0
zpět
 

diskuze k tématu: Živé auto pro malou rodinu, zánovní, 350-400.

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, typ vozidla, osobní
JnPe
počet příspěvků25
datum registrace28.09.2016
Středa 28.09.2016 23:16, Živé auto pro malou rodinu, zánovní, 350-400.
Zdravím,

plánujeme pořízení nového auta a vzhledem k množství modelů bych rád poprosil o radu:
- rodinné auto, ne KOMBI, ty auta se nám prostě nelíbí a přestože člověk rozhoduje rozumem, nekoupím si něco k čemu mám odpor. Kočárek pravděpodobně složíme i do většiny hatchbacků a pokud jde o nějaké dovolené, jsme zvyklí jezdit nalehko.
- cena kolem 350 s DPH.
- nové, do 10tkm, delší záruka velkou výhodou, rád bych třeba 6-7let bez větších investic
- nájezd do 15tkm ročně, BENZÍN
- většina provozu okresky, město, hodně kopcovité trasy (denně 9+9km práce okreska, večer 10km po městě, o víkendu třeba 100km okresky výlet)
EDIT 26.11.:
Tak aktualizuji po nějakém čase...
zjistili jsme bohužel že hatchback nám fakt nestačí...
Rozpočet +- 400 s DPH, ale je to na firmu, většina automobilek mi tedy nabídla fleet slevu, takže cena orientační..

Kandidát Kia Ceed 1.6GDI TOP/1.0TGDI GT Line je bohužel aktuálně spíš nepravděpodobný, předváděčky za super ceny už jsou pryč a kolem 400 za tu TOPku se mi dávat nechce, na to mi tam vadí některé věci (špatné budíky, přední senzory, šedý interiér, v bílé strašně tuctové auto)... a nové kusy GT Line jsou zdražené, budou trvat dlouho, TOPka MY2017 zatím není v plánu..

Moc se mi líbí po všech stránkách Toyota Corolla.. kočárek jsme zkoušeli a dáme ho tam + zbyde místo na nějaký ten nákup.. ale ideální to úplně není díky kufru...
Jinak to má ale kolem 400 tisíc úplně všechno, včetně park. senzorů vpředu i vzadu, deštových senzorů, autom. dálkových, čtečka značek, moc příjemný entertainment systém, BI-LED světlomety..

Díval jsem se na Auris Combi, v realu fakt nevypadá ten zadek tak hrozně jako na fotkách.. bohužel už je ale týden na 2017 ceníku, tedy za Trend+ cca 420, oproti Corolle chybí a nejdou přidat BI-LED, chybí parkovací senzory (ceník je trochu zmatený, tak snad to chápu dobře), safety plus paket chybí..

Mám i dobrou nabídku na předváděčku a skladovku i30 kombi (Weekend Design,Weekend Style) - ten Style paket má zajímavou výbavu, nevýhodu vidím akorát v absenci dotykového displeje a navigace.. a taky to modré šití sedaček je trochu kolotočářské

Megane Grandtour TCE130 Intense mám taky za dostupnou cenu, ale z toho auta mám trochu rozporuplné pocity..

Auto jsem připraven objednat během prosince, s tím že dodání počítám leden/unor.
Ještě nějaké návrhy?

