0
zpět
 

diskuze k tématu: Auto do 80.000 Kč Diesel Velké

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Čtvrtek 24.11.2016 12:09, RE: RE
Ma007 napsal:
sheogorath napsal:
Do 80k czk se vejde i toto. Je to velky, naftovy, nefialovy a ostudu s tim neudelas. Spotreba bude horsi, ale zase to ma vzduchovej podvozek a nezavisly topeni http://autobusy.tiptrucker.cz/primestsky/karosa-c-934-e-prodej
a akoby sa v tom šoustalo...


no troufam si rict, ze by to ustalo i mensi swingers party

Jinak P407 HDI mel dlouho kolega, a krome zadniho svetla a displeje v palubce mu v tom snad nic neodeslo, kupoval s cca 130k najetyma, prodaval s cca 300k za 6 let jestli dobre pamatuju. Vymenil to za P508 jen proto, ze chtel vetsi komfort.

Jedina vec je ten docela specifickej design, kterej dost lidi nemusi, me se mnohem vic libi 406
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 24.11.2016 12:14, RE: sto lidí sto chutí..
kolovrat napsal:
To ti přeji, ale proč bych si měl pořizovat něco, z čeho nebudu mít radost? Kdyby se ti manželka nelíbila, tak si jí asi taky nevezmeš ne? I když podle tvého názoru, když je přednější funkčnost, tak jestli umí vařit a prát, tak to přece stačí ne?


Hm, chtít za 80 tKč auto pro radost je fakt super idea.
Ta analogie trochu kulhá, manželku jsem nekoupil někde na dobytčím trhu... Ano, i tam je důležitější funkčnost (krása je pomíjivá, a lásky se nenažereš), já měl teda štěstí na obojí. Ale když přistoupím na tvojí analogii - když budu popelář a vyhnilejma zubama a vředama na xichtě, tak taky nebudu balit královny krásy, ne?
reagovat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Čtvrtek 24.11.2016 12:41, RE: sto lidí sto chutí..
Pepe napsal:
kolovrat napsal:
To ti přeji, ale proč bych si měl pořizovat něco, z čeho nebudu mít radost? Kdyby se ti manželka nelíbila, tak si jí asi taky nevezmeš ne? I když podle tvého názoru, když je přednější funkčnost, tak jestli umí vařit a prát, tak to přece stačí ne?
Hm, chtít za 80 tKč auto pro radost je fakt super idea.Ta analogie trochu kulhá, manželku jsem nekoupil někde na dobytčím trhu... Ano, i tam je důležitější funkčnost (krása je pomíjivá, a lásky se nenažereš), já měl teda štěstí na obojí. Ale když přistoupím na tvojí analogii - když budu popelář a vyhnilejma zubama a vředama na xichtě, tak taky nebudu balit královny krásy, ne?


To je fakt :D
Myslím, že do 80.000 se sežene hezké auto :) Každý má ale pojem hezké jinak. Nechci sporťáka, ale prostě velký auto. 406 mi ale přijde stará, když mám fiestu 99 tak abych kupoval 00? Chci auto alespoň 2003.
reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 24.11.2016 12:49, RE: ....
PatM napsal:
To jsou zase ceny za gumy Letní i zimní v tom rozměru sežene kolem 1000,- kus a vůbec nemusí být z Číny, ale to by dalo moc práce to vyhledat...Chceš naftu za 80k ok, ale přestan si vymýšlet nesmyslné požadavky jako je Mazda a vylítanej VW. Jestli se ti nelíbí P406 tak co třeba P407? Vem 2k euro + 200 na poplatky a naftu zajed si do Německa a přivez si něco po prvním nebo druhém majiteli a neřeš jestli to má 250k neb 300k km pokud budeš vybírat mezi 250k km a 400k km tak k tomu klidně přihlédni pokud ty auta na tom jinak budou stejně. Vybíral bych mezi P407, C5 FL 2.0HDI 100kw a LII taky FL 1,9DCi


Jo zapomněl jsem, že na auto za 80 patří low-endový gumy....

