0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojeté Mondeo - poměr výkon/cena je bez konkurence

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 12:08, Renalut Laguna 1.6 16V
Zdravim vas vsechny chlapi. Vim, ze je to uplne mimo misu tady, ale tezko se poptat nekde jinde. Nevite nekdo, jaka je Laguna s motorem 1.6 16v, kterej se tam myslim daval od faceliftu v roce 98? Je to dostatecny motor na takhle tezke auto? A co vubec spolehlivost prvnich Lagun a konkretne tohohle motoru? Diky moc za jakoukoliv radu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 12:14, RE: Renalut Laguna 1.6 16V
anonym napsal:
Zdravim vas vsechny chlapi. Vim, ze je to uplne mimo misu tady, ale tezko se poptat nekde jinde. Nevite nekdo, jaka je Laguna s motorem 1.6 16v, kterej se tam myslim daval od faceliftu v roce 98? Je to dostatecny motor na takhle tezke auto? A co vubec spolehlivost prvnich Lagun a konkretne tohohle motoru? Diky moc za jakoukoliv radu
Nejsem odborníkem, ale chvilku (800km) jsem s tímto motorem jel, a zdálo se to celkem fajn. Moc velká raketa to rozhodně není, ale určitě to na naše cesty, rsp. dálnice stačí. Do 80-90 celkne zryhluje, pak už je to slabší, maximálka kolem 160-170 ale tachecová. No zavazet jistě nebudete...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 12:15, Mondeista
Každé auto má svou cenu, myslím, že jste koupil dobře. Když někdo jde pro auto a koupí hned první den, nemůže se ničemu divit. Když někdo hledá a věnuje tomu čas, najde i perlu.

V článku mi chybí výměna rozvodů, pozor na to. Rozvody se mění u Mondea 1.8 sice po 100 tisíc km a NEBO PO ČTYŘECH LETECH, podle toho co přijde dřív. Takže jestli jste to nedělal, tak honem. Těch 6000 za výměnu není tak moc a rozhodně vyměnit všechny kladky. Dobrého motoru by byla škoda.

Jinak klima spotřebu zvedne, i když ne dramaticky. Chorvatsko bez klimy za 7,5 (uniklo mi chladivo), další rok s klimou za 8.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 12:29, RE: Mondeista
Kolodмj napsal:
Každé auto má svou cenu, myslím, že jste koupil dobře. Když někdo jde pro auto a koupí hned první den, nemůže se ničemu divit. Když někdo hledá a věnuje tomu čas, najde i perlu.

V článku mi chybí výměna rozvodů, pozor na to. Rozvody se mění u Mondea 1.8 sice po 100 tisíc km a NEBO PO ČTYŘECH LETECH, podle toho co přijde dřív. Takže jestli jste to nedělal, tak honem. Těch 6000 za výměnu není tak moc a rozhodně vyměnit všechny kladky. Dobrého motoru by byla škoda.

Jinak klima spotřebu zvedne, i ...
Plně s Vámi souhlasím ve věci rozvodů. To prostě velí pud sebezáchovy... Jestli se ale nemýlím, v servisce píšou po 120 tis. nebo 5 letech. Ale to je samozřejmě detail...
Jen si dovolím Vás maličko poškádlit: opakovaně jezdím Chorvatsko s průměrem pod 6,5 l, ale je pravdou, že v noci a tudíž bez klimy. S jejím zapnutím je spotřeba rázem o 0,5 až 1 l bez debat vyšší. Hezký den!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 12:35, RE: Pěkná recenze
anonym napsal:
Mam stejne auto, stejne zkusenosti, recenze je pekna ale s tim LPG doporucuji si to promyslet. Motor ma sani z plastu, staci aby to jednou " slehlo " zpatky a potrubi praske a je jedno jestli tam je zpetny ventil nebo ne. V nejlepsim pripade odejde pouze resonator ( pokud se vyjadruji spravne ), ten velky mrizkovyny plast nad sanim. I kdyz mam vstrikovani a na LPG jsem najel a 3 roky 190tis. km, tento problem jsem resil 6x. Resonator stoji na vrakaci 1000Kc, sani 3000. Resonator si vymenite sam,...
Gratuluju ke koupi a diky za peknou recenzi!!!

