0
zpět
 

diskuze k tématu: Auto do 80.000 Kč Diesel Velké

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 23.11.2016 17:37, sadfasdsadf asdfasdsfs
Jedničková oktávka 1,9 TDI. Schroupe všechno a opravy jsou za nic...
když trváš na naftě...
reagovat
Excalibur
počet příspěvků36
datum registrace16.07.2013
Středa 23.11.2016 17:40, RE: Tak to ale neni......
Mazda 6 bude za ty peníze v top stavu. Její nafťáky jsou spolehlivé a karoserie perfektně odolná proti korozi. Případně si najdi nějakého Passata s nájezdem do 150 tis. km. Peugeota 406 neber, vždyť by se ti lidi smáli. :)
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Středa 23.11.2016 18:05, RE: Mondeo
David V: Jasne, tam je vychozi rozmer tusim 205/55 R16, snad nejbeznejsi. Ten litr za gumu jsem hodil vylozene jako "budget" reseni treba nakupem pouzitych.
Ja v tomhle rozmeru kupoval naposled 4r zpatky Nokiany za 1900/ks.

rekl bych, ze nejde ani o to jestli velkej/malej rafek, ale spis v jakych mnozstvich se ten danej rozmer vyrabi..
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Středa 23.11.2016 18:17, RE
Do 80k czk se vejde i toto. Je to velky, naftovy, nefialovy a ostudu s tim neudelas.
Spotreba bude horsi, ale zase to ma vzduchovej podvozek a nezavisly topeni

http://autobusy.tiptrucker.cz/primestsky/karosa-c-934-e-prodej


reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Středa 23.11.2016 20:47, RE: Tak to ale neni......
kolovrat napsal:
Ta moje fiesta je uz spatna, nestydim se za barvu atd (ne tolik), ale ze je rezava az na prdeli, ma praskle sklo, odrena.. atd navic nejde klimatizace a zere celkem dost. Stala me 20k pred 4 lety a ted by fakt nemelo cenu delat dalsi technickou, tech 17let je na tom autu znat. Proste chci neco lepsiho do 80k a nerozumim tomu, proto se ptam tady :) nerikam ze chci audi, ale kdyz vidim inzeraty za 80 a vy rikate peugeot za 40 tak tomu nerozumim, tak jsem chtel vysvetleni. Rozhodne si necham rad poradit, nez udelat blbost. Rad bych vedel teda do ceho jit. Davat prachy do fiesty fakt uz nema cenu. Zatim jsem koukal na mazdu a na mondeo.. peugeot 406 se mi proste nelibi. Urcite neni peugeot 406 jedine dobre do 70 000 ne? Kdyz budu brat 10 000 na nejaky servis. Diky predem za vecne rady


A to's to takto koupil nebo nechal tak sejít? Korozi beru, tam se boj vyhrát nedá, ale co to ostatní?
Ono bez patřičné péče může za 4 roky tento nástupce dopadnout úplně stejně...a zase se budeš stydět.
reagovat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Středa 23.11.2016 21:09, To zase není pravda.. :)
Sklo mi prasklo asi před rokem, pravděpodobně nějaký kamínek odrazem a z malé prasklinky se to rozvětvilo přes půl skla.. nové sklo jsem nechtěl kupovat, protože jsem nechtěl dále investovat. A klimatizace nefungovala od začátku. Na autě jsem nové brzdy, výfuk apod. Necháme si v ho v rodině, ale osobně mi nestačí. Moc sice nenajezdím, ale často vozím celou rodinu + věci v kufru, proto kombík a pohodlnější auto.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Středa 23.11.2016 21:31, RE: To zase není pravda.. :)
kolovrat napsal:
Sklo mi prasklo asi před rokem, pravděpodobně nějaký kamínek odrazem a z malé prasklinky se to rozvětvilo přes půl skla.. nové sklo jsem nechtěl kupovat, protože jsem nechtěl dále investovat. A klimatizace nefungovala od začátku. Na autě jsem nové brzdy, výfuk apod. Necháme si v ho v rodině, ale osobně mi nestačí. Moc sice nenajezdím, ale často vozím celou rodinu + věci v kufru, proto kombík a pohodlnější auto.


