0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia RS 2.0 TFSI - test spotřeby

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 00:40, jedině benzin
Přesně tak, jedině benzin. Škoda, že tam nemontují nějakej nadopovanej šestivál 2.8
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 04:05, AZNP -benzín, jednooký král mezi slepými
Wau na závěr článku je hezká fotogalerie To příznivci vozidel z AZNP Mladá Boleslav budou v sedmém nebi. Určitě se jich dost najde co utratí dokonce pořizovací cenu třetiny baráku za tento "skvost". Prvotní problém nastává v montáži motoru TDI do modelu Octavia. (fobku jsem zatím neřídil) Kdo je odvážlivec či amatérský kaskadér a v Oktávce jel, tak dobře ví že Oktávka (I. fest a částečně i II.) je snaha o postavení "velkého" auta na dětském podvozku. Bohužel soudruzi od koncernu ty auta pořád nějak resp už zas neumí. Tak jim asi ušlo že na Touaregu padá PN (dimenzace náprav - učivo 5 ročníku vysoké, pochopil jsem to i já a to je co říct) . Oktávce sice PN už pro změnu nepadá ( i Passat B6 závidí njn) nicméně je zas ohromně nevyvážená . Český motoristický novinář v testu bohužel nikdy procenta hmotnosti připadající na PN a ZN neuvede, tak čtenáři pokud neumí obstojně německy nebo rusky nevědí. A nejlepší perlička na závěr, přidáme malinký rozvor, nyní za stálého míchání můžeme vylévat do záchoda. Proto miluju ten pocit, když mě její majitel, zas nějaké přiteplnené děcko v bílých tepláčkách a motorkářské bundě a kohoutem vyzve. To se vždycky s přítelkyní tak nasmějem To individuum musí přes své okýnko z tabulového skla cosik gestikulovat, velká kára, sporťák či dokonce motorka protivníka ho bohužel strašně dráždí. Bije se ve svá rachitická prsa se slovy Im king of the road. Ale už aspoň vím proč je mají zatemněné od A sloupku, aby nebylo vidět jaké jsou sráče s primitivními pysky a palubkama z PET lahvoviny. Pak blikne zelená, a ty nízkoprofilové plastové Matadadorky (v lepším případě fakt dlouhovydržící Continentaly) na 19 palcových kolech se začnou protáčet. Drolí se ty jedovaté benzeny a na cestě jsou čáry jak po nájezdu sprejerů. Nesmíme zapomenout na záď, elegantně zamaskovanou v černém dýmu. Ten černý dým je aby ztížil pronásledování nepříteli. Uvnitř se zatím děje adrenalinová zážitek, stroj se otřásá a posádka se musí cítit jak v ponorce U9 když dostává zásah torpédem. Místo sirény trhá ušní bubínky, ten ďábelský 130 tdi . To 130 nejsou statní plnokrevní koníci, ani pokroucení kilowatti, ale decibely !!! Jako konstrukčně to sice pravda tak hrozný motor není, musíme uznat. Bohužel zde zase, zas a znova narážíme na fakt, že kucí z vývojového místo aby projížděli své produkty, projíždí v pracovní době leda tak sociální pracovnice. Samozřejmě že za firemní prachy určené na vývoj, tak na ně myslete až budete platit svůj stroj od VW. Ale zachovejme dekorum, plácejme se po zádech a říkejme a pišme do testů, že stojí tolik, protože je tak dobrý. No takže se nějak zapomělo na tlumící materály. Pod kapotou je teňoulinká deka, nic víc nic míň. Ke všemu špatně