anonym napsal:
Šak jsem Osel, né! Proto si kupuji sračky, který se (zatím) nekazej. Kdybych byl moudrý kůň, koupím si Octávii, abych poznal nové lidi v servisech, kteří by mě ubezpečili, jaká je Octávka kvalitní držák. Perfektní osmiventil 1,6 a hypermoderní bubnové brzdy. Nebo van chrocht TDi. Jo a taky vrzající měkčený plasty.
Osel
no tak to ví snad každý, že benzínový motory v octavii nestojí za moc, krom turba, ale auto není jen motor. Taky se hodnotí něco jako vzhled, dojem kvality, preciznosti, robustnosti, řízení, řazení, jak si auto drží hodnotu, bezpečnost atd. Když člověk nezávodí, tak má auto Okta příjemný jízdní vlastnosti. Ale ten van chrocht TDi, no tady tady jsi vedle Osle, asi jsi van chrochtem ještě nejel. Do O1 se ještě PD (krom 74kW) nedávaly, takže motor běží celkem přijatelně tiše, za jízdy pohoda, a hlavně DRŽÍ i když tam leješ naftu z JZD a NEŽERE! Na rozdíl od moderních "svělých" CR, který žerou o litr víc a vstřikování se dost často sere. A vyšší verze maj kotoučovky taky.
To Lacetti apod pořád působí dojmem, že je to šitý horkou jehlou, prostě spotřebka, jezdítko.