0
zpět
 

diskuze k tématu: Auto do 80.000 Kč Diesel Velké

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat
David V
počet příspěvků2049
datum registrace16.05.2007
Neděle 27.11.2016 00:04, RE: Re servis
PatM napsal:
Jo aha pokud to chcete mít ve stavu nového auta tak pak tu cenu za servis chápu, ale předpokládám, že tazatel bude k tomu servisu přistupovat normálně. Kdybych chtěl mít v takovém stavu LII tak zaplatím 2 tisíce jenom za výměnu žárovek v interiéru C5 2004, 2.0HDI 250k km za poslední 2 roky pouze výměna oleje


To je perfektní příspěvek a já za něj děkuji.
To je přesně obraz toho, co lze čekat od auta za 80 tisíc, u kterého majitel k servisu "přistupuje normálně", ale očekávání jsou "stav nového vozu".
A pokud utratím "2 tisíce jen za výměnu žárovek", nebudu se přece auta zbavovat, zatímco když se za poslední 2 roky omezím jen na výměnu oleje, brzy budu muset.
reagovat
Ondra007
počet příspěvků13
datum registrace22.09.2016
Neděle 27.11.2016 02:38, Octavia 1.9 TDI 81 nebo 66 kW
Moc bych to neřešil a vzal zachovalou Octavii 81kW - když budeš jezdit dálky, tak ať máš silnější motor a hlavně s tempomatem .. jezdí to za málo a rychle .. :) .. nerezne a je spolehlivá .. je jich tu hodně .. pokud ale nejsi závodník, stačí i 66kW .. kdybys chtěl něco vědět víc, tak napiš .. a hodně štěstí při výběru :)
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Neděle 27.11.2016 10:10, RE: Re servis
David V napsal:
PatM napsal:
Jo aha pokud to chcete mít ve stavu nového auta tak pak tu cenu za servis chápu, ale předpokládám, že tazatel bude k tomu servisu přistupovat normálně. Kdybych chtěl mít v takovém stavu LII tak zaplatím 2 tisíce jenom za výměnu žárovek v interiéru C5 2004, 2.0HDI 250k km za poslední 2 roky pouze výměna oleje
To je perfektní příspěvek a já za něj děkuji. To je přesně obraz toho, co lze čekat od auta za 80 tisíc, u kterého majitel k servisu "přistupuje normálně", ale očekávání jsou "stav nového vozu".A pokud utratím "2 tisíce jen za výměnu žárovek", nebudu se přece auta zbavovat, zatímco když se za poslední 2 roky omezím jen na výměnu oleje, brzy budu muset.


Já tě můžu uklidnit, o auto se starám podobně jako ty (jen ta motivace je jiná - auto je "pracovní"), ale za těch 8 let mě to na 25tKč/rok vyšlo jen loni - spojka s dvouhmotou + 2x oleje s filtrama. Když to zprůměruju, tak jsem někde na 10 tKč/rok včetně gum. A to prosím při mém nájezdu. Při tvém bych byl tak na třetině
reagovat
tipl
počet příspěvků36
datum registrace25.04.2016
Neděle 27.11.2016 21:24, Auto
Já být na místě tazatele, tak vezmu nějaký benzin za 50 tisíc, vyměním tam náplně, svíčky, rozvody, mrknu na gumy a podvozek a případně pořeším. A je tu celkem vyšší šance, že to auto bude jezdit spolehlivě a opravy nebudou stát majlant.

Zrovna kolegyni se dnes ráno vysypalo turbo na TDI. Před 2 roky dělala repas, ted chce kupovat nový, takových dobrých 15 tisíc, že jí řekl mechanik. To se opravdu hodí před Vánoci, takže pod stromečkem asi bude nové turbodmychadlo místo dárků pro celou rodinu

Z toho důvodu bych se bál jít do nafty za 80 tisíc. Ještě je tu strašák typu dvouhmota, DPF či vstřiky a to může klidně udělat i polovinu ceny auta.

