0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 325 TD - jaké závady během dvou let?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 21:30, RE: nechápu
watchtower napsal:
Taky si říkám že si chlapec pochvaluje komfort a pak koukám na ty balóny. To v zatáčkách asi moc nepodrží,co? Ovšem nezapomeňme že chlapec bydlí na dědině tak s tím asi jezdí bordit i na polňačky. Ano, já vím, oblaka prachu za autem vypadají efektně.......
Dejte si ty balonky na vaše kostitřasy s nízkoprofilama a také budete chválit. Pokud vím, tak to je řadou výrobců běžně používaný rozměr.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 21:51, RE: Svetla
vasapasa napsal:
jj taky jsem to zvažoval,ale asi na tom nebudou zas tak špatně jak jsem myslel. Mám tam nějaký spešl žárovky 12V55W +50% a svítí velmi dobře. Jinak koupě těch třeba užívanejch světel přes inzerát mi přijde dost jako riziko proč by je někdo prodával jen tak? právě by mohly být v koncích tak jak jsem myslel že jsou ty moje.No zatím to neřeším svítí mi to výrazně líp,pokud by někdo měl problém s těma světlama nechť mi sem napíše mail a já mu vyfotím tu krabičku od žárovek ať ví jaký koupit,třeba to taky pomůže...
Prodavaj se i +90% - Osram Nightbreaker a jas se tlumenejch zvedne dost vyrazne. U dalkovych uz to tak poznat neni...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 22:50, RE: e36
vasapasa napsal:
asi tak ono když by se vypočítalo trojčelnkou spotřeba na 1 kw u bmw který má spotřebu 10l a má 125kw a spotřeba 1,6ochcávky která jezdí za 7,5 a má 74 kw tak dojdeme k tomu že nám vychází na 100km na jednu kw spotřeba u bmw 0,08l a u ochcávky 1,6 0,101l na 100km což je o 20 procent větší úspora za lepší svezení u 1,8 20V turbo 110 kw nám to vyjde taky hůře a to nesrovnávám třebas s novější 2,5i 141kw nebo vrcholným 3,0i 170kw kterej má spotřebu taky kolem 10 u tohoto třílitru by nám to vyšlo 0...
tohe je fakt deo co tady pises perpetummobie ve skepje nemas jezdim obcas se znami ma infiniti fx 35 je to asi 3.0 -3.5 a spotrebmezi 15-20 de styu jizdy a to je motor od nissanu s 350 z a nnisan dea vemi dobre benzinove motory povestne uz s prymery tak newim
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.03.2008 17:33, Nadšení
Já chápu to nadšení. Mám taky auto z roku 1992 v podobné kvalitě a ve srovnání s tím, co se v té době vyrábělo u nás, je to sci-fi. Navíc jsou dostupné servisní manuály, takže s trochou trpělivosti se dá opravit cokoliv.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.03.2008 20:46, RE: H1...
anonym napsal:
Znovu opakuji: H1 jsou žárovky do dálkových světel. Stejně jako H3 do mlhových (i když ty se výjimečně strkají i do dálkových, většinou přídavných vyrobených v Číně). Ani jedny nejdou dát do potkávacích. Jestli tam byly, tak někdo prohodil paraboly (vnitřní dal do vnějších pozic). A jestli je to jinak, tak se mi zhroutil svět ))
Tak to si pis ze H1 su normalne v stretavacich, jak predfacelift e36 tak starsi model e30 mal H1, je to pravda svieti to slabo, je to sice cez projektory ale aj tak svitia slabo, ale nechce sa mi to menit, najlepsie by to bolo za xenony. Neviem co vsteci riseite tu bezpecnost, BMW su jedny z najbezepcnejsich, ja Euro NCAP moc neverim bol tam 1.6 cize len 4valec toto je 6valec, dalejtam bol napisany len 1 airbag a pritom vcybuchli 2 airbagy cize strasne vela nejasnosti, Auto bolo vyvyjane v rokoch 1988-89 cize v dobe ked zacinal favorit neporovnatelne, hocijake ine auta z tej doby su na tom omnoho horsie, ako keby ste robili testy na konci zivotnosti auta, je to nezmysel, videl som buracku e30 co je predchodca, ten typek vpalil v 80 do stromu., auto na srot, no on to prezil bez vaznych zraneni, ba zasivanie, proste v nejakej felcke by uz bol pod kytickami. Ale to je moj nazor, kazdi ma ini.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.03.2008 22:14, RE: E36
anonym napsal:
Mě šlo hlavně o to, E46 je jinde designem, odhlucnením i komfortem. E36 za ty prachy slušný BMW. Slabá bezpečnost, to jediné mě děsí, když s ním občas kamarád jede rychle. Mondeo MK3 (2001+) na tuhle E36 stačí, na E46 už zase ne.....z liďáků dělá mondeo nejlepší podvozky ve třídě. MK3 je lepší třeba než mazda 6 nebo současný avensis. O vectře nebo třeba laguně 2 vůbec nemluvim. Co je nad modeem je právě BMW a MB. Říká se, že součané mondeo je úrovní podvozku minulé generace BMW, tudíž převálcuj...