To seš frajer...
Máš holou pr.el, ale nad 406 ohrnuješ nos... Jen pro představu, já si na takové auto, v kterém jezdím (406, 2,2HDi, kombi, provoz od 2004, najeto přes 370 tkm, vydělám za méně než měsíc, přesto ho "mám rád", udržuju ho servisně v perfektní kondici a nemám sebemenší důvod kupovat něco "lepšího, modernějšího, vybavenějšího". Na imidž sere Bílej Tesák, důležitá je pro mě funkčnost, spolehlivost a pohodlí. Manželka s dětma jezdí v zánovní 5008, fakt nemám jako náplň života cpát peníze do plechovejch pixel. Rozmazluju se jinak. Ale každýho boj.
reagovat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Středa 23.11.2016 22:14, sto lidí sto chutí..
To ti přeji, ale proč bych si měl pořizovat něco, z čeho nebudu mít radost?
Kdyby se ti manželka nelíbila, tak si jí asi taky nevezmeš ne? I když podle tvého názoru, když je přednější funkčnost, tak jestli umí vařit a prát, tak to přece stačí ne?
reagovat
kubular
počet příspěvků15
datum registrace05.08.2014
Středa 23.11.2016 23:10, jen pro zamyšlení.
Podívej,za 80 tis co bys chtěl?Peugeot co má výborný motory a antikorozi se nelíbí Mazda pravý opak se zas líbí.Co chceš radit.Pasik bude povětšinou v pochybném stavu,tohle auto bylo v kurzu ,tak se s ním různě smelilo,kradlo,opravovalo po totalkach a podobně.Nemluvím ani o predni nápravě,co je taky lahůdka.Rozvody,ty bych samozřejmě hned udělal.Kolik dnes stojí? 6-10 tis? A další různé šrámy co už nechtěl minulý majitel dělat.Třeba zhruba 15-20 tis.Počítal jsi si tyhle věci co bude obnaset provozování staršího dieselu co má 300-500 tis najeto.Neříkám,že se neda sehnat,ale vybírej auto podle stavu a ně podle toho jestli ti ho bude někdo závidět.Treba jedickovou Octavií...pokud tedy pěknou seženes.
reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Čtvrtek 24.11.2016 00:05, ....
To jsou zase ceny za gumy Letní i zimní v tom rozměru sežene kolem 1000,- kus a vůbec nemusí být z Číny, ale to by dalo moc práce to vyhledat...

Chceš naftu za 80k ok, ale přestan si vymýšlet nesmyslné požadavky jako je Mazda a vylítanej VW. Jestli se ti nelíbí P406 tak co třeba P407? Vem 2k euro + 200 na poplatky a naftu zajed si do Německa a přivez si něco po prvním nebo druhém majiteli a neřeš jestli to má 250k neb 300k km pokud budeš vybírat mezi 250k km a 400k km tak k tomu klidně přihlédni pokud ty auta na tom jinak budou stejně. Vybíral bych mezi P407, C5 FL 2.0HDI 100kw a LII taky FL 1,9DCi
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Čtvrtek 24.11.2016 07:14, RE
Jestli chces tu naftu proto, ze nejsou prachy navic a nafta ma papirove nizsi spotrebu, tak se na to vyprdni. Ten servis se fakt vyplati pri velkym najezdu a za 80k to bude fakt hrozny.

Vezmi normalni benzinak, 1.6 nebo 2.0. To za 80k koupis a nebude to mrtvola.

Ta p406 je nahodou hodne slusny auto, da se sehnat s pomerne komfortni vybavou, ale kdyz se nelibi, tak to je jasny.
Mozna by bylo lepsi vymenit sklo na te ostudne fieste, a treba jeste pockat, az se sejde vic penez a treba i objevi neco zajimavyho...
reagovat
Ma007
počet příspěvků193
datum registrace26.11.2013
Čtvrtek 24.11.2016 10:21, RE: RE
sheogorath napsal:
Do 80k czk se vejde i toto. Je to velky, naftovy, nefialovy a ostudu s tim neudelas. Spotreba bude horsi, ale zase to ma vzduchovej podvozek a nezavisly topeni http://autobusy.tiptrucker.cz/primestsky/karosa-c-934-e-prodej




a akoby sa v tom šoustalo...
reagovat
Ma007
počet příspěvků193
datum registrace26.11.2013
Čtvrtek 24.11.2016 10:39, RE: sto lidí sto chutí..
kolovrat napsal:
To ti přeji, ale proč bych si měl pořizovat něco, z čeho nebudu mít radost? Kdyby se ti manželka nelíbila, tak si jí asi taky nevezmeš ne? I když podle tvého názoru, když je přednější funkčnost, tak jestli umí vařit a prát, tak to přece stačí ne?


