0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 325 TD - jaké závady během dvou let?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 11:06,
..tak já třeba češtinář jsem a jen tak si říkám, když o těch chybách víte, tak proč si je neopravit, že? (viz. Felicie a další). Ale to je moje profesionální deformace
1) Recenze se mi líbila, byla pro mě zajímavá a čtivá, jen více takových ...
2) Oceňuji, že reagujete na diskusi, jen kdyby to tak dělali všichni ...
3) Jestli to není tajemstvím, kolik jste za něj dal? Jestli jsem dobře četl, před dvěma lety. Líbí se mi. Hodně šťastných km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 11:41, RE: bez předmětu
vasapasa napsal:
JJ přesně tak.Toto je speciální bmw E36.Sám jsem tam tuto opravu prováděl.Namontoval jsem tam pilu která vzduch nejdříve rozkrájí na menší kusy a pak teprve jde do sání a do motoru.Ono to pak líp jede a motor vydrží víc když to nehltá po velkejch kusech.Takže to je pilovej filtr.No a pak je tam ještě klasickej pylovej :( za chybu se omlouvám Asi to nebude jediná.Ale když píšete recenzi na 2 A4 tak pravděpodobnost že tam bude chyba je vyšší než když je to "recenze" na 20 řádků. Spíš bych položil...
Já jsme se nad recenzí dobře pobavil a přeji Vám, aby jste měl někdy na to si koupit nový auto. Pak třeba nebudete řešit sežraný prahy.

Jinak od redaktorů TIpcarsu nečekám téměř nic a už vůbec ne, že budou umět česky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 12:15, Mám podobné zkušenosti
Měl jsem 3 Bafíky - 520 a 2x318 vše benzín = zkušenost k nezaplacení. I když to byly všechno 10-16 let staré káry, vždy stály mezi 50-100.000 Kč. Když jsem srovnával s jinými auty v dané cenové relaci, nic lepšího jsem nenašel. Chce to ovšem mít známé, kteří se v tom vyznají a případné drobné závady mohou jednoduše a levně odstranit. Třeba díly z vrakáče. Nikdy ne značkový servis, to byste se nedoplatili.

Mé zkušenosti jsou tyto:

Klady:
Extrémní pohodlí (pocit křesla, když z BMW vylezete a oproti ostatním autům, kde jste jak na kuchyňské židli).
Poměrně živé motory se skvělým zvukem (žádný vysavač 1,2).
Velký kufr (měl jsem všechny sedany).
Přesné a jisté ovládání, pocit robustnosti.
Velmi dobré jízdní vlastnosti - je poznat, když vás to "tlačí" a ne "táhne".
Na značné stáří dobrá spolehlivost.
Levné nové díly z druhovýroby a případně spousta vrakáčů.
Jistota výkonu při případném předjíždění.

Zápory:
Slabá světla
V zimě to trochu více klouže díky lehkému hnanému zadku
Asi o 15% žíznivější motory oproti průměru jiných značek.

Lidé se té značky zbytečně bojí - ale jsou to auta jsko každá jiná. Jen trošku lepší... )
Ahoj
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 12:46, Svetla
S temy svetly,zkuste si koupit osram night breaker,ja je koupil a svitivost se o dost zlepsila(Renault Laguna H1) nebo xenony:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 13:33, H1...
H1 jsou žárovky do dálkových. V tlumených mohou být leda tak H4 nebo H7.
Zádní pohon (náhon je prý u mlýna) žádný komfort sám o sobě neudělá. Pouze mění způsob jízdy na kluzkém povrchu. Kdo to umí, může si víc dovolit (řízený smyk), kdo to neumí, může mít problém.
Ještě jsem nikdy neslyšel, že by někomu odešel startér kvůlivá slabé baterce. Ledaže by napětí nestačilo na zařazení pastorku a dotyčný ho odral, ale to už by se asi netočilo vůbec.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 14:03, RE: E36
vasapasa napsal:
No srovnávám to s tím mondeem z roku 2000 takže s mondeem I a pokud někdo řekne budiž tak to znamená že asi lze souhlasit no a pkud by se srovnalo mondeo II s E46 tak je to ten samej jako E36 s I takže až na ten prostor..... jízdní vlastnosti netřeba komentovat. Ale jinak jako mondeo dobrý auto,taky jsem po něm "prahnul" než jsem vybral co jsem vybral
Mě šlo hlavně o to, E46 je jinde designem, odhlucnením i komfortem. E36 za ty prachy slušný BMW. Slabá bezpečnost, to jediné mě děsí, když s ním občas kamarád jede rychle. Mondeo MK3 (2001+) na tuhle E36 stačí, na E46 už zase ne.....z liďáků dělá mondeo nejlepší podvozky ve třídě. MK3 je lepší třeba než mazda 6 nebo současný avensis. O vectře nebo třeba laguně 2 vůbec nemluvim. Co je nad modeem je právě BMW a MB. Říká se, že součané mondeo je úrovní podvozku minulé generace BMW, tudíž převálcuje lidovky, ale na prémiovku kus stále chybí....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 15:48, RE: H1...
anonym napsal:
H1 jsou žárovky do dálkových. V tlumených mohou být leda tak H4 nebo H7.
