0
zpět
 

diskuze k tématu: Šrotovné konečně i v Česku

kategorie zařazení tématu: zábava, ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 12:26, RE: Ekonomického POPULISMU ...
Baruch_Spinoza napsal:
Kylie teď jsi mě pobavila k APRÍLOVÝMU článku napíšeš opět několika řádkovou analýzu.... občas zkus použít i to co máš v hlavě
není ta Kylie náhodou blondýna?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 12:45, Apríl :o)
Dneska je to fakt bájo, všude kam pravidelně chodím jsou podobné články. V jednom obchodě s PC daly místo standardní nabídky počítačů motorky a jinde zase prodávají vibrátory, když jsem vlezl sem něco takového jsem čekal, ale tohle fakt překonalo všechno, Škodovka to zase schytala...
Já pracuju jako správce sítě v jednom obrovském podniku a tam zase včera bylo požární cvičení, mělo to proběhnout taky na dnešek a pak po opuštění objektu říct zaměstnancům že to byl apríl... jupíííííí
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 13:06, Diskriminační
Bohužel je toto opatření diskriminační. Jak vůči majitelům vozů z koncernu VW (ale řekněme si na rovinu, jaklý majitel VW by dal tak kvalitního držáka sešrotovat? Já ne.), tak vůči marginálně zastoupeným značkám např. (AMC či DeLorean), které nedostanou na žádnou podporu (a jakto, že fantasmagořiny jako Batman-auto nebo Knight ano?).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 13:32, RE: Diskriminační
Muroň napsal:
Bohužel je toto opatření diskriminační. Jak vůči majitelům vozů z koncernu VW (ale řekněme si na rovinu, jaklý majitel VW by dal tak kvalitního držáka sešrotovat? Já ne.), tak vůči marginálně zastoupeným značkám např. (AMC či DeLorean), které nedostanou na žádnou podporu (a jakto, že fantasmagořiny jako Batman-auto nebo Knight ano?).