0
zpět
 

diskuze k tématu: Dvouhmotový setrvačník v Octavii - vyměnit či nahradit?

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.09.2009 07:41, rada
Mel jsem ten samý problém.... Nejlepší je přejít na jednoduší a spolehlivější typ jednohmotu. Pasuje tam ze Superba, Passata i jiných oktávek bohužel musíš vyměnit setrvačník přítlačák i lamelu a to je dražší
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.09.2009 08:42, rada
Dle katalogu, muze mit Oct. II s motorem 1.9 TDI PD 77 kW jak motor s jednoduchym setrvakem, tak dvouhmotu... Nejlepsi volba by bylo zajit si do Skody a dle VINu to zjistit... Jinak priznaky jsou bud dvouhmota KO nebo lozisko ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.09.2009 09:10, rada
A proto mám TDi bez PD a vyměněný setrvák za jednohmotu Valeu, komplet sada se dá koupit ca 4 - 8 tisíc. Ale upozorňuju, že jednohmota nepatrně sníží komfort při volnoběhu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.09.2009 10:26, rada
podle toho co píše tak zřejmě má verzi s dvouhmotou, navíc mimo volnoběhu to pozná hned po startu,údajně je tam slyšet kovové bouchnutí hned při startovaní a pak při zhasínání motoru.
Osobně bych nic nenahrazoval, okradeš se tím o komfort nejen při volnoběhu jak někdo píše dole.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.09.2009 12:41, rada
Pro Ondru. No nevim, je tu dotaz a prvni odpoved neni rada, ale usklebek, takze o zakomplexovanosti lidi s VW bych moc nemluvil. A o minulem vikendu me vyprasili dva lide, jeden se subaru a jeden s BMW, takze s tim chovanim na silnici je to stejne jako s ostatnimi.
 A pro pana, dejte to i s novou spojkou, ta 250t km vydrzi a jednohmotovej setrvacnik bude vesele slouzit. . .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.09.2009 12:49, rada
no 1.9 má prý dvouhmotový setrvák. nevíte někdo jestli je dvouhmoťák i na 1.4 TDi 59 kW ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.09.2009 14:20, rada
Dvouhmoťák mají skoro všechny novodobé diesely a i některé benzíny. Takže nadávat na konkrétní značku je blbost. Stejně tak spolehlivost téhle zbytečnosti je u všech obdobná. U TDI lze dvouhmotový nahradit jednohmotovým, "nezničitelným", setrvačníkem. Viz sada od Valea níže a od kohosi jsem slyšel, že i škodovka toto dělá. Určitě bych o tom uvažoval. Jediný na co bych se ještě poptal je, co to udělá s převodovkou. Vzrostou rázy a vibrace od motoru. Na komfort bych se vybodl. Buď chci ušetřit a koupím si diesel a nebo chci komfort a koupím si benzín. Bohužel dnes chceme obojí a nakonec nemáme ani jedno z toho.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.09.2009 16:44, rada
V soucasne dobe si koupi motor na naftu 3 druhy lidi, 1. ti co maji pristup k nafte 2. ti co tahaji privesy 3. ti co nerozumi motorum. 3.moznost je u nas nejobvyklejsi,vsichni si kupuji slepe naftaky a vubec nevedi o dvouhmotach,o tom ze se v zime na kratkych vzdalenostech neohreji,ze vstrikovaci system je slozity a tim poruchovejsi atd. A v neposledni rade se vsichni nadsenci automobilu smeji zvuku techto traktoru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.09.2009 19:11, rada
Negr:
Je tu další možnost - co třeba: naftu si koupí člověk, který jezdí opravdu hodně kilometrů, a když má rozum, nekoupí samozřejmě nějaký starý vyšumnělí PD, ale něco novějšího. O nákladech na dvouhmotu jednou za 200tkm ví (ne chování hovada), ovšem po těchto kilometrech má již na tuto blbost našetřeno asi stokrát. To samé platí pro vstřiky. Těm stačí pouze jediné - nekoupit naftu támhle od Jardy, co jí po večerech cucá ze svého služebního krystalu. A zvuk? Tak to platí jen pro PD. Zkuste někdy něco jiného, než je produkce VW, a nejlépe něco, co má plnohodnotný počet válců pro naftu - tedy pět a více. Rada na závěr: je opravdu hloupost koupit dvacet let starou oktu, se 120 na budíku, PD k tomu. Jinak omluva za lehce OT.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.09.2009 23:43, rada