Jen takový názorný příklad. Počítal jsem si provozní náklady své Fabie 1.4 MPI vs. Octavie 1.9 TDI 66kw své kolegyně při ročním nájezdu asi 20 000 km. Vzal jsem v potaz JEN spotřebu a rozdíl na pojištění. Mně osobně vyšel ROČNÍ rozdíl asi 3 000 Kč.
V momentě kdy navštívím s naftou servis, tak ten rozdíl jde do nuly až minusu v neprospěch dieselu !!

Toť můj názor ke starému dieselu. Jedině když se podaří najít fakt po prvním majiteli a ten doloží každičkou opravu. Jenže takový se drží v rodinách a nebo ho najdeš na Bazoši, ale bude mít vysoký nájezd...


reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Pondělí 28.11.2016 07:40, RE: Auto
tipl napsal:
Já být na místě tazatele, tak vezmu nějaký benzin za 50 tisíc, vyměním tam náplně, svíčky, rozvody, mrknu na gumy a podvozek a případně pořeším. A je tu celkem vyšší šance, že to auto bude jezdit spolehlivě a opravy nebudou stát majlant.Zrovna kolegyni se dnes ráno vysypalo turbo na TDI. Před 2 roky dělala repas, ted chce kupovat nový, takových dobrých 15 tisíc, že jí řekl mechanik. To se opravdu hodí před Vánoci, takže pod stromečkem asi bude nové turbodmychadlo místo dárků pro celou rodinu Z toho důvodu bych se bál jít do nafty za 80 tisíc. Ještě je tu strašák typu dvouhmota, DPF či vstřiky a to může klidně udělat i polovinu ceny auta. Jen takový názorný příklad. Počítal jsem si provozní náklady své Fabie 1.4 MPI vs. Octavie 1.9 TDI 66kw své kolegyně při ročním nájezdu asi 20 000 km. Vzal jsem v potaz JEN spotřebu a rozdíl na pojištění. Mně osobně vyšel ROČNÍ rozdíl asi 3 000 Kč. V momentě kdy navštívím s naftou servis, tak ten rozdíl jde do nuly až minusu v neprospěch dieselu !!Toť můj názor ke starému dieselu. Jedině když se podaří najít fakt po prvním majiteli a ten doloží každičkou opravu. Jenže takový se drží v rodinách a nebo ho najdeš na Bazoši, ale bude mít vysoký nájezd...


