0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 7 - kterou verzi pro jízdy po dálnici?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 14.07.2011 16:20, rada
jo a motor ... myslim, ze s zadnym benzinem neudelate chybu a bude spolehlivejsi nez diesel ... a ceny benzinovych byvaji nizsi ... spocitejte si ten rozdil v cene oproti dieselu a pak si spocitejte za jak dlouho ten rozdil projezdite .. me kdysi vysly asi 3 roky rozdil (cena phm vs spotreba) ... takze jsem jednoznacne chtel benzin, kvuli te spolehlivosti samotneho motoru ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 14.07.2011 21:49, rada
Dobrý den, pokud mohu také připět radou radou určitě zvolte benzinovou variantu, na naftové v tomto modeku určitě neušetříte. Mám možnos jezdit de třemi motorizacemi 7er e65 a volil bych podle typu vaší jízdy mezi 745i a 760i předfaceliftové generace. Za vámi stanovenou částku opravdu asi faceliftovou 750i v patřičné výbavě která k tomuto vozu patří neseženete.
Pokud mohu poradit s výbavou rozhodně nekupujte vůz bez tzv. komfortních sedaček s vyhříváním a odvětráváním. Rozdíl od standartních sedaček je obrovský a zejména v létě se bez odvětrávání sedaček (pokud nechcete jezdit s propocenými zády) neobejdete.Sedačky mohou být i aktivní tj. sedák vám při delší jízdě může mírně masírovat nohy, ale klidně se bez toho obejdete. Dále bych doporučil dynamic drive, hlasové ovládání vozu (pokud zvládáte němčinu) a sluneční roletky na všech zadních oknech.
Co se týká mé zkušenosti s motorizací a spotřebou. Kolega který po mě zdedil 730d r.v. 2003 má dlouhodobou spotřebu 8.9l/100. Já jsem s tímto vozem jezdil za 11.9l/100 je to podle stylu jízdy. Za dobu kerou vůz používáme (od nového vozu)se měnilo 2X turbo (jednou v záruce), váha vzduchu, řídící jednotka telefonu, řídící jednotka klimatizace, obě řídící jednotky na aktivních předních světlech a nějaké další maličkosti. Servis po záruce za cca 200tis Kč.
Poté jsem jezdil s 745i r.v.2003 koupena jetá se 180000km. Při mém provuzu byla dlouhodobá spotřeba 13.8l/100 což je jenom o dva litry paliva více než naftová 730d. Moje paní která ji teď využívá jezdí za 11.5l/100km. Za čtyři roky mého používání se měnil dvakrát chladíč klimatizace s ventilátorem. Poprvé neznačkový za 6500Kč vydržel rok, druhý originál za 11500Kč je bezproblémový.
Momentálně mám 760i r.v.2006 z německa od jejich policejního prezídia. Spotřeba při mém stylu jízdy je 15,6l/100 a i když je to vůz po faceliftu spotřeba bude asi stejná i s modelem před faceliftem. Vůz jsem kupoval v roce 2008 a za dobu kterou ho mám jsem měnil jeden pozlacený kontak zpětné vazby zadního airbaku cca za 700Kč.
Pokud jezdíte svižnějším tempem zvažte předfaceliftovou 760i, ale nejrozumnější volba je asi 745i.
Ještě si dovolím jednu radu, pokud si 7er tohoto ročníku pořídíte zdaleka se vyhněte značkovým servisům v ČR. Pokud budu slušný jsou to pěkní darebáci kterým nejde o nic jiného než Vás pěkně oškubat, ani ne tak na běžném servisu , ale při jakékoliv závadě jsou schopni vám naúčtovat výměnu řídící jednotky i když Vám třeba vyměnili jenom čidlo a přehráli softvare. Naštěstí jsou v ČR i lidé kteří opravdu závadu zdiagnostikují správně a vymění Vám jen to co je potřeba. Jinak jeďte radši do Vídně nebo Mnichova vyjde Vás to levněji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 08:19, Servisní náklady
krásně se to čte. Jeden by nabyl dojmu, že servisovat 740i je asi jako servisovat například Oktávku
Dovolím si maličké odbočení a položím srovnání s A8 (+/- vozy stejné třídy). jelikož A8 4,2 vlastní zde v mém okolí 2 lidé, vím od nich, co která sranda stojí. A8 z r. 2005 si loni vyžádala na servisu cca 150.000Kč, přičemž například 19´´ pneu vyšla na veselých 30.000Kč. Tlumič s regulací cca 60.000Kč. Mluvím o cenách s prací a DPH.