Díky moc předem!
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Čtvrtek 29.09.2016 10:32, Výběr je veliký :-)
Ahoj, rozpočet do 400tis. je slušný na hatchback! Také mám rád auto, které má i ducha a baví člověka v něm jezdit, bohužel každý člověk je jedinečný a tak nevím co sedne tobě a manželce
Za mě dávám tyhle tipy:
1. Ford Focus 1.0 Ecoboost 92kw - zábavné auto, živý motor, absolutní podvozek, ale menší kufr, takže musel by se koupit dražší dobře poskládatelný kočárek a na dovolenou střešní box (žádná tragédie)
2. Ford C-MAX 1.0 Ecoboost 92kw - opět zábavné auto, ale tentokrát už rodině kufr bude stačit. Je to MPV, vzadu je příjemně místa pro děti i tchýni
3. Renautl Megane 1.2 TCe 130 - pro mě asi nejelegantnější hatchback, velmi pohodlný a komfortní, musíte ale vyzkoušet jestli je to váš šálek kávy
4. Peugeot 308 1.2 Puretech 110k - auto jsem řídil a i-cocpit mi vůbec nevadil, naopak. Motor je dostatečně pružny, přiznávám ale, že se mi vůz mnohem více zamlouval v dieslu 1.6 HDI. Tah od spodu a spotřeba je úžasná
5. Citroen C4 1.2 Puretech 110k - auto na konci své životní etapy, nový model už klepe na dveře. I přesto mě toto auto uchvátilo komfortem a odhlučněním. Navíc cena za Feel Edition je pod 400tis. a to je taková výbava, že konkurence má co dělat. Citroen má své kouzlo, ale pokud máte rádi sportovnějího ducha, je lepší Focus,Megane nebo P308
6. VW Golf 1.2 TSI 81kw - i přes malý kufr je to asi nejlepší hatchback. Malý kufr bych řešil jako u Focusu
7. Opel Astra 1.0 Turbo nebo 1.4 Turbo - bohužel jsem toto auto neřídil, jen v něm seděl, tak netuším jaké je. Recenze jsou pozitivní, jen pozor na základní verzi, kde si už více recenzentů stěžovalo na horší podvozek(jednodušší konstrukce) a horší odhlučnění.
reagovat
JnPe
počet příspěvků25
datum registrace28.09.2016
Čtvrtek 29.09.2016 11:02, Díky!
děkuju moc za velmi přínosný názor!
Všemu co je z Francie se raději vyhýbám, tedy s výjimkou Citroenu, zkusím tomu ale dát šanci, kromě značek výrobce jsou ty auta opravdu zajímavé a i pěkné!

Ta C4 je zajímavá, moc se mi ale líbí ten nový styl aut který Citroen začíná - tedy C4 Cactus a teď nová C3... škoda že ještě není facelift C4, do Citroenu si ale i tak zajedu a zkusím C4 i Cactuse.

Ten Focus se mi moc líbí, ale bojím se že to ztroskotá na jedné ze dvou věcí:
- ženě se nelíbí nový design Fordu, což teda vůbec nechápu, ale je to tak..
- ve slušné výbavě je to tak tak na hranici a vzhledem k tomu že to nepůjde hotově, ale nějakým financováním s akontací 20-30% (i tak pokrok, původně jsem plánoval operák), tak myslím že se nevlezeme do rozpočtu.

Golf mi příjde předražený, ale podívat se na něj asi i tak zajedu.

Každopádně zatím mě čekají ty Ceedy, SWčko si nakonec půjčuju na celý víkend už dnes, hlavně kvuli vyzkoušení TOP výbavy, menšího mají jako skladovku jen v 1.4 Comfort Plus verzi, která je i tak zajímavá, ale ocenil bych hlavně ty lepší kola, zatmavené skla, automatickou klimu, navigaci.
Silnější 1.6 GDI motor asi moc nevyzkouším, když to budu mít v kombi verzi, tam je prý stejně ta 1.4 slabá..
Trochu doufám v příjemné překvapení, pokud bude SW s 1.6 GDI dostatečně zábavné (každý máme jiné měřítka - navíc když přesedlávám z 44kw Picanta), kratší verze s 1.6GDI bude ještě lepší, potom bych u Ceedu mohl zůstat.
Hodilo by se to, 7letka, navíc místní dealer je dobrý známý, dá mi tam maximální slevu, akorát škoda té špatné dostupnosti skladovek, individuální výbavu by musel na 6 měsíců hodit na značky až potom odprodat, aby tam byla pěkná cena.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Čtvrtek 29.09.2016 11:10, Skladovky
Určitě si na webu prodejců Fordu projeďte skladovky, ušetříte často i 30000kč !
Je to tak, i mé ženě se agresivní maska Fordu nelíbí, z čehož jsem smutný, protože to byl můj favorit
Citroen C4 prodělal v r. 2015 facelift, který prospěl interiéru(LCD) i trochu exteriéru (LED denní světla atd). A opět na oficiálním webu Citroenu jsou skladovky, ušetříte roněž až 30000kč ...
reagovat
JnPe
počet příspěvků25
datum registrace28.09.2016
Čtvrtek 29.09.2016 11:51, maska Fordu
To je přesně to, agresivní maska. Mně to připomíná Aston Martin, mojí ženě Dart Vadera
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Čtvrtek 29.09.2016 13:30, :-D
tak ještě Focus koupit v černé barvě a fakt je to Darth Vader
reagovat
JnPe
počet příspěvků25
datum registrace28.09.2016
Čtvrtek 29.09.2016 13:46, Focus
Tak 5dveřového EcoBoosta 1.0 tady na testovací jízdu mají v základní výbavě Trend, tak aspoň něco, zkusím ho příští týden projet.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Čtvrtek 29.09.2016 14:10, Nebrat ten slabší
Pozor, pro Focus existuje i slabší verze 1.0 Ecoboost, poznáš ji podle jen 5 st. převodovky, tuhle verzi raději nebrat, je špatně zpřevodovaná.
Jinak Ford teď jede celoplošně ve slevách cca 20-30tis.kč, takže je lepší dokonce objednat funglovku přes konfigurátor.
Nejlepší poměr cena/výbava je Ford Focus Trend Sport (Autom. klima, mlhovky, 16 Litá kola a lepší sedačky + středová konzola ) za 389000kč.
Samozřejmě prima je Titanium (tempomat, startování tlačítkem, keyless vstup atd...) za 399900kč
Držím palec ať se to ženě "Falcon" líbí
Jinak ja se snažím ukecat mou drahou polovičku na interiér C-MAX Titanium, působí jako prémiové auto a vzadu sedačky jsou také fajn pro děti, dělené, hodně místa atd... + kufrt už je solidní...