Tak možná dělám chybu, že se dívám po gumách typu Good-Year, Continental, Dunlop, když mám auto ještě nižší cenové kategorie. Ale zase na druhou stranu si říkám, že těch pár cm2 mě drží na silnici, tak je lepší, aby držely co nejlépe. Navíc nekoupím si auto s dobrým podvozkem, abych ho pak zabil na gumách, nebo brzdách nebo stavu podvozku. Ale vnímám, že tyto úvahy jsou pro většinu lidí mimo mísu.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Čtvrtek 24.11.2016 12:51, RE
Volvo S40? Opel Vectra?
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Čtvrtek 24.11.2016 15:15, stilo sw
ještě tu nepadlo moje oblíbené stilo SW - já ho za necelých 80k před 4 lety koupil v dieslu a po prvotní servisní investici 25k šlape jako hodinky - 85kW jtd. Ted´dle původního plánu už mělo být dávno pryč z domu, ale já si ho tak oblíbil, že stále u nás doma jezdí bez problému a proto ho mám rád . A je opravdu prostorné.
reagovat
Citroenak
počet příspěvků718
datum registrace13.04.2012
Čtvrtek 24.11.2016 15:56, Honda accord
Viem, ze to nebude ovela novsie auto, ale isiel by som po nejakom japoncovy s benzinovym motorom. Napr. honda accord 2002-2003 je paradna, najme motor 2.0i. Alebo skus pozriet avensis. Mazdu radsej nie, v tychto rokoch dost hrdzavela. Ak vela nejazdis, spotreba ta nemusi prilis zaujimat (aj ked priemer okolo 8 by nemal byt problem, co je podla mna vyborna hodnota). Motory maju retaz a okrem oleja a filtrov nezvyknu pytat nejaky servis. Tieto auta si ale aj drzia cenu, preto budu urcite starsie ako P406 hdi :)
reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Čtvrtek 24.11.2016 16:10, RE: ....
David V napsal:
PatM napsal:
To jsou zase ceny za gumy Letní i zimní v tom rozměru sežene kolem 1000,- kus a vůbec nemusí být z Číny, ale to by dalo moc práce to vyhledat...Chceš naftu za 80k ok, ale přestan si vymýšlet nesmyslné požadavky jako je Mazda a vylítanej VW. Jestli se ti nelíbí P406 tak co třeba P407? Vem 2k euro + 200 na poplatky a naftu zajed si do Německa a přivez si něco po prvním nebo druhém majiteli a neřeš jestli to má 250k neb 300k km pokud budeš vybírat mezi 250k km a 400k km tak k tomu klidně přihlédni pokud ty auta na tom jinak budou stejně. Vybíral bych mezi P407, C5 FL 2.0HDI 100kw a LII taky FL 1,9DCi
Jo zapomněl jsem, že na auto za 80 patří low-endový gumy....Tak možná dělám chybu, že se dívám po gumách typu Good-Year, Continental, Dunlop, když mám auto ještě nižší cenové kategorie. Ale zase na druhou stranu si říkám, že těch pár cm2 mě drží na silnici, tak je lepší, aby držely co nejlépe. Navíc nekoupím si auto s dobrým podvozkem, abych ho pak zabil na gumách, nebo brzdách nebo stavu podvozku. Ale vnímám, že tyto úvahy jsou pro většinu lidí mimo mísu.


Na C5 jsou GY a na LII mám jakési korejský za litr kus... při normální jízdě to není poznat a při rychlé jízdě jsou rychlejší ty korejský asi soudruzi někde udělali chybu

Ad Vectra: Mě se moc nelíbí zadek ani středový panel, ale pokud tazeteli jo tak spolehlivost bude podobná jak u toho zbytku

Kupovat ojetinu nižší střední místo střední třídy nedává moc význam, když jsou stejné motory=stejná cena pokud nechce chcíplotinu 1,4 apod., díly na podvozek se většinou taky moc neliší a pořizovačka u ojetiny je taky stejná. Navíc se dost podstaně liší výbava a u auta za 80k nižší střední vzhledem k roku výbavy nemusí být ani klima což není k moři moc vhodné
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Čtvrtek 24.11.2016 18:27, Re:
Pokud chceš velký auto a trváš na naftě, protože ji někde v jzd budeš kupovat za 25 kč/l, tak je 406 fakt víceméně jediná možnost...
Jasně, koncern s rotačkou by byl co se týče motoru super, ale auta v téhle kategorii budou třikrát svařený totálky před rozpadem...
Jakejkoliv Commonrail bude trpět patrně nekvalitní naftou ke které máš přístup. Nikde jsem ani nezaznamenal tvůj roční nájezd...
Takže pokud nafta, mrkni se po nějaké předkomůrce. Za mě je to P406 1,9 td. Je to líný, je to obrovský, je to pohodlný jak prase a na dobrejch gumách to krásně sedí... Motor jede tak 120 kmh max, ale jede pořád stejně, auto prázdný, plný.... Je to jedniný auto ve kterým jsem zvládl odřídit cca 1000km během jednoho dne...
Ad bezpečnost, cca 3 týdny zpátky do táty v P406 Break najela zezadu paní v Jeepu Grand Cherokee. Paní zapomněla že má automat a pro jistotu nabourala do pažouta ještě jednou... Auto to přežilo dost obstojně, jenom zadní dveře a nárazník, kastle zůstala netknutá...
Docela spolehlivá překomůrka se dávala tuším i do BMW 525 tds. Je to poslední evoluce tohoto motoru a už by měla být docela vychytaná, ale jelikož se v autech nevyznáš, tuhle variantu ti silně nedoporučuju... Na to bych si netrufl ani já, a to už těch pár zkušeností mám...

