0
zpět
 

diskuze k tématu: Co říkáte na kvalitu vozů Citroen?

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.12.2006 16:07, berlingo
Mám Berlingo, najeto cca. 50 tis. km. Koupil jsem ho jako nové s motorem 2,0 HDI a dá se říct, že v plné výbavě. Musím říct, že technických nedostatku bylo zatím minimum a v porovnání s mým předchozím vozidlem škoda Fabia podstatně méně! Ceny servisu rozumný, přístup v servisu (Jihlava,Benešov) velice seriózní. Doufám, že to vydrží i nadále.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.12.2006 18:05, RE: berlingo
petr napsal:
Mám Berlingo, najeto cca. 50 tis. km. Koupil jsem ho jako nové s motorem 2,0 HDI a dá se říct, že v plné výbavě. Musím říct, že technických nedostatku bylo zatím minimum a v porovnání s mým předchozím vozidlem škoda Fabia podstatně méně! Ceny servisu rozumný, přístup v servisu (Jihlava,Benešov) velice seriózní. Doufám, že to vydrží i nadále.
Ahoj já mát taky Berlingo HDI new model 2003 a najeto 90 tis.
Po dvou tis vypadle hadice od turba na dálnici, začalo to čudit a skoro to přestalo jet.Byl jsem rád, že jsem se doplazil na nejbližší parking.Bylo to při návratu ze zahraničí s rodinou a naloženým autem cca 100 km od domu.Citroen asistence v rámci záruky, konkreétně Jaroš Nové Veselí se na nás pěkně vykašlali a žádný náhradní vůz neposkytli/ neděle večer cca 20.45 hod.Odtah taky ne a jen nám nabídli ubytování někde v hotelu a že druhý den prý opraví auto.Prosil jsem je, že se jen jedná o vypadenou hadici a že nemám 8-ku klíč na dotažení ať to opraví na místě, protože to byla maličkost a že musím do práce a děti do školy.Prý auto v záruce jen v dílně! Pohádal jsem se s nimi a nakonec jsem si pomohl na vlastní pěst, díky příbuzným, kteří nás odvezli domů.
V autě plno kempových a jiných věcí ponecháno na parkovišti a druhý den nám to Jaroš laskavě odtáhl do jejich servisu a hadici nasadil. Před autoasalonem měli v té době stát náhradní vozidlo.
Potom v záruce asi 3 opravy el.stahování oken.
Výměna přepínače blinkrů.
Oprava žhavení.
Těsně koncem záruky jsem zjistil potečené okolí turba od oleje.Prý je to taky v naprostým pořádku a je to v normě.
Po záruce:
cca 60 tkc výměna obou stabilizátorů na přední nápravě a teď mě to čeká znovu. Přiznávám ale, že se to stalo, když jsem vletěl do výmolu./nic to nevydrželo/.
Další chyba je, že mi skoro pořád svítí kontrolka airbagů a radši ani nemluvím o rozvrzaných a volných předních sedačkách.Spotřeba paliva od začátku tak o litr víc než udává výrobce.
Taky je tam od začátku nic moc geometrie zadní nápravy, to jsem zjistil taky až těsně po záruce, při výměně pneu.
Myslím, že auto za skoro 1/2 milionu by mělo vypadat jinak.Příště bych do takovýho auta určitě nešel.
Není až tak špatný a nekvalitní, zatím to ještě jezdí, ale je to dvakrát předražený.
Kmotr 2
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.12.2006 18:23, RE: berlingo
Kmotr 2 napsal:
Ahoj já mát taky Berlingo HDI new model 2003 a najeto 90 tis.
Po dvou tis vypadle hadice od turba na dálnici, začalo to čudit a skoro to přestalo jet.Byl jsem rád, že jsem se doplazil na nejbližší parking.Bylo to při návratu ze zahraničí s rodinou a naloženým autem cca 100 km od domu.Citroen asistence v rámci záruky, konkreétně Jaroš Nové Veselí se na nás pěkně vykašlali a žádný náhradní vůz neposkytli/ neděle večer cca 20.45 hod.Odtah taky ne a jen nám nabídli ubytování někde v hotelu a že druh...
