0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,9 TDI - jaká je po jedenácti letech provozu?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 00:03, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Reálně na Oktávce I. neodcházejí ložiska po 90 tis. km, tlumiče také ne tak brzo. Pokud to SNAD měla nějaká paní jako první majitel....Mohlo to taky jezdit jako firemní auto, v TP klidně zapsaná paní jako první majitel.
Záleží jak s tím jezdíš. Já jezdil se služební Oktávkou jako největší prase a dobytek největší a ložiska se měnily po 50 tisících, jinak se furt neco řešilo v servisu. Ve 150 tiscítích už to byla dobrá plečka a pelech. Takže vše je relativní.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 00:37, RE: edmund
anonym napsal:
můj oplík má necelých 200 tis. km a bez poruch, jsou to taky nejkvalitnější auta na trhu.
rozhodně bych jako pisatel netvrdil, zed v octavii je vsechno kvalitnejsi jak ve fabii....vubec bych to netvrdil o octavii z r.1997, která převzala palubku snad pardon ze dvojkoveho golfa:) (prehanim, ale je hrozna)....i v octavii po fceliftu vsechno chrasti, dvere, palubka, plastove potahy sloupku...u fabie obcas vrze neco za pristrojovkou, ale je to konstrukcni chyba....v praci mame jednu fabii co ma najeto ctvrt milionu, je z roku 2000, jeste ke vsemu stare MPI 50kW a vysledek?? Nevysisovana barva, nic nevrze, auto podrzi v zatacce a je mnohem!!!!!! tissi jak ve meste, tak na dalnici nez Oct. TDi z r. 2003........nadruhouz stranu hur jede, ale zadarmo je mi to jedno....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 02:25, Magor
anonym napsal:
úplně nefunkční zadní BUBNOVE brzdy po 90tis km? Tady něco není v pořádku, ty by měly vydžet tak 200 tis km. Leda že by nikdo na autě neměnil brzdovou kapalinu, a časem se do ní natáhla voda, díky které prasátka zarezly a brzdy pořád přibržďovaly, až se sjely i pakny. To by ale majitel musel být trochu pako, že si toho nevšimnul
Pan je imbecilni ekonom a technicky talent. Koupil draze bilou tavku. Dva dny pro ni s celou familiji cestoval 1500 km. Kdyby radeji sli do prace. Takze naklady na dopravu a prihlaseni tak 15.000,- Kc, samozrejme vc. prevozky v nemcku za 150 EUR. A to vse aby si privezl EXTRA SUPER SPOLEHLIVY VUZ SKODA a za 4 roky na nem najel 40 tis km a to z toho spoustu na STK a pro dily a do servisu. A porad se mu to zda super vyhodny a spolehlivy. Najede 40tis km a do auta nacpal 26.000,- Kc jen za opravy a kde sjou oleje, filtry a pneu. 100% víc než 1,10 Kc / 1km + amortizace vozidla (hnusna bila bezcena nalestena cuba cena prodejni zadna). Proste naklady jako prase odhaduju tal 3,50 - 4,00 Kc / 1km. Koupuji zasedne pulrocni vozidla naj. cca. 20tis km. Pravda najedu tak 100 tis km za 2 roky a pak pryc s tou ojetinou. A naklady pani ekonomove 1,10 - 1,40 Kc / 1km vcetne servisnich prohlidek a pneu. Vzdy v te skoro plne vybave: 2003 VW Golf Variant 1,9TDI 130PS, 2007 OPEL Astra Caravan H 1,9 CDTI 120PS, 2005 Audi A4 Avant 1,9TDI 130PS, 2008 BMW 320 d Touring 177PS, Hahhahahahahahahahahahahahaaaaa
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 06:34, RE: Nefunkční zadní brzdy?
anonym napsal:
Takže jenom 40 000km?
spíš 25000km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 06:44, RE: Magor
anonym napsal:
Pan je imbecilni ekonom a technicky talent. Koupil draze bilou tavku. Dva dny pro ni s celou familiji cestoval 1500 km. Kdyby radeji sli do prace. Takze naklady na dopravu a prihlaseni tak 15.000,- Kc, samozrejme vc. prevozky v nemcku za 150 EUR. A to vse aby si privezl EXTRA SUPER SPOLEHLIVY VUZ SKODA a za 4 roky na nem najel 40 tis km a to z toho spoustu na STK a pro dily a do servisu. A porad se mu to zda super vyhodny a spolehlivy. Najede 40tis km a do auta nacp...