Pokud svůj problém chceš řešit racionálně, přiznej si, že máš málo peněz a sáhni po nějakým benzinu s dobrou antikorozní úpravou. Třeba to stilo je dobrej tip... Pokud se chceš dívat po konkrétních autech, hledej auta max kolem 60 tisíc kč... zbytek bez problémů padne na pojistku, přihlášení, gumy. servis... Jo a na rok výroby a kilometry taky nehleď, je to cesta do průšvihu...
reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Čtvrtek 24.11.2016 19:35, RE
Jelikož nemám věštěckou kouli tak nebudu odhadovat kvalitu nafty, ale pokud by v ní byli kusy hlíny tak by se to tomu JohnDeerovi moc nelíbilo to BMW rozhodně nedoporučuji a za spolehlivý bych ty praskající bloky asi neoznačil. Pokud bude kupovat TD tak at se na rok fakt nedívá nebo ho klepne. Navíc pochybuju, že chce platit ještě EKO poplatek takže bych vzal normální auto a nevymýšlel s nějakým historickým povozem to už by byl lepší Mercedes w124...
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Pátek 25.11.2016 00:55, Nelze
Spolehlivý naftový velký auto za 80000 podle mého názoru neexistuje. Kdyby existovalo, má ho každej. U takovýho auta lze počítat s tím, že v tom budeš ročně na opravách tak za 20–25 tisíc plus normální provozní výdaje.
reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Pátek 25.11.2016 10:00, RE: ....
PatM napsal:
David V napsal:
PatM napsal:
To jsou zase ceny za gumy Letní i zimní v tom rozměru sežene kolem 1000,- kus a vůbec nemusí být z Číny, ale to by dalo moc práce to vyhledat...Chceš naftu za 80k ok, ale přestan si vymýšlet nesmyslné požadavky jako je Mazda a vylítanej VW. Jestli se ti nelíbí P406 tak co třeba P407? Vem 2k euro + 200 na poplatky a naftu zajed si do Německa a přivez si něco po prvním nebo druhém majiteli a neřeš jestli to má 250k neb 300k km pokud budeš vybírat mezi 250k km a 400k km tak k tomu klidně přihlédni pokud ty auta na tom jinak budou stejně. Vybíral bych mezi P407, C5 FL 2.0HDI 100kw a LII taky FL 1,9DCi
Jo zapomněl jsem, že na auto za 80 patří low-endový gumy....Tak možná dělám chybu, že se dívám po gumách typu Good-Year, Continental, Dunlop, když mám auto ještě nižší cenové kategorie. Ale zase na druhou stranu si říkám, že těch pár cm2 mě drží na silnici, tak je lepší, aby držely co nejlépe. Navíc nekoupím si auto s dobrým podvozkem, abych ho pak zabil na gumách, nebo brzdách nebo stavu podvozku. Ale vnímám, že tyto úvahy jsou pro většinu lidí mimo mísu.
Na C5 jsou GY a na LII mám jakési korejský za litr kus... při normální jízdě to není poznat a při rychlé jízdě jsou rychlejší ty korejský asi soudruzi někde udělali chybu Ad Vectra: Mě se moc nelíbí zadek ani středový panel, ale pokud tazeteli jo tak spolehlivost bude podobná jak u toho zbytkuKupovat ojetinu nižší střední místo střední třídy nedává moc význam, když jsou stejné motory=stejná cena pokud nechce chcíplotinu 1,4 apod., díly na podvozek se většinou taky moc neliší a pořizovačka u ojetiny je taky stejná. Navíc se dost podstaně liší výbava a u auta za 80k nižší střední vzhledem k roku výbavy nemusí být ani klima což není k moři moc vhodné


