0
zpět
 

diskuze k tématu: Čtyři hlavní důvody, proč jdou SUV na dračku

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 07.06.2016 08:07, RE: awFHK qwc wefgvW FGBAB
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Na všech stavbách jsem zatím vždy projel s firemní oktíávkou 1,9TDI s FWD. Tam, kde zapadala Tarta, jsem šel pěšky. Kupodivu - přežil jsem to. Holt, ani stavři už nejsou, co bývali...
Emil Zátopek běhal v bagančatech...
Jakej je rozdíl, jestli na stavbu dojedu a projedu v Oktávce nebo v Patrolu, Touragu nebo LandCruiseru?Myslíš, že stavba půjde rychleji? Nebo se ušetří? Pochybuji....Auto stavbu nedělá, hochu.
Možná bude potřeba upřesnit pojem stavba (domek na louce, přehrada)... Chtěl jsi naznačit, že všude tam co zapadne Oktávka zapadne i Patrol a proto je Patrol zbytečný? Ad rychlost a cena stavby to záleží na okolnostech. Kolik musí řidič nachodit km navíc, jakou má hodinovou sazbu atd.
Tak trochu reálu: kolik se u nás za poslední dvě dekády postavilo přehrad? Neví ani o jedné. O stavbě baráku tady není řeč, tam chodí zedníci v sandálech-obrazně řečeno. Jinak poslední moje akce - papírenský stroj v Bělorusku. Stavba rok a půl, odježděno Oktávkou a Transitem. od prvního zaměření do uvedení do provozu. Ani jednou jedinkrát nebyl problém a auto nebylo omezujícím prvkem stavby. Ani v zimě, když byl sníh (na rzdíl od ČR tam ještě v zimě sníh opravdu je) ani na jaře, když lilo. Ale za to tisíc jiných důvodů. Takže kecy o stavbě neobstojí. A ty stavby, jako například hloubkové doly v Africe jaksi nejsou naším obvyklým případem.


Barák mám v kopci do garáže i z druhé strany zámková dlažba. Sousedi, kteří bydlí pode mnou a mají společnou příjezdovou cestu, se bez 4x4 neobejdou, protože když nasněží nebo namrzne, tu cestu prostě bez řetěžů nevyjedou. Ne a ne a ne. Když jedeš na stavbu a je tam ještě nezpevněná cesta, můžeš řešit, jestli někde nezůstaneš viset břichem, nebo to vůbec nemusíš řešit. Když jsem měl ještě A6 s pneumatickým podvozkem, občas jsem zkoušel, co vyjedu a co ne se zvednutým podvozkem na max a bylo to zajímavé, určitě tam byl rozdíl proti FWD oktávce.
Samozřejmě, že se dá a dá, ale něco se dá i pohodlněji a bez obav, a proto si to ti lidé kupují... třeba myslivci, lidi co dělají paragliding, apod.

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 07.06.2016 13:08, sdf asd asfa sdfadf
Mimochodem Zdeny ohánět se tím, kdo co potřebuje je trochu ošemetné, 130 km rychlostí umí jet i auto s cca 80 hp výkonu a tudíž není důvod kupovat si silnější, ne?
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Středa 08.06.2016 01:23, RE: awFHK qwc wefgvW FGBAB
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Na všech stavbách jsem zatím vždy projel s firemní oktíávkou 1,9TDI s FWD. Tam, kde zapadala Tarta, jsem šel pěšky. Kupodivu - přežil jsem to. Holt, ani stavři už nejsou, co bývali...
Emil Zátopek běhal v bagančatech...
Jakej je rozdíl, jestli na stavbu dojedu a projedu v Oktávce nebo v Patrolu, Touragu nebo LandCruiseru?Myslíš, že stavba půjde rychleji? Nebo se ušetří? Pochybuji....Auto stavbu nedělá, hochu.
Možná bude potřeba upřesnit pojem stavba (domek na louce, přehrada)... Chtěl jsi naznačit, že všude tam co zapadne Oktávka zapadne i Patrol a proto je Patrol zbytečný? Ad rychlost a cena stavby to záleží na okolnostech. Kolik musí řidič nachodit km navíc, jakou má hodinovou sazbu atd.
Tak trochu reálu: kolik se u nás za poslední dvě dekády postavilo přehrad? Neví ani o jedné. O stavbě baráku tady není řeč, tam chodí zedníci v sandálech-obrazně řečeno. Jinak poslední moje akce - papírenský stroj v Bělorusku. Stavba rok a půl, odježděno Oktávkou a Transitem. od prvního zaměření do uvedení do provozu. Ani jednou jedinkrát nebyl problém a auto nebylo omezujícím prvkem stavby. Ani v zimě, když byl sníh (na rzdíl od ČR tam ještě v zimě sníh opravdu je) ani na jaře, když lilo. Ale za to tisíc jiných důvodů. Takže kecy o stavbě neobstojí. A ty stavby, jako například hloubkové doly v Africe jaksi nejsou naším obvyklým případem.


