0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Superb 2.0 TDI PD - za kolik jezdí?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 17:00, RE: hezká holka
Muroň napsal:
A co dělají bubky, když jezdíš sama? Přece potřebují nějaký dohled, ne? Mně se drobotina okolo nohou ještě nemotá, ale čas, kdy se začne motat, se docela blíží.
Holky jsou docela samostatné a je-li třeba buřtík docela šikovný být umí (i když to jinak důsledně "tají") a kamarádka a sestřenka (buřtíkova) a sousedka a tchýně a existuje jeden mladý muž (no už ne tak mladý, informatiku zrovna studující) co mi ve zcela výjímečných situacích a beze svědků smí "MAMi" říci - tak ten asi nejvíce se když bylo třeba vždy "postaral" ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 17:04, RE: hezká holka
Muroň napsal:
A co dělají bubky, když jezdíš sama? Přece potřebují nějaký dohled, ne? Mně se drobotina okolo nohou ještě nemotá, ale čas, kdy se začne motat, se docela blíží.
,-) doporučuji jako s vozem postupovat. Problematiku důkladně "prostudovat" a nejlépe si "předmět" před "pořízením" půjčit a důkladně "vyzkoušet" - já to tak s auty tedy dělám a v tomto případě se mi to ještě důležitějším jeví (těžko se těchto modelů člověk po pár letech "zbavuje" .-)
PS: A představ si že vůz pro příštích (např.) 25 let (cca na takovou dobu bude potřebovat tvou pravidelnou "péči" - no i poté) si pořizuješ! To by člověk měl opravdu důkladně "promyslet" a "zvážit"!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 20:13, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Milí chlapci a chlapi! Rozhodla jsem se nepatrně "aktualizovat" výše uvedené str. a "vyrobit" dvoustránku a ... (některé foto buřtík zakázal - máte smůůůlu)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 20:14, RE: Tedy chlapci a chlapi ..
Kylie napsal:
Podvozek sice JE z vw passat, ale nějaké pradávné generace (napoví použité motory). Jde opravdu o nákladově směrem DOLŮ upravený prodloužený passat (pro tehdy ještě nenáročný čínský trh) a posléze (v číně nároky raketově rostou) pro též ne až tak "vyvinutý" východoevropský trh vůz určený. Problémem je ono "prodloužení". ZÁKLADNÍ problém je podvozek naprosto NEurčený pro cokoliv nad 150-160 km/h. To NENí vtip! Paradoxně si mnozí majitelé myslí pravý opak. Vůz pochopitelně s šestiválci je schopen ...
Kylie,to mluvíte nejspíš o podvozku starého Superbu a ještě přeháníte.Podvozek nového Superbu je někde úplně jinde.Kolikrát tu hodně matete a píšete vyloženě nepravdu.Jsem přesvědčený,že nový Superb bude velmi úspěšný model,už samotná nominace na Evropské auto roku a jiná ocenění o lecčem vypovídají.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 20:28, RE: Tedy chlapci a chlapi ..
Fanda napsal:
Kylie,to mluvíte nejspíš o podvozku starého Superbu a ještě přeháníte.Podvozek nového Superbu je někde úplně jinde.Kolikrát tu hodně matete a píšete vyloženě nepravdu.Jsem přesvědčený,že nový Superb bude velmi úspěšný model,už samotná nominace na Evropské auto roku a jiná ocenění o lecčem vypovídají.
Ano já ZDŮRAZŇOVALA že jde o STARÝ superb (ale NEpřeháním, našly by se seriózní testy kde tato problematika daleko KRITIČTĚJI je popsána - opravdu lze napsat, že vw to v tomto případě opravdu "přehnal").
Opakovaně jsem zde (a na jiných "vláknech") psala, že nová verze superb mne osobně "neláká" či "nepřitahuje", ale narozdíl od předchůdce to je zcela jiná káva!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 20:34, Milý Fando!
Vaše věta: "...píšete nepravdu" - se mi vyloženě NElíbí! Právě naopak! Píši jen ověřená "data" (narozdíl od mnoha ..). Že se to občas nelíbí, že je v česku občas "jiné" dosti "specifické" vidění aut - to je pravda. Nic to nemění na tom, že používám POUZE lety ověřené seriozní zdroje informací (britské, italské, německé).
Prosím zkuste "konkretizovat" svoji kritiku..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 20:40, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Tak ať je to pěkně "vidět" - právě jsem "aktualizovala" stránku na stránečk Y
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 21:16, Nesprávný údaj o tom, že PD je úspornější než CR
Úvodní odstavec článku podává informaci o tom, že PD je úspornější než CR. Nevím odkud se vzala tato informace, ale myslím, že je mylná. Nejúspornější byl klasický TDi (první Octavie), pak přišel PD (ten jsem měl v Superbu) a motor je hladovější a především hlučnější například v Octavii II. Původní Superb byl perfektně odhlučněn, takže to tolik nešlo slyšet, ale v OCTAVII II, to byl trakturek. Proto koncern přešel podle dostupných informací na CR, který je tišší a také tolik nežere. Kdyby byl o litr nenasytnější, tak už jej skoro předžene nový typ benzínu. Každopádně i výrobce udává, že CR spotřebuje v městském provozu o 1,1l méně než PD. Ikdyž se některá data liší v ceníku a katalogu. Každopádně CR nikde nespotřebuje s převodovkoou DSG více než PD s DSG.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 21:25, RE: Tedy chlapci a chlapi ..