Ty si iný čávo. Načo sa tu pýtaš na rady keď ich odmietaš?

Kúp si pre radosť auuudi A6 v automate, koži, metle, na hlínach čo stojí pred bránou šrotoviska a dívaj sa s úsmevom na neho keď bude v servise s vysypanou prevodovkou.

S tvojím rozpočtom je P406 super auto, a to že máš problém vymeniť rozbité sklo na fieste za pár šupov mi hovorí niečo o tom ako dopadne ďalšie auto bez ohľadu na značku.
Podobný príklad tu bol pred mesiacom, však Mates?
reagovat
Skipy
počet příspěvků12
datum registrace30.08.2010
Čtvrtek 24.11.2016 10:50, Fiat?
Pokud jsou požadavky velký auto (kufr) + diesel, tak mě napadá jen jediný auto, které je tak levné, že zbyde ještě na opravy.
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD. Pořád vypadá dobře (podle mě), nerezne, diesely jsou spolehlivý, levný díly a hlavně se dají sehnat lepší kusy už od 40 tisíc, což u octavie s rotačkou opravdu nehrozí (lepší kusy až od 70 tisíc).
Takže vyhlídnout si nějakou za 45-55 tisíc a zbytek (25-35 tisíc) narvat do oprav. Hledal bych kus z posledních roků výroby (2000-02).

Jenže u nás v nabídce jich je jen pár a v Německu taky nic moc.
https://goo.gl/PC0rGs

Případně mě ještě napadá "dražší" Citroën Xsara kombi 2.0 HDI kolem 60 tisíc kč po modernizaci 2001+.

Stejně bych šel jinou cestou. Nějaký atmosférický benzín 1.6 a máš klid.
reagovat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Čtvrtek 24.11.2016 10:54, konečně normalní rada :)
díky za odpověď. 407 se mi líbí a na zbytek se podívám.
reagovat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Čtvrtek 24.11.2016 10:56, RE: sto lidí sto chutí..
Ma007 napsal:
kolovrat napsal:
To ti přeji, ale proč bych si měl pořizovat něco, z čeho nebudu mít radost? Kdyby se ti manželka nelíbila, tak si jí asi taky nevezmeš ne? I když podle tvého názoru, když je přednější funkčnost, tak jestli umí vařit a prát, tak to přece stačí ne?
Ty si iný čávo. Načo sa tu pýtaš na rady keď ich odmietaš? Kúp si pre radosť auuudi A6 v automate, koži, metle, na hlínach čo stojí pred bránou šrotoviska a dívaj sa s úsmevom na neho keď bude v servise s vysypanou prevodovkou. S tvojím rozpočtom je P406 super auto, a to že máš problém vymeniť rozbité sklo na fieste za pár šupov mi hovorí niečo o tom ako dopadne ďalšie auto bez ohľadu na značku. Podobný príklad tu bol pred mesiacom, však Mates?


To není pravda. Rady neodmítám. Neřekl jsem, že chci Audi, jen sem se ptal jak je možné, že se za tu cenu prodává a bylo mi nabízena 406. Odpověď jsem dostal. Nehádám se a poradit si nechám :) Jen o tom diskutuji. A to, že se mi 406 nelíbí je opravdu takovej problém? V autě by se měl člověk cítit dobře. Fiesta se opraví, ale půjde v rodině pro sestru, která se chce naučit jezdit.
reagovat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Čtvrtek 24.11.2016 10:57, RE: Fiat?
Skipy napsal:
Pokud jsou požadavky velký auto (kufr) + diesel, tak mě napadá jen jediný auto, které je tak levné, že zbyde ještě na opravy.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD. Pořád vypadá dobře (podle mě), nerezne, diesely jsou spolehlivý, levný díly a hlavně se dají sehnat lepší kusy už od 40 tisíc, což u octavie s rotačkou opravdu nehrozí (lepší kusy až od 70 tisíc).Takže vyhlídnout si nějakou za 45-55 tisíc a zbytek (25-35 tisíc) narvat do oprav. Hledal bych kus z posledních roků výroby (2000-02).Jenže u nás v nabídce jich je jen pár a v Německu taky nic moc.https://goo.gl/PC0rGsPřípadně mě ještě napadá "dražší" Citroën Xsara kombi 2.0 HDI kolem 60 tisíc kč po modernizaci 2001+.Stejně bych šel jinou cestou. Nějaký atmosférický benzín 1.6 a máš klid.