tvarovaná, boky nic, zadek nic. Nevadí, využijeme tedy tabulové sklo s černým igelitem a jeho maskovací vlastnosti v předních dveřích a do uší nasadíme sluchátka ala Otík vesničko má středisková. To už se nemůžu dívat a pustím brzdu a lehce přišlápnu. Stačí do třetiny, max půlky, jinak by hrozilo že Oktávka přijde o svůj jinak krásně prostorný kufr (njn má větší). Poťukávám si prsty o loketní opěrku, koukám a koukám na otáčkoměr, vždy vyšplhá do půlky pak zase klesne, přeřazení však necítím. Občas je třeba stisknout páčku stěračů, ty aspoň na chvíli do filmu na skle vyřízly ostrou stopu a smetly saze. Tak to jde až do nějakých cca 180 - 200 km/h. Nyní se naplno projeví um stavby soudruhů z AZNP. Auto zametá v pruhu půl metru sem, půl metru tam. Majitel celý vyplašený má co dělat aby ho udržel v přímém směru. Možná tomu ještě dopomáhají aerodynamické defektory od Milotecu (!!! neviděly aerodynamický tunel !!!). Tato situace je poněkud nebezpečná a řidič začíná panikařit. Otáčkoměr v červeném při zařazeném nejvyšším stupni mu navíc nepřidá. Bohužel páčka katapultu jak ve stíhačce zde není, byť zapotřebí by byla zde možná víc. Proto decentně problinku dálkovýma. Jako hele, pokud je to všecko, tak se svým autem co stálo třetinu toho tvého, bych rád konečně tvůj cirkus předjel. Nic. Ještě jednou, zas nic. O tak chlapec se zlobí. Nevadí, tak se tzv podíváme co má v kufru. V tom ticho uvnitř automobilu přeruší zvuková kulisa přítelkyně protože scénu dívání se do kufru nemá ráda, tak dělá, eeeen duc, eeeeen duc což mi vadí. Z blízka pozoruju jeho zadní křídlo uctyhodných rozměrů, přemýšlím z čeho je asi vyrobeno. Teď s přicházejícími vánocemi mi to připomíná plechy na pečení. To si poklepu na čelo a říkám, neboj, žádné eeeen duc, on už půjde. A skutečně, bez blinkru šup kouřová clona se stáčí napravo. Za chvíli bude tedy třeba přišlápnout plyn do 3/4 a ukázat co se myslí pod pojmem akcelerace. Čtverka krásně táhne, otáčkoměr se dostává do půlky. Nyní předjedeme s minimálním boční rozestupem a pozorujeme jak aerodynamika míjejích se vozidel se stabilní Oktávkou krásně zacvičí. Pro nevěřící navrhuju udělat si aspoň počítačovou simulaci, např v programu Fluent. Chlapci z tdi zamáváme, stejně se už příště asi neuvidíme, neboť své auto s velkou pravděpodobností frajersky zaparkuje na svodila, nebo dokonce fešácky navine na strom, v horším případě přibere někoho z okolí. Z potápějící se ponorky bohužel nepochopil, že při rychlosti nad 200 je třeba mít před sebou vždy cca 400 - 500m absolutně prázdno v obou směrech. Když není, tak nevadí, silnice přece patří i Olcitům a Aviím. Spomalíme tedy na rychlost jim blízkou a vzpomeneme na své řidičské začátky (s ruskými vozy - AZNP jsme ani za totáče nepotřebovali) . To však v zrcátku vidíme přibližující se Oktávku tdi. Ta se tedy aspoň vyřádí na nebohém Olcitu (jak se cítí lidi v něm ho nezajímá) a předjede ho s rozdílem minimálně 100km/h. Že často na úkor protijedoucích už je jasné. Občas se ale v protisměru ale objeví kamion, to se pozdraví Oktávka světelnou rampou , ale dál....