Zádní pohon (náhon je prý u mlýna) žádný komfort sám o sobě neudělá. Pouze mění způsob jízdy na kluzkém povrchu. Kdo to umí, může si víc dovolit (řízený smyk), kdo to neumí, může mít problém.
Ještě jsem nikdy neslyšel, že by někomu odešel startér kvůlivá slabé baterce. Ledaže by napětí nestačilo na zařazení pastorku a dotyčný ho odral, ale to už by se asi netočilo vůbec.
ono to mozna nebylo baterkou, ale tema zhavicima svickama...v zime se tomu proste nechtelo a on tocil a tocil az upekl starter...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 15:49, RE: Svetla
ToJa napsal:
S temy svetly,zkuste si koupit osram night breaker,ja je koupil a svitivost se o dost zlepsila(Renault Laguna H1) nebo xenony:)
je to uz sice dele,co jsem mel svoji e36 TDS,ale najeto 160000km absolutne bez zavad motoru,pouze neco s elektrikou,nikdy se neprislo na to,co to bylo,asi jednou za pul roku se auto najednou uplne vybilo a bylo mrtve,muselo se nastartovat z jineho zdroje a vse bylo jak ma byt,podotykam baterka byla vzdy 100%.jedina dalsi zavada praskly plast u hadicek nad nadrzi,nikdy jsem to nevymenil,ani neshanel,proste jsem to zalepil a trvalo to tak pul roku,nez to zase nafta rozleptala,tak jsem lepil znovu.co se tyce SVETEL tak jedine dat xenony,misto tech H1 to uplne zarilo a rozptyl-no nadhera,primo me bavilo jezdit v noci. Nikdy uz jsem takovou pohodu nezazil,oproti tomu byly moje orig.xenony u e46 328Ci jako umiracky a ani ted moje rodinne bawo e61 s orig.xenony tak nesviti,jestli me teda pamet neklame.Jednu vec vim naprosto jiste baworaky uz nepustim a porad snim o tom,ze si budu moci jednou koupit aktualni M3.Jinak vzkaz vsem tem buzerantum,co se tady porad ohaneji pravopisem a chteli by rozdavat znamky za diktat,bezte uz konecne zvastat ty nesmysly nekam na forum ceskeho jazyka,tady je to o autech a ne o vasich kosatych vetach teplousi s carkama a hackama
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 15:51, RE: H1...
anonym napsal:
H1 jsou žárovky do dálkových. V tlumených mohou být leda tak H4 nebo H7.
Zádní pohon (náhon je prý u mlýna) žádný komfort sám o sobě neudělá. Pouze mění způsob jízdy na kluzkém povrchu. Kdo to umí, může si víc dovolit (řízený smyk), kdo to neumí, může mít problém.
Ještě jsem nikdy neslyšel, že by někomu odešel startér kvůlivá slabé baterce. Ledaže by napětí nestačilo na zařazení pastorku a dotyčný ho odral, ale to už by se asi netočilo vůbec.
pan se asi vyzna,ale v techto konkretnich svetlometech byly potkavacky H1
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 16:20, RE: bez předmětu
anonym napsal:
To, jaky BMW je nebo neni necham stranou, ovsem naprosto vyborna je recenze samotna - kdyby vsichni psali recenze jak vy ( ty) tak by ubylo i tech idiotskych prispevku v diskusich pod nimi
musím přiznat,že mě se taky líbila.Pěkně s nadhledem,žádné machrování,pro majitele je to mazel,ale nikomu to nevnucuje....fakt hezký.A těch chyb tam zase tak moc nebylo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 16:28, RE: bez předmětu
anonym napsal:
..tak já třeba češtinář jsem a jen tak si říkám, když o těch chybách víte, tak proč si je neopravit, že? (viz. Felicie a další). Ale to je moje profesionální deformace
1) Recenze se mi líbila, byla pro mě zajímavá a čtivá, jen více takových ...
2) Oceňuji, že reagujete na diskusi, jen kdyby to tak dělali všichni ...