No, já s gumama už neexperimentuju. Vybírám ze známých výrobců s přihlédnutím k testům a pokouším se mít nejlepší parametry v oblasti hluku a manévrování na vodě. Na suchu se na hranice gum totiž nedostávám, ale na vodě/sněhu se chci cítit co nejkomfortněji.
reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Pátek 25.11.2016 10:25, RE: Nelze
brin napsal:
Spolehlivý naftový velký auto za 80000 podle mého názoru neexistuje. Kdyby existovalo, má ho každej. U takovýho auta lze počítat s tím, že v tom budeš ročně na opravách tak za 20–25 tisíc plus normální provozní výdaje.


To auto existuje, ale každej ho nemá z důvodu, že to není škodovka ani nic jinýho z toho koncernu a ostatní auta jsou přece vraky Na těch 20-25 tisíc se dostane akorát, když odejde čerpadlo a nebo vstřiky všechno ostatní opraví za +- 10k a KO motor může mít i benzín... Jestli mu odejde všechno najednou tak vybral blbě. Mimoto, když se podíváš kolik je na ulici aut v té hodnotě i menší tak je tvůj údaj o nákladech mimo jinak by tam ty auta nebyly
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Pátek 25.11.2016 14:48, Nemyslím
Sorry, ale 20 tisíc dneska nic není. Pokud si není schopen vyměnít většinu sám, tak při každé závadě v tom bude za pěkný pár tisíc. A dneska jezdí auta povětšinou ve stavu vraků před smrtí, do kterých lidé nechtějí investovat, tvrdí, že to ještě vydrží a podobně. Přesně jako tazatel. Třeba jen brzdy (desky a kotouče), ložiska (protože s tímhle nájezdem to jde čekat), rozvody, gumy (zimní sada určitě při koupi nebude), pravděpodobně i nový letní ráfky, protože lidé to většinou prodávají na totálních zbořkách, které hází, pak něco na nápravě, protože tam je skoro jistota, že se něco vysype, minimálně silentbloky budou po smrti, i když to nebude na první pohled vidět. A ostatně to samé u motoru, taky půlka věcí po smrti, i když se to nebude hned zdát. A to nemluvím o elektrice, palivovém systému, který to taky bude mít často za sebou, výměny paliváku občas stojí raketu (nevím jak u Renaultu) a podobně. Sorry, ale auto za 80 je prostě vražda, pokud to není opečovávaná kára z roku 2000, tam pak je 80 relativně hodně a tak to značí relativně dobrý stav.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Pátek 25.11.2016 14:56, RE: RE
PatM napsal:
Jelikož nemám věštěckou kouli tak nebudu odhadovat kvalitu nafty, ale pokud by v ní byli kusy hlíny tak by se to tomu JohnDeerovi moc nelíbilo to BMW rozhodně nedoporučuji a za spolehlivý bych ty praskající bloky asi neoznačil. Pokud bude kupovat TD tak at se na rok fakt nedívá nebo ho klepne. Navíc pochybuju, že chce platit ještě EKO poplatek takže bych vzal normální auto a nevymýšlel s nějakým historickým povozem to už by byl lepší Mercedes w124...