Ještě jsem zapoměl na klepající mechanizmus stěračů, v záruce vyměněno, ale stejně to nepomohlo.Jinak jsem rád, že na Citroeny není tolik nadávek jako na Renault ve vedlejší diskuzi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.12.2006 10:48, výběr
Ahoj příspěvky typu mám to a to a je to super nebo stojí to za H... jsou o ničem, problémy mají všechny značky to bylo řečeno správně a je jedno jestli je to celá modelová řada nebo jenom jedna serie jednoho modelu. Někdy si koupíte nové auto a hned se to sype a jindy ojeté (zde záleží jak se o něho staral původní majitel) a je to bez problémů. Já jsem vystřídal východní i západní značky a prostě jde o to jak se k autu chováte jak se o něho staráte a jestli ho udělali v pondělí v pátek nebo ve středu . Jinak problémy s Citroëny jsou C8 máme v práci a museli měnit pár věcí (hlavně čidla) ale jinak pohoda a záruka a servis a asistence to je otázka ochoty my ji museli využít v Holandsku (sice komunikace CZ - NL - FR hadr) ale nakonec jsme odjeli. Pracovně jezdím C5 break 2,0HDI a jelikož má pravidelný servis tak pohoda ono najet na autu 100tis km a neviměnit ani olej tak to je na 2 věci.
Takže při výběru obejít alespoň 4 značky v dané kategorii a vybrat si co nejvíce vyhovuje. Ona taková zkušební jízda není k zahození. PS: Problémy má i třeba M-B C klasse a Land Rover Discovery 3
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.12.2006 19:10, RE: výběr
Jakub napsal:
Ahoj příspěvky typu mám to a to a je to super nebo stojí to za H... jsou o ničem, problémy mají všechny značky to bylo řečeno správně a je jedno jestli je to celá modelová řada nebo jenom jedna serie jednoho modelu. Někdy si koupíte nové auto a hned se to sype a jindy ojeté (zde záleží jak se o něho staral původní majitel) a je to bez problémů. Já jsem vystřídal východní i západní značky a prostě jde o to jak se k autu chováte jak se o něho staráte a jestli ho udělali v pondělí v pátek nebo ve s...
To je pravda, moje auto sice nedostává pravidelný značkový servis, ale olej je jasný, že se musí +/- dodržet, v případě Hdi je to 20 tis km na plnou syntetiku co předepisuje výrobce až až.
Abych nehanil jen tuto značku, napíšu jednu napůl pozitivní věc a to jsou brzdy. Auto má při 90tkč jestě původní destičky.Je to sice fajn, že se na to nemuselo vůbec zatím sáhnout, ale je to hlavně tím, že ty originály jsou tvrdý.
Takže se opotřebovávají o to víc kotouče a brzo to budu muset nechat vyměnit vše naráz.
Další nevýhoda s tím spojená je, že to brzdí jak blázen, zkrátka stačí málo šlápnout a už letíš do skla ! Brzdy po celou dobu co auto vlastním při dobrždování dost pískají, další konstrukční slabina většiny Citroenů.
Jinak souhlas s Jakubem, potřeba řádně vybírat při koupi, ale je vůbec z čeho? Pochybuju, že Fiaty Doblo, Oply Comba, Partnery, Kanga a vůbec celá škála i klasických osobáků...jsou na tom o poznání líp? Když jsem se díval na vedle diskuzi o Renaultech tak dík, ale Renault asi taky nebrat, znám spoustu Nisanů, novější i starší typy a taky mají víc než dost problémů, Fabii taky ne. Dřív auto akorát hnilo, ale tyto problémy co mají novodobé výkřiky techniky žádná z nich neměla!


reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 07:08, RE: berlingo
Kmotr 2 napsal:
Ahoj já mát taky Berlingo HDI new model 2003 a najeto 90 tis.
Po dvou tis vypadle hadice od turba na dálnici, začalo to čudit a skoro to přestalo jet.Byl jsem rád, že jsem se doplazil na nejbližší parking.Bylo to při návratu ze zahraničí s rodinou a naloženým autem cca 100 km od domu.Citroen asistence v rámci záruky, konkreétně Jaroš Nové Veselí se na nás pěkně vykašlali a žádný náhradní vůz neposkytli/ neděle večer cca 20.45 hod.Odtah taky ne a jen nám nabídli ubytování někde v hotelu a že druh...
