0
zpět
 

diskuze k tématu: Auto do 80.000 Kč Diesel Velké

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Úterý 22.11.2016 22:45, Auto do 80.000 Kč Diesel Velké
Zdravím,
vybírám své druhé auto. První auto mám od 18 let - ford fiesta 1,3 z roku 1999, vydrželo mi 2 technický a v únoru se mi už třetí dělat nechce. S autem sice není problém, ale je malé a prostě chci postoupit na vyšší level.

Byl bych schopnej dát dohromady tak 80 000.
Nejvíce uvažuji asi o dieselu, protože bych měl možnost mít neomezené množství nafty za 25 Kč
Hlavně chci velké auto combi/SUV - Už mám dost malého krámu :

V autech se skoro nevyznám, rád si nechám poradit.
Co jsem tak koukal, tak se mi nejvíce líbí Mazda 6 2.0 (2004) v combi nebo starší Passat

Co myslíte? Chci aby to auto vydrželo aspoň 6 let a bylo by spolehlivé (například v létě k moři, v zimě aby dobře chytalo)

Díky
reagovat
Driver79
počet příspěvků130
datum registrace20.11.2014
Úterý 22.11.2016 23:58, Pokud to má dojet k moři
Pokud to má dojet k moři a mít to nějakou velikost, asi bych hledal něco (i skromnějšího) v benzínu a doufal, že se něco příčetného najde. Myslet si, že za 80kKč seženu velké SUV v naftě (ale i cokoliv jiného) a bude to naprosto spolehlivé je trocu naivní...
Dále pisatel neuvádí jak s rozpočtem na servis.
reagovat
Jencek
počet příspěvků91
datum registrace09.01.2016
Středa 23.11.2016 04:30, ............
Pokud chces diesel v tehle cene tak asi jedine stara rotacka 1.9 tdi 81kw octavia kombi nebo ten prasat ono kdo vi coto je za naftu za 25 to by vstrikovace CR asi moc neskousli
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Středa 23.11.2016 09:09, Diesel za 80tis.kč bude pořád v servisu
Ahoj, v tvé cenové relaci diesel je jedno velké dobrodružství
Raději zpátky na zem a zkusit sehnat alespoň v průměrném stavu v benzínu Ford Focus II 1.4/1.6 (r. 2005 a výš ) nebo Citroen C4 1.4/1.6 (2006+) nebo s velkým otazníkem Renault Megane 1.4/1.6 (2006+).
Možná seženeš i Peugeot 307 1.4/1.6 ale bacha brát až po faceliftu 2006...
I tak počítej s investicemi, opravdu si nechat alespoň 10 tis.kč jako úplné minimum pro začátek....
reagovat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Středa 23.11.2016 09:26, Odpoved na komentar
No ja prave mam strach ze znacek jako peugeot/citroen.. radsi bych lepsi

Fakt se neda sehnat dobrej diesel v tej cene? Co jsem jezdil treba v praci dieselama tak mi to dost vyhovovalo..

Nevadilo by mi kdyby to bylo starsi auto.
SUV v tej cene asi ne respektive urcite ne, ale nejakej combik by mohl byt ne?
Klidne by to ani combi nemusel byt, ale potrebuji vetsi kufr nez ma momentalne moje sracfiesta :D
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Středa 23.11.2016 09:58, RE: Odpoved na komentar
kolovrat napsal:
No ja prave mam strach ze znacek jako peugeot/citroen.. radsi bych lepsi Fakt se neda sehnat dobrej diesel v tej cene? Co jsem jezdil treba v praci dieselama tak mi to dost vyhovovalo.. Nevadilo by mi kdyby to bylo starsi auto. SUV v tej cene asi ne respektive urcite ne, ale nejakej combik by mohl byt ne? Klidne by to ani combi nemusel byt, ale potrebuji vetsi kufr nez ma momentalne moje sracfiesta :D