kupoval to před čtyřmi roky,v té době určitě nedělali Astru H za lepší cenu....Bílá je v současné době celkem "in",němčouři si BMW obědnávají bílou tucty,takže magor budeš asi ty....A kté prodejnosti v čr,pán to jistě nekupuje,aby to hned prodal,ale aby s tím třeba 10let jezdil,soudě podle předchozího vozidla...Bohužel pro něj ho asi natáhli s těmi km,závady které popisuje odpovídají náběhu 250tkm ,ale to už takhle v životě bývá.V německu už dávno neprodávají auta žádni svatoušci....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 06:45, Z Německa od Turka
podle mě je ta octa kupovaná v Německu od Turků či jiný verbeše který dělaj s autama stejný procesy jako čeští bazarníci
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 07:00, RE: To je síla
anonym napsal:
V tom případě já u svého lacíka dávám hodnocení 0. 96 800 km a nic. Původní vejfuk, tlumiče, kotouče atd. Prostě nic. Jenom plánované věci dle servisky, v 60 000 rozvody, jednou ročně doplním a vyčistím klimu, co 30 000 nechám vyměnit žárovky, protože když odejde jedna, měním i druhou, destičky dle intervalů, i když by třeba ještě chvíli vydržely. Ve 120 000 vyměním dle servisky kotouče. Prostě korejec vydrží až nakonec!
Je fakt, že plasty má tvrdý a né měkčený a vo tom to jeéé. Když přece l...
modli se,aby tě někdo na cestě nesestřelil,protože plechové nadhery z východu jsou pojízdné rakve(bohatá zkušenost z odtahovky),rozparané těla v Nubirách,Avensisech a jiných výchdních šrotech ...proč to lidi kupujete,to vám dávají slevu na rakev? ....................................Osle,jestli měníš rozvody po 60tkm,tak mi je tě líto,chci informovat,že Ochcavka1 TDI 66 z roku 2004 má interval 150tkm,tak je jasné,že korejci vědí ,co tam dávají(blátěné kladky,punčochové řemeny,a pod..) ,Osobně jezdím MB CLS,ale kdybych vybíral očima běžného českého motoristy,tak Japonce-Korejce nikdy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 07:17, RE: Z Německa od Turka
anonym napsal:
podle mě je ta octa kupovaná v Německu od Turků či jiný verbeše který dělaj s autama stejný procesy jako čeští bazarníci
souhlas,zaměstnanec u nich dělal 2 roky a utáčejí (notas mu ani nevachladl)stejnějoko ti naši,....němci jsou vysraný národ,nedjí nic nikomu levně jenom tak(auto s pár kilometry bez nehody stojí v zásadě o mnoho víc než u nás),ale budiž,možná měl štěstí.Dobře se tam kupují prémiové značky (ve stáří 2-4roky)po menší nehodě,jinak už asi nic.Ja mám BMW M5 za 600,a u nás dle tipu v tom roku ani po roce není pod mega.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 08:30, RE: Magor
anonym napsal:
Pan je imbecilni ekonom a technicky talent. Koupil draze bilou tavku. Dva dny pro ni s celou familiji cestoval 1500 km. Kdyby radeji sli do prace. Takze naklady na dopravu a prihlaseni tak 15.000,- Kc, samozrejme vc. prevozky v nemcku za 150 EUR. A to vse aby si privezl EXTRA SUPER SPOLEHLIVY VUZ SKODA a za 4 roky na nem najel 40 tis km a to z toho spoustu na STK a pro dily a do servisu. A porad se mu to zda super vyhodny a spolehlivy. Najede 40tis km a do auta nacp...
Každý má jiné podmínky. Když najedeš 50 tisíc ročně, tak tě kilometrovné opravdu vychází dobře a vyplatí se měnit auta co 2 roky, ovšem člověk, který nejede jen 10 tisíc by na vyloženě zánovním autě dost tratil v přepočtu na ujetý kilometr.
Takže za dva roky ztratíš nějakých cca 130 000 Kč. V tom je pokles ceny vozidla včetně veškerých servisních a provozních nákladů krom benzínu? To já mám zhruba takový pokles za 5 let provozu, ale dělím to jinými kilometry. Abych se dostal na stejné hodnoty, jako Ty, musel bych jezdit těmi nejhoršími šunkami s pořizovací hodnotou v řádu tisícíkorun.
Tímto příspěvkem chci ukázat, že každý má jinou ekonomiku provozu auta, a to co funguje u jednoho, nemusí fungovat u druhého.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 08:38, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Opravdu kvalitní příspěvek,první majitel,který normálně přiznává,že ojetý sráč je každý stejný.Ani zadarmo bych to nechtěl.Zlatá Laguna,tam se člověk alespoň sveze.
