0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 7 - kterou verzi pro jízdy po dálnici?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 09:39, rada
Vážený pane, Vaše kritéria pro koupi jsou hotové Sci-Fi.omlovám se že jsem si Vás takhle zaškatulkoval, ale díky takovým jako jste Vy se množí odpůrci této premiové značky.
Teď abych zdůvodnil své tvrzení. Chcete pořídit automobil který jako nový stával + - 2miliony za nyní "výhodných" 450tisíc Dost podstatné v tomto případě je zda-li těch 450 tisíc je celý "obsah" peněženky (poprodejní servis, pojistky, atd) Zapomeňte na to že nebudete muset nic investovat. Stačí si položit otázku kterej blb by investoval nad rámec nutnosti do auta před prodejem.
Když budu hodně při zemi potřebujeme vč. pojistek minimálně 50tisíc. Tady už se dostáváme na pořizovací častku 400 kde při Vámi zvolených kriteriích vyjíždí zde na tipcarsech jedna 730d.
S veškerou úctou k Vám: kupte si s tímto obnosem na pohodlné přesuny po D1 například C5 3,0V6.
Jedno známé přísloví říká kdo chce opici musí mít i na banány.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 09:59, rada
Platí to co psal Valnoha o opici a banánech. Nechci říct, že za tyhle peníze nelze sehnat auto vašich požadavků, ale já bych na to koule neměl. Místo toho bych se mrknul po e60 530i/530d, případně po jejich x verzích.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 10:00, rada
plus samozřejmě platí, jestli jsou BMW ty nejvhodnější auta na D1, respektive jestli byste využil to, co mohou poskytnout (kromě image).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 12:14, rada
bože, to jsou žvásty. samozřejmě že se dá za 450k koupit slušná benzínová 7er z roku 05, právě protože je to velkej sedan, v automatu a v benzínu tak každej prodejce půjde s cenou až na dno. a je veliký rozdíl v ceně na krámě a ve skutečné ceně, za jakou se skutečně prodá. takže jestli za něho chtějí 550k, tak 450 je reálná kupní cena, na kterou se kupec dostane.
a kecy typu opička a banány-myslíte si že ten kdo chce koupit-a vzhledem k tomu že o tom uvažuje již rok-reálně 7er, tak neví co to obnáší??? pokud koupí auto s prokazatelným servisem tak co ho čeká? olej? rozvody? brzdy? podívejte se kolik stojí díly např. u kellyho. nebo myslíte že s ním bude jezdit do autorizáku za 1500/hod? tam jezdí první majitel, kterému vzhledem k pořizovačce na nějaké kačce nesejde. a od takového bych to koupil.

rozhodně ho nebude mít hav. pojištěné, to je kilo ročně. a pov.ruč. je platím já na 3.5 necelé 4k.
jsem rád že se tady objevil konečně dotaz na AUTO, na pořádnej kus auta.
kupte 750ku, vyvarujte se V12ky v 760, menší obsah nemá smysl protože dálniční spotřeba bude prakticky stejná. a máte pravdu že první ročníky měly problém s iDrive, takže pečlivá kontrola VŠECH el. funkcí by měla být samozřejmostí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 13:13, rada
Tome s tím servisem s tebou souhlasím, jenže. Otazka zní kdo bude prodávat auto s takovým poklesem ceny jako je 7er které nebude třeba jakkoliv sevisovat a bude absolutně v pořádku. A jedna věc je povinné ručení a druhá věc je pojistka. S tou se nám pochlub.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 14:25, rada
prodávaný vůz MUSÍ být v pořádku, v této kategorii ojetin není prakticky možné prodat nějakou extrašunku, leda za vyjímečně nízkou cenu. 7er nekupuje nikdo na blind, tak že přijde do vesnickýho baziše a nechá se od místního kovboje utáhnout na vařenou nudli. obvykle se tato auta prodávají u původních prodejců kde byla zakoupena a servisována a je na ně poskytnutá roční záruka.