reagovat
Petr79
počet příspěvků15
datum registrace13.04.2016
Čtvrtek 29.09.2016 14:57, živé auto do 350k
Ahoj,

předně musím upozornit na chybu, neboť EcoBoost je Ford, nikoliv Golf. Pokud mohu doporučit, za udané peníze bych zkusil právě Ford Focus. jel jsem s ním a podvozek je opravdu skvělý. Za udané peníze ho nejspíš i seženete.
Mazda 3 vypadá dobře, ovšem musíte být menší než já (193 cm), protože jinak posed fakt nic moc. Také by mi pro ženu vadila vysoká nakládací hrana.
Na Golfa zapomeňte, za tyhle peníze to bude úplný základ (ovšem s tou prostorností je na tom lépe než jste slyšel).
A pokud jde o Kiu Ceed. shodou okolností jsem jí řídil tento víkend, právě hatchback a motor 1.6 99kW a nemůžu říct, že by to byl lenoch. Jasně, Porsche to není, ale slušné svezení to je.
A trochu mi přijde, že sbíráte jen doslechové informace. Nejlepší totiž je navštívit prodejce. Každý Vás nechá vůz vyzkoušet, takže si úsudek uděláte sám. doporučuji dle svých zkušeností Auto Palace Spořilov, kde Vám auto půjčí proti podpisu na hodinu. Je tam více značek a ochotní prodejci.
reagovat
capslock
počet příspěvků354
datum registrace28.07.2007
Čtvrtek 29.09.2016 15:59, k ceedu
1.6 u ceedu je prostě jen atmosférická jedna-šestka a tak je k tomu potřeba i přistupovat. Jestli má na konci otáčkoměru 75 kW nebo je vyhoněná na 99 kW je jedno, při běžných otáčkách pojede podobně jako každá jiná 1.6. Nejvyšší moment je téměř v 5000 a max. výkon v 6300, tzn. aby motor ukázal všechny koně, je třeba ho pořádně točit.

