0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia RS 2.0 TFSI - test spotřeby

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 12:43, RE: Co to je zač, ten Fénix56???
anonym napsal:
Třeba z autora čiší jen čirá závist t toho, že svou káru musí krmit dvojnásobným přídělem benzínu, než to zatracené Tdi. Mě to žíly netrhá, v každé situaci nepotřebuji jezdit 130. A nemám potřebu s nikým závodit. Kolik že ta honda ujede na plnou nádrž?
Kolik ujede honda na plnou nádrž? Taky by mě to docela zajímalo. Když jí budeš točit, aby měla ten "druhej dech", tzn. tak od 5000 tisíc ot. nahoru, benzín 2,4, tipnul bych si spotřebu tak minimálně 15 litrů na sto...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 12:55, a co teprve zítra
A co teprve zítra, až sem Šikla mrskne celkový test?? To bude rachot.

No ale zase pokud by to Šikla chytil za správný konec t.j. světla moc svítí, volant moc kulatý, červen moc červená atd, mohl by být novinářskou hvězdou roku a dala by se mu udělit i Vaculíkova cena. ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 13:14, RE: Co to je zač, ten Fénix56???
A4 napsal:
Kolik ujede honda na plnou nádrž? Taky by mě to docela zajímalo. Když jí budeš točit, aby měla ten "druhej dech", tzn. tak od 5000 tisíc ot. nahoru, benzín 2,4, tipnul bych si spotřebu tak minimálně 15 litrů na sto...
Nemám potřebu s někým závodit, jak jsem psal výše, a ani nemusím něco dokazovat sobě nebo jiným, neboť vím co V-Tec dovede. Jezdím s ním normálně, dodržuji rychlostní limity, mám 2 děti a pubertu 20 let za sebou. Pokud jedu normálně, tak mám spotřebu jako Fabie 1.4 Mpi combi, kterou, když jsme jeli se známýma do Chorvatska - oni ve 4 a my ve 4 oni museli točit trochu více aby stíhali, zatímco my jsme jen "lechtali" plyn. Asi tak. Ano, dovede to vzít 15l/100 Km, ale to ta Fábie taky, co si budeme povídat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 13:16, Co furt řešíte?
edmund napsal:
A co teprve zítra, až sem Šikla mrskne celkový test?? To bude rachot.