Hloubkové doly v Africe... Kde konkrétně jsi jezdil oktávkou na stavbě okolo dolů v Africe? Zveřejni prosím konkrétní odkaz na firmu/projekt pro kterou jsi pracoval a jezdil tam oktávkou, fakt mě to zajímá. V jisté africké zemi jsem necelý rok přerušovaně pobýval a že bych tam potkal tebou zmiňované auto, to si nepamatuju. Je možné že dnes už se tam oktávky prodávají. V jakém státě a městě jsi pracoval, pro jakou firmu? Díky.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Středa 08.06.2016 05:35, RE: awFHK qwc wefgvW FGBAB
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Na všech stavbách jsem zatím vždy projel s firemní oktíávkou 1,9TDI s FWD. Tam, kde zapadala Tarta, jsem šel pěšky. Kupodivu - přežil jsem to. Holt, ani stavři už nejsou, co bývali...
Emil Zátopek běhal v bagančatech...
Jakej je rozdíl, jestli na stavbu dojedu a projedu v Oktávce nebo v Patrolu, Touragu nebo LandCruiseru?Myslíš, že stavba půjde rychleji? Nebo se ušetří? Pochybuji....Auto stavbu nedělá, hochu.
Možná bude potřeba upřesnit pojem stavba (domek na louce, přehrada)... Chtěl jsi naznačit, že všude tam co zapadne Oktávka zapadne i Patrol a proto je Patrol zbytečný? Ad rychlost a cena stavby to záleží na okolnostech. Kolik musí řidič nachodit km navíc, jakou má hodinovou sazbu atd.
Tak trochu reálu: kolik se u nás za poslední dvě dekády postavilo přehrad? Neví ani o jedné. O stavbě baráku tady není řeč, tam chodí zedníci v sandálech-obrazně řečeno. Jinak poslední moje akce - papírenský stroj v Bělorusku. Stavba rok a půl, odježděno Oktávkou a Transitem. od prvního zaměření do uvedení do provozu. Ani jednou jedinkrát nebyl problém a auto nebylo omezujícím prvkem stavby. Ani v zimě, když byl sníh (na rzdíl od ČR tam ještě v zimě sníh opravdu je) ani na jaře, když lilo. Ale za to tisíc jiných důvodů. Takže kecy o stavbě neobstojí. A ty stavby, jako například hloubkové doly v Africe jaksi nejsou naším obvyklým případem.
Hloubkové doly v Africe... Kde konkrétně jsi jezdil oktávkou na stavbě okolo dolů v Africe? Zveřejni prosím konkrétní odkaz na firmu/projekt pro kterou jsi pracoval a jezdil tam oktávkou, fakt mě to zajímá. V jisté africké zemi jsem necelý rok přerušovaně pobýval a že bych tam potkal tebou zmiňované auto, to si nepamatuju. Je možné že dnes už se tam oktávky prodávají. V jakém státě a městě jsi pracoval, pro jakou firmu? Díky.