sa zobud, mondeo ma taku istu stabilitu ako bmw3 a o nic horsi komfort
mam mondeo 98 20.si a vytrepem pasat,oktavku alebo vectru bez problemov.a o avensise ani nehovorim(nehovorim ze zle auto ale zakruty to nevie zvladnut).jediny konkurent bola primera gt 2.0.kamos ma 320i a akurat mototr je dravejsi podvozok urcite nie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.03.2008 22:14, RE: Svetla
anonym napsal:
je to uz sice dele,co jsem mel svoji e36 TDS,ale najeto 160000km absolutne bez zavad motoru,pouze neco s elektrikou,nikdy se neprislo na to,co to bylo,asi jednou za pul roku se auto najednou uplne vybilo a bylo mrtve,muselo se nastartovat z jineho zdroje a vse bylo jak ma byt,podotykam baterka byla vzdy 100%.jedina dalsi zavada praskly plast u hadicek nad nadrzi,nikdy jsem to nevymenil,ani neshanel,proste jsem to zalepil a trvalo to tak pul roku,nez to zase nafta rozleptala,tak jsem lepil znovu....
Tvé info o Bmw jsou k věci, ale jinak si dej studenou sprchu. To, že někteří inteligentnější ten pravopis umí a používají ho, neznamená, že budeme neznalost pravopisu brát za normu. Nevím, jestli lopatář jako jsi ty, pochopí .... Nadávky zde určitě nejsou na místě. Jinak se naprosto stotožňuju s autorem, že jde v prvé řadě o obsah, nejsme v hodině češtiny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.03.2008 15:12, RE: Svetla
anonym napsal:
Tvé info o Bmw jsou k věci, ale jinak si dej studenou sprchu. To, že někteří inteligentnější ten pravopis umí a používají ho, neznamená, že budeme neznalost pravopisu brát za normu. Nevím, jestli lopatář jako jsi ty, pochopí .... Nadávky zde určitě nejsou na místě. Jinak se naprosto stotožňuju s autorem, že jde v prvé řadě o obsah, nejsme v hodině češtiny.
Fajn,dal jsem sprchu,u lopaty nastesti nedelam,na to jsem netravil leta na vysce,nicmene na ty blbecky,co si tady hraji na kantory svuj nazor nezmenim. mimochodem mas tam par chyb v tom tvem prizpevku )))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.03.2008 16:41, RE: e36
anonym napsal:
tohe je fakt deo co tady pises perpetummobie ve skepje nemas jezdim obcas se znami ma infiniti fx 35 je to asi 3.0 -3.5 a spotrebmezi 15-20 de styu jizdy a to je motor od nissanu s 350 z a nnisan dea vemi dobre benzinove motory povestne uz s prymery tak newim
Presne jak pise vasapasa. Ten 3.0 je užasnej na spotřebu, prkaticky ty bmw sestivalce M52-M54 zerou stejne plus minus 1 litr. S temi novejsimi nemam zkusenost. Ale 230 koni celkem velke auto a jezdi za 10l a mala oktavka se slabou 1.6 a jezdi za 7-8l to uz neni takovy rozdil. Spotreba ku vykonu je proste skvela. Ale podobne na tom jsou i hondy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.03.2008 20:40,
H1 světla svítí opravdu strašně, ještě že v roce 1995 se začali montovat H7, to je jiné kafe a svítí opravdu luxusně.
Co jsi vypsal za závady , jakože žhavičky :D, silenblok, atd. Tak to je snad jasný spotřebák.
Také mám tento vozík už 4roky, sice z roku 98 ale max. spokojenost a vím co to je auto se zadním náhonem, další bude opět BMW, čili jsem nakažen.... Přeji to hodně štastných km a ať dělá jen radost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.03.2008 20:43, RE: H1...
anonym napsal:
H1 jsou žárovky do dálkových. V tlumených mohou být leda tak H4 nebo H7.
Zádní pohon (náhon je prý u mlýna) žádný komfort sám o sobě neudělá. Pouze mění způsob jízdy na kluzkém povrchu. Kdo to umí, může si víc dovolit (řízený smyk), kdo to neumí, může mít problém.
Ještě jsem nikdy neslyšel, že by někomu odešel startér kvůlivá slabé baterce. Ledaže by napětí nestačilo na zařazení pastorku a dotyčný ho odral, ale to už by se asi netočilo vůbec.