s pojistkou-havarijní-se pochlubit nemůžu, neboť jí nemám. přeci jen 80k ročně mi přišlo docela dost stejně tak 7er šest let staré asi nikdo nepojistí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 14:30, rada
BMW 7 s 200 tis. km ...... přeji hodně štěstí, aby následné investice byly únosné. Auto je to pořádné, to souhlasím. Ale . . proč asi automaty s takovýmto nájezdem jdou s cenou hodně dolů? Uvažujte.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 16:23, rada
moc nerozumim tomu, proc si chce nekdo koupit auto se 150-200tis najetymi km. Chapu, ze chcete BMW 7 - at uz kvuli image nebo presvedceni o kvalitach vozu, pripadne naklonosti ke znacce apod, ale myslim, ze riziko oprav, ktere pak provoz prodrazi bude neumerny. Pokud neznate hostorii auta, tak od toho ruce pryc. Verim, ze motor dalsich x set tisic km vydrzi, ale ostatni dily - poloosy, tlumice, napravy, ... ty bude treba vymenit a pekne solit a solit tisice. Osobne mam radsi japonska auta. U nemeckych mne odrazuje obrovska moznost priplatkove a doplnkove vybavy, takze pak temer co auto to original... Spolehlivost jde pak logicky dolu, nez kdyz japonci delaji tri typy vybav a vse je standardizovane. Dalsi vec u BMW, Audi, VW, Mercedes je vysoke riziko odcizeni. Ale kazdemu dle jeho volby a samozrejme penezenky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 18:34, rada
když tady byl poradna o Micře, tak se tu za celej týden objevily myslím celkem tři rady, ale jenom se objeví poradna o BMW 7 a člověku co by si ho rád koupil, tak se hned od prvního dne objevuje spousta odborníků co si klepou na čelo a mluví cosi o opicích a banánech. Myslim že člověk který o radu požádal, vzhledem k tomu, že píše o již ročním sledování auta ví co jeho koupě obnáší a je smířenej s tim, že díly nebudou za stejnou cenu jako třeba na Fábii HTP(i když nedivil bych se kdyby se ceny někde přiblížili), za to se ale bude pěkně vozit. Jinak koupit auto ve slušném stavu s takovýmto poklesem ceny nemusí nutně znamenat utopický příběh. Já též koupil auto za 160 000, který původně stálo něco přes 1 000 000 a jezdí už skoro dva roky bez větších problému, či závratných investic, takže věřim, že pan tazatel také dobře koupí. Já bohužel nemohu pomoci se zkušenostmi, protože BMW 7 jsem neměl tu čest vlastnit, ani řídit, jen jsem zahlédl rady, na které nešlo nereagovat ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 18:36, rada
jen dodám, že moje auto bylo staré 7 let...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 19:11, rada
Co byste řekl na VW Phaeton? Sice nedosahuje image BMW 7, ale jeho kvalitativní úroveň bude výš a dají se najít za směšné částky. Výborný motor 6.0 W12.
Ať už koupíte cokoliv, ať pěkně slouží
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 19:56, rada
Zrovna Phaeton je sice krásný,ale prý hodně poruchový....malý prodeje=nevychytanost.Zkuste pohledat na netu nebo sehnat AutoOjetiny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 21:20, rada
já jsem koupil 8let starou E38, od doloženého zdroje, věděl jsem do čeho jdu a tud´ž mě nepřekvapily ceny jako 4000,-kč/brzdový kotouč, atd Je to 4.4 V8 a jsem s ní maximálně spokojen, Poruchy, vpodstatě jen běžná údržba, brzdy, oleje, filtry a teď váha vzduchu za 2000,- jinak jen jezdím a jezdím... za 2 roky a 50tkm žádná porucha Takže bych se toho nebál, ale jak již bylo napsáno, někoho ssebou, kdo sedmičky zná Hodně štěstí při výběru!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.07.2011 22:01, rada
Tak ještě jednou. Pán sice již rok sleduje 7er, ale zadal kriteria pro koupi že výsledný počet vozidel napočítáme na prstech jedné ruky. Někomu to přijde OK......budiž
Věc druhá je servisování vozidla. U vozidla s tak složitým elektronickým systém jako je 7er je servisování u Franty ve stodole co maže servis přes dva drátky začátkem koncem. Jsou věci jako brzdy a další komponenty na podvozku které lze koupit v druhovýrobě, ale například desky s kotoučema na předek přijdou na 10 papírů v případě 745i což taky není uplně lidovka.....