No ale zase pokud by to Šikla chytil za správný konec t.j. světla moc svítí, volant moc kulatý, červen moc červená atd, mohl by být novinářskou hvězdou roku a dala by se mu udělit i Vaculíkova cena. ))
Mám fabku 1,4 a v obci udělám 50km/h mimo obec 90km/h a na dálnici 130km/h uplně v pohodě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 13:40, Celkový pohled na věc
Tak předem bych chtěl upozornit, že Škodovky jsem nikdy moc nemusel a nikdy nebyly v okruhu mého zájmu! Oktávka první mi připadala jako krabice, s nudnými rovnými světly vepředu a půl žehličkovými světly vzadu. Ale bylo to přece české auto... Motory koncernu mi taky nikdy moc nevoněly a jsem také spíše zaměřen na sportovní Japonce (sice mám dvoulitrovýho Japonce v benzínu, ale sportovec to určitě není). Zvláště TDI jsem neměl rád, kvůli zvukovému projevu a nejvíce charakteristiky motoru. Prostě TDI se mě zdály jako nudné motory, které po celou dobu táhnou stejně... Co z toho, že "kua .. to jako táhne pekelně vodcpoda", když už pak nemůžete čekat od motoru nic nového ve vyšších otáčkách. Sám bych ve svým benzínu ocenil větší pružnost v nižších otáčkách a netajím se tím, že pokud do kopce zapomenu podřadit, tak mám i s 1.9 TDI 66 kW problémy... ale o tom to právě je... na benzínových motorech se mi právě líbí, že na nich se člověk nejlépe naučí řídit a získá ten správný cit pro řazení. U TDI prostě jen šlápnete na plyn a jedete ... neříkám, že by to někomu nevyhovovalo.. někdo se bez toho dokonce neobejde ... mě to rozhodně nevyhovuje! Je mi jasné, že motory TDI pěkně táhnou a mají velmi dobrou spotřebu. Motor je v podstatě dobrý a nic proti němu nemám, ale ať mi to prosím každý nevnucuje na každým rohu nebo ať mi zrovna řidiči neukazují své nabroušené ego na semaforech nebo na dálnici, protože zrovna prožívají absolutní nirvánu (no proč by ne, když řídijou "voktáfku fmetle ftédéíčku fkombále fplný palbě, na hlínách a s voleksenonama").
No a právě jsem se chtěl dostat k tomuhle testu spotřeby ... ač Škodovky prostě nemusím, tak tohle je snad jediné, co se mi líbí ... mám celkově rád turbobenzíny, ale na druhou stranu vím, že dokážou udělat v nádrži slušný podtlak... ale tohle se mi fakt líbí ... jen si to vemte.. kultivovaný benzín (žádný traktorový "kadla kadla" a celková hlučnost je o řád menší), turbo není až tak velké, aby mělo turboefekt a díky turbu má podobný zátah z malých otáček a pak ta perfektní možnost vytočit motor až za hranice 6 tis. otáček ... a spotřeba jestli je maximálně o 2 nebo 2,5 litru vyšší než u TDI ... tak oproti ropáku beru tenhle motor všemi deseti ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 14:01, Hrobařem motorů TDI
Je ten debilní filtr pevných částic! Aneb první motor, který nutí svého majitele jezdit tam, kam chce on.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 14:11, RE: Co to je zač, ten Fénix56???
anonym napsal:
Ano rozsah vyuzitelnych otacek je opravdu jen 3 000, pak mu dochazi dech, kup si nejakou mast na mozoly od razeni!!! Mimo jine v minulosti zde byl test naftu a benzinu myslim od fordu, Nafta vyrazila jako raketa, ale o to driv ji dosel dech a od pulky useku mel benzin jednoznacne na vrch.
To je prece normalni, ze char. motoru diesel a benzin je odlisna, v cem je problem? Prizpusobte styl jizdy. Otazka taky je, jak casto se rozjizdite z 0 na 100kmh, aby se projevila vyhoda benzinu vytoceneho na 6 az 7000 ot.? Asi moc ne ze? Jo, nad tech 5000ot. to uz pak jede krasne, jen nez se to rozkouli trochu trva... pro bezny provoz je alespon pro me lepsi diesel, kdy ma pri beznych 2000ot. vetsi snahu zrychlit nez benzin.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 14:14, RE: Celkový pohled na věc
RadekJ napsal:
Tak předem bych chtěl upozornit, že Škodovky jsem nikdy moc nemusel a nikdy nebyly v okruhu mého zájmu! Oktávka první mi připadala jako krabice, s nudnými rovnými světly vepředu a půl žehličkovými světly vzadu. Ale bylo to přece české auto... Motory koncernu mi taky nikdy moc nevoněly a jsem také spíše zaměřen na sportovní Japonce (sice mám dvoulitrovýho Japonce v benzínu, ale sportovec to určitě není). Zvláště TDI jsem neměl rád, kvůli zvukovému projevu a nejvíce charakteristiky motoru. Prostě ...
Když tady je problém v tom, že těhle diskuzí se účastní spousta přechytralých anonymů, jejichž celkový pohled na věc se dá shrnout do pár slov: "škodovka (VW) v TDI = sračka, benzínovej japonec = nic lepšího neexistuje". S takovýma lidma se potom těžko diskutuje. Jsou schopní donekonečna opakovat, že tdi je traktor a že hulí jak kamna. Nezapomenou samozřejmě srovnávat třeba chod motoru 1,4 tdi s benzínovým třílitrem. Jo a taky že tdi táhne do 4000, a správnej japonskej benzín od 5000 nahoru. A furt to samý dokola.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 14:20, RE: Celkový pohled na věc
RadekJ napsal:
Tak předem bych chtěl upozornit, že Škodovky jsem nikdy moc nemusel a nikdy nebyly v okruhu mého zájmu! Oktávka první mi připadala jako krabice, s nudnými rovnými světly vepředu a půl žehličkovými světly vzadu. Ale bylo to přece české auto... Motory koncernu mi taky nikdy moc nevoněly a jsem také spíše zaměřen na sportovní Japonce (sice mám dvoulitrovýho Japonce v benzínu, ale sportovec to určitě není). Zvláště TDI jsem neměl rád, kvůli zvukovému projevu a nejvíce charakteristiky motoru. Prostě ...
"Motor je v podstatě dobrý a nic proti němu nemám, ale ať mi to prosím každý nevnucuje na každým rohu nebo ať mi zrovna řidiči neukazují své nabroušené ego na semaforech nebo na dálnici, protože zrovna prožívají absolutní nirvánu "

Můžu se zeptat, kde Vám co kde vnucuje ? A kde Vám kdo kde ukazuje nabroušené EGO či prožívá absolutní nirvánu ?

