0
zpět
 

diskuze k tématu: Mám vyměnit Ford Puma za Audi A3?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, americká vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 16:57, RE: bez předmětu
Vorsprung napsal:
Máte pravdu, ve Focusu jsem, pokud si doře pamatuji, zatím nejel. Pro lepší jízdní vlastnosti Focusu může svědčit dlouholetá, chvílemi úspěšná účast Fordu (Focusu) v rallye. Jenomže pokud vím, tak se nedodává s pohonem všech kol, i když je pravda, že Haldex u Audi A3 také není žádná výhra...
Troufám si ovšem tvrdit, že životnost a spolehlivost Audi bude delší, resp. Audi bude spolehlivější než Ford.
Ha ha , tak dobře jsem se již dlouho nezasmál . Audi , oblíbená, lepší, no tak leda pro cikány.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 17:00, RE: Boje
David V napsal:
Tady ty třídní boje o kvalitách značek nechápu. Navíc stačí zběžně nakouknout do TUV a že by Audi a VW okupovalo přední příčky se říci nedá. Spíše se tak potácí na zhruba stejných postech jako tady poplivaný Opel (abych se ho zastal) - takže to vidím na podobnou kvalitu za drahé peníze. V ruce mám 2 relativně staré reporty, z roku 2006 a 2004. A průřezem všemi kategoriemi se mezi Toyotu, Mazdu a Nissan motá Mecedes a Porsche. A taková prémiovka jako BMW, taky žádná sláva, asi to bude taky jen pr...
Milý příteli, koukněte na žebříčky spolehlivosti z minulého roku (http://data.idnes.cz/g/auto/autobild/tuv_report.html) a nejdete tam celou škálu protiargumentů Vašemu tvrzení. Audi (A8) i VW (Touran) jsou v TOP 10 pokud jde o nová auta (2-3 roky stáří), zatímco Asijsi tam mají vozy POUZE DVA. V kategorii stáří vozu 4-5 let okupuje Audi (A4) dokonce třetí příčku, pokud jde o celkový počet vozů jsou na tom Asijci a Němci stejně (tj. 5 ku 5). Tak už, prosím Vás, zanechme těch hloupých, ničím neopodstatněných urážek a nechme mluvit fakta!!!
A pokud jde o tu spolehlivost, resp. praktické využití auta na dešti či sněhu, kupte si Audi s quattrem či BMW s xDrive.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 17:02, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Ha ha , tak dobře jsem se již dlouho nezasmál . Audi , oblíbená, lepší, no tak leda pro cikány.
já se směju tvým komplexům
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 17:06, RE: Audi A3 =
anonym napsal:
Audi a VW v Americe si kupujou exoty, co si chteji odlisovat. Jinak, sedels nekde treba v Corolle sedan r.v2005, americka verze? Oproti A4 je to nebe a zeme. Ovsem dokonce i to co se prodava od Toyoty v Evrope je mnohem lepsi nez koncern. Vite, ze treba jiz v roce 1971 Corolla se vyrabela s motorem 1.6.DOHC 110k, 5 let pred slavnym Golfem GTI?...
když někdo řekně v americe .. to j známka toho že nikde nebyl. Všeobecný pojem jako pro nás evropa..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 17:11,
Je pravda, že nejuznávanější auta na světě jsou německá - je to tak, tak se s tím už sakra smiřte a nepindejte kraviny, že tomu tak není. Osobní názor můžete mít ovšem jinej, to už je vaše věc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 17:15, RE: Boje
Vorsprung napsal:
Milý příteli, koukněte na žebříčky spolehlivosti z minulého roku (http://data.idnes.cz/g/auto/autobild/tuv_report.html) a nejdete tam celou škálu protiargumentů Vašemu tvrzení. Audi (A8) i VW (Touran) jsou v TOP 10 pokud jde o nová auta (2-3 roky stáří), zatímco Asijsi tam mají vozy POUZE DVA. V kategorii stáří vozu 4-5 let okupuje Audi (A4) dokonce třetí příčku, pokud jde o celkový počet vozů jsou na tom Asijci a Němci stejně (tj. 5 ku 5). Tak už, prosím Vás, zanechme těch hloupých, ničím neopo...