Za 80 to bude dost starší auto, rozhodně víc jak 10 let a s ojetým nafťákem to bude sázka do loterie. Jestli to má být nafťák kvůli úspoře na palivu, tak se bavíme pouze o teoretických hodnotách. V praxi se obávám, že údžba dieselu neznámého stavu s 300 tkm je těžko odhadnutelná, ale zase se dá s menší mírou nejistoty říci, že obvykle nepřesáhne 50 tisíc Kč.
reagovat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Středa 23.11.2016 10:02, Pocitam s tim..
Pocitam, ze by to bylo kolem 2000-2005, aby ale melo najeto do 200k, jestli se vubec sezene
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Středa 23.11.2016 10:49, RE: Pocitam s tim..
kolovrat napsal:
Pocitam, ze by to bylo kolem 2000-2005, aby ale melo najeto do 200k, jestli se vubec sezene


Jelikož "se v autech nevyznám", zároveň "odsoudím Peugeot a Citroen" = to první je pravda.
Ideální kandidát je P406, 2,0 (80kW) nebo 2,2 (98kW) HDi. nejlépe nebouraný. Perfektní protikorozní ochrana, robustní konstrukce, odolné motory, čitelné jízdní vlastnosti (vzadu víceprvek), levné ND na vrakovištích i z druhovýroby. Minimální zájem zlodějů. V lepších výbavách ESP, aut klima a pod. Hledal bych v D, těch aut tam jsou mraky, dá se najít nedobitý kus.
reagovat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Středa 23.11.2016 11:29, ...........
No ja po 4 letech jizdy v hnusnym aute bych take chtel mit apson trochu hezke, za ktere bych se nemusel stydet.. :) ta 406 ma dobry recenze jak jsem ted koukal, ale furt doufam v neco lepsiho
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Středa 23.11.2016 11:54, RE:
kolovrat napsal:
No ja po 4 letech jizdy v hnusnym aute bych take chtel mit apson trochu hezke, za ktere bych se nemusel stydet.. :) ta 406 ma dobry recenze jak jsem ted koukal, ale furt doufam v neco lepsiho


