0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 16:48, RE: HTP
oMG napsal:
radši la FRA ...
406 2003 2.2HDI Sedan ST to je paráda... (manažerská stíhačka) v mírumilovném tichu.
Manažerská stíhačka stojící v mírumilovném tichu zavřenýho servisu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 17:47, RE: HTP
Vepř napsal:
Manažerská stíhačka stojící v mírumilovném tichu zavřenýho servisu
Vedle. Pokud jsi alespoň nějakou neslepovanou měl, tak víš, že breptáš. Ale pochybuju, protože většina lidí má potřebu se hanlivě vyjadřovat k autům, která ani neřídíli, jen papouškujou nějaký hospodský kecy po pátým základním. Ale jako fór dobrý....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 18:01, RE: Malí kluci....
Homer napsal:
Kdyby jste se všichni kritici VW group třeba na hlavu postavili tak to není nic platný - jediný auta který maji alespoň nějakou hodnotu ( ať jsou zánovní nebo ojetý nebo nabouraný nebo nepojízdný) jsou koncernový.
Hodnotu majú, ale určite nie kvôli tomu že su naozaj dobré, ale kvôli tomu že to ľudia kupujú, a to neznamená že su to dobre auta! Obyčajný ľudia kupujú autá podľa toho čo počuli, podľa toho čo má sused, a podľa vzhľadu a to predsa neznamená že je to auto dobre. Napríklad aj P 206, Renaulty idú na dračku viac ako napr. japonci a sú francúzke autá podľa Vás spoľahlivejšie ako japonské. Nie, no a aj tak sa lepšie predávaju. A to platí aj o koncernových autách, zbytočne predražené.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 18:39, RE: HTP
jk napsal:
Možná má pravdu, píše že si nechal zvýšit výkon. Kámoš s 1.4-ou udělal tachometrových 192 a druhej taky s 1.4-ou nějakých 185
mám fabii 1.4 mpi a udělal sem 198 km/h
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 18:58, RE: HTP
Vepř napsal:
Manažerská stíhačka stojící v mírumilovném tichu zavřenýho servisu
vepř : běž se proběhnout a sedni do ochcávky (protože jenom to je auto co ?)

Já sem se svou 406 velice spokojen už 4 roky a v servisu nestojí jen běžné opravy ale to vy škodováci přece nepochopíte...
(nej auta děláme my ... simply NEVER) .. každej totiž není zvědavý sedět v koncernové plechovce s přístrojovou deskou z tramvaje a mít 120cm vzadu a platít pul mega za hromadu ......bez výbavy a ještě se tím kochat.
............ jinak to nebylo na tebe ale obecně !!!

naschle :D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 19:21, Nestačím se divit...
Jak to tak čtu, tak přestávám chápat, proč se ostatní výrobci v rámci zvýšení efektivity svých strojů nenechávají inspirovat u naší automobilky: Jak vidno, Fabia 1.2, je údajně schopna letět levým pruhem dálnic stosedmdesátkou, jednačtyřka MPI dokonce dvoustovkou... Zbývá jen dodat tu maličkost, že při maximální rychlosti má již rychloměr Fabie tak obrovskou chybu měření, že skutečná rychlost je přibližně o 15km/h nižší... Nebo si snad myslíte, že výrobce by se sám rád nepochlubil takovým obdivuhodným výkonem ? V praxi se v nejlepším možném případě k výrobcem udávané hodnotě přiblížíte, to co ukazuje rychloměr nesmíte brát tak smrtelně vážně... Existuje i pár vozů, které mají přesný rychloměr, ale Fabia k nim v žádném případě nepatří (spíše je odstrašujícím příkladem). Např u Fabie 1.9 TDI 74kW ručička dosáhla dvoustovky, zatímco skutečně měřená rychlost (GPS) byla 181km/h. Při dálniční 130km/h byla skutečná rychlost cca 117km/h. Obdobnou chybu vykazuje i počitadlo kilometrů. Se snižující-se rychlostí se i chyby rychloměru zmenšují, takže třeba při padesátce bude ukazovat rychloměr šedesát nebo jen mírně pod. Skutečných stosedmdesát žádné HTP nevytáhne, jedině že by na dvanáctiprocentním klesání vyřadil a do zad se ještě opřel orkán...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 19:35, RE: Nestačím se divit...