LPG se vubec neboj, ani zaslehu do sani. Investuj do sekvencniho vtrikovani, idealne do nejakeho kvalitniho italskeho systemu (Landi Renzo, Tartariny, BRC, etc.) a neprohloupis. Sekvencni vstrikovani prave resi problemy se zpetnymi zaslehy, da se snadneji serizovat, celkove je to sofistikovanejsi system...

Pozor! Nezapomen na FlashLube - primazavani ventilu... V nemecku se to da sehnat kolem 50Eur (davkovac, napln) a bud si jisty, ze motor se ti za to odvdeci... Spousta lidi tohle podcenuje a pak se divi zaklepanym ventilum a na LPG zanevrou.

Ja na starem aute najel 220tis na LPG a nebyl jediny problem, auto jezdi dodnes u noveho majitele, ma hrube pres 300tis...

Ted jezdim s Focusem 1.6 a tez maximalni spokojenost...

Hodne stastnych km!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 12:42, RE: Pěkná recenze
David V napsal:
Slušnej nájezd, 4 mio, to tady ještě nebylo a jak dlouho jezdíš?
sorry, preklep je to samo 390tis
petr
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 12:45, RE: Pěkná recenze
anonym napsal:
Gratuluju ke koupi a diky za peknou recenzi!!!

LPG se vubec neboj, ani zaslehu do sani. Investuj do sekvencniho vtrikovani, idealne do nejakeho kvalitniho italskeho systemu (Landi Renzo, Tartariny, BRC, etc.) a neprohloupis. Sekvencni vstrikovani prave resi problemy se zpetnymi zaslehy, da se snadneji serizovat, celkove je to sofistikovanejsi system...

Pozor! Nezapomen na FlashLube - primazavani ventilu... V nemecku se to da sehnat kolem 50Eur (davkovac, napln) a bud si jisty, ze motor se ti z...
Rekl bych, ze kupovat sekvenci do auta jehoz zustatkova cena neni o mnoho vyssi nez porizovacka toho LPG asi neni uplne dobry napad.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 12:52, RE: Pěkná recenze
anonym napsal:
Rekl bych, ze kupovat sekvenci do auta jehoz zustatkova cena neni o mnoho vyssi nez porizovacka toho LPG asi neni uplne dobry napad.
Ja myslim ze je blbost usetrit 10tis za podtlakove zarizeni (oproti sekvencnimu) a pak behem trech let platit 6x novej rezonator a sani, resit opravy, etc...

Pokud pan jezdi 30tis rocne, tak sekvencni ma za rok zpatky...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 12:57, RE: kilometry
anonym napsal:
Jo je to stále dokola,ale není důvod proč by ty km nemohli být origo.Sám dělám technika ve velikém autosalonu a je tu hodně lidí co za rok najedou mín jak 5 tis km,prostě jezdí jen přeš léto,či na nákup,chajdu či o dušičkách na hřbitov.
podle průzkumu GE Money Auto tvoří celou třetinu českých řidičů sváteční jezdci, kteří najedou méně než 5000 kilometrů ročně. Takže opravdu nemusí být pravidlem, že každému tachometru chybí přinejmenším jednička na začátku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 12:58, RE: Pěkná recenze
anonym napsal:
Rekl bych, ze kupovat sekvenci do auta jehoz zustatkova cena neni o mnoho vyssi nez porizovacka toho LPG asi neni uplne dobry napad.
Pro upresneni. Nejedna se ani o tech deset navrch jak jsem psal. Rozdil je 7350kc...

Ceny u FedorAuto, kde jsem si nechaval prestavbu delat ja - mimochodem velika spokojenost, velika profesionalita...

