0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,9 TDI - jaká je po jedenácti letech provozu?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 08:38, Nefunkční zadní brzdy?
úplně nefunkční zadní BUBNOVE brzdy po 90tis km? Tady něco není v pořádku, ty by měly vydžet tak 200 tis km. Leda že by nikdo na autě neměnil brzdovou kapalinu, a časem se do ní natáhla voda, díky které prasátka zarezly a brzdy pořád přibržďovaly, až se sjely i pakny. To by ale majitel musel být trochu pako, že si toho nevšimnul
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 12:20, po 90.000???
nové kotouče, destičky, ložisko, plynové tlumiče atd. již po 90.000 km??? A to je jako kvalitní auto nebo to nebylo 90.000???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 12:23, RE: Nefunkční zadní brzdy?
anonym napsal:
úplně nefunkční zadní BUBNOVE brzdy po 90tis km? Tady něco není v pořádku, ty by měly vydžet tak 200 tis km. Leda že by nikdo na autě neměnil brzdovou kapalinu, a časem se do ní natáhla voda, díky které prasátka zarezly a brzdy pořád přibržďovaly, až se sjely i pakny. To by ale majitel musel být trochu pako, že si toho nevšimnul
No tak mne se stalo na mondeu (rv. 98) to same s tema zadnima brzdama. A opravdu jsem si niceho nevsim (az zacala zlobit rucka tak se na to prislo).

Jinak se teda podivuju jak nekdo jezdi co 10tisic do servisu. To by me teda sralo. Ja najezdim tak 30 rocne a predstava ze jsem v servisu co 4 mesice a neco resim me teda vytacim. Jsem ochoten tak jednou rocne to tam nechat.

(Jo a na mondeu mam najeto prave 220 a do servisu teda chodim jednou rocne - tak mi tuta skodule nejak super neprijde - ale jinak se mi libi, hned bych ji vymenil - me to mondeo zacina reznout svine jedna).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 12:30, Spolehlivost za 1??
Dát jedničku za spolehlivost když do auta který má nejto 100tkm (ještě k tomu v německu) nasypu bezmála 20litrů na opravách to už musi bejt pán EXTRA magor do OCTAVEK
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 12:31, REDAKCE x KONCERN
Redakce opět prokázala na které že vozy je zatížená. Nějak je to to tady tim koncernem přesycený................
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 12:45, RE: Spolehlivost za 1??
anonym napsal:
Dát jedničku za spolehlivost když do auta který má nejto 100tkm (ještě k tomu v německu) nasypu bezmála 20litrů na opravách to už musi bejt pán EXTRA magor do OCTAVEK
Nojo, nechme ho při tom...auto nebrzdí, samej průser a vše za 1..fanatik, co s tím dělat...nechat ho v tom...:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 12:55, To je síla
Nejde sice o fatální problémy, ale u svých korejců nejsem na takové mazání se s autem zvyklý. Co 10 000, to neplánovaně do servisu! Pán musí být hodně magor, když dal za spolehlivost 1. Můj lacík už má skoro 100 000 a je fakt, že zadní bubnové brzdy jsem neměnil a jsem si zcela jistý, že je měnit nikdy nebudu. Bo tam má kotouče stejně jako jeho předchůdce, nubira.

Iáá, iáá, hýk, hýk

Osel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 13:33, RE: To je síla
anonym napsal:
Nejde sice o fatální problémy, ale u svých korejců nejsem na takové mazání se s autem zvyklý. Co 10 000, to neplánovaně do servisu! Pán musí být hodně magor, když dal za spolehlivost 1. Můj lacík už má skoro 100 000 a je fakt, že zadní bubnové brzdy jsem neměnil a jsem si zcela jistý, že je měnit nikdy nebudu. Bo tam má kotouče stejně jako jeho předchůdce, nubira.