Dobrý srovnání Fabie x Octavie, 44kW vs 66 kW. Směšná argumentace.
Já mám přímé srovnání s předchozím autem - stejný typ, stejný výkon, stejný jízdní styl. Rozdíl ve spotřebě cca 19tKč/rok (závislé na kolísání cen PHM). Vstřiky původní, turbo původní, spojka se setrvákem vyměněna v 350tkm, fap 2x dolit a vyčištěn. Najeto 372tkm. Když někdo odkrágluje turbo za 2 roky, tak bych to neviděl jako problém auta Takže další argument mimo mísu. On totiž ne každej je ochotnej/schopnej provozovat naftový auto tak, jak má. Jenže nikdo nenapíše "jsem howado řidič, na servis seru, tak si pořídím benzín, ten je blbuvzdornej".
reagovat
David V
počet příspěvků2049
datum registrace16.05.2007
Pondělí 28.11.2016 10:13, RE: Auto
Pepe napsal:
tipl napsal:
Já být na místě tazatele, tak vezmu nějaký benzin za 50 tisíc, vyměním tam náplně, svíčky, rozvody, mrknu na gumy a podvozek a případně pořeším. A je tu celkem vyšší šance, že to auto bude jezdit spolehlivě a opravy nebudou stát majlant.Zrovna kolegyni se dnes ráno vysypalo turbo na TDI. Před 2 roky dělala repas, ted chce kupovat nový, takových dobrých 15 tisíc, že jí řekl mechanik. To se opravdu hodí před Vánoci, takže pod stromečkem asi bude nové turbodmychadlo místo dárků pro celou rodinu Z toho důvodu bych se bál jít do nafty za 80 tisíc. Ještě je tu strašák typu dvouhmota, DPF či vstřiky a to může klidně udělat i polovinu ceny auta. Jen takový názorný příklad. Počítal jsem si provozní náklady své Fabie 1.4 MPI vs. Octavie 1.9 TDI 66kw své kolegyně při ročním nájezdu asi 20 000 km. Vzal jsem v potaz JEN spotřebu a rozdíl na pojištění. Mně osobně vyšel ROČNÍ rozdíl asi 3 000 Kč. V momentě kdy navštívím s naftou servis, tak ten rozdíl jde do nuly až minusu v neprospěch dieselu !!Toť můj názor ke starému dieselu. Jedině když se podaří najít fakt po prvním majiteli a ten doloží každičkou opravu. Jenže takový se drží v rodinách a nebo ho najdeš na Bazoši, ale bude mít vysoký nájezd...
Dobrý srovnání Fabie x Octavie, 44kW vs 66 kW. Směšná argumentace.Já mám přímé srovnání s předchozím autem - stejný typ, stejný výkon, stejný jízdní styl. Rozdíl ve spotřebě cca 19tKč/rok (závislé na kolísání cen PHM). Vstřiky původní, turbo původní, spojka se setrvákem vyměněna v 350tkm, fap 2x dolit a vyčištěn. Najeto 372tkm. Když někdo odkrágluje turbo za 2 roky, tak bych to neviděl jako problém auta Takže další argument mimo mísu. On totiž ne každej je ochotnej/schopnej provozovat naftový auto tak, jak má. Jenže nikdo nenapíše "jsem howado řidič, na servis seru, tak si pořídím benzín, ten je blbuvzdornej".