To budeš muset definovat to "něco lepšího", protože za 80 tisíc se dá koupit i lepší Fiesta, než co máš...
Nejhorší jsou neuchopitelné požadavky.
Je to třeba Báwo 530d to "něco lepšího", protože Passat a zmíněná 406-ka mi přijdou jako auta stejné kategorie...
reagovat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Středa 23.11.2016 12:23, ...............
Tim "neco lepsiho" myslim hlavne aby vypadalo dobre. 406 treba motorove super, ale zas o tolik bych si nepolepsil. Treba starsi passat je rakev, ale aspon ta znacka trochu lepe zni. Jsme nucenej jezdit ve fialove fieste a uz bych fakt nechtel parkovat treba o ulici vedle aby me nikdo nevidel v tom aute :D proto treba mazda 6 mi prijde fakt hezka, ale soudim jen na zaklade vzhledu.
reagovat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Středa 23.11.2016 12:26, ..........
Co jsem ted koukal na inzeraty, tak se da sehnat i treba audi a6 do 80k
reagovat
Citroenak
počet příspěvků724
datum registrace13.04.2012
Středa 23.11.2016 12:30, Nafta do 80 t
Trochu ziram, ale dnes je to tu nejake kludne. Na podobne dotazy lietali vacsinou trochu ine komentare :)
Ak prosim najdete nejaky starsi diesel, ktory bude nieco lepsie ako citroen/peuget, bude to do 80t korun, najazd do 200t km a v dobrom stave, napiste nam prosim. Viacerych by to zaujimalo. Ak o autach vela neviete, poviem Vam co Vas asi bude cakat. Po kupe auta treba vzdy spravit:
- vymena olejov, filtrov
- rozvody + vodna pumpa
- skontrolovat brzdy
- pneu, ak nie su
Netreba verit, ze niekto pre predajom menil rozvody. V drvivej vacsine sa auto predava, lebo chce investicie. Toto budete robit na akomkolvek aute.
Ak chcete diesela, je dolezite skontrolovat viac veci: turbo, vstrekovace, ci necvaka spojka. Ak budete mat obrovsku smolu, moze to byt zdvojnasobenie hodnoty auta. Rovnako si myslim, ze budete mat stastie, ak vsetko toto bude na tak starom aute funkcne, takze si nejaku rezervu treba nechat. Taktiez by som vyberal TDI 66/81 kw, alebo HDI 66/80kw bez DPF. Slabsie verzie HDI maju este turbo bez variabilneho naklapania lopatiek a dokonca bez dvojhmotneho zotrvacnika. Ci to auto ale bude lepsie ako vasa fiesta, to vam nepoviem. Je to velka loteria...
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Středa 23.11.2016 12:51, RE: Nafta do 80 t
Citroenak napsal:
Trochu ziram, ale dnes je to tu nejake kludne. Na podobne dotazy lietali vacsinou trochu ine komentare :)Ak prosim najdete nejaky starsi diesel, ktory bude nieco lepsie ako citroen/peuget, bude to do 80t korun, najazd do 200t km a v dobrom stave, napiste nam prosim. Viacerych by to zaujimalo. Ak o autach vela neviete, poviem Vam co Vas asi bude cakat. Po kupe auta treba vzdy spravit:- vymena olejov, filtrov- rozvody + vodna pumpa- skontrolovat brzdy- pneu, ak nie suNetreba verit, ze niekto pre predajom menil rozvody. V drvivej vacsine sa auto predava, lebo chce investicie. Toto budete robit na akomkolvek aute.Ak chcete diesela, je dolezite skontrolovat viac veci: turbo, vstrekovace, ci necvaka spojka. Ak budete mat obrovsku smolu, moze to byt zdvojnasobenie hodnoty auta. Rovnako si myslim, ze budete mat stastie, ak vsetko toto bude na tak starom aute funkcne, takze si nejaku rezervu treba nechat. Taktiez by som vyberal TDI 66/81 kw, alebo HDI 66/80kw bez DPF. Slabsie verzie HDI maju este turbo bez variabilneho naklapania lopatiek a dokonca bez dvojhmotneho zotrvacnika. Ci to auto ale bude lepsie ako vasa fiesta, to vam nepoviem. Je to velka loteria...


Mně je ho líto. Ne kvůli tomu, že musí jezdit ve fialové Fiestě, ale protože se za to stydí a co víc, upřednostní design a "image" ojetiny, před jejím technickým stavem. A taky mi je ho líto, že zde nedostává ty rady, které bych chtěl slyšet: Audi A6 za 80 je super kauf, hned do toho běž, ať Ti ji nikdo nevyfoukne.
Ono montovat oko do předního nárazníku na A6-ce, aby se dostala na podvalník, bude pro takového člověka ještě víc dehonestující, nežli bezproblémový provoz Fiesty.
Shrnul jsi to dobře, ale obávám se, že na úrodnou půdu to nedopadne. Pro člověka, který autům nerozumí, jsou to všechno prázdné pojmy, a to je skutečně konstatování, aniž bych to myslel jako urážku.
Fialové barvy se dá relativně levně (v porovnání s 80-ti tisíci) zbavit a nedostatek místa lze řešit střešním boxem - to je druhý extrém a pak jsou cesty mezi tím, ale o žádné se nedá říct, že je vyloženě dobrá. Opět se hledá Schroedingerovo auto....
reagovat
kubular
počet příspěvků15
datum registrace05.08.2014
Středa 23.11.2016 13:37, prestan snít a uvazuj
Ano,
Passat,audi,bmw to zní pěkně,podívej se kolik i relativně mladých aut se za rozumné peníze nabízí,ale proč?Přemýšlej proč?... Napovím.Tyhle auta nové staly spoustu peněz,měly spoustu technických novinek a tím pádem i adekvátně drahý servis.V dnešní době jak auta zestarla,ten servis se nezlevnil.Čím se víc zlevnuji,tím si je vic kupují lidé,co pak mají hluboko do kapsy na pořádný servis a auta jsou v horším a horším stavu.Takze se může stát,že budeš mít pěkně audi,ale vrak,do kterého budeš jen cpát peníze,které bývalý majitel odmitl investovat.Jezdit v pěkným autě je jedna vec a servírovat ho je pak druhá věc.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Středa 23.11.2016 14:39, RE
Presne tak, jeste bych dodal, ze dost majitelu auto prodava z nejakyho duvodu. Treba ze se blizi velkej servis, rozvody apod. Malokdo jen tak proda super funkcni auto v tom stavu. Zvlast "prvni majitel, duchodce" (bazarova klasika) si uvedomuje, ze ho to auto stalo novy hromadu penez, a bezduvodne ho s obrovskou ztratou neproda. Maximalne posle dal v rodine.