Vyzkoušej spíše litrový T-GDI. V běžných otáčkách je ta slabší 73 kW verze silnější než 1.6 GDI 99 kW a navíc je i levnější.
reagovat
radek.slivaFB
počet příspěvků181
datum registrace16.03.2013
Čtvrtek 29.09.2016 18:38, vyber
Dobry den,
ja bych se toho ceeda nebal...lide respektive kecalove v hospode uz pomalu dostavaji do podvedomi ze kia je daleko lepsi nez byvala....jinak jel jsem v tom vasem picantu a verte ze to je velky rozdil oproti 1.6 gdi a to ze to je combi neni tak velky rozdil natolik aby to bezny ridic na vykonu poznal...sam jsem mel kiu cee´d v dieslu a bylo to nespolehlivejsi auto ktere jsem kdy vlastnil... tedka mam mondeo a jel jsem ve vsech generacich focusu....a musim rict je ze ty turbo motory jedou fakt lepe i ta 74kw ecoboost mi prisla ok vytlacil jsem z toho 195 cemuz jsem neveril :D.
V kii zase bude lepsi vybava za vse penize a o turbo motor se musi clovek vice starat nebo spise kontrolovat jestli je auto zahrate atd vseobecne kia nema zadne velke problemy co se tyce motoru vyrobene v poslednich 8 letech.
reagovat
JnPe
počet příspěvků25
datum registrace28.09.2016
Pátek 30.09.2016 00:29, Kia
Omlouvám se za tu chybu, někde mi tam na chvíli splynuly motory Golfu a Focusu.
Za tipy na půjčení děkuji, ale jsem z Moravy
Každopádně minimálně Kie můžu dle libosti na víkend..
jak jsem již psal:
tento víkend Ceed SW 1.6 GDI TOP výbava.
příští víkend Ceed 1.4 COMFORT PLUS výbava.

Každopádně za těch pár km (doslova - jen z autosalonu do obhodu a domů) co zatím s SWčkem mám naježděno mám tyto dojmy,
vesměs jde o velmi detailní věci, které ale taky rozhodujou o prvním dojmu:

- neskutečně mě štve pípání se zasunutým klíčkem a otevřenýma dveřma (vypne se při zapnutí elektroniky, takže ok)
- start/stop se dá vypnout jen dočasně
- parkovací kamera je mnohem větším přínosem než jsem čekal, myslel jsem že stačí jen senzory, ale tak přesně jsem velmi dlouho neparkoval, je super!
- chybí mi zapínání světel ovladačem jako má firemní C4 Grand Picasso, hádám že to mají všechny Citroeny?
- kufr v SW mi na kočárek příjde ideální, naštěstí pár cm tam zbývá, takže naděje že bude stačit hatchback stále je
- ještě jsem si úplně nezvykl, takže mám trošku problémy s popojížděním v menších rychlostech, ale zatím mi auto připadá docela slabé a těžkopádné
- myslel jsem že navigaci u budíků a barevný displej má už exclusive/top, ale nemá, ta červená obrazovka kterou mám mezi budíkama mi tak připadá uplně zbytečná, přitom je tak na očích..

A jedna hodně zajímavá věc, při přebírání auta na testování jsem tam zahlédl GT Line Ceeda, který má ten 1.0TGDI, navíc má barvu kterou jsme chtěli raději než bílou, navíc má ten GT paket a navíc má ten barevný displej s navigací u budíků.
A nabídli mi ho dráž jen asi o 20 tisíc, s daní. Tak škoda, měl jsem si radši půjčit rovnou ten..
Tak po hatchbacku zkusím ještě ten GT Line a at už kombi/hatchback, myslím že to bude ta správná volba, navíc cenově i SW dost pod 400, takže hatchback ještě o 25méně, tam bych ale musel čekat toho půl roku..
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pátek 30.09.2016 10:24, Podvozek a řízení
Ahoj, u Ceedu mě hodně štve totálně umělé řízení a trochu tuhží podvozek, který dá o sobě vědět na horších cestách, u nás rozuměj tankodrom D1 například
Raději ten Ceed pořádně vyzkoušej, mě to dost vadilo, a mám podobnou zkušenost v koloně - když chci jet na první stupeň bez plynu nebo jen lehce s plynem, auto trochu cuká, což je ostuda, můj pracovní Peugeot 206 r.v. 2002 s motůrkem 1.1 tohle nedělá a nedělá to ani Focus II 1.6, Golf V 1.4/1.6 ani Fábie I, II HTP čí 1.2 TSI ani P308 1.6 HDI atd, už ani nevím co vše jsem řídil
reagovat
JnPe
počet příspěvků25
datum registrace28.09.2016
Pátek 30.09.2016 10:35, škubání
Přesně to co píšeš mi vadí! Trochu už si zvykám a věřím že jak to budu mít trochu v noze tak už to bude ok, ale nevím no..