Já se taky nedívám na nová auta ještě málem v záruce, kde je povinnost neustále navštěvovat autorizák. Mluvím o vozech, které už opravdu mají něco za sebou, tam se teprve projeví kvality. Při studiu TUV z letošního roku v kategorii do 3 let jsi si určitě ráčil všimnout, že ty rozdíly jsou v desetinách procent. To je velice zkreslený ukazatel - protože do rozdílu jednoho procenta se klidně vejde i 10 aut, která na tom jsou vlastně úplně stejně. Ono ve statistice se taky musí umět číst. Ad stroje s pohonem všech kol. Jsem celkem mírný řidič, takže bych 4x4 využil pouze na vodě a sněhu. Nepřijde mi logické, abych kvůli 30% potřebě, zbývajících 70% času s sebou tahal "železo", které zrovna nepotřebuji. Mám starý auto s předním náhonem, jezdívám na hory (sice jen do Jeseníků), ale ještě jsem nebyl za 5 let, co ho mám, nucen nasadit sněhové řetězy. Tohle mi od auta stačí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 17:21, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Je pravda, že nejuznávanější auta na světě jsou německá - je to tak, tak se s tím už sakra smiřte a nepindejte kraviny, že tomu tak není. Osobní názor můžete mít ovšem jinej, to už je vaše věc.
Některým to ovšem nevysvětlíte, ani kdybyste se na hlavu stavěl!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 17:37, RE: Boje
David V napsal:
Já se taky nedívám na nová auta ještě málem v záruce, kde je povinnost neustále navštěvovat autorizák. Mluvím o vozech, které už opravdu mají něco za sebou, tam se teprve projeví kvality. Při studiu TUV z letošního roku v kategorii do 3 let jsi si určitě ráčil všimnout, že ty rozdíly jsou v desetinách procent. To je velice zkreslený ukazatel - protože do rozdílu jednoho procenta se klidně vejde i 10 aut, která na tom jsou vlastně úplně stejně. Ono ve statistice se taky musí umět číst. Ad stroje ...
No a já se také nedívám na stará auta, která mají již něco za sebou... Je určitě rozdíl mezi spolehlivostí po 5 letech a náchylností k poruchám po letech 10. Možná by bylo dobré zjistit, kolik vozů z každé značky bylo do těchto statistik zahrnuto. I to by leccos vypovědělo.
A co se týče Vašich výletů do Jeseníků - nevím, kam tam přesně jezdíte, ale při jízdě přes Červenohorské sedlo by Vám s tím předním pohonem v zimě nepomohly ani řetězy! Takže rozhodně nejde o zbytečné vláčení "železa". Rozdíl ve spotřebě v případě Audi TDi bez 4x4 a quattra v kombinaci s motorem TDi činí snad jen půl litru. Nejsou to snad důvody k nákupu auta s permanentním pohonem všech kol?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 18:17, RE: bez předmětu
Vorsprung napsal:
Některým to ovšem nevysvětlíte, ani kdybyste se na hlavu stavěl!!
Nejuznavanejsi auta ve svete jsou japonska, ryze statisticky. jinak, azijska auta neexistujou. Cina nebo treba Malajzije vyrabi nekvalitni levny srot, Korejci pomalu dohaneji Evropu, Arabove umeji akorat odpalovat naloze, nu a Japonci jsou jiz nejakych 30 let nejlepsi. Je to tak, bohuzel, a je to tak protoze nemaji tam socialisticke hospodarstvi, protoze jejich vlada nevynucije 35hodinovou pracovni dobu, a nemaji tam nesmyslne velke dane, ze kterych pak dostavaji davky socialni paraziti a muslimske pristehovalce, jak to je bezne v Nemecku nebo Franciji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 18:37, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Nejuznavanejsi auta ve svete jsou japonska, ryze statisticky. jinak, azijska auta neexistujou. Cina nebo treba Malajzije vyrabi nekvalitni levny srot, Korejci pomalu dohaneji Evropu, Arabove umeji akorat odpalovat naloze, nu a Japonci jsou jiz nejakych 30 let nejlepsi. Je to tak, bohuzel, a je to tak protoze nemaji tam socialisticke hospodarstvi, protoze jejich vlada nevynucije 35hodinovou pracovni dobu, a nemaji tam nesmyslne velke dane, ze kterych pak dostavaji davky socialni paraziti a muslim...
Některým koncernistům to ovšem nevysvětlíte, ani kdybyste se na hlavu stavěl!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 18:37, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Nejuznavanejsi auta ve svete jsou japonska, ryze statisticky. jinak, azijska auta neexistujou. Cina nebo treba Malajzije vyrabi nekvalitni levny srot, Korejci pomalu dohaneji Evropu, Arabove umeji akorat odpalovat naloze, nu a Japonci jsou jiz nejakych 30 let nejlepsi. Je to tak, bohuzel, a je to tak protoze nemaji tam socialisticke hospodarstvi, protoze jejich vlada nevynucije 35hodinovou pracovni dobu, a nemaji tam nesmyslne velke dane, ze kterych pak dostavaji davky socialni paraziti a muslim...
