12.2007 19:02, pjetro
já jezdím vw bora 2,3 V5 benzín (rok 2001) a vůbec mi nevaděj nafty, naopak, příští rok mám v úmyslu hupnout do nafty vw passat 1,9 tdi (rok 2006), změna, celej život tankuju benzín, je mi to jedno, člověk se naučí jezdit se vším.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 14:21, skodoFka
Kua a ja mám stodvácu a ide to jak diabol, ale asi presedlám na 105 lebo táto hrozne žere
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 17:19, RE: jedině benzin
anonym napsal:
Přesně tak, jedině benzin. Škoda, že tam nemontují nějakej nadopovanej šestivál 2.8
Jak jsem napsal již do celkového přehledu testů spotřeby radím každému ať se podívá na dosažený rychlostní průměr na okruhu I. a II. u porovnávaných aut.
Pokud by TFSI mělo dosáhnout průměrné rochlosti jako TDI pak by rozdíl ve spotřebě byl daleko výraznější. Rychlostní průměr dosažený s TFSI je vpodstatě pro vozidlo typu RS ecorun. Pak je ovšem dosažená spotřeba dosti mizerná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 19.12.2007 20:44, RE: jedině benzin
anonym napsal:
Jak jsem napsal již do celkového přehledu testů spotřeby radím každému ať se podívá na dosažený rychlostní průměr na okruhu I. a II. u porovnávaných aut.
Pokud by TFSI mělo dosáhnout průměrné rochlosti jako TDI pak by rozdíl ve spotřebě byl daleko výraznější. Rychlostní průměr dosažený s TFSI je vpodstatě pro vozidlo typu RS ecorun. Pak je ovšem dosažená spotřeba dosti mizerná.
Takže u TDI by při průměru 48 km/h byla spotřeba pod 5 l/100km.
To by asi majitelé RS TDi potvrdili.
Já osobně ze zkušeností s 81kw TDi mohu sdělit, že při průměru 48 km/h v běžném provoz mám spotřebu kolem 4 l/100km. Mně se to bohužel stává jen vyjímečně, ale u manželky je to standard.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.03.2008 17:00, RE: AZNP -benzín, jednooký král mezi slepými
anonym napsal:
Proč to nebude s jeho duševním zdravím žádná sláva??? Protože napsal svůj názor?? Protože nebučí se stádem?? Protože nemá rád Škodovky?? Proč teda??
Aha, obranář.
reagovat
1 2 3 4


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.