Pepe, to všechno je pravda, i ten předchozí příspěvek reagující na mě je pravda, ale my tady reálně neposuzujeme auta, ke kterým se někdo dostal jako novým nebo zánovním. Tady diskutujeme o autech, které mají za sebou 10-12 let nějakého provozu. Já jsem kupoval 8-mi leté auto a dnes (má 15 let) se jen domnívám, že má přes 200 tisíc, ale jistě to nevím. Z opravdových závad bych jmenoval čerpadlo paliva a klimakompresor úhrnem za 25 tisíc za 7 let provozu. Ostatní věci buď prevence (pro někoho možná přehnaná) nebo opotřebení (brzdy, ložiska, chrastící kat) nebo sešlost věkem (podtlak). Rozpočteno na km je to pak při malém nájezdu udělá dost, ale zase já to auto tehdy koupil za necelých 150.
reagovat
Jencek
počet příspěvků91
datum registrace09.01.2016
Pondělí 28.11.2016 14:19, ......
Taky zaleží jak se ktomu tva kolegyně chova ze po dvou letech ma zase v haji turbo.Znama ma taky oktu tdi a to jak se ktomu chova za studena to honi turbo nedochlazuje a samozrejme uz se to projevuje turbo pisti jak sirena. Vseobecne plati jak se ktomu chovas tak se ti to vraci takze myslim ze ona jezdi podobnym stylem ono na rptacce tdi se zas toho nema co vysrat kdyz se ktomu chovas turbo vydrzi vaha vzduchu stoji do 2000 a dvouhmota vydrzi hodne dlouho a kdyz se vysere da se nahradit jednohmotou navic tdi snesne i horsi kvalitu naftu i popojizdeni po mesta
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Pondělí 28.11.2016 15:47, RE: Auto
David V napsal:
Pepe napsal:
tipl napsal:
Já být na místě tazatele, tak vezmu nějaký benzin za 50 tisíc, vyměním tam náplně, svíčky, rozvody, mrknu na gumy a podvozek a případně pořeším. A je tu celkem vyšší šance, že to auto bude jezdit spolehlivě a opravy nebudou stát majlant.Zrovna kolegyni se dnes ráno vysypalo turbo na TDI. Před 2 roky dělala repas, ted chce kupovat nový, takových dobrých 15 tisíc, že jí řekl mechanik. To se opravdu hodí před Vánoci, takže pod stromečkem asi bude nové turbodmychadlo místo dárků pro celou rodinu Z toho důvodu bych se bál jít do nafty za 80 tisíc. Ještě je tu strašák typu dvouhmota, DPF či vstřiky a to může klidně udělat i polovinu ceny auta. Jen takový názorný příklad. Počítal jsem si provozní náklady své Fabie 1.4 MPI vs. Octavie 1.9 TDI 66kw své kolegyně při ročním nájezdu asi 20 000 km. Vzal jsem v potaz JEN spotřebu a rozdíl na pojištění. Mně osobně vyšel ROČNÍ rozdíl asi 3 000 Kč. V momentě kdy navštívím s naftou servis, tak ten rozdíl jde do nuly až minusu v neprospěch dieselu !!Toť můj názor ke starému dieselu. Jedině když se podaří najít fakt po prvním majiteli a ten doloží každičkou opravu. Jenže takový se drží v rodinách a nebo ho najdeš na Bazoši, ale bude mít vysoký nájezd...
Dobrý srovnání Fabie x Octavie, 44kW vs 66 kW. Směšná argumentace.Já mám přímé srovnání s předchozím autem - stejný typ, stejný výkon, stejný jízdní styl. Rozdíl ve spotřebě cca 19tKč/rok (závislé na kolísání cen PHM). Vstřiky původní, turbo původní, spojka se setrvákem vyměněna v 350tkm, fap 2x dolit a vyčištěn. Najeto 372tkm. Když někdo odkrágluje turbo za 2 roky, tak bych to neviděl jako problém auta Takže další argument mimo mísu. On totiž ne každej je ochotnej/schopnej provozovat naftový auto tak, jak má. Jenže nikdo nenapíše "jsem howado řidič, na servis seru, tak si pořídím benzín, ten je blbuvzdornej".
Pepe, to všechno je pravda, i ten předchozí příspěvek reagující na mě je pravda, ale my tady reálně neposuzujeme auta, ke kterým se někdo dostal jako novým nebo zánovním. Tady diskutujeme o autech, které mají za sebou 10-12 let nějakého provozu. Já jsem kupoval 8-mi leté auto a dnes (má 15 let) se jen domnívám, že má přes 200 tisíc, ale jistě to nevím. Z opravdových závad bych jmenoval čerpadlo paliva a klimakompresor úhrnem za 25 tisíc za 7 let provozu. Ostatní věci buď prevence (pro někoho možná přehnaná) nebo opotřebení (brzdy, ložiska, chrastící kat) nebo sešlost věkem (podtlak). Rozpočteno na km je to pak při malém nájezdu udělá dost, ale zase já to auto tehdy koupil za necelých 150.