To by mě tedy zajímalo, jaké že to statistiky máte na mysli. Jinak se Vám podařilo lakonicky vyjádřit světovou realitu, jenom jste si zřejmě spletl rubriku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 18:41, RE: bez předmětu
Vorsprung napsal:
Člověče, nezáviďte popularitu VW/AUDI. To, že na ně nemáte ještě neznamená, že jsou tato auta špatná. Jistě, některé mototrizace nebyly úplně šťastné, to ovšem nic nemění na skutečnosti, že jsou velice oblíbená, daleko oblíbenější než nějaký Focus, o který bych si neopřel ani kolo. Vysvětlete mi potom, proč jsou Audiny tak oblíbené a to i mezi "nenechavci". Kdyby to opravdu byla tak špatná auta, nekvalitně zpracovaná, nikdo by je přece nechtěl.
snad si vážně nemyslíte, že bych volil benzínový focus před naftovou A3 jen kvůli ceně, nebuďte tak naivní a nenazývejte to závistí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 18:44, RE: bez předmětu
anonym napsal:
já vím. Ford je vlastně nejlepší, má nejlepší motory... jé a to zpracování nemá vyloženě chybu no. No a taky vlastně oktávka, ta je taky moc dobrá.

To nemá cenu rozebírat, prostě jsou auto, a auta. Na drkocání by mně stačil i ten ford. Ale aspoň teda mondeo. Ikdyž i to je zmrdlík. Vono totiž když je auto hezký, ještě nic neznamená. A nový mondeo je opravdu celkem hezký. Hlavně ten okopčenej profil z lexusu.
ty už to nehul, stačí že jsi evidentně postiženej kreténismem, tak si to prosím tě ještě víc nezhoršuj, ty mrdino
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 18:49, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Nekoupil jsem si ojeté BMW 7. Ale je pravda, že už přihořívá...
Zachvilku máš padla, tak si nezapomeň odpíchnout, před vrátnicí na tebe čeká tvá stodváca, mrdino
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 19:01, RE: A tak to dopadá....
anonym napsal:
Nevím co dodat, s A3 1,6 normální člověk (ne -náctiletý vypatlanec, ale 32 letá ženská) jezdí za 6,5 litru. Jinak tychle recenze považuju za celkem úpadkové...
Taky se příště pochlub, jestli ten údaj o spotřebě není jen podle palubního počítače, nebo si to počítáš sama. Oni pp totiž lžou jak sviňa. Bylo by dobrý aby tu lidi uváděli přesnější informace, když už něco řeknou, pak by tu nedocházelo kolikrát k častým dohadům atd......

Jinak k článku, co takhle zkusit omrknout i jiný auta:
Mazda 323, Nissan Almera, Seat Leon, Honda Civic, VW Golf,................ dyť aut je plno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 19:32, RE: bez předmětu
Vorsprung napsal:
Máte pravdu, ve Focusu jsem, pokud si doře pamatuji, zatím nejel. Pro lepší jízdní vlastnosti Focusu může svědčit dlouholetá, chvílemi úspěšná účast Fordu (Focusu) v rallye. Jenomže pokud vím, tak se nedodává s pohonem všech kol, i když je pravda, že Haldex u Audi A3 také není žádná výhra...
Troufám si ovšem tvrdit, že životnost a spolehlivost Audi bude delší, resp. Audi bude spolehlivější než Ford.
No, tak tak právě tyhle Audiny nepatří zrovinka ke spolehlivým a co se týče výdrže (podvozek atd....), tak na tom taky nejsou nejlíp. Klidně si A3 troufnu v tomhle postavit vedle Focusu. Ale třeba v kvalitě interiéru i jeho opotřebení vede Audi, jenže na ten to nejezdí, je pouze poznat ten cenovej rozdíl, kolik tehdy ty auta stáli jako nový. Ani omylem nefandim Focusu, nemam ho rád, i když to auto znam (konkrétně r.v. 2000), ale ani Audiny nežeru, předražený, malej prostor, motory (benziny, diesely nevim) většinou žerou, výkonově taky nic moc (ne ale 1,8T).
Co se týče oblíbenosti, kterou tu někdo zmínil, tak v tý Audi taky nemá rozhodně navrh. Jestli se nemýlím, tak Focus byl v nějakým roce nejprodávěnější vůz na světě, nebo tak něco.
Audi nabízí za veliký prachy trošku málo muziky (jako ojetý). K těm ,,nenechavcům" okterých tady někdo psal, tak Audi jako značka patří k nejvíc kradeným vozům, navíc většina Audinek se stala obětí ,,tachometrových kouzelníků" a má tacháč stočenej (ať už A4, A6 nebo A3) - logicky, tyhle auta si nekupujou dědkové na vesnici, aby mohli jezdit na nákupy vedle do města že? Ale trošku majetnější lidé, kteří s nimi nacourají docela slušnou dávku km, třeba většina tolik,,oblíbenejch" A4 má stočenej tachometr. Audi je zkrátka dost často obětním beránkem ,,kšeftařů, úpravců......".