Klasické plynové zařízení:
vozidla zahraniční 4 válec MPI (toroid) 26 500 Kč (BRC, Landi Renzo)

Sekvenční vstřikování pro 4 válce + toroid: 33 850 Kč (BRC, Landi Renzo)

Z vlastnich zkusenosti doporucuji LandiRenzo... Zaruka na vstrikovace na ujeti 300tis Km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 13:19, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Máte naprostou pravdu. Nicméně hlavní problém bude v tom, že podstatná většina lidí autům téměř vůbec nerozumí a nakupují právě podle barvy, nebo výbavy, popř. si nechají poradit od stejně nezkušených kamarádů. Na těchto lidech potom parazitují všichni ti bazaristé, ale i servismani (a to včetně značkových) apod. Prostě snadno "vydělané" peníze. ITáci takového uživatele nazývají "lamou"... Ale nemůžete oprávněně po většině řidičů požadovat, aby dané problematice rozuměli. Mějte se a prima den!
Jistě, chce to nekomplikovat podnikateli podnikáni a uchránit zákazníka před poknikavcem.
Citujíc neuspěšného prezidentského kandidáta, "chybí zde právní rámec". Vždyť termín "stav tachometru" je stejná blbost jako "osoba blízká". Nebo ne? A takto by se dalo pokračovat do rána. Pak by i koupichtiví člověk co neví jestli fokuse či C4-ku mohl v klidu zůstat laikem. Nebo jsme snad specialisti v oboru mléčných výrobků? Já tedy ne a to nakupuji denně.
Přeji všem šťastnou ruku a kolik "startů" tolik přistání".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 13:26, RE: bez předmětu
anonym napsal:
pokud jí máš rád, tak ano, není důležitý nájezd kilomentrů, nemá přece logiku říkat si že jsem najel 100 000 km bez nehod a pak měl jednu smrtelnou bouračku

počet km je irelevantní, podstatné je zda jezd nebo ne

nemám dál čas na to dělat osvětu mezi hlupáky, kteří kupují ojeté konzervy o vleikosti větší rakve

OUT
není důležitý nájezd kilometrů, důležité je, že je najezdí z 95 procent po Brně, od křižovatky ke křižovatce 50-kou!!! A pokud je auto s 1500 najetými km ojetina, tak jsem mao ce-tung. Nejdál jezdí za rodiči 20 km!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 13:35, RE: Mondeista
anonym napsal:
Plně s Vámi souhlasím ve věci rozvodů. To prostě velí pud sebezáchovy... Jestli se ale nemýlím, v servisce píšou po 120 tis. nebo 5 letech. Ale to je samozřejmě detail...
Jen si dovolím Vás maličko poškádlit: opakovaně jezdím Chorvatsko s průměrem pod 6,5 l, ale je pravdou, že v noci a tudíž bez klimy. S jejím zapnutím je spotřeba rázem o 0,5 až 1 l bez debat vyšší. Hezký den!
Je to zvláštní jak se tu dočítám o pudu sebezáchovy (což je OK) a přitom ráno co ráno startují na parkovišti tak tři čtyři auta né s ševelícími, ale ječícími kladkami.
Ten interval 120 tkm, nebo 5 let asi platí při koupi nového, ale později se doporučuje 90-100 tkm, nebo 4 roky. Měnil jsem v půli března i když né v mondeu. Na kladkách, řemenech a vodní pumpě není proč šetřit, to ví kažký.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 14:53, RE: bez předmětu
anonym napsal:
chceš se přítelkyně asi zbavit, že jí kupuješ takouvou mini konzervu bez deformačních zón

blbečkové se vdy chytnou na hvězdičky, vždyť ve své třídě (minikonzerva) má 4 hvězdy z 5

holt lidská blbost a vesmír jsou nekonečné, i když tím druhým si nejsem až tak jistej
http://www.chcizit.cz/1-390-s-206kou-do-stromu