Nevím co čekat od toho 1.0TGDI, prý to taky není žádná hitparáda, spíš horší než lepší oproti 1.6GDI..každopádně chybí mi ten barevný displej s navigací u budíků, ten co tam je mi vadí hodně.
Kor když je ted nová i30 napěchovaná funkcema.. ale u Kie mě pořád drží ty velké slevy a to, že v podstatě za nějakých 350-360 můžu mít hatchback v plné palbě, v GT Linu..
Mám bílou 1.6 GDI v TOPce a ještě se snažím dovolat dealerovi, jestli by mi to ještě dnes nevyměnil a nepůjčil by mi místo ní tu 1.0TGDI v GT Linu, protože s rozdílem 20 tisíc mě to táhne mnohem víc k ní..

A pokud ani jedno nebude snesitelné, hold půjdeme o dům dál.
reagovat
JnPe
počet příspěvků25
datum registrace28.09.2016
Pátek 30.09.2016 21:54, první zkušenosti s GT Line
Tak po prvních pár km testování dvou aut:

na 1.6GDI Exclusive výbavě mi nejvíc vadil
- jednobarevný displej v tachometru, který na můj vkus neukazuje nic tak důležitého, aby byl na tak důležitém místě.
- skladovka bílá, což nechci, tuctová barva všech firemních aut, dost je vidět špína
- 1.6GDI mi nějak nesedlo, zdály se mi dost unavené rozjezdy, problémy při popojíždění - ale to odporuje všem recenzím, tak jsem tomu možná nedal dost času..
- START STOP!! Naprosté zlo, dealer mi tvrdil že v tom GT Linu ho nemá.. no.. a bohužel tam stejně je, hrůza.
- klasika na kterou si lidi stěžují, hluk od kol..
- sice drobnost, ale zadní pásy jdou vysouvat jen dopředu, do boku to jde nějak ztuha (při nasazování dětského vajíčka bez isofixu) - úzká zarážka, divné je, že na GT Linu jsou zarážky široké a jde to snadno.

..to vše mě přimělo, abych nakonec přehodnotil plán a na poslední chvíli v pátek vyměnil testovací kus za 1.0TGDI v GT Line:

Kia Ceed SW 1.0TGDI GT Line + NAVI + Winter packet.
- přestože na ten motor se všude plive, že je to do malých aut a podobně, po večerní projížďce městem z něj mám skvělý pocit, možná proto že mi vyhovuje chování plynu, z Picanta jsem zvyklý na rozjíždění s dostatečným množstvím plynu, vyhovuje mi ten klidnější motor, kdy turbo okamžitě zareaguje při pořádném sešlápnutí plynu.. asi jsem první, nikdo se takhle nikde nevyjadřoval, spíš naopak.. ale mám pocit že na to město a přejíždění mezi městy po okreskách to pro mě bude ideální. Dodal bych že jde o menší město do 100 000, takže žádné dopravní zácpy jako v Praze, spíš to brzdí jen semafory, takže popojíždění moc nehrozí.
- GT packet v červené je moc hezký, dokonce se nám to auto líbí, přestože je to kombi!
- ten Superior barevný displej v tachometru, nebo jak se to jmenuje je mnohem užitečnější než ten jednobarevný, ale zase ne tolik, aby to stálo za větší příplatek, ale musím ještě otestovat s navigací a připojením mobilu jinak, než přes BT
- mnohem více se mi líbí interiér, sedačky, i černá barva na všech koženkových prvcích - jen nevím jestli to je věc výbavy, nebo v tom Exclusivu byla šedá schválně..
- slzička za ten start stop, to mě od toho auta hodně odrazuje, protože to nejde trvale vypnout.
- jsem hodně příjemně překvapený z toho naklápění světel do zatáček, netušíl jsem že to bude tak praktické

O víkendu pořádně projedu ten GT Line 1.0TGDI a příští víkend ještě asi zkusíme ten hatchback v 1.6GDI, kočárek stejně budeme měnit za skladný golfáč, tak by nám třeba stačil, otázkou bude ale který motor..a hlavně ta krátká 1.6GDI je v Comfort Plus výbavě.. a já už ted vím, že pokud Ceed, tak to bude nejspíš GT Line. Takže půl roku čekání. Ale alespon bych si ho nakonfiguroval bez toho start stopu
Další věc je že brzo na trh příjde nová i30, která má být technologiema napěchovaná.