3) Jestli to není tajemstvím, kolik jste za něj dal? Jestli jsem dobře četl, před dvěma lety. Líbí se mi. Hodně šťastných km.
No abych řekl pravdu tak to spíš byla taková provokace.Chci tím dát najevo že tato diskuze je zde proto abychom hodnotili věcný obsah a ne pravopis ikdyž samozřejmě napsat pilový filtr s i je ostuda,ale když se píše takovýto delší text tak se vetšinou vždycky něco najde.Mylím že nemá smysl tajit cenu. Byla 70 000kč s tím že jsem kupoval vozidlo s "novým" (najeto 35 000km) naftovým čerpadlem,koutouče,desky, tlumiče, vstřikovače, vše bylo nedlouho před koupí měněno. Ostatně to jsem již psal v recenzi. Díky všem za vaše reakce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 16:36, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Já jsme se nad recenzí dobře pobavil a přeji Vám, aby jste měl někdy na to si koupit nový auto. Pak třeba nebudete řešit sežraný prahy.

Jinak od redaktorů TIpcarsu nečekám téměř nic a už vůbec ne, že budou umět česky.
jj až dostuduju vysokou školy tak si ho určitě koupím.Nevím čím jste jezdil vy v 23 ale já jsem na to že auto živím z brigád a kapesnýho (který je 2000 kč měsíčně - píšu to záměrně aby si mě někteří nebrali do úst že mi to sponzorují rodiče) celkem pyšnej a jsem s ním spokojenej v rámci možností.Samozřejmě že bych chtěl lepší (Bentley) ale tak třeba časem...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 16:45, RE: e36
anonym napsal:
Super recenze. Já byl také majitelem e36 325i a super car, mohu potvrdit. Nyní mám e39 523i. Jo BMW mě chytlo. Jen těch závad u e39 mám více, podvozek, ten hliník( Jo, na naše silnice to asi moc není. Jinak auto v pořádku a měním jen olej)
Takže mimo podvozek nejsou problémy? Chtěl bych se prosím zeptat jaká je u vašeho vozu spotřeba? Nezajímá mě taková ta klasická odpověd že z kopce na 5tku ukazuje palubní počítač 3,2 litru zajímá mě kolik je to dlouhodobě.Maximum ani minimum nerad slyším prostě jen jak to vychází když se vezme 70 litrů štávy tak kolik se dá najet běžnou jízdou říká se že kolem 10 je tomu tak? A je to teda motor 2,5i 125kw? Pokud máte nekdo zkušenosti se spotřebou 525i (2,5i - 141kw) r.v. 200-1-2003 případně 520i (2,2i 125kw)prosím napište díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 16:51, RE: Svetla
anonym napsal:
K tem svetlum me jen napadlo koupit nejake "tuningove" angel eyes. Vypadaji pekne, hlavni maji cirou optiku a daji se sehnat nekdy pres annonci jako pouzite nebo nejakou podpultovku za velmi slusne penize. Nekdy i okolo 2 - 3 tis za par svetlmetu. A vzhled Andelskych Oci je v noci nadherny
jj taky jsem to zvažoval,ale asi na tom nebudou zas tak špatně jak jsem myslel. Mám tam nějaký spešl žárovky 12V55W +50% a svítí velmi dobře. Jinak koupě těch třeba užívanejch světel přes inzerát mi přijde dost jako riziko proč by je někdo prodával jen tak? právě by mohly být v koncích tak jak jsem myslel že jsou ty moje.No zatím to neřeším svítí mi to výrazně líp,pokud by někdo měl problém s těma světlama nechť mi sem napíše mail a já mu vyfotím tu krabičku od žárovek ať ví jaký koupit,třeba to taky pomůže...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 17:05, RE: H1...
anonym napsal:
H1 jsou žárovky do dálkových. V tlumených mohou být leda tak H4 nebo H7.
Zádní pohon (náhon je prý u mlýna) žádný komfort sám o sobě neudělá. Pouze mění způsob jízdy na kluzkém povrchu. Kdo to umí, může si víc dovolit (řízený smyk), kdo to neumí, může mít problém.
Ještě jsem nikdy neslyšel, že by někomu odešel startér kvůlivá slabé baterce. Ledaže by napětí nestačilo na zařazení pastorku a dotyčný ho odral, ale to už by se asi netočilo vůbec.
