0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,9 TDI - jaká je po jedenácti letech provozu?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 18:30, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Rozumný příspěvek.
Opravdu kvalitní příspěvek,první majitel,který normálně přiznává,že ojetý sráč je každý stejný.Ani zadarmo bych to nechtěl.Zlatá Laguna,tam se člověk alespoň sveze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 18:38,
Klady a zápory, uváděné autorem, jsou v protimluvu. Osobně mám za to, že ojetou Škodu Octavii 1,9 TDI (lidovku 66kW) si může dneska koupit jen blázen... Stočené kilometry, zakamuflovanané následky po haváriích, nulový nebo amatérský servis prvních majitelů. Při koupi je třeba se ptát: Kdo si kupuje 1,9 TDI? Ten, kdo bude sedět v kabině denně, a za rok natočí okolo Zeměkoule. A navíc, spotřeba minimální, ale tyhle slabé koncernové diesely mají jen "turbo dřípanec", jinak je to bída... Měl jsem jí, jako nouzový služebák, dva týdny, a když jsem se chtěl svézt, tak padalo 7,5/100 km, jedna báseň...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 18:53, RE: To je síla
anonym napsal:
Nejde sice o fatální problémy, ale u svých korejců nejsem na takové mazání se s autem zvyklý. Co 10 000, to neplánovaně do servisu! Pán musí být hodně magor, když dal za spolehlivost 1. Můj lacík už má skoro 100 000 a je fakt, že zadní bubnové brzdy jsem neměnil a jsem si zcela jistý, že je měnit nikdy nebudu. Bo tam má kotouče stejně jako jeho předchůdce, nubira.

Iáá, iáá, hýk, hýk

Osel
Tak teda Osle, doteď jsem si myslel, že máš lepší úroveň. Že sis vybral takový sračky jako Lacetti, nebo Nubira, to o něčem vypovídá. Ne, že by poslední modely od Daewoo byly tak špatný, ale tyhle dva - no prostě bláto. Tak až tady budeš zas dávát moudra, budu to brát s nadhledem. BTW - Octavia je dobrý a spolehlivý auto, to že tady na ní každej druhej plive je jen proto, že majitelé svoje oktávky vychvalujou jako kdyby to bylo supr prémiový vymakaný auto jako BMW atd. To samozřejmě není, ale z lidovek je to jedna z nejlepších.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 19:28, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Klady a zápory, uváděné autorem, jsou v protimluvu. Osobně mám za to, že ojetou Škodu Octavii 1,9 TDI (lidovku 66kW) si může dneska koupit jen blázen... Stočené kilometry, zakamuflovanané následky po haváriích, nulový nebo amatérský servis prvních majitelů. Při koupi je třeba se ptát: Kdo si kupuje 1,9 TDI? Ten, kdo bude sedět v kabině denně, a za rok natočí okolo Zeměkoule. A navíc, spotřeba minimální, ale tyhle slabé koncernové diesely mají jen "turbo dřípanec", jinak je to bída... Měl jsem jí...
souhlas, dá se jezdit za 5l/100km, ale kdo se rád trochu sveze, tak je na 6,5-7 jen to lupne
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 19:42,
Jsem překvapen, co jsou lidé ochotni zaplatit a ještě prohlásit, ´že jde o kvalitní bezproblémové auto. Já jezdím s 18 let starou LADOU SAMAROU, technickou kontrolu zvládám zatím na první pokus. A nefunkční zadní brzdy?????!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 20:19, RE: bez předmětu
anonym napsal:
za 11 let mít na octavii TDi najeto 135tis.km to je hodně zvláštní.Já bych tipoval ta 335 tis.km
a proč by nemohla mít tolik, mám známýhoa má oct II (2005), 2.0 tdi a má najeto 33 tis km a příští rok si bude kupovat nový),
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 20:37, RE: Nefunkční zadní brzdy?
anonym napsal:
No tak mne se stalo na mondeu (rv. 98) to same s tema zadnima brzdama. A opravdu jsem si niceho nevsim (az zacala zlobit rucka tak se na to prislo).

Jinak se teda podivuju jak nekdo jezdi co 10tisic do servisu. To by me teda sralo. Ja najezdim tak 30 rocne a predstava ze jsem v servisu co 4 mesice a neco resim me teda vytacim. Jsem ochoten tak jednou rocne to tam nechat.