Kdykoliv se tady nepíše něco i VW, Škodě, TDi a podobně, tak se strhne smršť takovýchle nesmyslných příspěvků. Fakt Vás to baví, psát takovéhle duševní srágory a zasviňovat tím jinak rozumnou debatu o autech ? něbos i připadáte dokonce vtipný ? No mně ty Vaše úvahy připadají jako zpozdilost.

" na benzínových motorech se mi právě líbí, že na nich se člověk nejlépe naučí řídit a získá ten správný cit pro řazení. "

To s benzín vs. diesel nijak nesouvisí. Správný cit pro řazení mimochodem potřebujete nejvíc u kamionu a ten jezdí na naftu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 14:55, RE: Celkový pohled na věc
anonym napsal:
"Motor je v podstatě dobrý a nic proti němu nemám, ale ať mi to prosím každý nevnucuje na každým rohu nebo ať mi zrovna řidiči neukazují své nabroušené ego na semaforech nebo na dálnici, protože zrovna prožívají absolutní nirvánu "

Můžu se zeptat, kde Vám co kde vnucuje ? A kde Vám kdo kde ukazuje nabroušené EGO či prožívá absolutní nirvánu ?

Kdykoliv se tady nepíše něco i VW, Škodě, TDi a podobně, tak se strhne smršť takovýchle nesmyslných příspěvků. Fakt Vás to baví, psát takovéhle duševní ...
Ať se vám tohle zdá zaujaté, nebo ne... bohužel se mi to stalo už několikrát, že jsem potkal řidiče, který se nedal označit jinak než "prase" a byl zrovna řidičem Octavie I nebo II v TDI nebo RS TDI ... konkrétních případů by bylo mnoho! Že mi nikdo TDI nevnucuje? Taky není úplně pravda ... znám několik případů, kdy si mojí kolegové pořídili auto s benzínovým motorem (nebo já) a pak jsem sám slyšel od jejich kamarádů věci typu: "To je benzín.. to bych v životě nechtěl!! Jedině tédéíčkovole!" a sám pak vidíte, že z parkoviště odjíždí s Favoritem nebo stodvacítkou.. prostě jim skoro nové moderní auto poplivali jen proto, že je v benzínu a sami nemají než na tu řečenou stodvácu (a to je snad ta nejhorší vlastnost lidí, kterou většinou vlastní češi)...
Můj názor prostě je, že TDI je fajn motor, ale sám bych si ho nekoupil z toho a toho důvodu a u benzínových motorů zas zdůraznil jejich nevýhody, abych se pak vůbec dostal k tomu, proč se mi líbí turbobenzínová verze v Oktě...
Naprosto souhlasím s tím, že největší cit na řazení dostanete v kamionu, který jede na naftu ... to máte pravdu ... ale řekněte mi, kolik lidí má řidičák na kamion a kolik lidí si třeba jen vyzkoušelo v tom jet ... velký nepoměr tu určitě je ... a neříkejte mi, že každý osmnáctiletý floutek, který má ještě teplý řidičák na káru, tak má možnost nasednout do kamionu, jet s ním a naučit se řadit ...
A jestli mě to baví sem psát? Ani ne... spíš mě baví číst, jak se tu všeci rozčilují kvůli volovinám a nikdo tu není schopen napsat normální příspěvěk (něříkám, že můj je normální, ale snažil jsem se o to) ...
A vy tédéíčkaři ... buďte taky trochu nad věcí...tak jak vy se rozčilujete, protože vám někdo tlačí do palice vysokootáčkový Japonský motory, tak i nám benzíňákům vám z vaší strany občas příjde vnucování TDI .. ale takhle je to bohužel všude ... já jen vím, že na obou stranách se najdou rozumní a solidní lidé, kteří si to dokážou objasnit v klidu a nad takovýma věcma, co se dějou na fórech se jen zasmát .. myslím, že pařím k jedním z nich ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 15:01, RE: Celkový pohled na věc
A4 napsal:
Když tady je problém v tom, že těhle diskuzí se účastní spousta přechytralých anonymů, jejichž celkový pohled na věc se dá shrnout do pár slov: "škodovka (VW) v TDI = sračka, benzínovej japonec = nic lepšího neexistuje". S takovýma lidma se potom těžko diskutuje. Jsou schopní donekonečna opakovat, že tdi je traktor a že hulí jak kamna. Nezapomenou samozřejmě srovnávat třeba chod motoru 1,4 tdi s benzínovým třílitrem. Jo a taky že tdi táhne do 4000, a správnej japonskej benzín od 5000 nahoru. A furt to samý dokola.
Bohužel, jak jsem psal, tohle se děje všude ... všude se vám budou snažit vaši věc poplivat, pokud u nich vznikne závist ...Ale co na tom .. tyto lidi es nacházejí na celém světě, v různých skupinách ... jakožto třeba v nesmyslném boji TDI vs. benzín ... ale každý rozumný člověk ví, že to je nesmysl a každé agregáty mají svoje plus a mínus ... a právě každému vyhovuje něco jiného ... to někteří nedokážou pochopit a proto mě to až nutilo vysvětlit, proč tak rád jezdím s benzínem ...Jestli jsem tady plodil něco proti vašemu gustu, tak se omlouvám ... už jsem v podstatě aji ztratil chuť do tohodle zasahovat ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 15:03, RE: a co teprve zítra
edmund napsal:
A co teprve zítra, až sem Šikla mrskne celkový test?? To bude rachot.