Ty ani neumíš číst... Právě, že NE - ty jsem dal jako příklad - tak, jak přehrady.To chápeš, že je opravdu trochu jiná situace. I když ani tak nepochybuji, že by obyčejný osobák nemohl udělat dobrou službu...

reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Čtvrtek 09.06.2016 14:18, RE: awFHK qwc wefgvW FGBAB
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Na všech stavbách jsem zatím vždy projel s firemní oktíávkou 1,9TDI s FWD. Tam, kde zapadala Tarta, jsem šel pěšky. Kupodivu - přežil jsem to. Holt, ani stavři už nejsou, co bývali...
Emil Zátopek běhal v bagančatech...
Jakej je rozdíl, jestli na stavbu dojedu a projedu v Oktávce nebo v Patrolu, Touragu nebo LandCruiseru?Myslíš, že stavba půjde rychleji? Nebo se ušetří? Pochybuji....Auto stavbu nedělá, hochu.
Možná bude potřeba upřesnit pojem stavba (domek na louce, přehrada)... Chtěl jsi naznačit, že všude tam co zapadne Oktávka zapadne i Patrol a proto je Patrol zbytečný? Ad rychlost a cena stavby to záleží na okolnostech. Kolik musí řidič nachodit km navíc, jakou má hodinovou sazbu atd.
Tak trochu reálu: kolik se u nás za poslední dvě dekády postavilo přehrad? Neví ani o jedné. O stavbě baráku tady není řeč, tam chodí zedníci v sandálech-obrazně řečeno. Jinak poslední moje akce - papírenský stroj v Bělorusku. Stavba rok a půl, odježděno Oktávkou a Transitem. od prvního zaměření do uvedení do provozu. Ani jednou jedinkrát nebyl problém a auto nebylo omezujícím prvkem stavby. Ani v zimě, když byl sníh (na rzdíl od ČR tam ještě v zimě sníh opravdu je) ani na jaře, když lilo. Ale za to tisíc jiných důvodů. Takže kecy o stavbě neobstojí. A ty stavby, jako například hloubkové doly v Africe jaksi nejsou naším obvyklým případem.
Hloubkové doly v Africe... Kde konkrétně jsi jezdil oktávkou na stavbě okolo dolů v Africe? Zveřejni prosím konkrétní odkaz na firmu/projekt pro kterou jsi pracoval a jezdil tam oktávkou, fakt mě to zajímá. V jisté africké zemi jsem necelý rok přerušovaně pobýval a že bych tam potkal tebou zmiňované auto, to si nepamatuju. Je možné že dnes už se tam oktávky prodávají. V jakém státě a městě jsi pracoval, pro jakou firmu? Díky.
Ty ani neumíš číst... Právě, že NE - ty jsem dal jako příklad - tak, jak přehrady.To chápeš, že je opravdu trochu jiná situace. I když ani tak nepochybuji, že by obyčejný osobák nemohl udělat dobrou službu...