Já si nejsem jistej, že mu bude někdo prodávat kvalitní naftu za 25 kč/l... Ale možný to je, když jsem dneska tankoval vervu za 29,90... Než za každou cenu šmelit naftu, šel bych cestou rozumnýho benzínu... Strejda Bába a EET si na vás všechny posvítí!
S BMW osobní zkušenost nemám a sám píšu že bych mu ho nedoporučil. Ale vycházím z informací Světa motorů a článku pana Vaculíka o BMW E39 525 tds. Je to poslední evoluce toho motoru a všechny jeho problémy by měly být vyřešený. Je to ale auto pro někoho, kdo má zájem si shánět díly a informace a nespoléhat na autorizovaný servis...
Nevím proč by měl paltit EKO poplatek... snad nikdo si takhle starý auto nekoupí jako čerstvej dovoz... Tam je marže za dovoz polovina toho, co člověk bazarníkovi zaplatí. A pokud si dobře pamatuju, 1,9 TD je EURO II a platí se za něj 3000... Ale je to motor s kompromisy... Umí jezdit pod 6 litrů, ale neumí jezdit dlouhodobě 130+kmh...
Mercedes W124, proč ne, ale platí to stejný co pro BMW, musíš mít zájem to auto držet při životě a hledat si díly...
Mimochodem, těch 25 kdo tu po mě někdo napsal ročně není až tak unreal částka... Já sypal do zděděnýho a udržovanýho auta cca 10 kkč ročně na údržbě. Táta to má teď stejný. Roční nájezd auta je asi 20 k km ročně....
Letos u nás na firmě: Cruze 2013 cca 120 kkm - dvouhmota + spojka, auto zdechlo na dálnici v omezení u olomouce. Oprava téměř 60 kkč.... Zafira 2008: 170 kkm. Nikdo neví co všechno je kaput, ale minimálně převodovka, spojka a dvouhmota ano. Vstřiky a turbo jsou původní, ale už jsou taky za poločasem rozpadu. Auto se prodá nějakýmu zaměstnanci za 20 tisíc a ten chudák se s ním bude dva roky trápit a pak ho pustí ze srázu... Transit 2008: cca 150 kkm. Nedrží volnoběh, občas sám od sebe zdechne, nejspíš čerpadlo.... Polovina těchle dílů na benzínu není, a pokud jo, tak stojí polovinu...
PS: za těch 80 tisíc se ani to benzínový auto nedá koupit bezproblémový a dokonalý, jenom ta údržba bude krapet předvídatelnější a možná i levnější...
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Pátek 25.11.2016 15:07, servis 25K/rok
servis za 25k ročně je nesmysl - já mám dva staré diesly - oktávku rotačku a již zmiňované stilo a po prvotních velkých servisech cca za 20 po koupi se dělá jen spotřebák a nic se nevysralo krom turba u oktávky, což bylo rok po koupi a to byl jen jeden jediný výdaj navíc, který neberu jako spotřebák, takže pokud někdo sype takové prachy (25k) ročně do starého auta, je blázen a raději to hodím ze skály, nebo se vykašlal na řádnou údržbu a pak to tak vypadá... A zrovna to stilo jsem kupoval za 75...
reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Pátek 25.11.2016 15:32, RE: servis 25K/rok
driver111 napsal:
servis za 25k ročně je nesmysl - já mám dva staré diesly - oktávku rotačku a již zmiňované stilo a po prvotních velkých servisech cca za 20 po koupi se dělá jen spotřebák a nic se nevysralo krom turba u oktávky, což bylo rok po koupi a to byl jen jeden jediný výdaj navíc, který neberu jako spotřebák, takže pokud někdo sype takové prachy (25k) ročně do starého auta, je blázen a raději to hodím ze skály, nebo se vykašlal na řádnou údržbu a pak to tak vypadá... A zrovna to stilo jsem kupoval za 75...


Dlouhodobě samozřejmě ano, nicméně se ztotožňuji s brinem o 2 příspěvky výše. Auta u nás jezdí zanedbaná, nikdo na ojetině nemění nic preventivně, snad jen ten olej a rozvoďák, což jsou fatální věci. Připadám si jako exot, když jsem vyměnil katalyzátor s lambda sondami po 200 tkm (deklarovaná životnost 160 tkm), připadám si jako exot, když spravím něco, co auto nezastaví a neomezuje na provozu (odsávání olejových par), připadám si jako exot, když ve 210 tkm preventivně vyměním svíčky, kabely a cívku, u kterých nevím, kdy odejdou atd. A všechny tyhle věci se pozitivně projevily na provozu, takže jsem ani o jedné nakonec nemohl říci, bylo to zbytečné a předčasné. A to nemám auto, které by na volném trhu mělo hodnotu 80 tisíc.
A dělám to za 2 důvodů:
1.) nechci, aby mi auto někde kleklo s rodinou na palubě, kdy budu nejmíň připraven
2.) je to zábava, takže mi není líto ani těch peněz ani toho času

Takže já mám doma přesně to auto, kteří všichni chtějí koupit, ale rovnou říkám, že zadarmo to fakt není.
A dovolím si tvrdit, že když vezmu 50 tisíc a vrazím to do auta (některá životně důležitá čidla, tlumiče, silentbloky na nápravách, zadní třmeny a pod.), k čemuž stejně postupně dojde, furt budu mít lepší auto, než nějaké anonymní za 130, i když bych si ročníkově o 5 let polepšil.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Pátek 25.11.2016 15:48, RE
To je presne ono - proto uz v CR odmitam kupovat ojety auta, vzdycky je to jen nalestena, bourana bida, o kterou se nikdo nestaral.
A rozebirat v bazaru predek apod, a divat se kde vsude je to vyvarovany, to si radsi udelam vikendovej vylet.

