0
zpět
 

diskuze k tématu: Jakou vybrat ojetinu za milion?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.07.2009 11:32, rada
tady rada zní celkem jednoduše... Do všech tří exemplářů sednout a pořádně je projet a vybrat prostě ten, který vám nejlépe sedne. Co se týče třílitrových dieselů, A6 3.0 TDi má podle mě ze všech tří nejhorší motor, slabý poměr výkon x spotřeba a je nejhlučnější. Zase se ale u AUDI dá očekávat relativně nejlevnější servis.
Jde vyloženě o osobní preference. Já bych šel do Mercedesu, protože se mi ze všech nejvíce líbí a je orientovaný spíše na komfortní jízdu, která mi vyhovuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.07.2009 11:56, rada
za ty prachy si kup jinou značku ale nový!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.07.2009 11:57, rada
Jak je tady doporučeno, nejlepší bude se s nimi svézt a rozhodnout se na základě svých dojmů. Řídil sem pouze BMW - 525 Diesel, už v této motorizaci má výkon dostatečný, ale samozřejmě koně navíc mu neuškodí. Pokud si jízdu užíváte a rád řídíte, je baworák jediná správná volba.
S těmi ostatními zkušenostmi nemám, pouze z doslechu - ale po Mercedesu šáhněte pokud si rád užíváte komfort. Pro Audi mluví mimo jiné kvalita zpracování a má ze všech nejlepší interiér.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.07.2009 12:14, rada
1) bmw
2) mercedes
3) audi
PS: Za miblion máte ale také NOVOU C5 s NOVÝM třílitrem HDi (177 kW, a úúúúplně plochou křivkou točMOMENTu - od 1400 do 4100 ot) a "totálMAXimální" výbavou jako jsou masážní sedačky a vrstvená protihluková skla apod. - a je to NOVÝ vůz s 5ti letou zárukou (nebo 150.000 km - což je tedy při vašem "obřím" nájezdu jen cca 3 roky, ale "nový" je prostě "nový - MATERIÁLům je do jisté míry JEDNO zda na sobě mají někde vepředu "prémiový" znáček nebo nebo ne).
PPS: Prostě NEJ-rozumnější je to co doporučil Pavel, SÁM si sednout/vyzkoušet/projet - 3 leté bmw/audi/mercedes a pak zkusit NOVÉ
Pěkný den (s jakýmkoliv z nich)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.07.2009 12:16, rada
Ach ZAPOMNĚLA jsem!!!
Naprosto SKVĚLÉ auto je Jaguar S-type po faceliftu - ten ROZHODNĚ doporučuji vyzkoušet a asi/možná bude i za lepší cenu než ...
PS: Ale i tak bych volila NOVÉ
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.07.2009 12:35, rada
Honda Accord 2,4, pokud to nutně musí být diesel tak 2,2 i-ctdi je v podstatě špička třídy ikdyž není nejsilnější.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.07.2009 14:57, rada
BMW nebo Mercedes,mám zkušenosti s oběma,ale doporučil bych sáhnout spíše po Mercedesu. Kvalitazpracování je u obou srovnatelná,nicméně Mercedes vyrobil první dieselový motor a věřím víc jemu. Mercedesů jsem měl 5,tak vím o čem mluvím. Od modelu 115,přes 123,124,C klasse a v současnosti E klassa 320CDI r.v. 2006. Až na klasickou výměnu žárovek a hýčkání motoru plně syntetickým olejem Castrol nejsou žádné investice. Upozorňuji,že auto mám vždy z druhé ruky. Jediné s čím je problém,je sehnat E klassu z druhé ruky v manuálu.
Audi z doslechu nebrat. Bmw OK (taky jsem měl ale starou vránu 325 TDS). Jsou to spíš dravci,laděné spíš pro závodníky. Vybouření mládenci volí luxus a pohodlí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.07.2009 15:15, rada
Jedna rada je spràvnà a to vykouset vozy a rozhodnout se podle sebe.
Jinak jak se dotazuje anonym je jako vetsina zastàncem vozu z DDR : ))))
coz mu rozmlouvat nema cenu, ale Citoen C6 ci Honda Legend, Toyota Camry
jsou srovnatelne vozy ne-li lepsi(nove) s tim, ze nesplynete ve stàdu .............