Díky. Můžeš mi prosím napsat proč diesel ne a benzín ano? Jsem v tom nějak ztracenej. Žil jsem v tom, že diesel je držák a na servis méně náročný.
reagovat
Ma007
počet příspěvků193
datum registrace26.11.2013
Čtvrtek 24.11.2016 11:02, RE: konečně normalní rada :)
kolovrat napsal:
díky za odpověď. 407 se mi líbí a na zbytek se podívám.


P407 ak nebude mimo rozpočet, tak servisne zrovna najlacnejšia nie je i keď problémové auto to zrovna tiež nie je. (viem mal som ju). A miesta vnútri tiež nie je na rozdávanie ( hlavne vzadu, vpredu je veľkoryso ) na to ako veľké to auto je.

Byť tebou pozerám po nižšej strednej triede napr. také 100x omielané - FIAT STILO, ako benzíny tak aj nafty sú OK.

reagovat
Ma007
počet příspěvků193
datum registrace26.11.2013
Čtvrtek 24.11.2016 11:06, RE: Fiat?
kolovrat napsal:
Skipy napsal:
Pokud jsou požadavky velký auto (kufr) + diesel, tak mě napadá jen jediný auto, které je tak levné, že zbyde ještě na opravy.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD. Pořád vypadá dobře (podle mě), nerezne, diesely jsou spolehlivý, levný díly a hlavně se dají sehnat lepší kusy už od 40 tisíc, což u octavie s rotačkou opravdu nehrozí (lepší kusy až od 70 tisíc).Takže vyhlídnout si nějakou za 45-55 tisíc a zbytek (25-35 tisíc) narvat do oprav. Hledal bych kus z posledních roků výroby (2000-02).Jenže u nás v nabídce jich je jen pár a v Německu taky nic moc.https://goo.gl/PC0rGsPřípadně mě ještě napadá "dražší" Citroën Xsara kombi 2.0 HDI kolem 60 tisíc kč po modernizaci 2001+.Stejně bych šel jinou cestou. Nějaký atmosférický benzín 1.6 a máš klid.
Díky. Můžeš mi prosím napsat proč diesel ne a benzín ano? Jsem v tom nějak ztracenej. Žil jsem v tom, že diesel je držák a na servis méně náročný.


lebo to platilo v dobách predkomorkových dieslov, terazky pribidli to hry drahé srandy, ktoré jednoducho časom odchádzajú - pozri PDF / FAP, dvojhmota, vysokotlaké čerpadlo, trysky, turbo s VGT, EGR ventily - chujoviny v cene od 200 do 2000€
reagovat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Čtvrtek 24.11.2016 12:01, RE: Fiat?
Ma007 napsal:
kolovrat napsal:
Skipy napsal:
Pokud jsou požadavky velký auto (kufr) + diesel, tak mě napadá jen jediný auto, které je tak levné, že zbyde ještě na opravy.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD. Pořád vypadá dobře (podle mě), nerezne, diesely jsou spolehlivý, levný díly a hlavně se dají sehnat lepší kusy už od 40 tisíc, což u octavie s rotačkou opravdu nehrozí (lepší kusy až od 70 tisíc).Takže vyhlídnout si nějakou za 45-55 tisíc a zbytek (25-35 tisíc) narvat do oprav. Hledal bych kus z posledních roků výroby (2000-02).Jenže u nás v nabídce jich je jen pár a v Německu taky nic moc.https://goo.gl/PC0rGsPřípadně mě ještě napadá "dražší" Citroën Xsara kombi 2.0 HDI kolem 60 tisíc kč po modernizaci 2001+.Stejně bych šel jinou cestou. Nějaký atmosférický benzín 1.6 a máš klid.
Díky. Můžeš mi prosím napsat proč diesel ne a benzín ano? Jsem v tom nějak ztracenej. Žil jsem v tom, že diesel je držák a na servis méně náročný.
lebo to platilo v dobách predkomorkových dieslov, terazky pribidli to hry drahé srandy, ktoré jednoducho časom odchádzajú - pozri PDF / FAP, dvojhmota, vysokotlaké čerpadlo, trysky, turbo s VGT, EGR ventily - chujoviny v cene od 200 do 2000€


OK a kdybych upravil dotaz na auto do 80 tisíc diesel nebo benzín? Co bys poradil za benzín
reagovat
1 2 3 4


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.