Moc si cením všech rad, každopádně když jsem procházel ceny, k těm 380k za které mám díky všem slevám Ceed SW 1.0TGDI GT Line (18tkm - musím ověřit záruku, myslel jsem že to bude mít tak 5, asi proto ta cena) se těžko blíží cokoliv z konkurence.. Focuse za ty prachy budu mít taktak v něčem lepším než v základu..

A já aktuálně již trvám na:
- bluetooth
- parkovací kamera

A hlavně ta kamera je nereálný požadavek v této ceně.
S podobnou výbavou je jen jeden kandidát - C4 Cactus.

Tolik zatím k mému testování, samozřejmě nepolevuju a neupádám rovnou ke Kii, i ostatním dám minimálně šanci
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pátek 30.09.2016 22:09, Good :-)
Pěkně sepsané zkušenosti, díky za ně!!
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Sobota 01.10.2016 06:53, RE: první zkušenosti s GT Line
JnPe napsal:
A já aktuálně již trvám na:- bluetooth- parkovací kameraA hlavně ta kamera je nereálný požadavek v této ceně.


On není problém si tu parkovací kameru dodělat - buď samostatně, nebo rovnou s celou multimediální jednotkou, kde bude i to bluetooth a navigace. Ceny značkových 2dinových začínají na nějakých 13 tisících + nějaké doplatky za příslušenství jako kamera, rámeček a montáž. Nevylučoval bych ostatní auta zrovna kvůli tomu, co se dá bez problému doplnit a ještě z toho nejspíše bude kvalitnější zvuk.

reagovat
Sweden
počet příspěvků4
datum registrace01.10.2016
Sobota 01.10.2016 07:44, Proč ne Hyundai?
Dobrý den,jenom se zeptám na důvod proč se do Vašeho výběru nedostal Hyundai i30 současné generace?Motorizace stejná GDI s 99kw,nákupní cena nižší,vnitřní výbava Vámi požadovaná myslim dostupnější jak u Kii.Neberte to nijak zle,jenom se ptám,stojím totiž před stejnyme výběrem jako Vy jen s tím rozdílem že vůz bude sloužit převážně manželce s dcerkou.
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Neděle 02.10.2016 11:04, RE: Proč ne Hyundai?
Sweden napsal:
Dobrý den,jenom se zeptám na důvod proč se do Vašeho výběru nedostal Hyundai i30 současné generace?Motorizace stejná GDI s 99kw,nákupní cena nižší,vnitřní výbava Vámi požadovaná myslim dostupnější jak u Kii.Neberte to nijak zle,jenom se ptám,stojím totiž před stejnyme výběrem jako Vy jen s tím rozdílem že vůz bude sloužit převážně manželce s dcerkou.


pokud v tom není nějaký nepochopitelný hate proti Hyundai,tak by mne to také zajímalo..
reagovat
Sweden
počet příspěvků4
datum registrace01.10.2016
Neděle 02.10.2016 12:20, Dotaz
Dobrý den,nic proti Hyundai nemám,poslední dva měsíce zpátky vybírám auto pro manželku podobných požadavků jako má zakladatel tohoto tématu.Chci záruku,spolehlivost,praktičkost,na vše ostatní mám svoje dvě BMW s motorem V8 .Jako první jsem šel po Kie Ceed SW s motorem 1.6gdi,máme tady u nás salon a musím říct že prodejci mně nijak nepřesvědčili a vzhled Ceedu mně začal po kratší době nudit.Kouknul jsem se po korejské konkurenci i30 taktéž s motorem 1.6gdi 99kw která mi byla nabídnuta za nižší cenu a to s vetší výbavou.Vzhledově se mi líbí Hyundai více díky svým ostřejším křivkám a interiér bych shledal na stejné úrovni jako u Kii,avšak u Hyundai se mi líbí celková vnitřní ergonomie,přehlednost a v neposlední řadě příjemnější podbarvení přístrojové desky.

Takže ikdyž jsem toto téma nezakládal mám pořád stejný dotaz na zakladatele proč nebyl do výběru zařazen i Hyundai i30 s osvědčeným benzínovým atmosférickým motorem 1.6gdi.Zároveň svým dotazem doufám že se třeba dozvím nějaké negativní informace na vozy značky Hyundai.
reagovat
1 2 3 4


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.