Iáá, iáá, hýk, hýk

Osel
mám už třetí octávii a ani u jedné nebyl problém 1. měla najeto 150 000 byla to 1.8 92/kW z toho 30 000 popřetavbě na plyn, pak jsem měl 1.9 TDi 66kW ta mšla najeto 130 000 a zcela bez závad, teď ma O2 2.0 TDi DSG už jsem s ní najel 40 000 a zatim (Ťuk Ťuk Ťuk) bez problémů.... taky dost záleží na tom od koho to auto je.... a zdání dost často klame... ale tak v čechách jsou všichni odbornící na všchno... takže se nneí čemu divit....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 14:22, RE: Spolehlivost za 1??
anonym napsal:
Nojo, nechme ho při tom...auto nebrzdí, samej průser a vše za 1..fanatik, co s tím dělat...nechat ho v tom...:)
rozvody po devadesati je predepsany ukon, se kterym se muselo pri koupi pocitat. Tj. z tech 20kKc odectete tak 6.
I tech 14 se mi zda moc. Btw ja jsem z tech puvodnich tlumicu presel na plynove Bilsteiny (ci jak to je) az po 150k km a to v 70% v Cechach. Nyni dotocim 300.000km a asi je necham opet vymenit.
Jeste jsem mel problemy se stahovackami (menil jsem 2, vymena za ty z vrakace), s kontaktem v 5. dverich (nezhasinalo osvteleni kufru), s kostricim rele (diagnostiku a vymenu jsem si udelal sam :)) a blatem ucpanym nejakym vyvodem vody z kastle u dveri ridice (nateklo mi do auta, opravil jsem malickem prave ruky :) ). Jinak mam 290 tisic a auto je super. Jeste obligatni info o spotrebe: na plnou nadrz 1.050 - 1.100 km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 14:43, RE: To je síla
anonym napsal:
mám už třetí octávii a ani u jedné nebyl problém 1. měla najeto 150 000 byla to 1.8 92/kW z toho 30 000 popřetavbě na plyn, pak jsem měl 1.9 TDi 66kW ta mšla najeto 130 000 a zcela bez závad, teď ma O2 2.0 TDi DSG už jsem s ní najel 40 000 a zatim (Ťuk Ťuk Ťuk) bez problémů.... taky dost záleží na tom od koho to auto je.... a zdání dost často klame... ale tak v čechách jsou všichni odbornící na všchno... takže se nneí čemu divit....
mám octávii 1.8 92/kW r.99, již šestým rokem a najeto 150 000 km, proběhla výměna výfuku, komplet brzdových kotoučů (vpředu i v zadu) ložiska levého kola, u zadních dveří stahovačky, jinak žádný problém, mám najeto za šest let cca. 75 000 km a jsem s vozem nad míru spokojený. Dávám ohodnocení 1.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 14:43,
To je zas chytrolínů.......... čemu se divíte, že některý věci měnil už tak brzo? Ti co trochu znají, tak ví, že fakt hodně záleží na tom, kdo s autem jezdil proboha. Neznamená, že když někomu z vás vydrží brzdy a nevim co ještě dlouhou dobu, tak druhýmu taky. Sám zmínil, že s autem před ním jezdila ženská, pokud sem dobře čet. Takže příklad: tam, kde vy si brzdíte třeba motorem (pro tupce-podřazováním), tam ženská vyřadí a drží to na brzdě (třeba i z kopce) a nedejbože někdy má pořád sešlápnutou spojku...... Je jasný, že jim životnost asi docela zkrátí že? A takhle je to se vším na autě. To samý ložiska, stačí vzít pořádnou díru a je jedno jestli mám najeto 20 nebo 100tis km, začne třeba pískat a je to, nebo se rozhodí geometrie.........
Já např. před časem koupil po ženský Fabii (rodičům, osobně mam Mazdu6) a už v 65tis km se měnila spojka a brzdy už má taky dělaný, nic jinýho zatim nepotřebovala, tak co........ ale jezdí, takže nevim proč bych jí měl označovat za popelnici, když je třeba měnit tohleto a támhleto, když se to posere. Navíc když to stejnak čeká každý auto-jen některý třeba později. Jinak zatim jezdí bez poruch, nikdy nestávkovala, takže jí můžu označit za spolehlivý auto.
Octavie nejsou pro obyčejnýho člověka špatná volba, ale je jasný, že se musí koupit zachovalej kus, ale to je u každýho auta. Nejsou na ně drahý díly, seženou se na každým rohu, vrakáren je taky halda. Jasně, že se třeba vyskytuje víc ,,levejch" kusů, ale to je taky tim, že jich je u nás prostě hodně, takže přímá úměra: čim víc Octavií, tim je mezi nima víc šmejdů, dobře se totiž prodávají a kdo si nedá bacha, tak si naletí a pak má kecy, že Octavie tohleto a tamhleto.......... a furt dokola. Prostě je to normální průměrný auto. Žádná kára není bez problémů.
Mě třeba nedávno na Šestce praskla parkovačka ))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 14:58, RE: bez předmětu
anonym napsal:
To je zas chytrolínů.......... čemu se divíte, že některý věci měnil už tak brzo? Ti co trochu znají, tak ví, že fakt hodně záleží na tom, kdo s autem jezdil proboha. Neznamená, že když někomu z vás vydrží brzdy a nevim co ještě dlouhou dobu, tak druhýmu taky. Sám zmínil, že s autem před ním jezdila ženská, pokud sem dobře čet. Takže příklad: tam, kde vy si brzdíte třeba motorem (pro tupce-podřazováním), tam ženská vyřadí a drží to na brzdě (třeba i z kopce) a nedejbože někdy má pořád sešlápnu...
Rozumný příspěvek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 15:41,
za 11 let mít na octavii TDi najeto 135tis.km to je hodně zvláštní.Já bych tipoval ta 335 tis.km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 15:49, RE: Nefunkční zadní brzdy?
anonym napsal:
úplně nefunkční zadní BUBNOVE brzdy po 90tis km? Tady něco není v pořádku, ty by měly vydžet tak 200 tis km. Leda že by nikdo na autě neměnil brzdovou kapalinu, a časem se do ní natáhla voda, díky které prasátka zarezly a brzdy pořád přibržďovaly, až se sjely i pakny. To by ale majitel musel být trochu pako, že si toho nevšimnul
Nedávno mi v bazaru nabízeli auto ,údajně to měl nějaký starý pán v Německu a najel s tím 75000km.Sedadlo řidiče totálně prosezené,poničený interiér,některé plastové ovladače vyměněny za nové,ale na tachometru 75000km.Docela se divím kde se bere v majiteli bazaru ta drzost,vždyť na tomhle autě pozná každý,že má objetou zeměkouli.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 16:50, RE: Nefunkční zadní brzdy?
anonym napsal:
Nedávno mi v bazaru nabízeli auto ,údajně to měl nějaký starý pán v Německu a najel s tím 75000km.Sedadlo řidiče totálně prosezené,poničený interiér,některé plastové ovladače vyměněny za nové,ale na tachometru 75000km.Docela se divím kde se bere v majiteli bazaru ta drzost,vždyť na tomhle autě pozná každý,že má objetou zeměkouli.
Takže jenom 40 000km?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 16:58, RE: po 90.000???
anonym napsal:
nové kotouče, destičky, ložisko, plynové tlumiče atd. již po 90.000 km??? A to je jako kvalitní auto nebo to nebylo 90.000???
Já měním destičky a kotouče každých 15 tis,protože jezdím často po dálnici a přád musím brzdit z 200km/h na 90 km/h kvůli předjíždějícím kamionům
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 17:14,
To ani nevim,že se v r.1997 delalo uz kombi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 18:05, RE: To je síla
anonym napsal:
mám octávii 1.8 92/kW r.99, již šestým rokem a najeto 150 000 km, proběhla výměna výfuku, komplet brzdových kotoučů (vpředu i v zadu) ložiska levého kola, u zadních dveří stahovačky, jinak žádný problém, mám najeto za šest let cca. 75 000 km a jsem s vozem nad míru spokojený. Dávám ohodnocení 1.
V tom případě já u svého lacíka dávám hodnocení 0. 96 800 km a nic. Původní vejfuk, tlumiče, kotouče atd. Prostě nic. Jenom plánované věci dle servisky, v 60 000 rozvody, jednou ročně doplním a vyčistím klimu, co 30 000 nechám vyměnit žárovky, protože když odejde jedna, měním i druhou, destičky dle intervalů, i když by třeba ještě chvíli vydržely. Ve 120 000 vyměním dle servisky kotouče. Prostě korejec vydrží až nakonec!
Je fakt, že plasty má tvrdý a né měkčený a vo tom to jeéé. Když přece lezu do káry, tak ji pořádně vošáhám, nééé.