Kylie napsal:
Podvozek sice JE z vw passat, ale nějaké pradávné generace (napoví použité motory). Jde opravdu o nákladově směrem DOLŮ upravený prodloužený passat (pro tehdy ještě nenáročný čínský trh) a posléze (v číně nároky raketově rostou) pro též ne až tak "vyvinutý" východoevropský trh vůz určený. Problémem je ono "prodloužení". ZÁKLADNÍ problém je podvozek naprosto NEurčený pro cokoliv nad 150-160 km/h. To NENí vtip! Paradoxně si mnozí majitelé myslí pravý opak. Vůz pochopitelně s šestiválci je schopen ...
to stim prodlouzenym passatem je usmevne je to totozny podvozek s vw ci a6 a to stou stabylitou ve vysokych rychlostech se mi taky nezda uz k vuli predni napravy s 8 rymyny a tlumici zakoncenymi az ve spodnim ramenu ane pouze v tehlici a motorem pred napravou je znamo ze vinika vysokou stabylitou v primem smeru v zatackach taky v dane tride alle problem je v s rozlozenim vahy ktere je spise urcene na dalnici ponevac je motor pred napravou tak je neutralni a hned jde bez varovani .......... pryc
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 21:31, RE: Nesprávný údaj o tom, že PD je úspornější než CR
Manfredd napsal:
Úvodní odstavec článku podává informaci o tom, že PD je úspornější než CR. Nevím odkud se vzala tato informace, ale myslím, že je mylná. Nejúspornější byl klasický TDi (první Octavie), pak přišel PD (ten jsem měl v Superbu) a motor je hladovější a především hlučnější například v Octavii II. Původní Superb byl perfektně odhlučněn, takže to tolik nešlo slyšet, ale v OCTAVII II, to byl trakturek. Proto koncern přešel podle dostupných informací na CR, který je tišší a také tolik nežere. Kdyby byl o ...
KYLIE Už delsi dobu to tady sleduju a zda se mi ze nejlepsi vozy jsou citrony a vubec nejlepsi je citron na nemecke dalnici smer berlin vubec by me zajimalo proc bydlite v posrany cr a chodite diskutovat o posranych autech a nebydlite v sajze a nechodite na C5 club vimenovat si spolecne zazitky s jizdy po nemeckych dalnicich .češt
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 21:54, RE: foto č.46
Kylie napsal:
Já bych NEváhala a - 50.000 za lety prověřený konkurenční common rail dala ,-)
PS: Také raději utrácím korunky (a euráčka) za něco jiného než autíčko a benzín a myčka a pojištění a ...
Jsem sice "bubka" do aut, ale "košile bližší než kabát", takže (logicky .-) přednost Prada, Gucci, Wolford či Diesel dám ,-)
To já jedu jedině v Abercrombie&Fitch a Moet&Chandon.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 22:08, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
nehehehe napsal:
KYLIE Už delsi dobu to tady sleduju a zda se mi ze nejlepsi vozy jsou citrony a vubec nejlepsi je citron na nemecke dalnici smer berlin vubec by me zajimalo proc bydlite v posrany cr a chodite diskutovat o posranych autech a nebydlite v sajze a nechodite na C5 club vimenovat si spolecne zazitky s jizdy po nemeckych dalnicich .češt
To ale čtete HOOOODNĚ nepozorně ,-)
Nejlepší vozy jsou značky Bristol - když už!
Nevím jestli VY, milý nehehehe, bydlíte někde v posr..., já se do česka před mnoha lety vdala (a rudooranžové mžitky před očima mi poslední volby vyvolaly - to ano, ale jinak jsem šťastně vdaná a plánuji tak zůstat forever a navěky) a docela se mi tu líbí a za ty roky jsme projezdili vše od šumavy přes frýdlant po .. a "líbí" se mi tu ,-)
PS: Ale pravdu máte v tom, že vůz typu C5 se na dálnicích i při vyšších rychlostech jak "ryba ve vodě" cítí - to ano
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 22:14, Milý nehehe
nehehehe napsal:
to stim prodlouzenym passatem je usmevne je to totozny podvozek s vw ci a6 a to stou stabylitou ve vysokych rychlostech se mi taky nezda uz k vuli predni napravy s 8 rymyny a tlumici zakoncenymi az ve spodnim ramenu ane pouze v tehlici a motorem pred napravou je znamo ze vinika vysokou stabylitou v primem smeru v zatackach taky v dane tride alle problem je v s rozlozenim vahy ktere je spise urcene na dalnici ponevac je motor pred napravou tak je neutralni a ...