Nebo je 740i tak "levná" a nebo A8 tak drahá?? Těmto řečem o levném servisu nevěřím ani za mák a jediným důvodem prodeje takového auta za cenu auta o x tříd nižšího je práve blížící se období nutných investioc, ať do podvozku, tak do jiných částí (a to nemluvím o tom, že se najde řada těch, kteří si auto z této třídy nepojistí, neb už jim na to nezbývá a pak je například srážka se srnkou vyjde na 200.000Kč - 2xsvětlo, haubna maska a je to tam). Podobný případ řešil jeden z majitelů oné A8 a cena opravy nebyla o moc nižší.

Buď pan Šikl (ve vší úctě) píše jen rádoby zbožná přání a nebo mi pánové od A8 lžou (ale proč by to dělali??)

Nějak se mi to s tou "lácí" servisu nechche zdát a uvítal bych fakt příspěvky majitelů těchto aut (740,750 a pod) aby napsali realitu co a za kolik a kde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 08:43, RE: Servisní náklady
Zdeny60 napsal:
krásně se to čte. Jeden by nabyl dojmu, že servisovat 740i je asi jako servisovat například Oktávku
Dovolím si maličké odbočení a položím srovnání s A8 (+/- vozy stejné třídy). jelikož A8 4,2 vlastní zde v mém okolí 2 lidé, vím od nich, co která sranda stojí. A8 z r. 2005 si loni vyžádala na servisu cca 150.000Kč, přičemž například 19´´ pneu vyšla na veselých 30.000Kč. Tlumič s regulací cca 60.000Kč. Mluvím o cenách s prací a DPH.

Nebo je 740i tak "levná" a nebo A8 tak drahá?? Těmto řečem o...
On to myslel tak, že servis 7er po garážích vyjde asi tak stejně draho jako střední třída v autorizovaných servisech, čemuž se uvěřit dá, pokud se mluví jen o tom skutečně běžném servisu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 09:14, RE: Servisní náklady
Zdeny60 napsal:
krásně se to čte. Jeden by nabyl dojmu, že servisovat 740i je asi jako servisovat například Oktávku
Dovolím si maličké odbočení a položím srovnání s A8 (+/- vozy stejné třídy). jelikož A8 4,2 vlastní zde v mém okolí 2 lidé, vím od nich, co která sranda stojí. A8 z r. 2005 si loni vyžádala na servisu cca 150.000Kč, přičemž například 19´´ pneu vyšla na veselých 30.000Kč. Tlumič s regulací cca 60.000Kč. Mluvím o cenách s prací a DPH.

Nebo je 740i tak "levná" a nebo A8 tak drahá?? Těmto řečem o...
Základem je dobrý výběr vozu. Proto doporučuji před koupí vše důkladně prověřit a pokud možno s vozem najet více kilometrů ... jedině tak můžete přijít na závady, které se objevují u některých automobilů například po zahřátí nebo na nerovnostech apod. Samozřejmostí je diagnostika. Pokud narazíte na vůz po prvním majiteli, který s ním jezdil do autorizovaného servisu, lehce podle VIN kódu zjistíte reálný kilometrový proběh a budete vědět o veškerém provedeném servisu. Znám řadu lidí, co sedmičku z roku 2005 prodali jen díky tomu, že si pořídili novou generaci.

Je pravda, že autorizované servisy jsou dost drahé. Proto doporučuji se obrátit na servisy, které se specializují pouze na vozy BMW a jejich majitelé jsou až totální fandové značky (i BMW má fanatiky, stejně jako Subaru apod.). A je to jedině dobře. Většinou před servisem jim stojí řada nepojízdných aut, ze kterých lze vzít různá čidla nebo například Vámi zmíněnou kapotu, světla apod.