Jinak to O II. tdi RS je pěkně vyžrané!!!!! BMW ( i Alfa) projíždí zatáčky jak kočka. Kuwa celé VW je vyžrané. A8 samý hliník a váží jak S-klassa. Touareg skoro 3 tuny. Tady to musí pomaličku, jinak to kvílí a sude se ven. Na rovinkách pravda lepší jj, ale taky nic moc. To není zdařilá kombinace, motor + auto + podvozek netvoří harmonický celek a ve výsledku to pozná i začátečník. Benziňák je výrazně lepší po všech stánkách, akustika i jízdní vlastnosti. (pozn všiměte si fotky – zevnitř kapoty benzín nemá deku, mohl by být tišší, ale nechcooou!!! ) Rozdíl spotřeb přitom markantní není. Z nabízených dvou bych tedy volil jej. Sice auto předražené a pořád nanic, ale pořád lepší než to TDI. Nafta přece patří opravdovým králům silnic - to jsou jízdní soupravy, rozuměj kamiony. Popřípadě off-roadům typu LC 100 či Patrol. Normální osobáky jsou přece na BENZÍÍÍÍÍÍN . I když u VW grup je možné vidět ledacos že. Dále doporučuju zkusit na zamčené O II zabrat dvěma prsty za světlomety – kývou se , přední i zadní. Nebo za vrtuli větráku, parádní výkyv! Či najít si v knížce povolenou spotřebu oleje, taky sílaaaa. PS: neví pls někdo, proč destičky u O II nedosedají na kotouč kolmo, ale zřetelně zešikma? Ani dealer co je vedle v ulici bohužel nevěděl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 07:13, RE: AZNP -benzín, jednooký král mezi slepými
Fénix56 napsal:
Wau na závěr článku je hezká fotogalerie To příznivci vozidel z AZNP Mladá Boleslav budou v sedmém nebi. Určitě se jich dost najde co utratí dokonce pořizovací cenu třetiny baráku za tento "skvost". Prvotní problém nastává v montáži motoru TDI do modelu Octavia. (fobku jsem zatím neřídil) Kdo je odvážlivec či amatérský kaskadér a v Oktávce jel, tak dobře ví že Oktávka (I. fest a částečně i II.) je snaha o postavení "velkého" auta na dětském podvozku. Bohužel soudruzi od koncernu ty auta ...
Těší mne. Předpokládám, že máme tu čest opět s panem Vaculíkem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 07:39, RE: AZNP -benzín, jednooký král mezi slepými
Fénix56 napsal:
Wau na závěr článku je hezká fotogalerie To příznivci vozidel z AZNP Mladá Boleslav budou v sedmém nebi. Určitě se jich dost najde co utratí dokonce pořizovací cenu třetiny baráku za tento "skvost". Prvotní problém nastává v montáži motoru TDI do modelu Octavia. (fobku jsem zatím neřídil) Kdo je odvážlivec či amatérský kaskadér a v Oktávce jel, tak dobře ví že Oktávka (I. fest a částečně i II.) je snaha o postavení "velkého" auta na dětském podvozku. Bohužel soudruzi od koncernu ty auta ...
Ježiš, to jsou zase hemzy, že bych si s tím dal práci psát...............
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 07:40, ja
Kdyz uz tvrdite, ze rozdil ve spotrebe je maly proti rozdilu v chovani auta, tak proc se nezminit i o cene, kde je diesel o 25 tisic drazsi?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 07:50, RE: ja
anonym napsal:
Kdyz uz tvrdite, ze rozdil ve spotrebe je maly proti rozdilu v chovani auta, tak proc se nezminit i o cene, kde je diesel o 25 tisic drazsi?
Toto je jen test spotřeby. Zmínka o ceně samozřejmě bude v klasickém redakčním testu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 10:31, Co to je zač, ten Fénix56???
Petr - TipCars.com napsal:
Toto je jen test spotřeby. Zmínka o ceně samozřejmě bude v klasickém redakčním testu.