(Jo a na mondeu mam najeto prave 220 a do servisu teda chodim jednou rocne - tak mi tuta skodule nejak super neprijde - ale ...
Místo Mondea Octavii?!? To teda krok nahoru fakt nebude. Proč takovou ústupek? Je to levná vereze auta o třídu nižšího!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 20:40, RE: po 90.000???
anonym napsal:
Já měním destičky a kotouče každých 15 tis,protože jezdím často po dálnici a přád musím brzdit z 200km/h na 90 km/h kvůli předjíždějícím kamionům
Jo kamiony to je svinstvo. A to mluvíš o Oktávce? Měnit destičky po 15 t. je dost brzy, ale budiž, ale kotouče? Co to je za nesmysl? To je absurdní. Co máš za auto?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 20:47, RE: To je síla
anonym napsal:
V tom případě já u svého lacíka dávám hodnocení 0. 96 800 km a nic. Původní vejfuk, tlumiče, kotouče atd. Prostě nic. Jenom plánované věci dle servisky, v 60 000 rozvody, jednou ročně doplním a vyčistím klimu, co 30 000 nechám vyměnit žárovky, protože když odejde jedna, měním i druhou, destičky dle intervalů, i když by třeba ještě chvíli vydržely. Ve 120 000 vyměním dle servisky kotouče. Prostě korejec vydrží až nakonec!
Je fakt, že plasty má tvrdý a né měkčený a vo tom to jeéé. Když přece l...
Co to je lacík?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 20:48, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Jsem překvapen, co jsou lidé ochotni zaplatit a ještě prohlásit, ´že jde o kvalitní bezproblémové auto. Já jezdím s 18 let starou LADOU SAMAROU, technickou kontrolu zvládám zatím na první pokus. A nefunkční zadní brzdy?????!!!!!
To já se svou 105kou zvládám technickou taky na první, jen mě sere že dřív stačila tisícovka a dneska chtěj svině i 2000kč!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 20:52, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Jsem překvapen, co jsou lidé ochotni zaplatit a ještě prohlásit, ´že jde o kvalitní bezproblémové auto. Já jezdím s 18 let starou LADOU SAMAROU, technickou kontrolu zvládám zatím na první pokus. A nefunkční zadní brzdy?????!!!!!
Tebe by už na cestu neměli pouštět vůbec. Nejlepší by bylo omezit možnost provozování takových keplů věkem - max.15 let a pak násobit povinné ručení každý rok vyšším koeficientem:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 21:09, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Tebe by už na cestu neměli pouštět vůbec. Nejlepší by bylo omezit možnost provozování takových keplů věkem - max.15 let a pak násobit povinné ručení každý rok vyšším koeficientem:)
Proč povinné ručení? Proč mají pojišťovny vydělávat na tom, že někdo jezdí starým krámem? Tahle auta přeci nehody nezpůsobují - už jste někdy viděli někoho s žigulem nebezpečně předjíždět? Přes plnou a před horizontem? Na to jsou přeci experti chalani se služební F1.2HTP.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 21:10, RE: To je síla
anonym napsal:
Co to je lacík?
Chevrolet Lacetti. Američan z Koreje v italském kabátě. Na některých trzích se prodává jako Chevrolet Nubira, dle předchozího modelu Daewoo Nubira, který se dělal tak do roku 2004. Už ta měla standardně šestnáctiventilovej motor o 150 oslících (sto koníků) a čtyři kotoučové brzdy. Která Octávka z roku 98 měla tuhle techniku? Jak jezdila, to nevím, bo jsem ji neměl. Ale lacík jezdí solidně.

Osel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 21:20, RE: To je síla
anonym napsal:
Tak teda Osle, doteď jsem si myslel, že máš lepší úroveň. Že sis vybral takový sračky jako Lacetti, nebo Nubira, to o něčem vypovídá. Ne, že by poslední modely od Daewoo byly tak špatný, ale tyhle dva - no prostě bláto. Tak až tady budeš zas dávát moudra, budu to brát s nadhledem. BTW - Octavia je dobrý a spolehlivý auto, to že tady na ní každej druhej plive je jen proto, že majitelé svoje oktávky vychvalujou jako kdyby to bylo supr prémiový vymakaný auto jako BMW atd. To samozřejmě není, ale ...
Šak jsem Osel, né! Proto si kupuji sračky, který se (zatím) nekazej. Kdybych byl moudrý kůň, koupím si Octávii, abych poznal nové lidi v servisech, kteří by mě ubezpečili, jaká je Octávka kvalitní držák. Perfektní osmiventil 1,6 a hypermoderní bubnové brzdy. Nebo van chrocht TDi. Jo a taky vrzající měkčený plasty.