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.07.2009 22:03, rada
Mercedes,Mercedes a zase Mercedes.Z těchto tří značek se rozhoduj Měl jsem jednou BMW 330d..opravdu perfektní motor to jo,ale interiér o ničem..stejne je to i u nových BMW do řady 5....nová sedmička už má hezký interiér ale tu za mega nekoupíš.Audi má náhon na předek,což není nic pro mě,pokud by to nebyla 4X4...jinak nová audi A4 je super..až na ten náhon na přední kola ,takže bych šel určitě do Mercedesu.Měl už jsem 3...C200 kompressor,E270Cdi a R350 a všecky super...nikdy žádné problémy a vše jako druhý majitel.Vše od jedné firmy,pokud budes chtít kontakt tak se ozvi na 739 206 158.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.07.2009 23:08, rada
Muzu ti doporucit znacku Mercedes mel jsem 3x E320CDI a 1x S-500L-4Matic 3 auta byli se vzduchovym podvozkem a to je povozenicko,jestli mas rad komfort vol E 320CDI super jede a dalky svizne mas na za-do 8L.Rules Mercedes
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.07.2009 23:30, rada
Vážený pane, Citroen je a bude kraksna, proto zdali budete vybirat kupte Mercedes S -5OO 8 válec . Do 1noho milionu za rok 2OO5 se vejdete .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.07.2009 23:32, rada
tenhle dotaz vznesl někdo kdo teoreticky má milion na koupi auta ovšem realita asi bude někde jinde.. dotazy na náročnost servisu bych vznesl na autorizované servisy, vůbec jako první bych se poinformoval u pojišťoven na sazby havarijního pro auta těchto kategorií.. to bude ale překvapení..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.07.2009 06:08, rada
Za mega? To by sakra mohla být i nějaký hustá, tříválem nadupaná fábie! Za ty love už bude v plný palbě! Centrál, ABS a koberečky, prostě všechno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.07.2009 06:47, rada
Pokud netrváte na pohonu 4x4 který zmiňujete v dotazu berte BMW 535d tady konkurence může akorát zalapat po dechu (dodává se výhradně se zadním pohonem v 5er). Jediné co bych 5er vytknul proti konkurenci je malinko složitější ovládání systemu iDrive ale dá se na to zvyknout.
Jinak havarijka na 1,5 roku starý 530xd (máme doma) včetně povinného 33tis/rok
Co se týče údržby automatu zde se jednotlivé názory liší jak často měnit náplň. (údaj výrobce že je celoživotní je do nebevolající pitomost) My jsme jí na minulém 330d měnili po 100tkm a se vším všudy 4500Kč.
Systém Xdrive žádný specielní servis či údržbu nepotřebuje pokud vím dobře.
Přeji hodně štěstí
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.07.2009 08:49, rada
Ještě jedna věc myslím si že s milionem v kapse se můžete poohlížet i po malinko mladších ojetinách než 3 staré
Na příklad u Bychlů je mnou zmiňovaná 535d rok stará za 999tKč
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.07.2009 09:21, rada
zrovna včera jsem si přivezl AUDI A6 3.0 TDi quattro, na vzduchovém podvozku, s najetými 60, výkon lehce zvýšený, okolo 260 HP, provedení kombi, najetých 50tkm. Původně jsem chtěl allroad, ale ten je o něco línější a ty plasty a rádobyplechy oželím. Pro ty co ti radí BMW - bavorák takové auto prostě v nabídce nemá, vzduchové podvozky nedělá, pokud koupíš BMW v M-paketu, což je krásné auto, připrav se na pekelně tvrdé svezení, základní podvozek je zase pohodlný ale to auto vypadá hrozně.
mercedes? Pokud je ti 50 tak ano, jinak si běžného uživatele E-klasse neumím představit. E 320 CDI 4-matic jsem měl možnost vyzkoušet, je to fakt auto pro staré dědky.
a Audi? má pomalý tiptronic, což se dá "vyléčit" přeřazením na sportovní mód, za studena poměrně hlučný chod, ale totéž trápí BMW i mercedes, interiér je mnohem povedenější než u BMW, snad i mercedesu, tady záleží na vkusu. A můj osobní dojem z pneumatického podvozku - no je to setsakra rozdíl, proti normální A6, velice příjemné svezení.
Audi rozhodně není ideální, ale je to auto, které se nejvíce blíží Vašim požadavkům...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.07.2009 09:38, rada
a jen tak mimochodem, A6 je na vrcholu spolehlivosti ojetin....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.07.2009 10:12, rada
Na prvních čtyrech místech se v žebříčcích spolehlivosti střídají všechny tři tazatelem zmiňované varianty, takže teoreticky se dá říct že s ani jedním nešlápne vedle.
Je to o osobních preferencích. Ať si jak zde někdo již několikrát psal sedne do každého z nich a sveze se vyzkouší atd.
Jinak pneumatické perování - Chválí ho pouze ti, co na něm ještě nemuseli nic servisovat. Potom to počáteční nadšení jaksi opadá
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.07.2009 10:22, rada
Budeš-li vybírat Mercedes, dej si pozor na modely AMG s 4Maticem. Dají se sice koupit za zlomkovou cenu oproti novým (právě cca 1 mil Kč za 3letý E63AMG, který jako nový stojí 3 mil), ale doprovází je silná poruchovost a nekvalitní zpracování! Vyrábí se v rakouském Gratzu s kvalitou srovnatelnou s Polákama. Závady jako zkorodované (tudíž nefunkční) diferenciály na obou nápravách skutečně nemohl zavinit bývalý majitel...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.07.2009 10:45, rada
to je jako říct, že motory s common railem chválí jenom ti, co na nich nemuseli měnit vstřiky. znamená to, že budeme navždy jezdit s PD?
reagovat
  1 2 3 ... 9




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.