Za prvé: zapřísáhlej antiškodovák a antikoncerňák, to je jasný. A asi nemá rád motory TDI. Nějak nechápu, jak může člověk vynaložit tolik času a energie na to, aby tady vytvořil tak dlouhej článek, kterej je přitom o ničem. Rádoby vtipný popisování toho, jak se svým automobilovým zázrakem za třetinovou cenu oktávky předjede tdi, koho to dnes může ještě bavit? Mám dojem, že jsem kdysi nějakej příspěvek v podobným duchu už četl. Možná že to bylo právě od tohohle Fénixe, možná ne, každopádně to vypadalo úplně stejně = pán, co má patent na rozum + bezmezná kritika všeho s okřídleným šípem ve znkau. Fénixi, prozraď prosím, v čem jezdíš, ať vím, v čem se dá tak lehce předjet tdi.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 10:32, RE: AZNP -benzín, jednooký král mezi slepými
Fénix56 napsal:
Wau na závěr článku je hezká fotogalerie To příznivci vozidel z AZNP Mladá Boleslav budou v sedmém nebi. Určitě se jich dost najde co utratí dokonce pořizovací cenu třetiny baráku za tento "skvost". Prvotní problém nastává v montáži motoru TDI do modelu Octavia. (fobku jsem zatím neřídil) Kdo je odvážlivec či amatérský kaskadér a v Oktávce jel, tak dobře ví že Oktávka (I. fest a částečně i II.) je snaha o postavení "velkého" auta na dětském podvozku. Bohužel soudruzi od koncernu ty auta ...
Souhlas s Fenixem. Měl jsem možnost najezdit s novým Roomsterem 1.9 TDi cca 3000 km. Neskutečný traktor. To motor otcovy bývalé Felicie 1.9D je proti tomuto "výkvětu" šepot květin. Měřím 189 cm, pravé koleno jsem měl z tohoto "vozidla" (Roomster) otlačené od rohu ovládacího panelu, v autě pořád něco vrzalo, přední náprava na pravé straně vydávala divné zvuky, atd... nebudu se o tomto strašném zážitku rozepisovat. V práci mám služební Nissan Navarra 2.5 naftu a motor Roomsteru je o hodně hlučnější... Já sám preferuji benzínové motory, mám Hondu Accord 2.4i, r.v. 2005 a to je jiné kafe...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 10:40, RE: Co to je zač, ten Fénix56???
A4 napsal:
Za prvé: zapřísáhlej antiškodovák a antikoncerňák, to je jasný. A asi nemá rád motory TDI. Nějak nechápu, jak může člověk vynaložit tolik času a energie na to, aby tady vytvořil tak dlouhej článek, kterej je přitom o ničem. Rádoby vtipný popisování toho, jak se svým automobilovým zázrakem za třetinovou cenu oktávky předjede tdi, koho to dnes může ještě bavit? Mám dojem, že jsem kdysi nějakej příspěvek v podobným duchu už četl. Možná že to bylo právě od tohohle Fénixe, možná ne, každopádně to vyp...
Třeba v každém nadupanějším dvoulitru pane. Taková Mazda 6 2.0i krásně natře tu Vaši naftovou nádheru. O mé Accordce ani nemluvím, to bych Vám skazil celé pondělí. Nemám potřebu s nikým závodit a ani to nedělám, nemám komplexy, tudíž si je nepotřebuji léčit, ale když chytí 140 Kw Honda "druhý" dech při 5000 ot/min., tak to je jako kdyby jste probudil satana....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 10:54, RE: AZNP -benzín, jednooký král mezi slepými
Fénix56 napsal:
Wau na závěr článku je hezká fotogalerie To příznivci vozidel z AZNP Mladá Boleslav budou v sedmém nebi. Určitě se jich dost najde co utratí dokonce pořizovací cenu třetiny baráku za tento "skvost". Prvotní problém nastává v montáži motoru TDI do modelu Octavia. (fobku jsem zatím neřídil) Kdo je odvážlivec či amatérský kaskadér a v Oktávce jel, tak dobře ví že Oktávka (I. fest a částečně i II.) je snaha o postavení "velkého" auta na dětském podvozku. Bohužel soudruzi od koncernu ty auta ...