Praxe navíc ukázala, že sedmička funguje přes složitou elektronickou výstroj velmi dobře. Záleží jen na tom, zda sedmičku využijete a zde je pro Vás nutností. Pokud o ní stojíte, doporučuji. Je však při koupit počítat v každém případě s finanční rezervou.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 09:41, RE: Servisní náklady
Petr - TipCars.com napsal:
Základem je dobrý výběr vozu. Proto doporučuji před koupí vše důkladně prověřit a pokud možno s vozem najet více kilometrů ... jedině tak můžete přijít na závady, které se objevují u některých automobilů například po zahřátí nebo na nerovnostech apod. Samozřejmostí je diagnostika. Pokud narazíte na vůz po prvním majiteli, který s ním jezdil do autorizovaného servisu, lehce podle VIN kódu zjistíte reálný kilometrový proběh a budete vědět o veškerém provedeném servisu. Znám řadu lidí, co sedmičku ...
735i má stejný krouťák jako 745i? Jinak mi tam ještě chybí zmínka o automatu, nevím jestli mají 5-6ti kvalt a jak jsou spolehlivé, kdy se mění přev. olej...Podle mě je téma automatu velmi aktuální u auta s běžně 200tkm a více, jeho případná repase bude jedna z nejdražších oprav na autě a je nutná, pokud má být auto pojízdné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 09:49, RE: Servisní náklady
Petr - TipCars.com napsal:
Základem je dobrý výběr vozu. Proto doporučuji před koupí vše důkladně prověřit a pokud možno s vozem najet více kilometrů ... jedině tak můžete přijít na závady, které se objevují u některých automobilů například po zahřátí nebo na nerovnostech apod. Samozřejmostí je diagnostika. Pokud narazíte na vůz po prvním majiteli, který s ním jezdil do autorizovaného servisu, lehce podle VIN kódu zjistíte reálný kilometrový proběh a budete vědět o veškerém provedeném servisu. Znám řadu lidí, co sedmičku ...
Dobrý den, já taky uvažuju o bmw 76O i facelift - - - po výjezdu nového modelu na konci roku 2OO8 bmw 76O facelift výrazně spadl z ceny a před koupí se chci teda Vás kvalifikovaných lidí zeptat na kolik průměrně výchazí výměna brzd - mam dojem , že tam jsou 2 páry brzdných destiček , na kolik vyjde vyměna kotoučů , ramen , kardanu, adaptivních tlumičů , na kolik vyjde výměna oleje v převodovce dále by mě zajímalo pokud bmw 76O i má nějaké častější závady tak které to sou . Při koupi strach z vysokého počtu km nemám protože 12 válec ujede vše , spotřeba benzinu 15 l je adekvátní , vždyt co jsem se dočetl tak fabia 1,2 žere 9 litrů , tudiž spotřeba nějakých 14 l u bmw 76O je ideální Můžete tady uvést i kontakty na neautorizované servisy s kterými máte dobré zkušenosti ? Automatická převodovka je držák ? Je lepší čepovat natural 1OO ? nebo 95 ku . Za veškeré informace před koupí velice děkuji .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 09:50, RE: Servisní náklady
Tomi napsal:
735i má stejný krouťák jako 745i? Jinak mi tam ještě chybí zmínka o automatu, nevím jestli mají 5-6ti kvalt a jak jsou spolehlivé, kdy se mění přev. olej...Podle mě je téma automatu velmi aktuální u auta s běžně 200tkm a více, jeho případná repase bude jedna z nejdražších oprav na autě a je nutná, pokud má být auto pojízdné.
Ja si teda myslim, že pokud měníš po 1OO tisic olej v převodovce tak není třeba repasu ani po 3OO tisících ujetých km . Můj názor teda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 11:05, RE: Servisní náklady
MamVsechno napsal:
Dobrý den, já taky uvažuju o bmw 76O i facelift - - - po výjezdu nového modelu na konci roku 2OO8 bmw 76O facelift výrazně spadl z ceny a před koupí se chci teda Vás kvalifikovaných lidí zeptat na kolik průměrně výchazí výměna brzd - mam dojem , že tam jsou 2 páry brzdných destiček , na kolik vyjde vyměna kotoučů , ramen , kardanu, adaptivních tlumičů , na kolik vyjde výměna oleje v převodovce dále by mě zajímalo pokud bmw 76O i má nějaké častější závady tak které to sou . Při koupi s...
není nepohodlný místo nuly psát O?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 11:24, automat