Osobně si hodlám kupovat auto, do oka mi padla taky Audina, A4. Chtěl bych jí tak na rok, rok a půl a pryč. Jen si koupit auto, který sem chtěl a neměl sem na to, no a teď už ano. Ale....... mam z něho nějakej blbej pocit, jen co sem si sednul, co sem nastartoval, tak nevim, i když se jednalo o docela zachovalej kousek, udržovanej, čisťounkej, tak mě to auto nijak nevzalo a ani nezaujalo, prostě nic, vůbec ničim zajímavý, uvnitř malý (a to se jedná o Avanta), bez jakýhokoliv kouzla,aby člověka chytlo a řek si, tohle chci a je to. Prostě nic. Tak váham. Jenže asi to bude způsobený svezením v Mazdě 6 (první geneace)............ kurva, to bylo. V dnešní době sice okoukaný, pro někoho možná nezajímavý, obyčejný auto. Ale.......... víc auto, než kterýkoli jiný, prostě člověka chytne, baví ho pak řídit. To je ono. A podle tohohle pocitu si vybírejte auta.

Zatim čekam a do audiny se mi moc nechce. Předražený na to stáří, hovno výbava (po většinou) na tu cenu, drahý díly na to jak často odcházejí, drahej servis na to, že to neni nijak vyjímečný auto. Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 19:35, RE: Boje
David V napsal:
Tady ty třídní boje o kvalitách značek nechápu. Navíc stačí zběžně nakouknout do TUV a že by Audi a VW okupovalo přední příčky se říci nedá. Spíše se tak potácí na zhruba stejných postech jako tady poplivaný Opel (abych se ho zastal) - takže to vidím na podobnou kvalitu za drahé peníze. V ruce mám 2 relativně staré reporty, z roku 2006 a 2004. A průřezem všemi kategoriemi se mezi Toyotu, Mazdu a Nissan motá Mecedes a Porsche. A taková prémiovka jako BMW, taky žádná sláva, asi to bude taky jen pr...
Souhlasím. Myslím, že nekritičnost příznivců koncernu je bijící do očí a dost hloupá
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 19:42, RE: bez předmětu
anonym napsal:
No, tak tak právě tyhle Audiny nepatří zrovinka ke spolehlivým a co se týče výdrže (podvozek atd....), tak na tom taky nejsou nejlíp. Klidně si A3 troufnu v tomhle postavit vedle Focusu. Ale třeba v kvalitě interiéru i jeho opotřebení vede Audi, jenže na ten to nejezdí, je pouze poznat ten cenovej rozdíl, kolik tehdy ty auta stáli jako nový. Ani omylem nefandim Focusu, nemam ho rád, i když to auto znam (konkrétně r.v. 2000), ale ani Audiny nežeru, předražený, malej prostor, motory (benziny, dies...
Jo a ještě k tomu focusu, prostě mě ho nebavilo řídit, hnus interiér (můj názor), nepřehlednej, malej pro mě nepohodlnej, podvozek kterej někteří vychvalujou je taky k hovnu - na sněhu sem ho nenáviděl (byť na zimákách Michelin), světlomety jak bludičky - o mlze, dešti, vánici radši ani nemluvim. Motor 1,8 benzin bych řek docela ušel, byl tak akorát, nevim jak je na tom se spolehlivostí, tak dlouho bych to s Focusem nevydržel, abych to moh posoudit. Nechci urážet, jen mě tohle auto vůbec nenadchlo. No, jako Audi
Díky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 20:03, RE: Boje
anonym napsal:
Naprosto souhlasím. Konečně nekdo napsal pravdu!
David V - No konečně, po dlouhé době naprostý souhlas.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 20:08, RE: Boje
David V napsal:
Já se taky nedívám na nová auta ještě málem v záruce, kde je povinnost neustále navštěvovat autorizák. Mluvím o vozech, které už opravdu mají něco za sebou, tam se teprve projeví kvality. Při studiu TUV z letošního roku v kategorii do 3 let jsi si určitě ráčil všimnout, že ty rozdíly jsou v desetinách procent. To je velice zkreslený ukazatel - protože do rozdílu jednoho procenta se klidně vejde i 10 aut, která na tom jsou vlastně úplně stejně. Ono ve statistice se taky musí umět číst. Ad stroje ...
Audi a železo?Z čehopak je přední náprava?Ideální na naša cesty - pardón vždyť jsou to samé jámy a výmoly.Na ty je přeci ideální hliník....
reagovat
  1 2 3 4 ... 6




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.