No vidíš, já ho koupil 4 letý za 140 + 20 dovoz, přihlášení... Mělo na hrbu 142tkm. Ale my 2 si tady nepotřebujem přeměřovat pindíky, že ne? . Dneska je mu 12 let, a má na tacho 372. Auto jsem si vybral (dlouho jsem vybíral - cca 2 měs) v D, chovám se k němu fajn, nešidím servis... Odměnou je nenáročný provoz, nikde mě nenechalo. Ťukyťuk...
Ze srandy jsem ho včera nabídl kámošovi, co hodně jezdí, ale má hluboko do kapsy, za 60. Ten si myslel, že jsem se zbláznil . Ale já bych ho za ty peníze ani nechtěl prodat, protože bych nic takovýho nepořídil. Nejspíš...
reagovat
David V
počet příspěvků2049
datum registrace16.05.2007
Pondělí 28.11.2016 18:12, RE: Auto
Pepe napsal:
David V napsal:
Pepe napsal:
tipl napsal:
Já být na místě tazatele, tak vezmu nějaký benzin za 50 tisíc, vyměním tam náplně, svíčky, rozvody, mrknu na gumy a podvozek a případně pořeším. A je tu celkem vyšší šance, že to auto bude jezdit spolehlivě a opravy nebudou stát majlant.Zrovna kolegyni se dnes ráno vysypalo turbo na TDI. Před 2 roky dělala repas, ted chce kupovat nový, takových dobrých 15 tisíc, že jí řekl mechanik. To se opravdu hodí před Vánoci, takže pod stromečkem asi bude nové turbodmychadlo místo dárků pro celou rodinu Z toho důvodu bych se bál jít do nafty za 80 tisíc. Ještě je tu strašák typu dvouhmota, DPF či vstřiky a to může klidně udělat i polovinu ceny auta. Jen takový názorný příklad. Počítal jsem si provozní náklady své Fabie 1.4 MPI vs. Octavie 1.9 TDI 66kw své kolegyně při ročním nájezdu asi 20 000 km. Vzal jsem v potaz JEN spotřebu a rozdíl na pojištění. Mně osobně vyšel ROČNÍ rozdíl asi 3 000 Kč. V momentě kdy navštívím s naftou servis, tak ten rozdíl jde do nuly až minusu v neprospěch dieselu !!Toť můj názor ke starému dieselu. Jedině když se podaří najít fakt po prvním majiteli a ten doloží každičkou opravu. Jenže takový se drží v rodinách a nebo ho najdeš na Bazoši, ale bude mít vysoký nájezd...
Dobrý srovnání Fabie x Octavie, 44kW vs 66 kW. Směšná argumentace.Já mám přímé srovnání s předchozím autem - stejný typ, stejný výkon, stejný jízdní styl. Rozdíl ve spotřebě cca 19tKč/rok (závislé na kolísání cen PHM). Vstřiky původní, turbo původní, spojka se setrvákem vyměněna v 350tkm, fap 2x dolit a vyčištěn. Najeto 372tkm. Když někdo odkrágluje turbo za 2 roky, tak bych to neviděl jako problém auta Takže další argument mimo mísu. On totiž ne každej je ochotnej/schopnej provozovat naftový auto tak, jak má. Jenže nikdo nenapíše "jsem howado řidič, na servis seru, tak si pořídím benzín, ten je blbuvzdornej".
Pepe, to všechno je pravda, i ten předchozí příspěvek reagující na mě je pravda, ale my tady reálně neposuzujeme auta, ke kterým se někdo dostal jako novým nebo zánovním. Tady diskutujeme o autech, které mají za sebou 10-12 let nějakého provozu. Já jsem kupoval 8-mi leté auto a dnes (má 15 let) se jen domnívám, že má přes 200 tisíc, ale jistě to nevím. Z opravdových závad bych jmenoval čerpadlo paliva a klimakompresor úhrnem za 25 tisíc za 7 let provozu. Ostatní věci buď prevence (pro někoho možná přehnaná) nebo opotřebení (brzdy, ložiska, chrastící kat) nebo sešlost věkem (podtlak). Rozpočteno na km je to pak při malém nájezdu udělá dost, ale zase já to auto tehdy koupil za necelých 150.
No vidíš, já ho koupil 4 letý za 140 + 20 dovoz, přihlášení... Mělo na hrbu 142tkm. Ale my 2 si tady nepotřebujem přeměřovat pindíky, že ne? . Dneska je mu 12 let, a má na tacho 372. Auto jsem si vybral (dlouho jsem vybíral - cca 2 měs) v D, chovám se k němu fajn, nešidím servis... Odměnou je nenáročný provoz, nikde mě nenechalo. Ťukyťuk...Ze srandy jsem ho včera nabídl kámošovi, co hodně jezdí, ale má hluboko do kapsy, za 60. Ten si myslel, že jsem se zbláznil . Ale já bych ho za ty peníze ani nechtěl prodat, protože bych nic takovýho nepořídil. Nejspíš...


