0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia 1,3 (50kW)

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2006 11:20, RE: 1.3
pola napsal:
chci se zeptat na ten motor 1.3 opravdu pochazi ze s130? o tom sem nic neslysel a bylo by to pro me prekvapeni diky
Jo, a dokonce snad i do staré 120kové kastle pasuje i se stříkačkou, ale jen k 5ti stupňové převodovce, nezkoušel jsem, mám to od známého mechanika. Největší FÓR jsem ale zažil nedávno v kopci mezi Českou Třebovou a Litomyšlí - pro znalé "na Kohoutě". V nejprudším stoupání, když jsem měl na tachometru 80 na 3ku mne rozdílem třídy (minimálně o 30km rychleji) opískovala stará "škodule" 120. Teprve syčivě hvízdavý zvuk jejího motoru a zpod nárazníku vyčnívající "lauf" jeko u DTMka mne přivedl na stopu - a kamarádi pak potvrdili, že jistý šílenec si do 120kové kastle namontoval 1,9 TDI z Fabie RS...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 05.02.2006 18:31, RE: Nechápu na co zde řada pisatelů nadává?
Ineptus napsal:
Vlastním feldu 1,3 GLXi 50kW poslední typ. Zakoupena v komplet výbavě. To je ele.okna, ele.zrcátka, rádio, střední panel, dálk.centrál a jiné drobné doplňky bez klima. Pořizovací cena byla 297 tis. Kč. Jako zápor vidím sedačky, na kterých se obtížně hledá místo, po přesednutí z aut střední třídy (a to měřím 180 cm.) , absenci posilovače řízení a stabilizátorů na nápravách. Protože na silně zvlněných vozovkách se při normální jízdě chová jako kačena. Někdy mám dojem, že je konstrukčně přizpůsoben...
Pokud se pán chce vydávat za znalce, neměl by tady blábolit nesmysly a přirovnávat feldu k autům s dvoulitrovým motorem. Sám jezdím s autem s motorem 1,6 16V s výkonem 113 koní a felicie mu nepřijde ani k patě - prostě ani objektiuvně technicky nemůže. Nedávno jsem felicii dostal jako služební auto a je to větší trest, než kdyby mi strhnuli prachy. Najedu totiž 60 tis km ročně, takže si tu hrůzu můžete představit. Nadřenej chodím jak z fabriky /bez posilovače/, záda bolí, předjíždění je dobrodružství a spotřebu nedostanu i při dlouhých štrekách pod 7,5 l. Uznávám, že s tím autem jezdil kdekdo, což se na něm muselo podepsat, ale na velké zázraky nevěřím. Kdo někdy jel v AUTĚ, do felecie už dobrovolně nepřesedne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 05.02.2006 18:32, RE: Nechápu na co zde řada pisatelů nadává?
Ineptus napsal:
Vlastním feldu 1,3 GLXi 50kW poslední typ. Zakoupena v komplet výbavě. To je ele.okna, ele.zrcátka, rádio, střední panel, dálk.centrál a jiné drobné doplňky bez klima. Pořizovací cena byla 297 tis. Kč. Jako zápor vidím sedačky, na kterých se obtížně hledá místo, po přesednutí z aut střední třídy (a to měřím 180 cm.) , absenci posilovače řízení a stabilizátorů na nápravách. Protože na silně zvlněných vozovkách se při normální jízdě chová jako kačena. Někdy mám dojem, že je konstrukčně přizpůsoben...
Pokud se pán chce vydávat za znalce, neměl by tady blábolit nesmysly a přirovnávat feldu k autům s dvoulitrovým motorem. Sám jezdím s autem s motorem 1,6 16V s výkonem 113 koní a felicie mu nepřijde ani k patě - prostě ani objektiuvně technicky nemůže. Nedávno jsem felicii dostal jako služební auto a je to větší trest, než kdyby mi strhnuli prachy. Najedu totiž 60 tis km ročně, takže si tu hrůzu můžete představit. Nadřenej chodím jak z fabriky /bez posilovače/, záda bolí, předjíždění je dobrodružství a spotřebu nedostanu i při dlouhých štrekách pod 7,5 l. Uznávám, že s tím autem jezdil kdekdo, což se na něm muselo podepsat, ale na velké zázraky nevěřím. Kdo někdy jel v AUTĚ, do felecie už dobrovolně nepřesedne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 05.02.2006 18:32, RE: Nechápu na co zde řada pisatelů nadává?
Ineptus napsal:
Vlastním feldu 1,3 GLXi 50kW poslední typ. Zakoupena v komplet výbavě. To je ele.okna, ele.zrcátka, rádio, střední panel, dálk.centrál a jiné drobné doplňky bez klima. Pořizovací cena byla 297 tis. Kč. Jako zápor vidím sedačky, na kterých se obtížně hledá místo, po přesednutí z aut střední třídy (a to měřím 180 cm.) , absenci posilovače řízení a stabilizátorů na nápravách. Protože na silně zvlněných vozovkách se při normální jízdě chová jako kačena. Někdy mám dojem, že je konstrukčně přizpůsoben...