Iáá, iáá, hýk, hýk

Osel

PS: U epiky neříkám nic, má jen 7 000, protože ji mám od zimy. Uvidíme.

PS2: Ta už má měkčený (hodnotný dle SM) plasty... . Ale stejně ji neošahávám. Oslice je na to lepší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 18:17, RE: bez předmětu
anonym napsal:
To ani nevim,že se v r.1997 delalo uz kombi.
Já jsem jenom zjistil jednu věc, že v Německu prodávají auta jen starší pánové, nebo ženský. Většina aut od dovozce má stejnou historku. Jezdil s tím starší pán, nebo paní, auto je zachovalé, protože jezdil jen v neděli do kostela a na to mu ta 530i v pohodě stačila, na co nějaký silný motor,že? Pán je trošku pako, ale kéž by byl každý spokojen se svým autem, jako pán. Já jsem na své Toyotě po 3 letech provozu krom provozních náplní vyměnil jen kosti a pouzdra stabilizátoru a byl jsem nasranej. Asi bych potřeboval k pánovi na převýchovu Ještě že jsem kokot, tak mi nemůže nikdo další nadávat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 18:27, RE: To je síla
anonym napsal:
V tom případě já u svého lacíka dávám hodnocení 0. 96 800 km a nic. Původní vejfuk, tlumiče, kotouče atd. Prostě nic. Jenom plánované věci dle servisky, v 60 000 rozvody, jednou ročně doplním a vyčistím klimu, co 30 000 nechám vyměnit žárovky, protože když odejde jedna, měním i druhou, destičky dle intervalů, i když by třeba ještě chvíli vydržely. Ve 120 000 vyměním dle servisky kotouče. Prostě korejec vydrží až nakonec!
Je fakt, že plasty má tvrdý a né měkčený a vo tom to jeéé. Když přece l...
My co máme Toyoty, tak z vlastní zkušenosti víme, že výfuk vydrží více jak 16 let a mnoho set tisic kilometrů. Notabene máme palubovky nejenom z měkčeného plastu, ale dokonce potažené měkkou koženkou
reagovat
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.