Naopak. Tady je třeba zdůraznit ty naprosto extrémní rozdíly:

Auto za 145 tKč 8 let staré neznámého původu velkoobjemový benzín za obvyklou cenu pro soukromé použití vs. skvělý kauf (cena i km) mladého "zajetého" nafťáku pro podnikatele.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Pondělí 28.11.2016 22:31, RE: Auto
David V napsal:
Pepe napsal:
David V napsal:
Pepe napsal:
tipl napsal:
Já být na místě tazatele, tak vezmu nějaký benzin za 50 tisíc, vyměním tam náplně, svíčky, rozvody, mrknu na gumy a podvozek a případně pořeším. A je tu celkem vyšší šance, že to auto bude jezdit spolehlivě a opravy nebudou stát majlant.Zrovna kolegyni se dnes ráno vysypalo turbo na TDI. Před 2 roky dělala repas, ted chce kupovat nový, takových dobrých 15 tisíc, že jí řekl mechanik. To se opravdu hodí před Vánoci, takže pod stromečkem asi bude nové turbodmychadlo místo dárků pro celou rodinu Z toho důvodu bych se bál jít do nafty za 80 tisíc. Ještě je tu strašák typu dvouhmota, DPF či vstřiky a to může klidně udělat i polovinu ceny auta. Jen takový názorný příklad. Počítal jsem si provozní náklady své Fabie 1.4 MPI vs. Octavie 1.9 TDI 66kw své kolegyně při ročním nájezdu asi 20 000 km. Vzal jsem v potaz JEN spotřebu a rozdíl na pojištění. Mně osobně vyšel ROČNÍ rozdíl asi 3 000 Kč. V momentě kdy navštívím s naftou servis, tak ten rozdíl jde do nuly až minusu v neprospěch dieselu !!Toť můj názor ke starému dieselu. Jedině když se podaří najít fakt po prvním majiteli a ten doloží každičkou opravu. Jenže takový se drží v rodinách a nebo ho najdeš na Bazoši, ale bude mít vysoký nájezd...
Dobrý srovnání Fabie x Octavie, 44kW vs 66 kW. Směšná argumentace.Já mám přímé srovnání s předchozím autem - stejný typ, stejný výkon, stejný jízdní styl. Rozdíl ve spotřebě cca 19tKč/rok (závislé na kolísání cen PHM). Vstřiky původní, turbo původní, spojka se setrvákem vyměněna v 350tkm, fap 2x dolit a vyčištěn. Najeto 372tkm. Když někdo odkrágluje turbo za 2 roky, tak bych to neviděl jako problém auta Takže další argument mimo mísu. On totiž ne každej je ochotnej/schopnej provozovat naftový auto tak, jak má. Jenže nikdo nenapíše "jsem howado řidič, na servis seru, tak si pořídím benzín, ten je blbuvzdornej".
Pepe, to všechno je pravda, i ten předchozí příspěvek reagující na mě je pravda, ale my tady reálně neposuzujeme auta, ke kterým se někdo dostal jako novým nebo zánovním. Tady diskutujeme o autech, které mají za sebou 10-12 let nějakého provozu. Já jsem kupoval 8-mi leté auto a dnes (má 15 let) se jen domnívám, že má přes 200 tisíc, ale jistě to nevím. Z opravdových závad bych jmenoval čerpadlo paliva a klimakompresor úhrnem za 25 tisíc za 7 let provozu. Ostatní věci buď prevence (pro někoho možná přehnaná) nebo opotřebení (brzdy, ložiska, chrastící kat) nebo sešlost věkem (podtlak). Rozpočteno na km je to pak při malém nájezdu udělá dost, ale zase já to auto tehdy koupil za necelých 150.
No vidíš, já ho koupil 4 letý za 140 + 20 dovoz, přihlášení... Mělo na hrbu 142tkm. Ale my 2 si tady nepotřebujem přeměřovat pindíky, že ne? . Dneska je mu 12 let, a má na tacho 372. Auto jsem si vybral (dlouho jsem vybíral - cca 2 měs) v D, chovám se k němu fajn, nešidím servis... Odměnou je nenáročný provoz, nikde mě nenechalo. Ťukyťuk...Ze srandy jsem ho včera nabídl kámošovi, co hodně jezdí, ale má hluboko do kapsy, za 60. Ten si myslel, že jsem se zbláznil . Ale já bych ho za ty peníze ani nechtěl prodat, protože bych nic takovýho nepořídil. Nejspíš...
Naopak. Tady je třeba zdůraznit ty naprosto extrémní rozdíly:Auto za 145 tKč 8 let staré neznámého původu velkoobjemový benzín za obvyklou cenu pro soukromé použití vs. skvělý kauf (cena i km) mladého "zajetého" nafťáku pro podnikatele.


