0
zpět
 

diskuze k tématu: Jakou vybrat ojetinu za milion?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 12:35, rada
František Dobrota: slečna závist promluvila? řetězi ližovali.......od tebe bych si nechal poradit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 13:21, rada
to: Rene - lyže i řetězy je recese ty chytrolíne - určitě nezávidím - mám auto za 1,5 mega ale nepotřebuju se předvádět...ale štvou mě ty keci tady o ničem těch chudáčků co si svým autem a chováním kompenzují to , že jsou nuly....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 13:28, rada
Vy píšete že Vám tady ty keci chybí, a až na pár vyjímek o japonských trampolínách atd se tato diskuze po hooooodně dlouhé době celkem drží tématu. Takže kde je problém?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 15:44, rada
Jak hodně spěcháte s koupí vozu? Osobně bych ze zmíněných třech doporučil MB 320 CDI, ale co takhle počkat až trochu padnou ceny? Zajděte někam k dealerovi Mercedesu a mrkněte na novou E-class konkrétně 350CDI. Studgart čekal s jeho premiérou hodně dlouho a věděl proč.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 15:58, rada
...ať si Stuttgart čeká, jak dlouho chce!!! Já souhlasím s Jančou. Volvo je trochu jiná káva. Nechci se tu s nikým přít, ale dvoukolku bych si za milion opravdu nekoupil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 16:09, rada
Nevím jak jiní vepřobaroni,ale jezdím na hory poměrně dlouho a i často se zadokolkou,chce to dobré pneu a problém nemám??Možná že nejezdím až na vrchol a spokojím se s místem na parkovišti!!Nevím proč bych měl kvůli jednomu či dvou týdnům v roce sebou tahat zbytek roku ještě jeden pohon nápravy???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 16:59, rada
A6 není špatná, ale na BMW a Mercedes nemá. Výhodu u ní vidím v Quattru, ale jinak je to lepší VW (zastánci Audi mě doufám neukamenují). Jezdím v BMW 530d E39 (facelift, takže 142kW) a musím říct že každá jízda je zážitkem pro řidiče i cestující. Pokud chceš maximální pohodní a luxus, ber Mercedes - detailně propracovaný interiér atd., pokud chceš ty nejlepší řidičské zážitky a auto, které jen tak na hranu možností nedostaneš, sáhni po BMW. Z vlastní zkušenosti doporučuju 535d, v kombinaci město mimo město žere 8l a zaručuju ti, že brzdou v provozu nebudeš. V zimě možná zanadáváš na zadní pohon, ale zas takový problém to není. Nejlepší bude, když si je všechny projedeš a poznáš, které auto ti sedí. Každopádně mnoho šťastných km, ať se rozhodneš jakkoliv
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 17:33, rada
Motor jsem možnost vyzkoušet neměl, poněvadž je to novinka, ovšem od třílitru s twinturbem bych očekával trošku lepší výkony. Předpokládám, že jako všechny peugeotácké motory bude mít velmi kultivovaný projev, ale průměrný výkon i lehce nadprůměrnou spotřebu. Rozhodně bych ho nenazval motorem č. 2 po 35d od BMW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 17:39, rada
pane, A6 je v jednotlivých částech možná horší než BMW nebo Mercedes, ale pokud chcete čtyřkolku s pneumatickým podvozkem, bude A6 ta nejlepší volba... 4 matic je horší než xdrive i quattro. A o designu E-klasse nemusíme dlouho polemizovat...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 18:21, rada
Přimlouval bych se za to aby se zde mluvilo o vozech podle kritérií tazatele. Je tu spousta skvělých návrhů, které jsou naprosto mimo mísu. Co se týče vybraných vozů, tak bych vyřadil Audi. Nějak mi sem nepatří. Je to taková tuctovka, která se mezi prémiové vozy řadí pouze cenou. To už bych raději ušetřil pár korun tím, že bych si koupil pasata. Navíc těžkej motor před přední nápravou není to nejlepší konstrukční řešení. Takže volil bych mezi Mercedesem a BMW. A výběr je jednoduchý. Stačí si auto párkrát obejí dokola, uvelebit se vněm a pořádně ho projet. Pak uvidíte co se vám víc líbí a co vám lépe padne do ruky. No a to si pak kupte. Tady se stejně nic kloudného nedozvíte. Každý vám poradí auto které se mu víc líbí a tím to končí. Pokud chcete načerpat relevantní informace, začtěte se do diskuzích na auto klubech daných značek a poptejte se v servisech. Zde si uděláte obrázek a tom které poruchy jsou jak časté a kolik stojí opravy. Poradí vám i s výběrem konkrétního modelu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 18:56, rada
Milý Reno!