mari® napsal:
Jak to tak čtu, tak přestávám chápat, proč se ostatní výrobci v rámci zvýšení efektivity svých strojů nenechávají inspirovat u naší automobilky: Jak vidno, Fabia 1.2, je údajně schopna letět levým pruhem dálnic stosedmdesátkou, jednačtyřka MPI dokonce dvoustovkou... Zbývá jen dodat tu maličkost, že při maximální rychlosti má již rychloměr Fabie tak obrovskou chybu měření, že skutečná rychlost je přibližně o 15km/h nižší... Nebo si snad myslíte, že výrobce by se sám rád nepochlubil takovým obdiv...
Ale samozřejmě tachometrových 180, ale to autor napsal. Taky všichni víme o tzv. chybě rychloměru a její závislosti na rychlosti. U každého solidního testu tuto hodnotu najdeš. Takže v čem vidíš problém?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 20:05, RE: moc brzo
jk napsal:
Ach jo, další magor co píše recenze po jednom ujetém kilometru. Kdyby jsi tam nalítal alespon 50-60 tis., tak budiž, to už se jakš takš dá vzít, ale toto? nenech se vysmát.
Tak jestli je nějaká recenze úsměvná, tak je to tato... S fábií HTP jet 180, to je fakt paráda, znám tyhle typy magorů, co na dálnici jedou v mírné zatáčce s kolem zaraženým v podběhu a hlavně, aby tu svou fabku vytáhli do co největší rychlosti na úkor bezpečnosti sebe a ostatních na dálnici... upřímně je nesnáším... a srovnávat fábii HTP s Grande Puntem je ač nejsem italomet urážka pro Punto. Jen se pane těšte, až budete mít najeto cca 100tis km a budete mít písty venku z válců, to budete koukat...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 20:24, RE: Nestačím se divit...
mari® napsal:
Jak to tak čtu, tak přestávám chápat, proč se ostatní výrobci v rámci zvýšení efektivity svých strojů nenechávají inspirovat u naší automobilky: Jak vidno, Fabia 1.2, je údajně schopna letět levým pruhem dálnic stosedmdesátkou, jednačtyřka MPI dokonce dvoustovkou... Zbývá jen dodat tu maličkost, že při maximální rychlosti má již rychloměr Fabie tak obrovskou chybu měření, že skutečná rychlost je přibližně o 15km/h nižší... Nebo si snad myslíte, že výrobce by se sám rád nepochlubil takovým obdiv...
Odchylka tachometru byva az cca 10 pocent, autor ale pise o tachometrovych 180 km / h. !!!
Myslim si, ze by se tu nemuseli vyjadrovat ti co Fabii nikdy neridili nebo se jen jednou svezli. Ja mel Fabii 4 roky 1.4 MPI /44 kW/ a musim rict, ze se jednalo o bytelne a vyborne zpracovane auto, bohuzel s vysokou spotrebou a nevalnou dynamikou. Prodaval jsem ho s 85000 km bez jedine zavady .. jen naplne, 1 x desticky /!!!/ a velmi caste vymeny zarovek.