Jak psal kubular vys, sice stary auto, ale ty dily jsou novy a stoji jako novy.

Leda mit stesti a narazit na nekoho napr. ve spatne situaci, kdo potrebuje auto prodat rychle a pujde pod cenu.


reagovat
Jencek
počet příspěvků91
datum registrace09.01.2016
Středa 23.11.2016 15:15, .............
Nevymyslaj picoviny pokud chces naftu tak si kup octavku nebo prasata 1.9tdi 81kw rotacku udelas rozvody olej a jezdis mas tam velky kufr neni co resit na vyber je vic nez dost
reagovat
kolovrat
počet příspěvků14
datum registrace22.11.2016
Středa 23.11.2016 15:42, Tak to ale neni......
Ta moje fiesta je uz spatna, nestydim se za barvu atd (ne tolik), ale ze je rezava az na prdeli, ma praskle sklo, odrena.. atd navic nejde klimatizace a zere celkem dost. Stala me 20k pred 4 lety a ted by fakt nemelo cenu delat dalsi technickou, tech 17let je na tom autu znat.

Proste chci neco lepsiho do 80k a nerozumim tomu, proto se ptam tady :) nerikam ze chci audi, ale kdyz vidim inzeraty za 80 a vy rikate peugeot za 40 tak tomu nerozumim, tak jsem chtel vysvetleni. Rozhodne si necham rad poradit, nez udelat blbost.

Rad bych vedel teda do ceho jit. Davat prachy do fiesty fakt uz nema cenu. Zatim jsem koukal na mazdu a na mondeo.. peugeot 406 se mi proste nelibi. Urcite neni peugeot 406 jedine dobre do 70 000 ne? Kdyz budu brat 10 000 na nejaky servis.

Diky predem za vecne rady
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Středa 23.11.2016 16:33, RE
To mondeo zni rozumne, a 3.gen za ty prachy koupis. Ale benzinovou, treba 1.8i je v pohode. Naftaky budou mit 400k km na hrbu.
Nech si mozna vic nez 10k, pocitej, ze jen pneu nebudou pod 4k. Plus ponakupni vymena spotrebaku, plus "kdyby neco". Proto tu mluvi o pezotu za 40



reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Středa 23.11.2016 17:04, RE: RE
sheogorath napsal:
To mondeo zni rozumne, a 3.gen za ty prachy koupis. Ale benzinovou, treba 1.8i je v pohode. Naftaky budou mit 400k km na hrbu. Nech si mozna vic nez 10k, pocitej, ze jen pneu nebudou pod 4k. Plus ponakupni vymena spotrebaku, plus "kdyby neco". Proto tu mluvi o pezotu za 40


Při nejmenším rozměru Mondea 16" se běžná letní guma sežene za 2000 - a zimní guma za 2000+ a rozhodně se nedá spoléhat na to, že takový auto bude stát na funglovkách, takže jen gumy budou přes 8 tisíc, pokud najezdí málo a vystačí s celoročkama nebo zimákama, jinak dvojnásobek. Mondeo má řetěz, takže tahle starost odpadá, ale najdou se prkotiny, které stojí prachy. Olej, filtry to je všude +/- stejné. Baterka bude taky diskutabilní, taky mi žádná v "novém" autě dlouho nevydržela, ale teď mám Vartu 8-mý rok.
reagovat
1 2 3 4


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.