Čeče nevím, bez předsudků na tom ta OI bude líp než Laguna. Renaulty si nějak na poslední místa v tabulkách spolehlivosti už zvykly. Mimo to je opravdu stav auta dost poplatný majiteli a jeho zacházení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 08:58, RE: To je síla
anonym napsal:
V tom případě já u svého lacíka dávám hodnocení 0. 96 800 km a nic. Původní vejfuk, tlumiče, kotouče atd. Prostě nic. Jenom plánované věci dle servisky, v 60 000 rozvody, jednou ročně doplním a vyčistím klimu, co 30 000 nechám vyměnit žárovky, protože když odejde jedna, měním i druhou, destičky dle intervalů, i když by třeba ještě chvíli vydržely. Ve 120 000 vyměním dle servisky kotouče. Prostě korejec vydrží až nakonec!
Je fakt, že plasty má tvrdý a né měkčený a vo tom to jeéé. Když přece l...
Pro Osla: problémy teprve přijdou, chce to ještě pár km navíc (jsou to Korejci). Chlubení se spolehlivostí a nízkými náklady na provoz u Korejců se tak nějak od osla čeká, protože neumí počítat, jinak by totiž věděl, že co ušetří na servisu, prodělá při prodeji. Propad ceny u ojetých Korejců je tak masivní, že raději budu pořizovat pořádné (o něco dražší) auto s vědomím o něco vyšších servisních nákladů než Korejce (nebo Itala atd.).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 09:26, RE: To je síla
anonym napsal:
Pro Osla: problémy teprve přijdou, chce to ještě pár km navíc (jsou to Korejci). Chlubení se spolehlivostí a nízkými náklady na provoz u Korejců se tak nějak od osla čeká, protože neumí počítat, jinak by totiž věděl, že co ušetří na servisu, prodělá při prodeji. Propad ceny u ojetých Korejců je tak masivní, že raději budu pořizovat pořádné (o něco dražší) auto s vědomím o něco vyšších servisních nákladů než Korejce (nebo Itala atd.).
No to určitě. Až auto po 10 letech prodám, jeho cena nebude o moc menší než u stříbrné octávky na hlínách. Rozdíl bude tak 40 - 50 000. U nákupu je ale ve stejné výbavě rozdíl 150 - 200 000. Náklady na servis se uvidí, zatím (ťuky, ťuk) je to dobrý.

Osel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 09:39, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Někdo se holt chce "svézt", jiný se jenom potřebuje přepravit. A když to zrovna nebudou německé dálnice a/nebo plně zatížené auto, i s těmi 66 kW to bude přeprava dostatečná.
Teď jsem podle rozsvícení hladového oka s Pašíkem B5 a těmi ubohými 66 kW jezdil (většinou okresky, něco dálnice, občas dost nákladu) za necelých 5 litrů. Ovšem za volantem se neukájím, nýbrž přemisťuju sebe a náklad, když to musí být. A neřekl bych, že někoho zdržuju.
Takže i mně by výkonově taková O. stačila.
Cca 7,5 l p...
Kdo si koupí auto střední třídy s 66kw je magor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 10:37, RE: Nefunkční zadní brzdy?
anonym napsal:
No tak mne se stalo na mondeu (rv. 98) to same s tema zadnima brzdama. A opravdu jsem si niceho nevsim (az zacala zlobit rucka tak se na to prislo).

Jinak se teda podivuju jak nekdo jezdi co 10tisic do servisu. To by me teda sralo. Ja najezdim tak 30 rocne a predstava ze jsem v servisu co 4 mesice a neco resim me teda vytacim. Jsem ochoten tak jednou rocne to tam nechat.

(Jo a na mondeu mam najeto prave 220 a do servisu teda chodim jednou rocne - tak mi tuta skodule nejak super neprijde - ale ...
Ty poruchy jsou věkem gumičky hadičky aj teří, oxidují i když se moc nejezdí jedenáct let už něco je.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 10:51, RE: bez předmětu
anonym napsal:
To je zas chytrolínů.......... čemu se divíte, že některý věci měnil už tak brzo? Ti co trochu znají, tak ví, že fakt hodně záleží na tom, kdo s autem jezdil proboha. Neznamená, že když někomu z vás vydrží brzdy a nevim co ještě dlouhou dobu, tak druhýmu taky. Sám zmínil, že s autem před ním jezdila ženská, pokud sem dobře čet. Takže příklad: tam, kde vy si brzdíte třeba motorem (pro tupce-podřazováním), tam ženská vyřadí a drží to na brzdě (třeba i z kopce) a nedejbože někdy má pořád sešlápnu...