Já nechtěl nikoho odrazovat od pořízení tohoto vozu, ale spíš malinko přiotevřít oči. Jak již psal nějaký kolega níže raději bych šel do 5er e60 kde je z čeho vybírat a nejedná se o až takový technologický kolos jako v případě 7er.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.07.2011 07:10, rada
Phaeton 6.0 W12 má známý a poruchový není. Najezdil na něm cca sto tisíc a jediný problém byl s automatickou převodovkou,která se musela repasovat - ovšem to bylo tím, že v ní nikdo nevyměnil olej, jak bylo předepsáno. Dají se koupit skutečně za hubičku, ovšem ekonomický provoz určitě ne, to auto žere 16-18 litrů, oproti A8 je o 500-600 kg těžší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.07.2011 09:05, rada
S mým ročním nájezdem 50-70tis bych uvažoval následovně: V autě skoro bydlím, takže velké (pohodlí) a robustní (bezpečnost). U nového je propad hodnoty hodně drsný, pěkně zajetý je rozumnější. BMW 7r proč ne, naftu umí velmi dobrou. Osobně volím raději velký BENZÍN a LPG pro rozumné provozní náklady (nižší než u nafty, zejména dlouhodobě). Přestavba osmiválce cca 40.000, návratnost 1/2 roku. (Lexus LS430 pro mne optimální volba, ale rok05-06 bude nad Váš limit, co zvážit o něco starší?)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.07.2011 09:24, rada
to Valnoha:
Ber to jinak. Dostane za 1/4 ceny něco co chce a nemyslím, že by do toho ty další 3/4 peněz nastrkal, aby se mu vyplatilo nové. Mě spíš zaráží, že se u takovýho auta řeší spotřeba, respektive rozdíl spotřeb. To je přece naprosto irelevantní, zejména pro dálniční provoz. Taky není v pořádku, že se ptá na ceny výměny provozních kapalin, z čehož svým způsobem plyne, že se výdajů na běžný provoz obává. Já to chápu nicméně zrovna provozní kapaliny se u drtivé většiny aut mění poměrně snadno, tak nevím, proč by to neměl běžný technik vyměnit sám za rozumný peníz. Jediným problémem je pak nějaká kontrolka na palubovce. BMW je taky jenom stroj, tak bych tu pravidelnou údržbu nedémonizoval. Nedávno se tady psalo, kolik stojí na co servisní prohlídka. Mě letos stála asi 2200 Kč a hodinu a půl mého času a vyměnil jsem olej, olejový, vzduchový a kabinový (s uhlíkem) filtr, brzdovku, vyčistil jsem klimu, prohlídl podvozek (mám proraženou manžetu), natřel výfuk syntetickou vypalovací stříbřenkou a různé ťukance zatřel základovkou a chytám se je zakápnout lakem. Těžko říct, zda by se tomu autu někdo (autorizovaný servis) věnoval lépe, když odhlídnu od směšné ceny. Takže věřím, že opravdu běžný servis nemusí být enormě drahý, pokud se nebude provádět v autorizovaném servise, ale najde se dílna, kde už nějaké to BMW viděli. Třeba tady v okolí Brna jsou údajně 2 šikovní mechanici, kteří nejsou tak předražení na práci a BMW znají.