Ahoj! Tak to je fakt docela dost závad.Mám berlingo 9/04 a s elektroniky jediný co měnili bylo nějaké relé airbacku a to byla svolávací akce.Pak poměrně dost věcí v interiéru chrastilo včetně šoupaček a to vše musím říct bez diskuzí v JI odstranili. Když to porovnám s Caddym, tak ten by v té době nebyl v TDI pomali ani jako holobyt. A co teprve dnešní Roomster ten v prostoru žádný řev a cena brutální. Na podvozku berlinga jsem zatím nemusel dělat vůbec nic a to jezdím téměř vše po okrskách na vysočině. Pravda je, že na kosti na stabíkách jsem zaregistroval člověka který je měnil na 1,6 benzínu v 8 tisících.Mimochodem na fábce jsem je poprvé dělal v 29 tis. a pak tak každých 20 + další komponenty.Jinak jsem si nechal HDI již před rokem opatřit chipem a musí říct, že moc dobrý, má to mít nějakých 85 kw, ale hlavně motor tahne hned od nížkých otáček. Uvidím co to vydrží, nelámu žádné rychlostí rekordy , ale rozhodně ve 170 má chuť pořád zrychlovat, ale to už je znát to že to je pořádná krabice a je to nestabilní. Jezdím docela často plně naložen a třeba i s vozíkem a tam je to hodně znát. Jinak konkrétně na Jaroš Veselí už jsem slyšel několik negativních zkušeností a hlavně v dnešní době si moc nepomůžeš, kamarád má 2xkangoo=tragédie, fakt si pochvaluju citroen, ve firmě máme hodně fabie, octavie, taky žádný terno. A ani audi,bmw,mercedes nejsou v dnešní době žádný etalón kvality a tam bych hlavně mluvil o pořádném předražení, takže si asi moc nepomůžeme.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 13:28, RE: berlingo
petr napsal:
Ahoj! Tak to je fakt docela dost závad.Mám berlingo 9/04 a s elektroniky jediný co měnili bylo nějaké relé airbacku a to byla svolávací akce.Pak poměrně dost věcí v interiéru chrastilo včetně šoupaček a to vše musím říct bez diskuzí v JI odstranili. Když to porovnám s Caddym, tak ten by v té době nebyl v TDI pomali ani jako holobyt. A co teprve dnešní Roomster ten v prostoru žádný řev a cena brutální. Na podvozku berlinga jsem zatím nemusel dělat vůbec nic a to jezdím téměř vše po okrskách na vy...
Chtěl jsem si koupit berlngo 2.0 Hdi 2003 najeto 38 000 km ale když jsem si sjel děs hluk + motor nic moc,mám starší Xantii 1,9 TD 90 k a to je jiné kafe,jak ten motor táhne a zbaští mi to každou naftu. Jinak je to opravdu o štěstí na co člověk narazí,někdo má štěstí, někdo je prostě smolař ať sahne po jakém chce autu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 15:17, Berlingo 1.4
Strýc má Berlingo 1.4 55kW, r.1997, 5míst a podle tach. najeto 152000km.
Auto koupil z Německa před dvěma lety s najetými 110000km. Prý v něm starší paní vozila jen své psi a podle všudypřítomných chlupů to tak i může být, tak bych i údaji tach. věřil.
Auto má tedy dva roky, používá se každý den a je absolutně bez poruch. Za celou dobu vyměnil jen zadní pakny, přední desky, rozvoďák a samozřejmě olej. Průměrná spotřeba kolem 8,5l/100km i s klimatizací. Takže spokojenost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 15:50, RE: Berlingo 1.4
Peet napsal:
Strýc má Berlingo 1.4 55kW, r.1997, 5míst a podle tach. najeto 152000km.
Auto koupil z Německa před dvěma lety s najetými 110000km. Prý v něm starší paní vozila jen své psi a podle všudypřítomných chlupů to tak i může být, tak bych i údaji tach. věřil.
Auto má tedy dva roky, používá se každý den a je absolutně bez poruch. Za celou dobu vyměnil jen zadní pakny, přední desky, rozvoďák a samozřejmě olej. Průměrná spotřeba kolem 8,5l/100km i s klimatizací. Takže spokojenost.