když už jste to tady nakousli-měnit olej v automatu, resp. kdy? a hlavně kde??? obvykle od automobilky slyšíte že náplň je celoživotnostní, potom se dozvíte jinde že se má měnit po max. 100k, když jezdí po městě tak dřív, ale na druhou stranu zase čtu jak se po výměně oleje v bezproblémovém-do té doby-automatu něco vysypalo. a hlavně, kolik je u nás skutečně fundovanejch servisů na automaty??? který to nezmrší tak jak občas i autorizák??? díky a sry za OT
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 11:40, RE: automat
tomaskrtek napsal:
když už jste to tady nakousli-měnit olej v automatu, resp. kdy? a hlavně kde??? obvykle od automobilky slyšíte že náplň je celoživotnostní, potom se dozvíte jinde že se má měnit po max. 100k, když jezdí po městě tak dřív, ale na druhou stranu zase čtu jak se po výměně oleje v bezproblémovém-do té doby-automatu něco vysypalo. a hlavně, kolik je u nás skutečně fundovanejch servisů na automaty??? který to nezmrší tak jak občas i autorizák??? díky a sry za OT
V každém autorizovaném servisu ti olej v převodovce vymění , ja měnil olej v převodovce do bmw 545 i a platil jsem 11 tisic , měnil jsem to po 2OO tisicích najetých km a auto šlapalo zas jak hodiny , mám zato , že životnost oleje v převodovce je tak 1OO tisic km a pak je třeba vyměnit a nezajímá mě , že bmw udava, že napln je celoživotní .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 11:48, Automat
Zkusím doplnit ten automat, kdyby tam něco nesedělo, ať mě někdo opraví. Výměna oleje u tohoto vozu se dělá v průměru tak kolem 80tis., při častém městském provozu raději ještě o něco dřív, při dlouhých jízdách to jde protáhnout i na 120tis. Převodovka se nevyplachuje, nýbrž se mění filtr (asi 12 000,-) a to je asi největší problém, pokud se to neudělá pořádně, koledujete si o velkou dávku problémů, kdy převodovka může přestat řadit ať už v důsledků úniku oleje nebo použitím špatného filtru a pak máte na opravu za několik desítek tisíc zaděláno. V lepším případě se vám pouze protočí lamely na spojkách a spálí se, v tom horším se odrbe vnitřek lamel včetně kovu a dostat z automatu kovové špony je docela drahá sranda. Servisů které umí v ČR opravovat automaty tak aby ještě fungovali není zrovna moc, určitě bych se vyhnul všem co se dušují, že opraví jakýkoli automat. Automat je velmi složité zařízení a servisy které tvrdí, že zvládnou jakoukoli převodovku, obvykle o konkrétním typu vědí houby a napáchají víc škody než užitku. Zaměřil bych se na takové, které se specializují jen na určitý typ vozů a primárně právě na opravy převodovek. Ještě doplním, že automat u BMW ani po zmršené údržbě většinou "nerázuje" a pokud se vám pod autem neobjevuje olej, případnou vadu poznáte až když je pozdě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 11:51, RE: automat
MamVsechno napsal:
V každém autorizovaném servisu ti olej v převodovce vymění , ja měnil olej v převodovce do bmw 545 i a platil jsem 11 tisic , měnil jsem to po 2OO tisicích najetých km a auto šlapalo zas jak hodiny , mám zato , že životnost oleje v převodovce je tak 1OO tisic km a pak je třeba vyměnit a nezajímá mě , že bmw udava, že napln je celoživotní .
osobně si myslím,že i těch 100tkm je hodně. Já pokud bych měl nějakého garážníka co se vyzná a věřil bych mu, tak bych olej měnil klidně po 50tkm a svěřil bych to jemu.
Celoživotní náplň je jen past na lidi. Je to stejně jako rozvody řetězem. Výměna není předepsaná,ale existují motory, kde se měnit musí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 11:57, RE: automat
Tomi napsal:
osobně si myslím,že i těch 100tkm je hodně. Já pokud bych měl nějakého garážníka co se vyzná a věřil bych mu, tak bych olej měnil klidně po 50tkm a svěřil bych to jemu.
Celoživotní náplň je jen past na lidi. Je to stejně jako rozvody řetězem. Výměna není předepsaná,ale existují motory, kde se měnit musí.
jo to maš pravdu .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 12:35, BMW 7 - SERVIS
Tady platí jednoduché pořekadlo
" KDYŽ MÁŠ NA OPICI MUSÍŠ MÝT I NA BANÁNY "
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 12:45, RE: BMW 7 - SERVIS
mattli napsal:
Tady platí jednoduché pořekadlo
" KDYŽ MÁŠ NA OPICI MUSÍŠ MÝT I NA BANÁNY "
copak? hodně kafe? nebo jsi měl teď, v šesté třídě, z češtiny čtverec, ale z milosti???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 12:54, RE servisní náklady