No ale zase pokud by to Šikla chytil za správný konec t.j. světla moc svítí, volant moc kulatý, červen moc červená atd, mohl by být novinářskou hvězdou roku a dala by se mu udělit i Vaculíkova cena. ))
Asi Vás zklamu, ale na redakční test si budete muset ještě dva dny počkat .-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 15:16, RE: AZNP -benzín, jednooký král mezi slepými
Fénix56 napsal:
Wau na závěr článku je hezká fotogalerie To příznivci vozidel z AZNP Mladá Boleslav budou v sedmém nebi. Určitě se jich dost najde co utratí dokonce pořizovací cenu třetiny baráku za tento "skvost". Prvotní problém nastává v montáži motoru TDI do modelu Octavia. (fobku jsem zatím neřídil) Kdo je odvážlivec či amatérský kaskadér a v Oktávce jel, tak dobře ví že Oktávka (I. fest a částečně i II.) je snaha o postavení "velkého" auta na dětském podvozku. Bohužel soudruzi od koncernu ty auta ...
Autor ma zrejme male prirozeni a tak si tento nedostatek potrebuje kompenzovat jinak...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 15:17, RE: Celkový pohled na věc
RadekJ napsal:
Ať se vám tohle zdá zaujaté, nebo ne... bohužel se mi to stalo už několikrát, že jsem potkal řidiče, který se nedal označit jinak než "prase" a byl zrovna řidičem Octavie I nebo II v TDI nebo RS TDI ... konkrétních případů by bylo mnoho! Že mi nikdo TDI nevnucuje? Taky není úplně pravda ... znám několik případů, kdy si mojí kolegové pořídili auto s benzínovým motorem (nebo já) a pak jsem sám slyšel od jejich kamarádů věci typu: "To je benzín.. to bych v životě nechtěl!! Jedině tédéíčkovole!" a s...
"bohužel se mi to stalo už několikrát, že jsem potkal řidiče, který se nedal označit jinak než "prase" a byl zrovna řidičem Octavie I nebo II v TDI nebo RS TDI ... konkrétních případů by bylo mnoho!"

Docela logicky, protože Octávek tady jezdí mraky.



"tak jak vy se rozčilujete, protože vám někdo tlačí do palice vysokootáčkový Japonský motory, "

Já se nijak nerozčiluju a z výlevů psychopatů (anti VW, TDi, ap.)mám leda srandu. A do palice mi nikdo vysokotáčkové motory netlačí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 15:27, RE: Celkový pohled na věc
anonym napsal:
"bohužel se mi to stalo už několikrát, že jsem potkal řidiče, který se nedal označit jinak než "prase" a byl zrovna řidičem Octavie I nebo II v TDI nebo RS TDI ... konkrétních případů by bylo mnoho!"

Docela logicky, protože Octávek tady jezdí mraky.



"tak jak vy se rozčilujete, protože vám někdo tlačí do palice vysokootáčkový Japonský motory, "

Já se nijak nerozčiluju a z výlevů psychopatů (anti VW, TDi, ap.)mám leda srandu. A do palice mi nikdo vysokotáčkové motory netlačí.
"Já se nijak nerozčiluju a z výlevů psychopatů (anti VW, TDi, ap.)mám leda srandu."