Petr dík za poznatky, s tím relé airbegu jsi mě napružil tak, že poletím do service a zeptám se jich jak to je, páč mě to začalo poplikávat chvílu po záruce a teď se to chová tak, že to skoro furt svítí, akorát v sobotu to bylo nějak náhodou zhaslý.Nikdo se mi neozval v záruce ani po, tak to prověřím. Jinak všem z okolí Ždáru doporučím ať si u Jaroše nekupují vůbec nic. V Brně je to přesně naopak, tam jsou ochotní a vstřícní.Poradí někdo jaké kostice do toho stabilizátoru dát.Ty originály mi vydrželi do prvního většího frézování ve vozovce s naloženým autem jsem to přehlédl cca 50Km rychlost a no name mi odešly o letos akorát jsem jel tak 60Km/h. Poradťe jestli koupit orig, nebo Elit nebo od jiné firmy??? a jaké .
Jo a co s tím chiptuningem motoru?Na dvoulitr je to HDI 66 Kwf akt zdechlý, nejde to moc odspodu.
Nemáš strach, že ten motor pošleš po tuningu do kytek?
Co spotřeba a kde sis to nechal udělat, doufám, že ne u Jaroše v Novém Veselí. Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 19:03, Posudek vozů Citroen
Vozy Citroen jsou absolutně spolehlivé, snadno ovladatelné, bezpečné a mají poměrně nízkou spotřebu. Nezanedbatelná je i cenová dostupnost. Bezpečně sedí na silnici, i v prudkých zatáčkách, technické vybavení je na vysoké úrovni.
Jezdím s vozem Citroen již více než 10 let, vlastnil jsem také Citroen Saxo a řídil rovněž Xantii, Berlingo a Piccaso. Předtím jsem vlastnil různé typy Škodovek a 6 let jsem jezdil také v Moskviči 1400.
Od té doby, kdy jsem poprvé vsedl do Citroenu, jsem z něho už nevysedl ani to nhemám v úmyslu. Jsem absolutně spokojen, nikdy mě nezklamal. Na gumách Michelin dodávaných s vozem jsem už ujel 70 tis.km, měnil jsem dosud jen výfuk, stabiloizátory a brzdové destičky.
Běžnou údržbu svěřuji juednou do roka servisu, sám jen do autoutoumývárny a čerpám benzín.
Všem tyto vozy vřele doporučuji !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 19:08, RE: Berlingo 1.4
Kmotr2 to Petr napsal:
Petr dík za poznatky, s tím relé airbegu jsi mě napružil tak, že poletím do service a zeptám se jich jak to je, páč mě to začalo poplikávat chvílu po záruce a teď se to chová tak, že to skoro furt svítí, akorát v sobotu to bylo nějak náhodou zhaslý.Nikdo se mi neozval v záruce ani po, tak to prověřím. Jinak všem z okolí Ždáru doporučím ať si u Jaroše nekupují vůbec nic. V Brně je to přesně naopak, tam jsou ochotní a vstřícní.Poradí někdo jaké kostice do toho stabilizátoru dát.Ty originály mi vyd...
Ten chiptuning mi dělali ve Velmezu. (xtuning.cz) To víš, že se bojím, nerad bych to oddělal, ale tenkrát do toho šel kamarád s fabii 74kw TDI, další s kangem DTI a tak jsem se přidal. No a musím to zaklemat všichti máme najeto tak 20-40tis km a zatím se neděje nic. Řekněme si otevřeně on ten motor v dodávce nevalí možná v tahových otáčkách jak v osobáku, alespoň já jezdím tak maximálně přes 3tis. otáček než tomu šlápnu až k podlaze tak se snažím ohřát olej a než vypnu motor tak nechám turbo trochu ochladit na volnoběh. Na olej jedu tu dvacítku a moc to nepřetahuju protože nejvíc jízd mám na kratší vzdálenosti (do 30 tkm)Spotřebu moc nesleduju, rád se svezu svižně a to něco stojí a mám ve předu malou hrazdu, příčníky na střeše... Můžu se pohybovat tak 5,5 až 8 na dálnici nad 150km/hod. to tam fakt teče. Jinak musím říct, že spokojenej jsme s pneu Michelin na léto, jsou relativně tichý a životnost fakt slušná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 19:18, Pneumatiky pro Citroen
anonym napsal:
Vozy Citroen jsou absolutně spolehlivé, snadno ovladatelné, bezpečné a mají poměrně nízkou spotřebu. Nezanedbatelná je i cenová dostupnost. Bezpečně sedí na silnici, i v prudkých zatáčkách, technické vybavení je na vysoké úrovni.