Pánové přeji hezký den.

Nechci hned na začátku prudit, ale náš dlouholetý zákazník si pořídil úplně nové BMW 320i...s autem je maximálně spokojený až na jednu maličkost. SERVIS... garančí prohlídka, na kterou jel podle servisní knihy ho stála 35tis.Kč a jak sám říkal . Garanční prohlídka na jeho předchozí vůz PEUGOT 407SW , na kterém v servisu udělali stejné úkony stála 8tis.Kč Tak ať mi tady nikdo netvrdí, že na BMW 7-řady stojí díly poměrně důležité k provozu jako např.brzd.kotouče od 1600 Kč. Tolik stojí dobrý kotouč na Fábii..Ten kdo psal tenhle článek o BMW 7-řady, to auto viděl max.1 a to u nějakého marketu na parkovišti... jinak by takové pí**** co píše nenapsal...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 13:03, RE: RE servisní náklady
Lukyn2 napsal:

Pánové přeji hezký den.

Nechci hned na začátku prudit, ale náš dlouholetý zákazník si pořídil úplně nové BMW 320i...s autem je maximálně spokojený až na jednu maličkost. SERVIS... garančí prohlídka, na kterou jel podle servisní knihy ho stála 35tis.Kč a jak sám říkal . Garanční prohlídka na jeho předchozí vůz PEUGOT 407SW , na kterém v servisu udělali stejné úkony stála 8tis.Kč Tak ať mi tady nikdo netvrdí, že na BMW 7-řady stojí díly poměrně důležité k provozu jako např.brzd.kotouče od 1600 K...
teď, v tuto chvíli, stojí přední brzdový kotouč na BMW 750i po FL, tedy rok 05 a výše 1.606,-Kč vč. DPH, maloobchodní cena, Auto Kelly, výrobce Ferodo. stačí? pak kdo tu píše pí.oviny...hezký víkend
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 13:06, RE: Servisní náklady
Tomi napsal:
není nepohodlný místo nuly psát O?
Třeba ten rozdíl nechápe.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 13:09, RE: automat
Tomi napsal:
osobně si myslím,že i těch 100tkm je hodně. Já pokud bych měl nějakého garážníka co se vyzná a věřil bych mu, tak bych olej měnil klidně po 50tkm a svěřil bych to jemu.
Celoživotní náplň je jen past na lidi. Je to stejně jako rozvody řetězem. Výměna není předepsaná,ale existují motory, kde se měnit musí.
A což měnit podle stavu oleje v převodovce? Pokud vyměním po 100tis. a olej bude mít už dost nečistot, zkrátil bych příští intertval. Já třeba měnil olej po 110tis. u forda u motoru 1.6i a tam byl olej ještě vyloženě čistej, takže tady by to sneslo klidně pozdějc. Nemám to ověřený, ale moje taková domněnka je, že hodně záleží na přenášenym výkonu. Mimo samozřejmě způsobu provozu a jak dobře/špatně se k převodovce řidič chová.
reagovat
  1 2 3 4 ... 9




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.