nevyzera to ako rakva...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 15:56,
To je pravda, nájezd je relativní.. V roce 2001 jsem ženě kupoval golfa IV, sobě passat. Žena byla teď na druhém servisu, golf má najeto 31000. Já měl v roce 2006 na passatu 265000, šel na protiúčet, bral jsem nového, který má teď 65000..
Mondeo je dobrý koupit pro mladýho kluka jako jetý, jako nový je to snad největší průser z aut co je, myslím co do pádu ceny po pár letech.
Proto vůbec neuvažuji o Fordech, Citroenech, Mazdách, apod.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 15:56, RE: Renalut Laguna 1.6 16V
anonym napsal:
Zdravim vas vsechny chlapi. Vim, ze je to uplne mimo misu tady, ale tezko se poptat nekde jinde. Nevite nekdo, jaka je Laguna s motorem 1.6 16v, kterej se tam myslim daval od faceliftu v roce 98? Je to dostatecny motor na takhle tezke auto? A co vubec spolehlivost prvnich Lagun a konkretne tohohle motoru? Diky moc za jakoukoliv radu
Podívej se na www.renaultclub.cz tam najdeš ohledně laguny úplně vše
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 16:01, JK
Coze? Kolik ze to stalo?????
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 16:22, RE: Pěkná recenze / Jirka S.
anonym napsal:
Rekl bych, ze kupovat sekvenci do auta jehoz zustatkova cena neni o mnoho vyssi nez porizovacka toho LPG asi neni uplne dobry napad.
Taky jezdím se sekvenčním vstřikovacím systémem LPG. Nenechce si proboha nabulíkovat, že sekvenční systém LPG je drahý!!! Kromě toho, že u sekvenčního systému LPG jsou ZCELA vyloučeny zpětné zášlehy do sání (kamarád ušetřil u P406 a pak "výhodně" v průběhu cca 2 let "investoval" cca 50 tisíc na opravy poškozeného motoru po zpětných zášlezích) ale další výhodou je i to, že sekvenční LPG jde časem demontovat a LEGÁLNĚ přemontovat do jiného vozu. Dále nehrozí neustálé seřizování. Osobně používám systém LOVTEC MAGIC 2 a po 90tis.km vše jede jak má a systém nebyl nadesetkrát draze seřizován, což by bylo u klasického "levného" LPG nutné. MAGIC2 je vyráběn v ČR pod licencí a stojí s montáží cca 30tisíc Kč. Vždy o několik tisíc méně než BRC, který tímto v žádném případě nechci nijak hanit, pouze konstatuji, že je dražší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 17:08, František Metr
Co se týká LPG, tak pokud je auto opravdu zachovalé tak, jak je napsáno, tak LPG mohu jenom doporučit. Já mám také auto na LPG a skutečně se dá jezdit téměř o polovinu levněji. Co se týká životnosti motoru, plyn motor rozhodně neničí, naopak s motorm na LPG se dá najet více, protože se motor nezanáší a neničí karbonovými usazeninami. Co se týká nádrže, já mám válcovou, ale pokud chci autem převést delší předměty, je to truchu problém, takže je asi lepší toroidní nádrž místo rezervního kola (pokud není kolo zavěšeno pod autem). Co se týká samotného systému, používám Lovato, u nás je nejrozšířenější BRC, ale v podstatě je to skoro jedno. Co se týká vstřikování plynu, je dobrý systém se sekvenčním vstřikováním, kde je rozdíl jízdy na benzín a na plyn zanedbatelný. Tak nakonec jen přeji, ať Mondeo dobře slouží.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.04.2008 17:12, RE: Renalut Laguna 1.6 16V
anonym napsal:
Zdravim vas vsechny chlapi. Vim, ze je to uplne mimo misu tady, ale tezko se poptat nekde jinde. Nevite nekdo, jaka je Laguna s motorem 1.6 16v, kterej se tam myslim daval od faceliftu v roce 98? Je to dostatecny motor na takhle tezke auto? A co vubec spolehlivost prvnich Lagun a konkretne tohohle motoru? Diky moc za jakoukoliv radu
Nevim, do Laguny bych nešel, už dle zkušeností, ne sice s tímto motorem, ale přece. Jestliže člověk dost jezdí, radši bych se jí vyhnul, moc toho dle mě nesnese a nevydrží. To pak člověk neví, kdy se zas něco posere. Tuhle sem i dokonce čet, že mezi desetiletými ojetinami, je ve spolehlivosti mezi posledními. Laguny se sice prodávali dost, byly oblíbený, ale jinak nestáli za nic, i těch mladších modelů je všude plno, sou to třeba i dva tři roky starý auta.
reagovat
  1 2 3 4 ... 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.