Nevím, jestli skvělý kauf (nechci se plácat po zádech), ale auto jsem podle VIN prověřil u nás (evropská databáze - ford to údajně neumožňuje) a pak se spolehl na toho mechoše, co pro to jel až do Bielefeldu. Dokonce tam uhádal i nějakou slevu (a přenesl ji na mě!!!!). Udělal jsem max pro to, abych měl pozdější výdaje co nejmenší, resp. s minimem zásahů to auto udržoval v nadstandardním stavu (na naše poměry). Ale abych se vrátil k meritu věci - ano, provozovat naftový auto stáří 10+ nemusí být finanční sebevražda, ale ...
reagovat
Tommm
počet příspěvků79
datum registrace14.09.2015
Středa 30.11.2016 12:02, prodej vozu
Ja sem menil nedavno rozvody (komplet - retez, napinak, vodici listy), opravoval vodni pumpu, sou nove brzdy tento rok, nove vybojky, novej vlnovec vyfuku, 2 roky zpet tlumice atd atd. a stejne budu pravdepodobne auto pristi rok prodavat, protoze si budu chtit koupit funglovku.

Auto ma nepozkonzeny interier, perfektni stav. Vse funguje jak ma.

Ted mam Mondeo mk3 2,2TDci 114kw a pujdu do MKV benzinu 2.0 (200k +-).

Moje auto necekaj zadne investice, ale chci proste nove.

Takze "pravda", ze nikdo neprodava auto, ktera nepotrebuji servis, je kec.
reagovat
Tommm
počet příspěvků79
datum registrace14.09.2015
Středa 30.11.2016 12:06, koupe nafta k vuli cene paliva - haha
Nekupuj si auto k vuli tomu, za kolik muzes mit palivo. 25Kc neni zadne terno a navic naklady na palivo tvorej asi tak 25% celkovych nakladu na provoz.

Tak to neres.
reagovat
eCORE
počet příspěvků94
datum registrace12.03.2014
Středa 30.11.2016 12:26, RE: koupe nafta k vuli cene paliva - haha
Tommm napsal:
Nekupuj si auto k vuli tomu, za kolik muzes mit palivo. 25Kc neni zadne terno a navic naklady na palivo tvorej asi tak 25% celkovych nakladu na provoz.Tak to neres.