Osel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 21:24, RE: To je síla
anonym napsal:
Tak teda Osle, doteď jsem si myslel, že máš lepší úroveň. Že sis vybral takový sračky jako Lacetti, nebo Nubira, to o něčem vypovídá. Ne, že by poslední modely od Daewoo byly tak špatný, ale tyhle dva - no prostě bláto. Tak až tady budeš zas dávát moudra, budu to brát s nadhledem. BTW - Octavia je dobrý a spolehlivý auto, to že tady na ní každej druhej plive je jen proto, že majitelé svoje oktávky vychvalujou jako kdyby to bylo supr prémiový vymakaný auto jako BMW atd. To samozřejmě není, ale ...
Jo a ten můj druhej novej křáp není Nubira, ale Epica. Před tím jsem jezdil dalším křápem, totiž Leganzou (ta byla jetá). Ale je fakt, že za cenu novýho Lacíka a nové Epicy dohromady bych už nějaký nový BMW pořídil. Ale Oslice by chodila pěšky. Teda já bych chodil pěšky a Oslice by řídila BMW... .

Osel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 22:22, RE: bez předmětu
anonym napsal:
To je zas chytrolínů.......... čemu se divíte, že některý věci měnil už tak brzo? Ti co trochu znají, tak ví, že fakt hodně záleží na tom, kdo s autem jezdil proboha. Neznamená, že když někomu z vás vydrží brzdy a nevim co ještě dlouhou dobu, tak druhýmu taky. Sám zmínil, že s autem před ním jezdila ženská, pokud sem dobře čet. Takže příklad: tam, kde vy si brzdíte třeba motorem (pro tupce-podřazováním), tam ženská vyřadí a drží to na brzdě (třeba i z kopce) a nedejbože někdy má pořád sešlápnu...
Reálně na Oktávce I. neodcházejí ložiska po 90 tis. km, tlumiče také ne tak brzo. Pokud to SNAD měla nějaká paní jako první majitel....Mohlo to taky jezdit jako firemní auto, v TP klidně zapsaná paní jako první majitel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 22:34, RE: To je síla
anonym napsal:
Jo a ten můj druhej novej křáp není Nubira, ale Epica. Před tím jsem jezdil dalším křápem, totiž Leganzou (ta byla jetá). Ale je fakt, že za cenu novýho Lacíka a nové Epicy dohromady bych už nějaký nový BMW pořídil. Ale Oslice by chodila pěšky. Teda já bych chodil pěšky a Oslice by řídila BMW... .

Osel
Tak nejak to chodi u nas s novou audinou... ch jo.. ze ja radeji neporidil Focuse a neco k tomu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 22:59, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Opravdu kvalitní příspěvek,první majitel,který normálně přiznává,že ojetý sráč je každý stejný.Ani zadarmo bych to nechtěl.Zlatá Laguna,tam se člověk alespoň sveze.
Bohuzel jenom z kopce...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 23:54, edmund
můj oplík má necelých 200 tis. km a bez poruch, jsou to taky nejkvalitnější auta na trhu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.07.2008 23:54, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Klady a zápory, uváděné autorem, jsou v protimluvu. Osobně mám za to, že ojetou Škodu Octavii 1,9 TDI (lidovku 66kW) si může dneska koupit jen blázen... Stočené kilometry, zakamuflovanané následky po haváriích, nulový nebo amatérský servis prvních majitelů. Při koupi je třeba se ptát: Kdo si kupuje 1,9 TDI? Ten, kdo bude sedět v kabině denně, a za rok natočí okolo Zeměkoule. A navíc, spotřeba minimální, ale tyhle slabé koncernové diesely mají jen "turbo dřípanec", jinak je to bída... Měl jsem jí...
Někdo se holt chce "svézt", jiný se jenom potřebuje přepravit. A když to zrovna nebudou německé dálnice a/nebo plně zatížené auto, i s těmi 66 kW to bude přeprava dostatečná.
Teď jsem podle rozsvícení hladového oka s Pašíkem B5 a těmi ubohými 66 kW jezdil (většinou okresky, něco dálnice, občas dost nákladu) za necelých 5 litrů. Ovšem za volantem se neukájím, nýbrž přemisťuju sebe a náklad, když to musí být. A neřekl bych, že někoho zdržuju.
Takže i mně by výkonově taková O. stačila.
Cca 7,5 l padalo kolegům v brutálně naložené O I s rakví hnané po dálnici 160 - 170. A radši nemluvit, kolik si brala doprovázející podobně naložená benzínová 1,6... Ale to už je off topic.
reagovat
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.