Ten motor (od něhož byste očekával vyšší výkon) má v "plné" verzi 202 kW/600 Nm - což ho řadí za ten onen 35d ,-)
V Peugeot(ech) a Citroën(ech) má nižší výkon (a točivý moment) myslím ze DVOU výkonů - 6tistupňová japonská automatická převodovka Aisin je sice (skoro)výborná, ale 600 Nm by asi NE"utáhla" a k vozům jako jsou Citroën C5/C6 se ona ULTRAplochá křivka (od NEvidím do NEvidím .-) hodí spíše..
Tím DRUHÝM důvodem je přední pohon - i když mají poslední generace vyšších modelů Peugeot a Citroën opravdu VELKÉ přední převisy a motor je "ukázkově" uložen NA nápravě a trakce je "výborná" (ze všech PŘEDOkolek NEJlepší), tak ještě o "fous" vyšší počet Nm na přední nápravě by sice ŠEL "přenést", ale už by to "tahalo" za řízení - což je pravý OPAK filozofie jízdy s uvednými Citroën(y), které řídíte spíš "myšeňkami", rozhodně by NEbylo vhodné, kdyby jste tu docela "obří" (jinak řečeno DOSTATEČNOU) porci výkonu/točivého momentu cítili ve volantu.
PS: Kdo chce NEJdynamičtější třílitrový diesel - URČITĚ bmw 35d
Kdo chce 2 NEJsilnější třílitrový diesel - JEDNOZNAČNĚ jaguar 3.0D
Kdo chce TŘETí NEJ- - tam si NEjsem jistá, VELMi zajímavě vypadá MB 350 CDi a new bmw 30d (v 7čce)
Kdo chce ten na "bramborové" příčce (když 3tí jsou asi 2 SOUČASNĚ) - ten zvolí výkonově trochu "slabší" verzi Jaguár(ího) 3.0D, nebo-li Peugeot/Citroën V6 3.0 HDi...
... pak je asi 3.0 TDi vw/audi/porsche...
Pěkný den (nebo máte JINÝ názor? ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 19:51, rada
Volba je jednoduchá, které značce víc fandíte tak tu si koupíte... Rozhodně bych si všechny auta předem vyzkoušel. My jsme doma ujetý na Mercedesy všechny CDI od nejstaršího po nejnovější motory jsou to nesmrtelný na svém C 220 CDI mám 375 000 km a mimo výměnů vstřiků ze šroťáku (sada 15 000 kč) to jen jezdí. Pokud jde o podvozek jinej než pneumatickej bych si nekupoval umí být extra pohodlnej ale i sportovní. Automatická převodovka jasná volba nikdy nic jinýho máme ve všech autech. Při Vašich kilometrech vás vlastně auto živý takže řidičák potřebujete a nebudete nikde moc záodit... k tomu je motor 320 CDI až moc silný. 4x4 bych si nekoupil bydlíme ve vsi kde když napadne sníh tak je tu dlouho a nikdy sme neměli problém se zadokolkou. Pokud jde o pohodlí a velikost vozu v prostoru pro nohy řidiče Mercedes vítězí při postavě kolem 100 kg mi Audi i BMW přijde o třídu menší. Mercedes má i ortopedická sedadla jako doplněk a to je pak něco... jsou odvětrávaná to snad Audi ani BMW nemá. P.S. Až ujedete 5000 km v Mercedesu už nikdy nebudete chtít nic jínýho! Hodně štěstí
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 21:44, rada
NEVÍM JAK ZAČÍT ALE PODLE MĚ JE VŠE KARTEL MĚL JSEM VŠECHNY TŘI MERCEDES JE DRŽEÁK ALE TEN VZHLED ZASTARALÉ NYNÍ MAM AUDI A6 3.0TDI JE KRÁSNÉ MODERNÍ TA PALUBKA TO JE NÁDHERA, JEDINA VADA NA KRASE JE SPOTŘEBA PO PRAZE I 14L KDYŽ SE POPOJIŽDÍ TAKŽE ASI BMW Z TĚCH TŘÍ MÁ ZE VŠEHO TROCHU .AUDI JE SUPER JE PODLE MĚ NEJHEZČÍ ALE JE TĚŽKÁ MÁ QVATRO A TEN AUTOMAT ŘADÍ MOC VYSOKO JE TO FAKT ŽROUT. BMW JE TAKY DRŽÁK A ŽERE OKOLO 10-11L A JE LEPŠÍ NEŽ MERCEDES.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 21:55, rada
pane, mluvíme-li o prémiových vozech, tak se bavíme o A8, S-klasse či řadě 7. Pán si vybírá z aut střední třídy, o jedničce bavoráku byste taky netvrdil, že je to prémiový vůz. Střední třída je auto pro běžné smrtelníky, prémiové vozy slušný člověk nikdy neřídí, ale má k tomu šoféra.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 21:58, rada
spotřeba 14? to jste ale měřil spotřebu v pět odpoledne na magistrále. pokud Vás tohle trápí, pak si kupte hybrida, protože takhle Vám bude žrát každé auto...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 22:01, rada
děkuji za odborný výklad. Nicméně nechápu, proč tady řešíme citroen a jeho špičkovou trakci, když pán tento vůz nechce koupit ani náhodou (ani se mu nedivím).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 22:27, rada