A TACHOMETROVYCH 180 km / h. jsem na D5 taky pokoril )

A proc jsem se rozhodl pro Fabii ?? Bral jsem ji na leasing a mela bezkonkurencne nejlevnejsi sazbu na havarijni pojisteni. Proti ostatnim /Ibiza, Polo, Clio/ to delalo rozdil 500,- Kc mesicne. Pokud jsou stale takove rozdily, tak se vubec nedivim lidem, kteri kupuji "Fabky".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 20:58, Nejvyšší rychlost HTP
Vzpomněl jsem si na článek který vyšel v souvislosti s prezentací tehdy nových motorů HTP ve VW polo asi před 4 lety, našel ho a teď z něj cituji: důvodem takového zpřevodování bylo dosažení max. rychlosti v oblasti maxima výkonu - u 40 kW je to 152 km/h při 4740 ot/min a u 47 kW 162 km/h při 5370 ot/min. U fabie je to jistě podobné. Motorističtí fanoušci toto určitě znají stejně jako to, že každý motor za svým maximem výkonu z hlediska fyzikálních zákonů už nejeví velkou ochotu zrychlovat. Proto tolik zábavy nad těmi čísly 180-200. I když já osobně jsem si všiml, že fabie s motory HTP jsou díky kratším převodům při jízdě vcelku svižné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 21:39, RE: Nejvyšší rychlost HTP
miracek napsal:
Vzpomněl jsem si na článek který vyšel v souvislosti s prezentací tehdy nových motorů HTP ve VW polo asi před 4 lety, našel ho a teď z něj cituji: důvodem takového zpřevodování bylo dosažení max. rychlosti v oblasti maxima výkonu - u 40 kW je to 152 km/h při 4740 ot/min a u 47 kW 162 km/h při 5370 ot/min. U fabie je to jistě podobné. Motorističtí fanoušci toto určitě znají stejně jako to, že každý motor za svým maximem výkonu z hlediska fyzikálních zákonů už nejeví velkou ochotu zrychlovat. Prot...
Pisatel chtěl, aby jeho auto kritizovali, tak se mu to splnilo. Já jsem jen pochopil, že je to auto, které sice jede 180, ale to jede i Yaris s 1.0 motorem, ale na rozdíl od Yarise docela chlastá. Mě nepřesvědčila ani první fábka a nai ta druhá napodobenina Suzuki ó svých kvalitách. Kdo chce platit hodně za malý auto, tak ať si koupí fábku a může sem psát, jak je to bájo car a řvát na všechny, jak jsou hloupý, že jezděj v Oplech,japoncích,Fiatech a td. Já budu radši ten hloupej, co si koupí za míň peněz víc muziky. PS: Nepište mi sem zase romány o bezpečnosti, to už je starý. Pořád je to mrňous a vždycky dopadne katastrofálně při těch vašich 180Km/h ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 21:42, RE: Nejvyšší rychlost HTP
anonym napsal:
Pisatel chtěl, aby jeho auto kritizovali, tak se mu to splnilo. Já jsem jen pochopil, že je to auto, které sice jede 180, ale to jede i Yaris s 1.0 motorem, ale na rozdíl od Yarise docela chlastá. Mě nepřesvědčila ani první fábka a nai ta druhá napodobenina Suzuki ó svých kvalitách. Kdo chce platit hodně za malý auto, tak ať si koupí fábku a může sem psát, jak je to bájo car a řvát na všechny, jak jsou hloupý, že jezděj v Oplech,japoncích,Fiatech a td. Já budu radši ten hloupej, co si koupí za ...
Napsáno trochu kostrbatě, ale s kolegou co se nepodepsal celkem souhlas.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 21:46, RE: Nejvyšší rychlost HTP
miracek napsal:
Vzpomněl jsem si na článek který vyšel v souvislosti s prezentací tehdy nových motorů HTP ve VW polo asi před 4 lety, našel ho a teď z něj cituji: důvodem takového zpřevodování bylo dosažení max. rychlosti v oblasti maxima výkonu - u 40 kW je to 152 km/h při 4740 ot/min a u 47 kW 162 km/h při 5370 ot/min. U fabie je to jistě podobné. Motorističtí fanoušci toto určitě znají stejně jako to, že každý motor za svým maximem výkonu z hlediska fyzikálních zákonů už nejeví velkou ochotu zrychlovat. Prot...