Jezdím s vozem Citroen již více než 10 let, vlastnil jsem také Citroen Saxo a řídil rovněž Xantii, Berlingo a Piccaso. Předtím jsem vlastnil různé typy Škodovek a 6 let jsem jezdil také v Moskviči 1400.
Od té doby, kdy jsem poprvé vsedl do Citroenu, jsem z něho...
Připadá mi, že anonym=dealer vozů Citroen.
Souhlasím, že na gumách Michelin XT1se s Berlingem dá nalítat 80tkm.
Mě se to povedlo a zbyla mi zcela nová rezerva 175/70R14.Mám tu gumu ve sklepě a nevozil jsem ji pod autem.Pokud je na tom někdo stejně, tak se můžem domluvit, buď gumu přikoupím nebo tu svoji prodám aby to bylo do páru.
Micheliny jsou vynikajicí na kilometrovou výdrž, ale všeobecně hrozný jízdní vlastnosti hlavně za mokra.
Na Berlingu je to obvzlášt znát vzhledem k vyšší stavbě auta.
Po ojezdění Michelinek jsem nasadil Continentalky a bylo to nebe a dudy. Auto celkem dobře sedělo i na mokré a rozfoukané dálnici.
Něco za něco, protože Conti jsou měkčí než Mišeliny a tak zvláště ve předu hodně rychle ubývá vzorek, řekl bych tak 2 krát než u Mišelinek.Kmotr2
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 19:34, RE: Berlingo 1.4
petr napsal:
Ten chiptuning mi dělali ve Velmezu. (xtuning.cz) To víš, že se bojím, nerad bych to oddělal, ale tenkrát do toho šel kamarád s fabii 74kw TDI, další s kangem DTI a tak jsem se přidal. No a musím to zaklemat všichti máme najeto tak 20-40tis km a zatím se neděje nic. Řekněme si otevřeně on ten motor v dodávce nevalí možná v tahových otáčkách jak v osobáku, alespoň já jezdím tak maximálně přes 3tis. otáček než tomu šlápnu až k podlaze tak se snažím ohřát olej a než vypnu motor tak nechám turbo tro...
JJ dík. Mě nabízeli chip tunning u original Cirtoša v Brně při koupi vozu, tvrdili mě že to chce udělat chned na novým autě. Asi jim šlo o kšeft, protože to nabízeli za cca 8tkč a ty jsem po pořízení vozu už neměl.Pak jsem slyšel z diskuze chiptunning=propálené písty atd.Tak jsem do toho zatím nešel.Vlečku za tím netahám, všade píšou že hdi na to auto stačí.Prdlajs stačí:...naložené auto a mírné stoupání na dálnici proti větru je už problém.Kmotr2
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 20:08, RE: Berlingo 1.4
Kmotr2 chip tunning napsal:
JJ dík. Mě nabízeli chip tunning u original Cirtoša v Brně při koupi vozu, tvrdili mě že to chce udělat chned na novým autě. Asi jim šlo o kšeft, protože to nabízeli za cca 8tkč a ty jsem po pořízení vozu už neměl.Pak jsem slyšel z diskuze chiptunning=propálené písty atd.Tak jsem do toho zatím nešel.Vlečku za tím netahám, všade píšou že hdi na to auto stačí.Prdlajs stačí:...naložené auto a mírné stoupání na dálnici proti větru je už problém.Kmotr2
Jo to máš pravdu. Pokud by si o tom uvažoval, tak tenhle člověk pokud vím v té tobě jezdil dělat chip i do citroenu a některých dalších ofic. zastoupení v JI v současnosti nevím jak se věci mají. Však mu můžeš zkusit zavolat a skouknout stránky.Když čtu některé příspěvky tak kroutím jen hlavou.Citroen je slušný auto, některé nové modely jsou i líbivé a já jsem fakt docela spokojený, mám dva psy a 3 děti takže auto využiju, pokud bych kupoval auto na normální ježdění bez psů stejně bych se asi pokoukl po nové octavii TDI, není to auto které by mě podlamovalo kolena, ale co si budeme povídat i originál díly se dají sehnat úplně za jiné peníze (mimo škodovku) než na zahraniční z druhovýroby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 20:30, Berlingo 1,4