Co se vám "nezdá" není až tak důležité, já bych dala na nezávislé testy (kde se toto dočíst můžete - samozřejmě "obsáhleji" .-)
Mně se zase "nezdá" vámi použité "ypsilon" ve slově "stabilita"
Máte pravdu, i konstrukce vozů audi (motor před nápravou) je značně "diskutabilní"
Ono to vůbec NENí úsměvné, podvozek byl neuvěřitelně "diletantsky" prodloužen a na směrové stabilitě se to opravdu nepěkně podepsalo (to těžiště před nápravou už je jen "bonus") - nicméně PODSTATOU je, že podvozek je stěží průměrný - a to mluvíme o voze za miblion korun!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 22:17, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kyle napsal:
To já jedu jedině v Abercrombie&Fitch a Moet&Chandon.
Můj buřtík preferuje to na fotkách výše a pak Chivas Regal 21 Years a Johnnie Walker Blue Label (a já jsem /skoro/abstinentka a maličko "ujíždím" na Prada ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 01:41, RE: bez předmětu
lagu napsal:
musím říct, že je v tom víc místa než v audi A6!!
To je docela možné, avšak stačí se v obou zmíněných vozech jednou svézt a ihned pochopíte, proč bude Škoda vždy žel jen tuctový vůz (tedy až na ten Vámi zmniňovaný prostor)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 01:42, RE: hezká holka
David V napsal:
Ženské hodnotím jen v blízkém uzavřeném výhradně mužském kolektivu. Tady bych si to odpustil. Taky jsem si vzpomněl na několik podobností s automobily. Něco ve smyslu: každýmu se líbí sporťák, ale většina si koupí kombíka nebo trabant ve spojitosti s manželkou - uspokojí, ale nenadchne a podobné ptákoviny.
David V : ženy jsou narozdíl od aut (víceméně) zdarma. Takže ti nic nebrání mít doma pracovitého kombíka a na víkend zánovní sporťák ...jen ne musíš pro jistotu parkovat dál od sebe
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 01:46, RE: foto č.46
free78 napsal:
Na serveru novinky.cz taky byly kdysi fotky ke každému nicku. Jenže lidi si tam začali dávat detaily roztažených pysků, hákový kříže, srpy a kladiva, tak se potom fotky raději odstranily.
novinky.cz neznám, ale já nemyslel ikonu/avatar (tam se dávají kraviny) . Ale normální profil, každý si vepíše pár údajů typu křestní jméno, auto, město, co ho baví nebo tak a přidá ze 3 fotky. ...a pokud by tam měl totální nepřístojnosti, tak mu to časem admin snad smaže, něco jak tady když extra ustřelíš v textu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 08:22, RE: hezká holka
Reno napsal:
jenže tohle je v automatu, manuál podle mně bude opravdu kolem šesti litrů i lehce pod...
Je to automat, ale koncernové DSG které má šetřit palivo - dvouspojkové uspořádání. Já bych si osobně připlatil za CR - jednak má lepší parametry, ale hlavně po zkušenostech s Octavii II TDI 2,0 PD bych PD nevzal ani zadarmo. Ano zvukový projev lze přežít, ale asi nemáte možnost srovnání s konkurencí kde motor není téměř slyšet. TDI PD bych dal tak do pracovního stroje typu Multicára.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 09:24, RE: Milá Kylie
Kylie napsal:
Co se vám "nezdá" není až tak důležité, já bych dala na nezávislé testy (kde se toto dočíst můžete - samozřejmě "obsáhleji" .-)
Mně se zase "nezdá" vámi použité "ypsilon" ve slově "stabilita"
Máte pravdu, i konstrukce vozů audi (motor před nápravou) je značně "diskutabilní"
Ono to vůbec NENí úsměvné, podvozek byl neuvěřitelně "diletantsky" prodloužen a na směrové stabilitě se to opravdu nepěkně podepsalo (to těžiště před nápravou už je jen "bonus") - nicméně PODSTATOU je, že podvozek je...
Opět musím reagovat na trochu bludy co tady přednášíš. Superb je platforma předchozí passat, o tom žádná. 2,5 V6 TDI se stále vyrábí a montuje, VW Transporter apod. Je to motor který právě naopak byl velice úspěšný, ještě před 6-10 lety měla skoro každá prodaná A6 či A8 právě tenhle motor. Pro VW transporter je právě tenhle motor velice vyhledávaný - je silný s příznivou spotřebou a je schopný ohromného nájezdu. Už bys toho měla nechat. I časopisy občas píšou bludy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 09:40, RE: Milá Kylie
karlos napsal:
Opět musím reagovat na trochu bludy co tady přednášíš. Superb je platforma předchozí passat, o tom žádná. 2,5 V6 TDI se stále vyrábí a montuje, VW Transporter apod. Je to motor který právě naopak byl velice úspěšný, ještě před 6-10 lety měla skoro každá prodaná A6 či A8 právě tenhle motor. Pro VW transporter je právě tenhle motor velice vyhledávaný - je silný s příznivou spotřebou a je schopný ohromného nájezdu. Už bys toho měla nechat. I časopisy občas píšou bludy.
Bludy? Jestli se nepletu, tak v Transporteru se v těhle letech nacházel pětiválec 2,5 TDI, žádné V6, když už tady vlníš znalostma...
reagovat
1 2 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.