Totalni pruser byva auto po vic nez druhym majiteli, ten uz se ani neobtezoval menit pravidelne olej ani v motoru, o prevodovce nemluve...

Ohledne techniky obecne jsem dost puntickar, vsechno musi byt v top stavu. Neexistuje ze bych jezdil v aute, kde neco klepe, vrze atd. Dokonce si obcas udelam hodinku cas, a komplet ho vycistim

Svicky patri mezi veci, ktery menim hned po nakupu auta, spolu s kapalinama a filtrama.
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Pátek 25.11.2016 17:18, RE: servis 25K/rok
David V napsal:
driver111 napsal:
servis za 25k ročně je nesmysl - já mám dva staré diesly - oktávku rotačku a již zmiňované stilo a po prvotních velkých servisech cca za 20 po koupi se dělá jen spotřebák a nic se nevysralo krom turba u oktávky, což bylo rok po koupi a to byl jen jeden jediný výdaj navíc, který neberu jako spotřebák, takže pokud někdo sype takové prachy (25k) ročně do starého auta, je blázen a raději to hodím ze skály, nebo se vykašlal na řádnou údržbu a pak to tak vypadá... A zrovna to stilo jsem kupoval za 75...
Dlouhodobě samozřejmě ano, nicméně se ztotožňuji s brinem o 2 příspěvky výše. Auta u nás jezdí zanedbaná, nikdo na ojetině nemění nic preventivně, snad jen ten olej a rozvoďák, což jsou fatální věci. Připadám si jako exot, když jsem vyměnil katalyzátor s lambda sondami po 200 tkm (deklarovaná životnost 160 tkm), připadám si jako exot, když spravím něco, co auto nezastaví a neomezuje na provozu (odsávání olejových par), připadám si jako exot, když ve 210 tkm preventivně vyměním svíčky, kabely a cívku, u kterých nevím, kdy odejdou atd. A všechny tyhle věci se pozitivně projevily na provozu, takže jsem ani o jedné nakonec nemohl říci, bylo to zbytečné a předčasné. A to nemám auto, které by na volném trhu mělo hodnotu 80 tisíc.A dělám to za 2 důvodů:1.) nechci, aby mi auto někde kleklo s rodinou na palubě, kdy budu nejmíň připraven2.) je to zábava, takže mi není líto ani těch peněz ani toho časuTakže já mám doma přesně to auto, kteří všichni chtějí koupit, ale rovnou říkám, že zadarmo to fakt není.A dovolím si tvrdit, že když vezmu 50 tisíc a vrazím to do auta (některá životně důležitá čidla, tlumiče, silentbloky na nápravách, zadní třmeny a pod.), k čemuž stejně postupně dojde, furt budu mít lepší auto, než nějaké anonymní za 130, i když bych si ročníkově o 5 let polepšil.


Jo tak s tím souhlasím, dělám to jako ty a taky jsem tak trochu exot, už i na firmě jsem se k autum choval jako ke svým. Třeba včera a dnes jsem měl volno a tak jsem všechny naše 3 auta povysával, zkontroloval a dolil náplně a jel s nimi do myčky, když jsem byl v myčce se3tím autem, tak se na mě paní dívala jak na blázna. Ale prostě to mám jak ty, mám 2 starší auta, která jsou ve špičkovém stavu a můžu s nimi jet kamkolivě a mám v ně plnou důvěru - a to máme ještě jedno nové, s tím jezdí manželka, já zůstávám věrný starší technice :). Mám prostě taky rád, když funguje vše tak jak má. Můj servisák mě má za blázna a "strašně rád mě vidí" .
reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Pátek 25.11.2016 22:54, Re servis
Jo aha pokud to chcete mít ve stavu nového auta tak pak tu cenu za servis chápu, ale předpokládám, že tazatel bude k tomu servisu přistupovat normálně. Kdybych chtěl mít v takovém stavu LII tak zaplatím 2 tisíce jenom za výměnu žárovek v interiéru
C5 2004, 2.0HDI 250k km za poslední 2 roky pouze výměna oleje

reagovat
1 2 3 4


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.