Pokud se pán chce vydávat za znalce, neměl by tady blábolit nesmysly a přirovnávat feldu k autům s dvoulitrovým motorem. Sám jezdím s autem s motorem 1,6 16V s výkonem 113 koní a felicie mu nepřijde ani k patě - prostě ani objektiuvně technicky nemůže. Nedávno jsem felicii dostal jako služební auto a je to větší trest, než kdyby mi strhnuli prachy. Najedu totiž 60 tis km ročně, takže si tu hrůzu můžete představit. Nadřenej chodím jak z fabriky /bez posilovače/, záda bolí, předjíždění je dobrodružství a spotřebu nedostanu i při dlouhých štrekách pod 7,5 l. Uznávám, že s tím autem jezdil kdekdo, což se na něm muselo podepsat, ale na velké zázraky nevěřím. Kdo někdy jel v AUTĚ, do felecie už dobrovolně nepřesedne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 17.09.2006 10:56, RE: Jsem spokojen
T.O.M napsal:
Máme Felicii GLX 1.6 z 1997 a jsme spokojeni. Páté dveře nerezaví, tomu lze předejít preventivní péčí-prostříkáním dutin v kritických místech. Motor jede skvěle, těch 160 Km/h lze udržet snadno. Posilovač máme, není problém. Neznám dolévání oleje, motor papká jen benzín. Auto rozmazlujeme tankováním V-Power 95, spotřeba 6,5 na sto. Za smart body máme dárky.
Docela nechápu ty kecy o bezpečnosti. Jezdím tak, abych ani nepomyslel na to, že je auto v případě střetu málo bezpečné. Předvídám. A takhl...
Konečně pořádný názor do diskuze
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.11.2006 12:51, RE: Felicia
Pepa napsal:
Krátkou Felicii 1,3 50 kW monovstřik r.v.95 máme v rodině již 10 let, koupili jsme jí novou. Má najeto málo, 77000 km, ale naprosto bez problémů a bez jediné poruchy. Po cca.8 letech a 2 menších nehodách(klasických městských šťouchancích bez narušení podvozku či motoru) začala rezivět v podbězích a blatnících, po opravě a ochranném nástřiku vše OK.

Jízdní vlastnosti bych narozdíl od mnoha nezatracoval, naopak bych řekl, že s ohledem na cenu a rok vzniku této koncepce Škoda s motorem a náhonem v...
Naozaj podarena recenzia...len by som chcel reagovat na chovanie auta na dialnici. Motor 1.3 (50kW) ma sice papierovo dostacujuci vykon, skutocnost je vsak taka, ze v kombinacii s danou prevodovkou ma na 5 prevodovy stupen maly vykonovy prebytok, prakticky pri akejkolvek rychlosti (obdobne aj favorit, fabia 1.4-samozerjme nie VW...) Jeho nedostatok je citelny v kopcoch, vacsom nalozeni atd. A to este nehovorim o hluku od motora v rychlostiach nad 130km/h...samozrejme, ze to moze byt variabilne...zavisi na veku motora, pocte km atd.
Kazdopadne neporovnatelne horsie ako pri konkurencnych motoroch rozvodu OHC.
Somozrejme nechcem hanit Feliciu, mnoho ludi na nu neda dopustit a spolahnivo ich dopravi z miesta A do B...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.01.2007 14:16, Felicie vs. Kadett
Martin napsal:
Naozaj podarena recenzia...len by som chcel reagovat na chovanie auta na dialnici. Motor 1.3 (50kW) ma sice papierovo dostacujuci vykon, skutocnost je vsak taka, ze v kombinacii s danou prevodovkou ma na 5 prevodovy stupen maly vykonovy prebytok, prakticky pri akejkolvek rychlosti (obdobne aj favorit, fabia 1.4-samozerjme nie VW...) Jeho nedostatok je citelny v kopcoch, vacsom nalozeni atd. A to este nehovorim o hluku od motora v rychlostiach nad 130km/h...samozrejme, ze to moze byt variabilne.....
Nechapu jak si nekdo muze koupit ojetou Felici. Myslim ze az na korozi je ve vsem ostatnim Kadett lepsi. Kdybych si mohl vybrat jestli jet z Prahy do Brna po D1 felici nebo kadetem skocim bez vahani do kadetta... Opravdu nerozumim proc si nekdo koupi Felici nez za stejne penize treba astru. Snad jen z ucty k tradici...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.12.2007 22:15, Brano
Mam 1.3 50kw MPI,Spotreba 7,5 na sto,Najazdenych 143 000km,Niekto tu pisal o 160km/h tak to moja dosiahne tazko.Mam tam LPG,trochu horsia dynamika ale pri vetsom pocte km sa oplati.Na plyne jazdim za 8,5-9 litrov.Inak vela zalezi aj od udrzby motora,ked pocut retaz treba ju vymenit a nechat nastavit ventily,kedze tam niesu hydraulicke zvihatka.Inak je to celkom spolahlive auto.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.