H1 jsou všude, dálkové, podkávací, mlhovky
od r.v.1995 se začli montovat H7+H7, mlhovky zůstaly H1
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.03.2008 21:36, čeho?
asi to bude dobry svezeni, tak ať slouží, zdar Kotas
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.03.2008 08:33, RE: nechápu
vasapasa napsal:
Ty baloný tam nejsou proto abych mohl na polňačky (i přes ty balony je výšky vozu 13cm) takže stačí kámen nebo v zimě hrouda sněhu na silnici a už kličkuješ. Prostě tam byly a když se tak na to auto každej mrkne tak hnedka řekne brutální kola (jsou z 5kové řady) Tak jsem to tak nechal právě proto aby se auto trochu lišilo a taky se mi to tak líbí tak nevidím důvod to měnit,aspoň podvozek dostává míň zabrat na těch balónech.Už se teším až je tam zase hodím na jeře... tak a tedka mě ukamenujte....
Nič si z toho nerob, ja mám 185/65 a nesťažujem sa. Tento rozmer inak výrobca predpisuje na zimu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 11:07, Jazda v zime
Dobrý deň chcel by som sa vás opýtať ako to jazdí v zime? Myslím stabilita v zákrutách a výjazdy do kopca ďakujem za odpoveď.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.03.2008 15:23, RE: Jazda v zime
anonym napsal:
Dobrý deň chcel by som sa vás opýtať ako to jazdí v zime? Myslím stabilita v zákrutách a výjazdy do kopca ďakujem za odpoveď.
Zdravím. No pokud není sníh tak dobře,ale pokud myslíte na sněhu tak asi nejhůř jak si jen dovedete představit. Na nějakejch polovičních gumách (staří 4 roky a vzorek 3mm) na jetí můžete uplně zapomenout. Jediným řešením je naskládat něco těžkýho do kufru (doporučuji zámkovou dlažbu - nezabere tolik místa) vozím tam 100 kg a plná nádrž taky něco váží,pak se s tímto vozem na dobrejch gumách vcelku dá,ale prázdná nádrž a prázdnej kufr znamená jediný - jakmile zastavíte v kopci už se jen těžko rozjedete (samozřejmě záleží na podmínkách - jestli je kluzko nebo jak moc je strmej tento kopec) Takže asi tak O CO LÍP JEDE V LÉTĚ O TO HŮŘ JEDE V ZIMĚ.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.03.2008 15:28, RE: Jazda v zime
vasapasa napsal:
Zdravím. No pokud není sníh tak dobře,ale pokud myslíte na sněhu tak asi nejhůř jak si jen dovedete představit. Na nějakejch polovičních gumách (staří 4 roky a vzorek 3mm) na jetí můžete uplně zapomenout. Jediným řešením je naskládat něco těžkýho do kufru (doporučuji zámkovou dlažbu - nezabere tolik místa) vozím tam 100 kg a plná nádrž taky něco váží,pak se s tímto vozem na dobrejch gumách vcelku dá,ale prázdná nádrž a prázdnej kufr znamená jediný - jakmile zastavíte v kopci už se jen těžko rozj...
Jo a jinak v létě jede skara dobře,takže v zimě sakra blbě. Jinak moje auto má vpředu sportovní pružiny a výška je cca 13 cm což je málo ale i s normálnima je toto vozidlo napsrotosto nevhodné na ježdění na lyže.Pokud ovšem chcete jezdit někde po městě tak bych v tom zase takovej problém neviděl,bydlet někde v praze brně či olomouci tedy tam kde je nadmořská výška pod 400m a sníh se tam ani v zimě přiliš nedrží tak bych to zas tak nehrotil. Já bydlím v podhůří jeseníku (600 m.n.m.) a u nás už je to nějakej kopeček takže občas problém je ale jak říkám jistí to dobrý gumy a těch 100 kg v kufru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.03.2008 22:17, TESNENIE(nafta) BOSCH CERPADLA???
Zdravim,pred par dnami som doviezol 325 td r.v. 10/97
po cca 100 km mi zacala smrdiet nafta z priestoru motora. Pred tym som mal Peugeot Partner 2.0 HDI r.v. 2002 a to iste sa mi stalo. Isiel som do Peugeot servisu, vymenili mi daaku tlakovu hadicku a stalo ma to s robotou 1300,. sk
V BMW servise mi povedali ze TESNENIE(nafta) BOSCH CERPADLA a cena opravi 600 euro??? Mal niekto podobni problem, kolko ho stala oprava???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 10.07.2008 12:03, RE: bez předmětu
anonym napsal:
musím přiznat,že mě se taky líbila.Pěkně s nadhledem,žádné machrování,pro majitele je to mazel,ale nikomu to nevnucuje....fakt hezký.A těch chyb tam zase tak moc nebylo
mě se ta recenze taky líbíla - prostě fanda, ale bere to s rezervou, žádný fanatik. Mám 323i a nedám na něho dopustit.
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.