A taky to auto má 11let a někdy když se málo jezdí, ale na krátké trasy tak je to horší než hodně km na dlouhé trasy
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 11:20, To je vtip?
Tu recenzi mám brát jako pokus o vtip? 11 let stará Octavia má najeto jenom 135000 km a jezdí za 5 na 100? A to že autor naházel spoustu peněz do brzd a ložisek ještě si to pochvaluje? Nechápu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 11:55, RE: bez předmětu
David V napsal:
Čeče nevím, bez předsudků na tom ta OI bude líp než Laguna. Renaulty si nějak na poslední místa v tabulkách spolehlivosti už zvykly. Mimo to je opravdu stav auta dost poplatný majiteli a jeho zacházení.
Přesně tak, každý auto je jinak oddělaný, každej s tim jezdí jinak, za jiných podmínek, proto nejde říct, že by třeba všechna auta z Německa byla lepší nebo tak. Proto se zmínil jako příklad naší Fábku, měla jí ženská a tak byla v hájí spojka a taky brzdy byly dělaný. Jinak auto v bezvadnym stavu, jezdí a o to přece u auta jde.
Když si tak pročítam ty další příspěvky, tak se nestačim divit. Některý lidi fakt neuvažujou a diví se, že někomu odešlo ložisko po 90tiskm, znam auta kdy odešlo i dřív.............. zrovna tak jako je každý auto jiný, je taky každej jeho díl jinej, jeden odejde, druhej drží. Ale hlavně že si tu mají pisálkové do koho rejpnout.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 12:12, RE: Nefunkční zadní brzdy?
anonym napsal:
úplně nefunkční zadní BUBNOVE brzdy po 90tis km? Tady něco není v pořádku, ty by měly vydžet tak 200 tis km. Leda že by nikdo na autě neměnil brzdovou kapalinu, a časem se do ní natáhla voda, díky které prasátka zarezly a brzdy pořád přibržďovaly, až se sjely i pakny. To by ale majitel musel být trochu pako, že si toho nevšimnul
Auto sice údajně najeto nemá moc, ale musíte si uvědomit že je starý 11 let!!! za tu dobu všechny různý gumičky apod, už můžou zteřet! vždytˇi na pneumatikách je po 4 letech vidět že začínaj teřet. a tlumiče podle mě taky neztrácej svoje vlastnosti jenom najetejma kilometrama ale i věkem! na to jak je auto starý mi přijdou opravy přiměřené!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 14:17, RE: To je síla
anonym napsal:
Šak jsem Osel, né! Proto si kupuji sračky, který se (zatím) nekazej. Kdybych byl moudrý kůň, koupím si Octávii, abych poznal nové lidi v servisech, kteří by mě ubezpečili, jaká je Octávka kvalitní držák. Perfektní osmiventil 1,6 a hypermoderní bubnové brzdy. Nebo van chrocht TDi. Jo a taky vrzající měkčený plasty.

Osel
no tak to ví snad každý, že benzínový motory v octavii nestojí za moc, krom turba, ale auto není jen motor. Taky se hodnotí něco jako vzhled, dojem kvality, preciznosti, robustnosti, řízení, řazení, jak si auto drží hodnotu, bezpečnost atd. Když člověk nezávodí, tak má auto Okta příjemný jízdní vlastnosti. Ale ten van chrocht TDi, no tady tady jsi vedle Osle, asi jsi van chrochtem ještě nejel. Do O1 se ještě PD (krom 74kW) nedávaly, takže motor běží celkem přijatelně tiše, za jízdy pohoda, a hlavně DRŽÍ i když tam leješ naftu z JZD a NEŽERE! Na rozdíl od moderních "svělých" CR, který žerou o litr víc a vstřikování se dost často sere. A vyšší verze maj kotoučovky taky.
To Lacetti apod pořád působí dojmem, že je to šitý horkou jehlou, prostě spotřebka, jezdítko.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.07.2008 14:43, RE: To je vtip?
anonym napsal:
Tu recenzi mám brát jako pokus o vtip? 11 let stará Octavia má najeto jenom 135000 km a jezdí za 5 na 100? A to že autor naházel spoustu peněz do brzd a ložisek ještě si to pochvaluje? Nechápu
někteří lidi nemaj potřebu se válet jen v autě a auto používaj kdy je opravdu potřeba .. do práce se dá dojet i MHD
reagovat
1 2 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.