Nicméně se v mých dohadech mohu plést. Pokud ano, tak co se ještě pravidelně servisuje, popořípadě co z uvedeného je tak technologicky náročné, že to nezvládne chlap s běžně vybavenou dílnou a s jámou nebo zvedákem?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.07.2011 09:54, rada
Vím, že moje rada asi nebude to co byste chtěl slyšet, ale pokud u takového auta řešíte spotřebu, cenu výměny kapalin apod., tak byste si jej raději neměl kupovat. Ono totiž auta vyšší třídy už nejsou to co bývala. Pamatuji na Audi A8 první generace, nebo zde zmiňovanou 7er E38. To byly výborné auta vyšší třídy, které byly uživitelné i pro toho, kdo je kupoval jako ojeté, protože byly vyrobené tak, aby vydržely víc než 200 000 km bez větších investic a elektronika se omezovala na řídící jednotku motoru a pár čudlíků uvnitř. Doba se mění a živit ojetou limuzínu, či prémiové SUV typu Touareg, X5... je přinejmenším hazard. Vřele Vám doporučuji zůstat aspoň trochu při zemi, a porozhlédnout se o třídu níž, např. po již zmiňovaném BMW 5er, nebo Audi A6. S benzínovým 3.0 u BMW nebo klidně i 2.0 TSI u Audi, manuální převodovkou a podvozkem bez měchů chybu neuděláte. Komfort a image nebudou tak vysoké, ale klidné spaní za to stojí. P.S. Jestli chcete ušetřit pár set tisíc, a při tom nechcete navštěvovat chiropraktika po každé jízdě po D1 (vím o čem je řeč, bohužel po ní musím také často jezdit :( ), mám pro Vás tajný tip. Superb 1 generace 2.8 tiptronic z posledních let výroby. Tyhle auta se dají pořídit za pár korun v super stavu, servis je levný a ani se na něm nemá moc co zkazit. Jasně, jízdní vlastnosti ani image se výše zmíněným autům ani nepřibližují, ale komfort není vůbec špatný, a výbava u těchto verzí bývá špičková.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.07.2011 10:27, rada
Davide, nelze technicky či technologicky srovnávat Mondeo s BMW 7er. Kde je elektronická siť tak složitá a auto doslova napěchované spoustou řídících jednotek (možná si špatně pamatuji ale někde jsem četl kolem že snad kolem 100ks) , že nelze servis omezit pouze na opotřebení mechanických částí. Na toto bohužel ani jáma ani zvedák i při sebevětší snaze nestačí. Jen si pročti příklady výbav v prodávaných autech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.07.2011 11:03, rada
Valnoho, mně šlo o běžný servis de-facto mechanických částí. Chápu, že vrcholný model od BMW bude samý řídicí systém, ale řekni sám, co se na tom pravidelně servisuje? Nedomnívám se, že by bylo nutné při každé servisní prohlídce načítat registr chybových hlášení, pokud vše funguje správně. Pak dle mého názoru dochází k údržbě pouze na dílech "wear and tear", které jsou čistě mechanického rázu. Jmenuj mi alespoň jeden elektronický okruh, kde je předepsaná výměna čidla, vodiče nebo spotřebiče v rámci běžné preventivní údržby.
A pokud srovnám Kadetta z roku 1986 (vše na ruku, motor s karburátorem) a Mondeo z roku 2001 (vše v elektrice, motor vícebodový vstřk a ještě navíc V6 - vrcholný model nabídky v tom roce), tak se na výměně oleje, vzduchového filtru, komponent brzd nezměnilo vůbec nic.
Co tedy konkrétně se ještě servisuje (musí se servisovat) a je to tak nekřesťansky drahé?
Je to jen o tom, co Ti servis vnutí. Konkrétně klima: dohledáš doporučení čistit a doplňovat každý rok, prosím, čistit budiž, ale doplňovat je zbytečné, pokud není velký únilk, ale to už mluvíme o závadě a ne o běžné údržbě. Některý servis radí ob-rok. Ale to jsou všechno jen vodítka, kterými se řídíš jen, když tomu nerozumíš. Moje údržba klimy: čištění, až se mi nezdá závan, který z ní leze zejména neprávným použitím (vypínám kompresor několik km před cílem, aby se stihl výparník ohřát a nekondenzovala na něm vlhkost). Jak dezinfikuji? Koupil jsem spray, nastříkal, ho do výdechů (servis to neudělá jinak). Klima pak voní a máš pocit, že je všechno OK, nicméně úplně pravda to není, protože na výparník se prostě nedostanu, pokud to auto nerozdělám, což si nemyslím, že ty servisy dělají. Kdy kontoluji médium - až se mi výkon klimatizace nezdá dostatečný, což je :
a) pomalý náběh
b) pocitově vysoká teplota
U Vectry to bylo až po 5-ti letech a u Mondea to někdo kontroloval v roce 2004 a já zatím neměl důvod, protože vše funguje správně.
Tím chci říct, že je údržba vyloženě nutná - olej, filtry, olej v převodovce, když jde o automat pak je údržba žádoucí - brzdovka, chadicí kapalina, servokapalina a pak jsou věci v rámci výbavy, které nejsou při zanedbání fatální - klimatizace, baterka, tuk do pantů, konzervace těsnění, stěrače, oděrky na laku atp.
Ovšem v autorizovaném servisu se tváří, že je nutné všechno, takže zaplatíš ranec a vyměňuješ zbytečně díly, které jsou opotřebovány ze 40%.
reagovat
  1 2 3 ... 9




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.