souhlas s T.J. Mám vw caddy 1,9 tdi pd najeto 360 000 vyměněno 2 krát turbo a 2 krát dvouhmotý setrvačník,jinak motor bez problémů.Při rozdílu 0,50Kč na km proti srovnatelnému benzínu mám pořád 100 000Kč k dobru.A to při srovnání,že benzín tyto km bude jezdit bez oprav.K naftě přístup nemám/jen u pumpy/,přívěs netahám a tak asi těm motorům nerozumím.jsem přes elektro.zdravím všechny příznivce i odpůrce nafty
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.09.2009 06:54, rada
To Ferdyš: prosím vysvětlit oněch uspořenejch 100tkč proti benzinu. Dle tvých výpočtu úspora na 1km 0,50Kč x 360tkm = 180tkč
Opravy 2x turbo cca 25tkč bez daně = 50tkč
2x spojková sada vč setrváku 20 bez daně = 40tkč
Mě teda vyšlo že úspora je "pouze" 40tisíc a ta mi na nájezdu 360tkm nepřijde až tak závratná abych riskoval kde mě služebák nechá vy štychu a jak dlouho že to budou soudruzi ve VW opravovat a já jezdit mezitím bůhví čím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.09.2009 07:48, rada
René:
Opravdu krásný výpočet. Dospěl jsem přesně k tomu samému u svého auta. Nafta většinou nemá u osobáků ekonomické opodstatnění pokud s autem hodlám najezdit statisíce kilometrů. Vyplatí se pouze těm, kteří mění automobil co tři roky. To se ještě většinou nestačí nic pokazit a tak oproti benzínu ušetří.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.09.2009 07:57, rada
Nechápu jak někdo může tvrdit,že na vw dieselu šetří 0,50kč na 1km,když k tom připočtu náklady,že každé emise stojí o 300kč víc než na benzín.Že odchází váhy vzduchu,čerpadla,vstřiky ani nemluvím.
Důkazem kolik tihle TdIčkaři ušetří je to,že když se projdu po parkovišti,tak má většina z nich sjeté zimní gumy teď v létě.Když je to tak ůsporné,jaktože většina lidí co má benziňák má dvě sady?Že by ta ůspora u diesela nebyla?
Teď pominu fakt,že koupí dieselu založím dětem na rakovinu.To není náhoda,že v některých státech US nejde auto přihlásit osobák na naftu.To není náhoda,že na diesela nedostanete v německu zelenou známku pro vjezd do centra měst(benzíňáky ji dostanou od roku výroby 93).Myslíte si,že jste na světě jediní?Každého obtěžuje dieselový smrad na parkovišti a jejich hluk...kdo není arogantní a nehledí jen na sebe diesel si nikdy nekoupí.
Docela zajímavé je www.antidiesel.eu doporučuji přečíst a zamyslet se.
Škoda,že u nás ještě neplatí zákon,že pokud necháte bezdůvodně 5minut nastartované,tak dostanete pokutu jako tomu je v některých jiných státech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.09.2009 07:51, rada
F40: nebuď tak podrážděnej že diskuse odbočila a místo čekání si dej například www.elitecat.cz tam si zadej typ vozu u kterého tě to zajímá a vyjedou ti veškeré motory. U těch se podívej v ND na spojkové sady a budeš vidět. Práce cca na 10 minut
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.09.2009 08:28, rada
No tak díky, ale podle toho se jedno i dvouhmota hodí na všechny typy (BJB, BKC, BLS, BXE).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.09.2009 16:37, rada
Jak už tady někdo zmiňoval VALEO ma spojkovou sadu i se setrvačníkem a jednohmotným, který už s tim autem vydrží. A co vím tak nějaké větší rázy nebo něco poznat nejdou. Kdyžtak tady jsem ji našel za solidní peníze http://www.colosus.cz/p32522-spojka-valeo-octavia-i-1-9-tdi/
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.09.2009 16:52, rada
Zdenab2: a z kterého stromu jsi spadl? Je vidět, že jsi úplně, ale úplně mimo mísu.Přeji hodně štěstí .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 17.09.2009 06:32, rada
To aleš:Děkuji.Je vidět žě na přísloví o potrefené huse něco bude.Že by oběť http://www.magazin.cz/pro-muze/1200-pro-muze
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 17.09.2009 08:49, rada
pro pana Ptáčka (jestli jste teda autor těch stránek): jestlipak víte, jakými motory, jestli benzínovými nebo dieselovými, se trávili vězni v koncentrácích?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 17.09.2009 14:28, rada
To reno: kdyby to nebylo tak vážné a smutné téma, pak bych tipl hybridem, aby to mělo malou spotřebu. Jinak nevím, že by to byly diesely?
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.