CHLAPCI!!!! už tým, že tu toľko píšete na adresu dávida, potvrdzujete, že fabia aj po rokoch je veľmi kvalitné auto aj s motorom HTP a to je FAKT!!!! si to už konečne uvedomte!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 21:47, RE: Nestačím se divit...
mari® napsal:
Jak to tak čtu, tak přestávám chápat, proč se ostatní výrobci v rámci zvýšení efektivity svých strojů nenechávají inspirovat u naší automobilky: Jak vidno, Fabia 1.2, je údajně schopna letět levým pruhem dálnic stosedmdesátkou, jednačtyřka MPI dokonce dvoustovkou... Zbývá jen dodat tu maličkost, že při maximální rychlosti má již rychloměr Fabie tak obrovskou chybu měření, že skutečná rychlost je přibližně o 15km/h nižší... Nebo si snad myslíte, že výrobce by se sám rád nepochlubil takovým obdiv...
výrobce se tím chlubit nemůže, protože maximální rychlost je stanovena z reprodukovatelných a objektivních měření a za jistých, přesně daných podmínek, jako je např. zatížení vozu, ale zejména čas, do kterého se rychlost musí dosáhnout. a za tento čas dosáhne třeba těch 150, ale každý další km/h již potřebuje přiliš mnoho času.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 21:50, RE: Nejvyšší rychlost HTP
anonym napsal:
CHLAPCI!!!! už tým, že tu toľko píšete na adresu dávida, potvrdzujete, že fabia aj po rokoch je veľmi kvalitné auto aj s motorom HTP a to je FAKT!!!! si to už konečne uvedomte!!!
a 47kw htp 180km vytiahne, je už druhá vec aká je skutočná rýchlosť, niekoľkokrát som šiel s htpčkom z košíc do prešova po diaľnici 180km/h.Otec tomu tiež nechcel veriť ale ked si sadol a išiel uveril...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 22:14, RE: moc brzo
Mio napsal:
Tak jestli je nějaká recenze úsměvná, tak je to tato... S fábií HTP jet 180, to je fakt paráda, znám tyhle typy magorů, co na dálnici jedou v mírné zatáčce s kolem zaraženým v podběhu a hlavně, aby tu svou fabku vytáhli do co největší rychlosti na úkor bezpečnosti sebe a ostatních na dálnici... upřímně je nesnáším... a srovnávat fábii HTP s Grande Puntem je ač nejsem italomet urážka pro Punto. Jen se pane těšte, až budete mít najeto cca 100tis km a budete mít písty venku z válců, to budete koukat...
ja teda bych skodovku s fiatem nesrovnaval...tak spatne na tom koncerny jeste nejsou..jinak nevim, kde ste prisel na to, ze fabie v zatackach ma kola narazeny v podbehu, to mozna to punto:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 23:35, RE: moc brzo
Mio napsal:
Tak jestli je nějaká recenze úsměvná, tak je to tato... S fábií HTP jet 180, to je fakt paráda, znám tyhle typy magorů, co na dálnici jedou v mírné zatáčce s kolem zaraženým v podběhu a hlavně, aby tu svou fabku vytáhli do co největší rychlosti na úkor bezpečnosti sebe a ostatních na dálnici... upřímně je nesnáším... a srovnávat fábii HTP s Grande Puntem je ač nejsem italomet urážka pro Punto. Jen se pane těšte, až budete mít najeto cca 100tis km a budete mít písty venku z válců, to budete koukat...
Nevím poč bych měl mít po 100000km písty z válců. HTP už mají najeto i kolem 200000km bez oprav. To u Fiatů se stává docela často, že se ojnice podívají ven skrz blok motoru. I když nejsem žádnej servisman, už jsem viděl tři (Coupé, Bravo a Mareu)
A slovo jako kvalitní zpracování, přesné řazení a řízení žádný Fiat ještě nepoznal. Grande Punto nevyjímaje.
A jestli vás někdo na dálnici ohrožuje, tak to nejsou auta, ale řidiči.