Úpřímně řečeno mám z těchto výlevů taky srandu ... protože vím, že tohle nikam nevede! Nejsem antiVW ani antiTDI, jen mi prostě nevyhovují, ale nikomu to tlačit do hlavy nehodlám ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 16:27, Luk
Fandím raději BMW 335d... 210kW (oproti chudým 147 u tohoto RSa) a spotřeba při sportovní jízdě do 8 litrů... Osobní zkušenost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 16:51, RE: Co to je zač, ten Fénix56???
A4 napsal:
Za prvé: zapřísáhlej antiškodovák a antikoncerňák, to je jasný. A asi nemá rád motory TDI. Nějak nechápu, jak může člověk vynaložit tolik času a energie na to, aby tady vytvořil tak dlouhej článek, kterej je přitom o ničem. Rádoby vtipný popisování toho, jak se svým automobilovým zázrakem za třetinovou cenu oktávky předjede tdi, koho to dnes může ještě bavit? Mám dojem, že jsem kdysi nějakej příspěvek v podobným duchu už četl. Možná že to bylo právě od tohohle Fénixe, možná ne, každopádně to vyp...
A tak samozřejmě že článek je napsaný aby i pobavil !!! Nemůžete ten svět brát tak vážně Mé zaměstnání je, že musím sedět za počítačem ale nemusím na něm paradoxně nic moc dělat. Tak krátím nudu, nahotinky 9h denně 5 dní v týdnu se nedají. Čím jezdím já, po tom ti nic není. Nicméně je to západoevropské větší beznínové osobní auto, které jsem si dovezl jako odkoupenou předváděčku a ještě po známosti, proto ta výhodná cena. Závodníkem nejsem, jezdím i v pravém pruhu. Ale pokud někdo moc a hlavně fakt zcela zbytečně a bezdůvodně provokuje, tak zvednu koutek a vyškolím ho, to přiznám. Spotřeba cca 12L, konec dotazů. ....Nyní musím opustit to net café, protože nám v léčebně zkončila ta vycházka ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 16:52,
Řešíte dle mého názoru velké h....o
Je až s podivem, jak se dokola pořád omílá nafta versus benzin.
Jen čekám na to, až se ozve někdo ze zástupců LPG a CNG, určitě by taky měli co říct.
Fénix 56 mi připadá, jako by právě opustil léčebnu (dle příspěvku).
Sám mám benzín, po TDI netoužím a po honďáckých motorech taky ne (řídil jsem nový Civic, dost koníků pod kapotou, do 3000 bída, pak až rychlost, jenže to už byli všichni přede mnou a já jim koukal na zadek).
Takže pište dále, rád se zase zasměju
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 17:00, RE: Luk
anonym napsal:
Fandím raději BMW 335d... 210kW (oproti chudým 147 u tohoto RSa) a spotřeba při sportovní jízdě do 8 litrů... Osobní zkušenost.
Njn BMW je jiná škola, s tím se prostě VW nemůže vůbec měřit. Motory, převodovky, dílenské zpracování a hlavně celková stavba auta. Njn např. BMW a Subaru ted dělají slušné auta souhlasím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 17:34, Zkušenost s TDi
Já toho s Oktávkou I s motorem TDi moc nenajel, cca nějakých 1100 km na služebce. S motorem se mi špatně nejelo, podle PP jsem dosáhl dokonce solidní spotřeby něco přes 5 litů, a to jsem 20% cesty jel v Reichu kolem 180 km/h. Ale 2 věci mě na něm rozčilovaly (měl jsem TDi vše černé):
1) U rozjezdu to fakt chtělo cit na spojce, jinak měl motor snahu chcípat, ale jak se dostala spojka do záběru a šláplo se na to, tak to jelo jak z praku. Nicméně ty rozjezdy mně vadily dost, při popojíždění do kopce to nebylo nic moc. Motor mi nechcíp ani jednou, ale jistotu jsem v tom necítil.
2) Bylo nemožné lehce přidat plyn, na jemné přišlápnutí plynového pedálu motor nijak nezareagoval. Postupným přidáváním došlo k tomu, že v určitém okamžiku se najednou auto rozjelo podstatně rychleji, než jsem měl v úmyslu. To mně taky lezlo na nervy. Prostě pomalu zrychlovat bylo s tím motorem velmi obtížné, a tak to dycky vypadalo, že předjížděné auto chci pořádně vohulit, ačkoliv záměr byl lehce zrychlit. Zajímá mě, jestli to bylo tím kusem nebo je to normální jev toho turbomotoru? S předchozím služebním Mercedesem s turbo-dieselem jsem takový problém nezaznamenal.
reagovat
1 2 3 4


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.