Zřejmě často předpokládáš, že ti lidi vidí do hlavy. Když píšeš o tom že jezdíš po světě po stavbách, a pak o hloubkových dolech v Africe... Třeba v JARu je hromada hloubkových dolů. Nevidím co je nereálného na tom, aby nějaký Čech pracoval na stavbě okolo dolu třeba v JARu, to není žádná scifi.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 09.06.2016 15:58, RE: awFHK qwc wefgvW FGBAB
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Na všech stavbách jsem zatím vždy projel s firemní oktíávkou 1,9TDI s FWD. Tam, kde zapadala Tarta, jsem šel pěšky. Kupodivu - přežil jsem to. Holt, ani stavři už nejsou, co bývali...
Emil Zátopek běhal v bagančatech...
Jakej je rozdíl, jestli na stavbu dojedu a projedu v Oktávce nebo v Patrolu, Touragu nebo LandCruiseru?Myslíš, že stavba půjde rychleji? Nebo se ušetří? Pochybuji....Auto stavbu nedělá, hochu.
Možná bude potřeba upřesnit pojem stavba (domek na louce, přehrada)... Chtěl jsi naznačit, že všude tam co zapadne Oktávka zapadne i Patrol a proto je Patrol zbytečný? Ad rychlost a cena stavby to záleží na okolnostech. Kolik musí řidič nachodit km navíc, jakou má hodinovou sazbu atd.
Tak trochu reálu: kolik se u nás za poslední dvě dekády postavilo přehrad? Neví ani o jedné. O stavbě baráku tady není řeč, tam chodí zedníci v sandálech-obrazně řečeno. Jinak poslední moje akce - papírenský stroj v Bělorusku. Stavba rok a půl, odježděno Oktávkou a Transitem. od prvního zaměření do uvedení do provozu. Ani jednou jedinkrát nebyl problém a auto nebylo omezujícím prvkem stavby. Ani v zimě, když byl sníh (na rzdíl od ČR tam ještě v zimě sníh opravdu je) ani na jaře, když lilo. Ale za to tisíc jiných důvodů. Takže kecy o stavbě neobstojí. A ty stavby, jako například hloubkové doly v Africe jaksi nejsou naším obvyklým případem.
Hloubkové doly v Africe... Kde konkrétně jsi jezdil oktávkou na stavbě okolo dolů v Africe? Zveřejni prosím konkrétní odkaz na firmu/projekt pro kterou jsi pracoval a jezdil tam oktávkou, fakt mě to zajímá. V jisté africké zemi jsem necelý rok přerušovaně pobýval a že bych tam potkal tebou zmiňované auto, to si nepamatuju. Je možné že dnes už se tam oktávky prodávají. V jakém státě a městě jsi pracoval, pro jakou firmu? Díky.
Ty ani neumíš číst... Právě, že NE - ty jsem dal jako příklad - tak, jak přehrady.To chápeš, že je opravdu trochu jiná situace. I když ani tak nepochybuji, že by obyčejný osobák nemohl udělat dobrou službu...
Zřejmě často předpokládáš, že ti lidi vidí do hlavy. Když píšeš o tom že jezdíš po světě po stavbách, a pak o hloubkových dolech v Africe... Třeba v JARu je hromada hloubkových dolů. Nevidím co je nereálného na tom, aby nějaký Čech pracoval na stavbě okolo dolu třeba v JARu, to není žádná scifi.

Kurva nemudruj a přečti znění té věty.

reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Pátek 10.06.2016 11:48, ...
At si kazdej jezdi v cem chce a co mu vyhovuje. Jestli se mu libi SUV, budiz, ne kazdy rozhodnuti je nutne racionalni. Jel jsem v SUV jen od BMW, a to X3 a X6. V X3 je v podtstae stejne mista jako v 3er, jen ma trosku vys strop. X6 je absolutni nesmysl a prasopes, nefunguje v terenu, nefunguje na silnici...

Jo, diky vyssimu posezu ma clovek tak nejak informacni vyhodu, vidi pres normalni osobaky. Nicmene, protoze kazdej kupuje SUV, tak uz ani tohle neplati

Bezpecnost je sporna, velkej sedan bude vetsinou sedet v zatacce lip, takze sice SUV mozna lip pobere pripadnou havarku, ale prislo me, ze je jednodussi se do ni dostat....

Co se "blondyn" tyce, nechci pausalizovat, kazdej clovek je jinej, ale arogantnich petadvacitek v necem typu Cayenne nebo ML, co ocividne neumi ridit jsem uz taky par potkal... ale porad si myslim, ze je to mensina a pripady jednotlivcu.

Kazdopadne, prvne se naucit ridit, pak si uvedomit, ze silnice je sdilena s vic lidma, a pak az mozna uvazovat a 2.5 tunovym SUV
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Pátek 10.06.2016 21:40, aa
kurna to je dobrý
prosím hatery aby se zdržely komentářů

https://www.youtube.com/watch?v=kNTnrpL1Uw0
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.