Auta za to nemůžou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 23:39, RE: Malí kluci....
mufik.martn napsal:
Ja stale nedokazu pochopit, ze to vsem tak vadi tohle auto, vzdyt to auto neni zadne pozlato co by si na neco hralo, fabia si na nic nehraje, je to proste male auto pro duchodce, studeny (kdyz to koupi rodice), pro mlady par, motor HTP si kupuji ridici, co chteji setrit na ruceni a prijde jim zbytecne pri nakupu priplacet za 1.4. Nemit to auto vyssi spotrebu tak si myslim ze nema motor zasadni chybu, svuj ucel motoru do mesta plni. Jinak auto na bazaru je drazsi a pri nakupu noveho taky nez napr...
No nevim nevim .. hlavní odbyt fabiií kombi HTP 47 kW vidím u nás spíš u firem jakožto auta pro nižší management nebo obchoďáky než pro důchodce..
Osobně pár lidí znám co s ní už dlouhou dobu jezdí , auta dostávají kouř, nájezd cca 5-7tis. mesíčně, mají najeto cca 150tis a jediný co řeší je pravidelný servis po 15tis. ve autorizovanym servisu. Nikde nic nevrzá nechrastí, ráno přijdou nastartujou a jedou..
I hodně veliký a bohatý firmy jezdí ve Škodách a ví proč..
Řekl bych že na tyhle auta si stěžuje jen ten co je nezná a nikdy s nimi nejel, možná je to i závist že na tyhle auta i když jsou hodně jetý prostě finančně nedosáhnou.. a chápu že dvacetiletý chcápek chce za tech svých padesát sto tis. co dostal od táty něco úplně jinýho než ta fabka..
A potom věřím, že když koupí nějakej desetiletej šrot s dvou nebo třílitrem, že si myslí dokud se mu nerozsype bůhví co nemá a všemi škodovkami opovrhuje a zanáší tyto fóra svým omezeným negativismem..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 12.04.2007 00:07, RE: Malí kluci....
anonym napsal:
No nevim nevim .. hlavní odbyt fabiií kombi HTP 47 kW vidím u nás spíš u firem jakožto auta pro nižší management nebo obchoďáky než pro důchodce..
Osobně pár lidí znám co s ní už dlouhou dobu jezdí , auta dostávají kouř, nájezd cca 5-7tis. mesíčně, mají najeto cca 150tis a jediný co řeší je pravidelný servis po 15tis. ve autorizovanym servisu. Nikde nic nevrzá nechrastí, ráno přijdou nastartujou a jedou..
I hodně veliký a bohatý firmy jezdí ve Škodách a ví proč..
Řekl bych že na tyhle auta si ...
Další rozumný názor. Kdybych měl 250000kč na nákup auta, tak taky koupím raději novou Fabii HTP, než třeba 7let starý BMW.
A to samý bych udělal i v osmnácti (i když mi je 23), kdyby mi ty peníze dali rodiče (třebaže je neměly).
Prostě většině obyvatel Fabie plně dostačuje, tak už se s tím prosím smiřte. Mě je taky srdečně jedno, v čem si vozíte zadek a nikomu to nezávidím, natož abych někomu auto kritizoval.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 12.04.2007 00:31, RE: Nejvyšší rychlost HTP
miracek napsal:
Vzpomněl jsem si na článek který vyšel v souvislosti s prezentací tehdy nových motorů HTP ve VW polo asi před 4 lety, našel ho a teď z něj cituji: důvodem takového zpřevodování bylo dosažení max. rychlosti v oblasti maxima výkonu - u 40 kW je to 152 km/h při 4740 ot/min a u 47 kW 162 km/h při 5370 ot/min. U fabie je to jistě podobné. Motorističtí fanoušci toto určitě znají stejně jako to, že každý motor za svým maximem výkonu z hlediska fyzikálních zákonů už nejeví velkou ochotu zrychlovat. Prot...
este by som dodal, ze motor uz nad svojimi max. otackami vykon straca...ak ma pri 5200 ot. 47kw, pri 6000 ot. moze mat kludne 40 KW
reagovat
1 2 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.