Ahoj,
Jelikož máš zájem o auto maximálně tři roky staré s cenou do 1 ml. korun tak berme v úvahu ročníky 2006/07, které budou do této cenové kategorie tak zhruba spadat. Takže abecedně. Audi A6 je jeden z hodně povedených sedanů vyšší střední třídy, s asi nejhezčím interierem. čímž to asi tak, ale končí. Motor 3.0 TDI byl v době svého představení témeř až na samém vrcholu dieselových šestiválců, ale v letech 2006/07 už je zcela průměrný. Prostorově Audi nijak nezaostává za konkurencí a o finanční nákladnosti pneumatických podvozků, bych doporučil se informovat v autorizovaném servisu (moc o tom nevím). BMW 5er. Další hodně povedený sedan z Mnichova, kterému, co se týče jízdních vlastností, téměř není co vytknout. Jelikož ročně najezdíš takovou porci kilometrů, potřebuješ auto, které tě z leckteré prekérní situace na našich i zahraničních silnicích dostane. Někdo možná řekne, že je BMW hodně tvrdé a já neřikám, že není, ale 60tkm ročně určitě nenajezdíš převážně na silnicích 2. a 3. tříd a úroveň silnic 1. tříd a dálnic, kromě teda D1 a dálnice na D11 už jakš takš jde. Dílenské zpracování interiéru je na výborné úrovni jak je ostatně u BMW zvykem a komplikovanější iDrive je jen a jen o zvyku a o inteligenci uživatele. Mercedes Benz E. Pohledově ze všech konkurentů největší a nejhoupavější. Kdo nasedne zjistí, že auto je o trochu lépe zpracováno, než jeho konkurence, ale z interieru čiší zapšklost a usedlost. Takový pán v klobouku kolem 60 se mi tohoto vozu hodí asi nejvíce. Z mých dvou přátel, kteří shodou okolností řadu E mají (oba o něco starší r.v.) jednomu už po 120tkm odešel mezichladič a oprava se vyšplhala někam k 70 t. Kč.. Je to, ale o blbé náhodě, čehož je důkazem druhý Mercedes, který má najeto ještě víc a u něj se projevily jen klasické problémy způsobené častým užíváním, jako je odpochodování klimatizační jednotky apod., takže nic vážného.
(POHON 4x4 je věc, která ti provoz auta při takovéto porci km značně zdraží a otázkou zůstává: ,,Jsou v našich končinách tak často ty metry toho sněhu, kvůli kterým je potřebo čtyřkolka?´´)
Z těchto tří vozů bych asi zvolil BMW 5er a ve spolehlivosti se Mnichovským málo co vyrovná, ale je to čistě o osobním názoru a o tom, jaký jsi řidič. Jestli chceš jezdit v rytmu rakouských dechovek, neustále se sám sebe ptát: ,,Už tam budem?´´, a chceš se za volantem nudit jdi do Mercedesa, jestli chceš být brán jako klasický účastník silničního provozu s lehce nadprůměrným vozem, který se nijak nevymyká dnešním trendům jdi do Audi. Pokud se za volantem nechceš nudit a na dálnici se držet převážně v levém pruhu je pro tebe BMW ta správná volba. Rozhodnutí je na tobě. Přeju šťatsné kilometry.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.07.2009 23:32, rada
Krome Audi A6 ve ktere jsem nikdy nejel mam s Bmw 5 (2005 3d) najeto aspon 20 tis km s Eckem(270cdi) mam takovych 10tis a radim Vam na nic nekoukejte a skocte do 5tky.Ja sam delim auta na auta a Baworaky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 08:47, rada
Zřejmě si tady někdo plete zařazení jednotlivých vozu do jejich tříd.
Audi A4, BMW 3er, MB Classe = segment střední třídy
Audi A6, BMW 5er, MB E classe = segment vyšší střední třidy
Prémiovka = obecně nazev pro značku jež by měla být v dané třídě na vrcholu nikoliv název třídy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 08:49, rada
Kazdy, kdo chce utratit meloun za auto, tak by mel mit vlastni nazor. Ja uz mam treti BMW 5 a nikdy jsem se nikoho neptal, jestli delam dobre. Staci si precist 20 ruznych recenzi za rok, ktere jsou aspon trochu objektivni. V globale jsou vsechny tri automobilky technicky stejne vyspele a jestli ma ten detail lepsi ta nebo ta, tak to po uzivani c5 urcite nebudete resit. Musite vedet ktere se Vam libi a co od neho chcete. Jinak radeji zustante u Francouze!
reagovat
  1 2 3 4 ... 9




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.