Tak to je drsny, tenhle clovek ty oktavky zjevne nema rad :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 10:59, RE: Co to je zač, ten Fénix56???
anonym napsal:
Třeba v každém nadupanějším dvoulitru pane. Taková Mazda 6 2.0i krásně natře tu Vaši naftovou nádheru. O mé Accordce ani nemluvím, to bych Vám skazil celé pondělí. Nemám potřebu s nikým závodit a ani to nedělám, nemám komplexy, tudíž si je nepotřebuji léčit, ale když chytí 140 Kw Honda "druhý" dech při 5000 ot/min., tak to je jako kdyby jste probudil satana....
No, srovnavat Japonskou "pilu" s Low end krapem z VW nema celkem smysl a ze je cena 1/3 ? No vzdyt jezdit v japonci je prece tak nepatrioticky pristup....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 10:59, RE: Co to je zač, ten Fénix56???
anonym napsal:
Třeba v každém nadupanějším dvoulitru pane. Taková Mazda 6 2.0i krásně natře tu Vaši naftovou nádheru. O mé Accordce ani nemluvím, to bych Vám skazil celé pondělí. Nemám potřebu s nikým závodit a ani to nedělám, nemám komplexy, tudíž si je nepotřebuji léčit, ale když chytí 140 Kw Honda "druhý" dech při 5000 ot/min., tak to je jako kdyby jste probudil satana....
Musím tě zklamat, milý anonyme. Pondělí bys mi tím určitě nezkazil. Nejsem zapřísáhlý zastánce tdi, i když taky v jednom jezdím. Mě vždy akorát "fascinuje", kolik se tady na diskuzích objeví lidí, co mají benzínovýho japonce, a tak musí za každou cenu házet špínu na nafťáky, potažmo hlavně TDI. Nemusíš se ani snažit, tvoje věta o chytání druhého dechu u 140 kW hondy mě fakt neomráčí. Dobře no, máš nadupanýho benzínovýho accorda, a aby se těch 140 kw projevilo, musí se motor točit do otáček jak sekačka na trávu. To já víc než do 3 tisíc otáček točit nemusím, a přitom jedu za pár litrů...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 11:05, RE: Co to je zač, ten Fénix56???
A4 napsal:
Za prvé: zapřísáhlej antiškodovák a antikoncerňák, to je jasný. A asi nemá rád motory TDI. Nějak nechápu, jak může člověk vynaložit tolik času a energie na to, aby tady vytvořil tak dlouhej článek, kterej je přitom o ničem. Rádoby vtipný popisování toho, jak se svým automobilovým zázrakem za třetinovou cenu oktávky předjede tdi, koho to dnes může ještě bavit? Mám dojem, že jsem kdysi nějakej příspěvek v podobným duchu už četl. Možná že to bylo právě od tohohle Fénixe, možná ne, každopádně to vyp...
Třeba v dvoulitru benzinu oplu, debile.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 11:26, RE: AZNP -benzín, jednooký král mezi slepými
anonym napsal:
Tak to je drsny, tenhle clovek ty oktavky zjevne nema rad :)
Ale... Fénixe56 prostě pustili na vycházku z blázince a on hnedka šupajdil do inetové kavárny.

Ale vážně - pokud si dá někdo práci se sepisováním takovéhohle rozsáhlého blábolu, tak to s jeho duševním zdravím nebude velká sláva.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 11:37, RE: AZNP -benzín, jednooký král mezi slepými
anonym napsal:
Ale... Fénixe56 prostě pustili na vycházku z blázince a on hnedka šupajdil do inetové kavárny.

Ale vážně - pokud si dá někdo práci se sepisováním takovéhohle rozsáhlého blábolu, tak to s jeho duševním zdravím nebude velká sláva.
Proč to nebude s jeho duševním zdravím žádná sláva??? Protože napsal svůj názor?? Protože nebučí se stádem?? Protože nemá rád Škodovky?? Proč teda??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 11:45, RE: Co to je zač, ten Fénix56???