Ahoj asi tak před rokem sem koupil v bazaru Citroen Berlingo 1,4 benzín r.v. 2000. Vůz byl dovezem z Francie a podle servisní knížky měl najeto 98500km. V bazaru mi bylo řečeno že vůz měl jen lehce odřený levý zadní blatník který byl pouze přelakován. Až později sem zjistil že byl celý měněn i s prahem. Auto bylo asi bouráno víc než pánové z bazaru uváděli. Co se týče závad tak zatím nic vážného jen trochu prosakuje olej kolem olejové vany a taky se objevila koroze na měněných dílech. S Berlingem sem najel doposud asi 25000km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 21:48, Xsara Break
Nejprve jsem v roce 1998 koupil novou Xsaru Break 1.4 a najel jsem na ní cca 140.tis km takřka bez závad (pouze těsně po uplynutí záruční lhůty mi praskl přítlačný talíř spojky). Pro velkou spokojenost jsem ji vyměnil za mladší sestřičku opět v provedení Break ale 2.0 Hdi 80 kW v Exclusivu. Mám na ní najeto 50 tis. km a musím zaklepat, kromě pravidelných prohlídek v autorizovaném servisu do ní leji akorát naftu a vodu do ostřikovačů. S tímto motorem se budu jednou asi jen těžko loučit. Jeho dynamika, úspornost a kultivovanost běhu mě přesvědčili, že další vůz bude zase jen s dieselovým motorem. Vřele doporučuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 22:06, Evassion
Lidi, líbí se mě docela Evassion. Dá se to koupit už za rozumný peníze, je to dost velký a myslím, že i jednouduchý auto.Máte s tím někdo zkušenosti?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 23:38, RE: Posudek vozů Citroen
anonym napsal:
Vozy Citroen jsou absolutně spolehlivé, snadno ovladatelné, bezpečné a mají poměrně nízkou spotřebu. Nezanedbatelná je i cenová dostupnost. Bezpečně sedí na silnici, i v prudkých zatáčkách, technické vybavení je na vysoké úrovni.
Jezdím s vozem Citroen již více než 10 let, vlastnil jsem také Citroen Saxo a řídil rovněž Xantii, Berlingo a Piccaso. Předtím jsem vlastnil různé typy Škodovek a 6 let jsem jezdil také v Moskviči 1400.
Od té doby, kdy jsem poprvé vsedl do Citroenu, jsem z něho...
Měl by jsi tu marihuanu omezit. :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 01:44, RE: Posudek vozů Citroen
anonym napsal:
Vozy Citroen jsou absolutně spolehlivé, snadno ovladatelné, bezpečné a mají poměrně nízkou spotřebu. Nezanedbatelná je i cenová dostupnost. Bezpečně sedí na silnici, i v prudkých zatáčkách, technické vybavení je na vysoké úrovni.
Jezdím s vozem Citroen již více než 10 let, vlastnil jsem také Citroen Saxo a řídil rovněž Xantii, Berlingo a Piccaso. Předtím jsem vlastnil různé typy Škodovek a 6 let jsem jezdil také v Moskviči 1400.
Od té doby, kdy jsem poprvé vsedl do Citroenu, jsem z něho...
Asi děláš v citroenu vid?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 02:16, Spolehlivost a jizdni vlastnosti jsou slabou strankou, jedine design
Spolehlivost nikdy nebyla silnou strankou Citronu.
Drive to mohli svadet na spolehlivost hydral. perovani, ktere nikdo jiný nedodaval. Dneska nevím na co se chteji vymluvit. Prevodovky jsou hrozny. To by me zajimalo co za prevodovku tam ma loeb, protoze kdyby tam mel podobnou te co davaji do beznych modelu, tak není mozny aby vyhral.
reagovat
  1 2 3 ... 12




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.