Ehm no sice to vypadá že se v autech vyznáte,ale ten startér odešel poté co byly nové(cca 3měsíce) žhavičky takže žhavičkama to nebylo myslím že i slabá baterka dovede odrovnat startér (soudím podle toho že pak už mi to nestartovalo).Předem říkám že se v autoelektrice moc nevyznám,ale vím jistě že žhavičkama to být nemohlo když byly nové a dodnes (od podzima 2006) žhaví krásně.No a pokud do mých světlométů (potkávacích) dáte H4ku žárovku tak jste frajer já to teda nedovedu....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 17:17, RE: Svetla
anonym napsal:
je to uz sice dele,co jsem mel svoji e36 TDS,ale najeto 160000km absolutne bez zavad motoru,pouze neco s elektrikou,nikdy se neprislo na to,co to bylo,asi jednou za pul roku se auto najednou uplne vybilo a bylo mrtve,muselo se nastartovat z jineho zdroje a vse bylo jak ma byt,podotykam baterka byla vzdy 100%.jedina dalsi zavada praskly plast u hadicek nad nadrzi,nikdy jsem to nevymenil,ani neshanel,proste jsem to zalepil a trvalo to tak pul roku,nez to zase nafta rozleptala,tak jsem lepil znovu....
ten konec je řečenej výstižně sice trošku víc sprostě než by bylo na místě ale ono to asi jinak ani nejde.Recenzi jsem nepsal proto,aby někdo opravoval moje hrubky,ale abych lidem kteří mají auto v hledáčku ukázal klady a zápory a podělil se s nima o moje zkušenosti. Jen se chci zeptat jestli tam ty xenony byly dokupovaný a na kolik vyšly?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 18:05, RE: Svetla
anonym napsal:
je to uz sice dele,co jsem mel svoji e36 TDS,ale najeto 160000km absolutne bez zavad motoru,pouze neco s elektrikou,nikdy se neprislo na to,co to bylo,asi jednou za pul roku se auto najednou uplne vybilo a bylo mrtve,muselo se nastartovat z jineho zdroje a vse bylo jak ma byt,podotykam baterka byla vzdy 100%.jedina dalsi zavada praskly plast u hadicek nad nadrzi,nikdy jsem to nevymenil,ani neshanel,proste jsem to zalepil a trvalo to tak pul roku,nez to zase nafta rozleptala,tak jsem lepil znovu....
Jsem rád, že konečně nějaký Maďar, sám líný , nebo neschopný naučit se rodnému jazyku, odhalil jinak zcela zřejmou souvislost mezi používáním diakritiky a sexuální orientací...Radši běž lepit hadičky rodinnému " báwu", draku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 18:21, RE: H1...
anonym napsal:
pan se asi vyzna,ale v techto konkretnich svetlometech byly potkavacky H1
Znovu opakuji: H1 jsou žárovky do dálkových světel. Stejně jako H3 do mlhových (i když ty se výjimečně strkají i do dálkových, většinou přídavných vyrobených v Číně). Ani jedny nejdou dát do potkávacích. Jestli tam byly, tak někdo prohodil paraboly (vnitřní dal do vnějších pozic). A jestli je to jinak, tak se mi zhroutil svět ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 18:25, RE: H1...
vasapasa napsal:
Ehm no sice to vypadá že se v autech vyznáte,ale ten startér odešel poté co byly nové(cca 3měsíce) žhavičky takže žhavičkama to nebylo myslím že i slabá baterka dovede odrovnat startér (soudím podle toho že pak už mi to nestartovalo).Předem říkám že se v autoelektrice moc nevyznám,ale vím jistě že žhavičkama to být nemohlo když byly nové a dodnes (od podzima 2006) žhaví krásně.No a pokud do mých světlométů (potkávacích) dáte H4ku žárovku tak jste frajer já to teda nedovedu....
Slabá baterka dává podstatně nižší proud, takže startér se točí pomaleji a nenastartuje. Nižším proudem se logicky i méně ohřívá. Shořet tedy jen tak nemůže. Spíše to vypadá, že už byl "načatý" a při nejbližším větším zatížení (více startů za sebou) šel do kytek. Celkově si podle popisu myslím, že to auto muselo mít víc najeto, auta téhle velikosti při normálním zacházení ujedou mnoho set km bez problémů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 18:27, RE: H1...
anonym napsal:
Znovu opakuji: H1 jsou žárovky do dálkových světel. Stejně jako H3 do mlhových (i když ty se výjimečně strkají i do dálkových, většinou přídavných vyrobených v Číně). Ani jedny nejdou dát do potkávacích. Jestli tam byly, tak někdo prohodil paraboly (vnitřní dal do vnějších pozic). A jestli je to jinak, tak se mi zhroutil svět ))
Tedy ještě dodám, že jestli jsou to světla s čočkou, je ta H1 teoreticky možná, ale to už bych hádal.... V tom případě bych se omluvil za mystifikaci
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.