Souhlas. Znám jediný případ, kdy se to někomu vyplatilo - kamarád měl v práci zadarmo benzín (nekradl ho, jen dobrý obor)
reagovat
David V
počet příspěvků2049
datum registrace16.05.2007
Středa 30.11.2016 12:41, RE: prodej vozu
Tommm napsal:
Ja sem menil nedavno rozvody (komplet - retez, napinak, vodici listy), opravoval vodni pumpu, sou nove brzdy tento rok, nove vybojky, novej vlnovec vyfuku, 2 roky zpet tlumice atd atd. a stejne budu pravdepodobne auto pristi rok prodavat, protoze si budu chtit koupit funglovku.Auto ma nepozkonzeny interier, perfektni stav. Vse funguje jak ma.Ted mam Mondeo mk3 2,2TDci 114kw a pujdu do MKV benzinu 2.0 (200k +-).Moje auto necekaj zadne investice, ale chci proste nove.Takze "pravda", ze nikdo neprodava auto, ktera nepotrebuji servis, je kec.


Trochu to rozebereme:

Fakt: Teď autu nic není, ale není na prodej.
Fakt: Auto bude možná na prodej příští rok.
Fakt: To ovšem neznamená, že v té době nebude potřeba zase něco opravit.

No a pak se můžeme bavit, zda půjde auto rovnou do anonymní inzerce nebo se nejdříve nabídne nějakému okruhu vyvolených.

Takže bych to s tou pravdou, co je kec, neviděl tak jistě.
reagovat
tipl
počet příspěvků36
datum registrace25.04.2016
Čtvrtek 01.12.2016 21:58, RE: Auto
Pepe napsal:
tipl napsal:
Já být na místě tazatele, tak vezmu nějaký benzin za 50 tisíc, vyměním tam náplně, svíčky, rozvody, mrknu na gumy a podvozek a případně pořeším. A je tu celkem vyšší šance, že to auto bude jezdit spolehlivě a opravy nebudou stát majlant.Zrovna kolegyni se dnes ráno vysypalo turbo na TDI. Před 2 roky dělala repas, ted chce kupovat nový, takových dobrých 15 tisíc, že jí řekl mechanik. To se opravdu hodí před Vánoci, takže pod stromečkem asi bude nové turbodmychadlo místo dárků pro celou rodinu Z toho důvodu bych se bál jít do nafty za 80 tisíc. Ještě je tu strašák typu dvouhmota, DPF či vstřiky a to může klidně udělat i polovinu ceny auta. Jen takový názorný příklad. Počítal jsem si provozní náklady své Fabie 1.4 MPI vs. Octavie 1.9 TDI 66kw své kolegyně při ročním nájezdu asi 20 000 km. Vzal jsem v potaz JEN spotřebu a rozdíl na pojištění. Mně osobně vyšel ROČNÍ rozdíl asi 3 000 Kč. V momentě kdy navštívím s naftou servis, tak ten rozdíl jde do nuly až minusu v neprospěch dieselu !!Toť můj názor ke starému dieselu. Jedině když se podaří najít fakt po prvním majiteli a ten doloží každičkou opravu. Jenže takový se drží v rodinách a nebo ho najdeš na Bazoši, ale bude mít vysoký nájezd...
Dobrý srovnání Fabie x Octavie, 44kW vs 66 kW. Směšná argumentace.Já mám přímé srovnání s předchozím autem - stejný typ, stejný výkon, stejný jízdní styl. Rozdíl ve spotřebě cca 19tKč/rok (závislé na kolísání cen PHM). Vstřiky původní, turbo původní, spojka se setrvákem vyměněna v 350tkm, fap 2x dolit a vyčištěn. Najeto 372tkm. Když někdo odkrágluje turbo za 2 roky, tak bych to neviděl jako problém auta Takže další argument mimo mísu. On totiž ne každej je ochotnej/schopnej provozovat naftový auto tak, jak má. Jenže nikdo nenapíše "jsem howado řidič, na servis seru, tak si pořídím benzín, ten je blbuvzdornej".



Tak to zřejmě najezdíš mnohem a mnohem víc kilometrů než já v tom případě :)

Ano, to bude spíše řidičkou. Když jsem s ní párkrát jel, tak tomu šlapala plný kotel. Nedivím se pokud tomu šlape ještě za studena.
reagovat
1 2 3 4


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.