A4 napsal:
Musím tě zklamat, milý anonyme. Pondělí bys mi tím určitě nezkazil. Nejsem zapřísáhlý zastánce tdi, i když taky v jednom jezdím. Mě vždy akorát "fascinuje", kolik se tady na diskuzích objeví lidí, co mají benzínovýho japonce, a tak musí za každou cenu házet špínu na nafťáky, potažmo hlavně TDI. Nemusíš se ani snažit, tvoje věta o chytání druhého dechu u 140 kW hondy mě fakt neomráčí. Dobře no, máš nadupanýho benzínovýho accorda, a aby se těch 140 kw projevilo, musí se motor točit do otáček jak s...
Ten Accord je seriovka, není tam nic upravené. Já s Japoncem nemachruji, s nikým nezávodím, jen jsem napsal svůj názor jako Fénix a to se snad může. Odpůrce nafty nejsem, ale až se koncern hne s naftovými motory dopředu a nebude do nových aut dávat staré motory, pak na ně trěba někteří nebudou nadávat. jak jsem psal výše, jízda s novým Roomstrem v naftě, byl pro mě strašný zážitek... A tam, kde nafta ztrácí dech, tam u Japonce "chytají saze"...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 12:02, RE: Co to je zač, ten Fénix56???
A4 napsal:
Musím tě zklamat, milý anonyme. Pondělí bys mi tím určitě nezkazil. Nejsem zapřísáhlý zastánce tdi, i když taky v jednom jezdím. Mě vždy akorát "fascinuje", kolik se tady na diskuzích objeví lidí, co mají benzínovýho japonce, a tak musí za každou cenu házet špínu na nafťáky, potažmo hlavně TDI. Nemusíš se ani snažit, tvoje věta o chytání druhého dechu u 140 kW hondy mě fakt neomráčí. Dobře no, máš nadupanýho benzínovýho accorda, a aby se těch 140 kw projevilo, musí se motor točit do otáček jak s...
Ano rozsah vyuzitelnych otacek je opravdu jen 3 000, pak mu dochazi dech, kup si nejakou mast na mozoly od razeni!!! Mimo jine v minulosti zde byl test naftu a benzinu myslim od fordu, Nafta vyrazila jako raketa, ale o to driv ji dosel dech a od pulky useku mel benzin jednoznacne na vrch.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 12:03, RE: Co to je zač, ten Fénix56???
anonym napsal:
Třeba v dvoulitru benzinu oplu, debile.
jak se tady objeví škodovka, tak je zle, že to pořád tak lidem vadí nějaký podělaný tdi, a fenix je asi duševně chorej nebo má hodně času k vytvoření dementního článku o ničem, je vidět že vš může vystudovat každej krypl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 12:17, Šiklůn závěr
Šiklův závěr je asi to nejvýstižnější co se dá napsat. Prostě s dieslem to Škodovka zkouší kvůli trhu a daří se. A Fénix je pacoš.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 12:22, RE: Co to je zač, ten Fénix56???
A4 napsal:
Musím tě zklamat, milý anonyme. Pondělí bys mi tím určitě nezkazil. Nejsem zapřísáhlý zastánce tdi, i když taky v jednom jezdím. Mě vždy akorát "fascinuje", kolik se tady na diskuzích objeví lidí, co mají benzínovýho japonce, a tak musí za každou cenu házet špínu na nafťáky, potažmo hlavně TDI. Nemusíš se ani snažit, tvoje věta o chytání druhého dechu u 140 kW hondy mě fakt neomráčí. Dobře no, máš nadupanýho benzínovýho accorda, a aby se těch 140 kw projevilo, musí se motor točit do otáček jak s...
Třeba z autora čiší jen čirá závist t toho, že svou káru musí krmit dvojnásobným přídělem benzínu, než to zatracené Tdi. Mě to žíly netrhá, v každé situaci nepotřebuji jezdit 130. A nemám potřebu s nikým závodit. Kolik že ta honda ujede na plnou nádrž?
reagovat
1 2 3 4


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.