0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Superb 2.0 TDI 103 kW - zkušenosti majitele po dvou letech

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 10.05.2012 18:15,
Podle roku výroby se asi jedná o TDI PD. Mám dotaz na tvůrce recenze, jestli má jeho vůz "našeptávač" řazení a jestli řadí podle něj.
To znamená mít po přeřazení třeba i méně než 1100 ot./min., což podle mně vede k rychlejší likvidaci dvouhmotového setrvačníku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2012 07:10, přední náprava
Kombinace: Superb + 280000km + jízdy po Praze a okolí + stále původní přední náprava = jak je to možné? Vím, autor píše, že ji bude na jaře měnit, ale stejně bych ji chtěl vidět, se divím, že vůbec ještě drží pohormadě...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2012 08:43, řidiči
Bydlím kousek za letištěm a to, co předvádějí letištní řidiči společně s AAA taxi za kaskadérské kousky... Nechci se nikoho dotknout, neříkám, že tohle je konkrétně váš případ. Taky chápu, že čas jsou peníze, ale 90% procent téhle sorty jezdí jak hovada.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2012 11:12, Zajímavé
Příspěvek mě velmi zaujal a pokud je pravdivý, vypovídá o vysoké kvalitě aut, když se o ně řidič stará, má pro ně cit a rozumí jim. Protože těchto aut jezdí po našich silnicích dost, rád bych znal zkušenosti dalších majitelů, jejich názor, zda udevená fakta jsou reálná, resp. zda mají podobné či odlišné zkušenosti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2012 12:47, RE: Zajímavé
donald napsal:
Příspěvek mě velmi zaujal a pokud je pravdivý, vypovídá o vysoké kvalitě aut, když se o ně řidič stará, má pro ně cit a rozumí jim. Protože těchto aut jezdí po našich silnicích dost, rád bych znal zkušenosti dalších majitelů, jejich názor, zda udevená fakta jsou reálná, resp. zda mají podobné či odlišné zkušenosti.
Mám se Superbem minulé generace v rodině jinou zkušenost. Motor byl 1,9 TDI PD 77 kw - hlučnější, ne moc výkonný ale úsporný a bezproblémový. Přední náprava vydržela na D1 a silnicích první třídy max 80 tisíc km bez oprav. Jinak měl superb nepohodlné sedačky, obrovský volant, auto se hodně kroutí na nerovnostech a má slabší brzdy. Technicky celkem spolehlivé auto, trvanlivost podvozku nic moc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2012 12:51, RE: Zajímavé
donald napsal:
Příspěvek mě velmi zaujal a pokud je pravdivý, vypovídá o vysoké kvalitě aut, když se o ně řidič stará, má pro ně cit a rozumí jim. Protože těchto aut jezdí po našich silnicích dost, rád bych znal zkušenosti dalších majitelů, jejich názor, zda udevená fakta jsou reálná, resp. zda mají podobné či odlišné zkušenosti.
Mám Tourana 1,9, rok 2003. Najeto 195000 km. Co se týče podvozku, tak vše původní. Motor šlape bez problémů. Olej a filtry měním po 15000 km. Ze závad, prasklá hadice k turbu, špatný spojkový válec a problem s panelem přístrojů. Dost mě vadí nekvalitní povrch spínačů světel a ovladačů el. oken. Barva se loupe a vypadá to šeredně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2012 12:53, Longlife
Mně osobně zaráží výdrž motoru a turba při používání longlife oleje 0W30 při výměnách po 30 tisících km. To je skoro jako z reklamního prospektu VW, toho uspořeného oleje, jaké to ekologické vozidlo!

Ale neporozumněl jsem této větě:

Mám filtr pevných částic a je také původní, pouze jsem dolil 4 litry kapaliny.

Fakt nechápu, jakou kapalinu to do filtru částic dolil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2012 13:21, RE: Longlife
Koloss napsal:
Mně osobně zaráží výdrž motoru a turba při používání longlife oleje 0W30 při výměnách po 30 tisících km. To je skoro jako z reklamního prospektu VW, toho uspořeného oleje, jaké to ekologické vozidlo!

Ale neporozumněl jsem této větě:

Mám filtr pevných částic a je také původní, pouze jsem dolil 4 litry kapaliny.

Fakt nechápu, jakou kapalinu to do filtru částic dolil.
Mě ani ne, ono sice longlife 30 tisíc km je dost, ale v reálu při jeho nájezdu je to výměna oleje co tři měsíce, čili výměna 4x do roka. Tipnul bych, že motor je spokojenejší, než kdyby najel 30tkm za dva roky a měnil tudíž olej po dvou letech, což je časový interval pro longlife.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2012 13:49, RE: Longlife
Koloss napsal:
Mně osobně zaráží výdrž motoru a turba při používání longlife oleje 0W30 při výměnách po 30 tisících km. To je skoro jako z reklamního prospektu VW, toho uspořeného oleje, jaké to ekologické vozidlo!

Ale neporozumněl jsem této větě:

Mám filtr pevných částic a je také původní, pouze jsem dolil 4 litry kapaliny.

Fakt nechápu, jakou kapalinu to do filtru částic dolil.
Jedná se o aditivum, které podporuje vypálení sazí z filtru při regeneraci.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2012 14:05, RE: Longlife
Pepe napsal:
Jedná se o aditivum, které podporuje vypálení sazí z filtru při regeneraci.
Jo. Ale jsou jich dva druhy - buď samostatná nádržka, odkud se to přidává do paliva nebo katalyzátoru, nebo klasické aditivum do nafty před tankováním. Nevím, jestli 2,0 TDi tu nádržku má, čemukoli s DPF se vyhýbám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2012 14:50, RE: Longlife
Muroň napsal:
Jo. Ale jsou jich dva druhy - buď samostatná nádržka, odkud se to přidává do paliva nebo katalyzátoru, nebo klasické aditivum do nafty před tankováním. Nevím, jestli 2,0 TDi tu nádržku má, čemukoli s DPF se vyhýbám.
Ač mám v dieselech VW docela přehled, tak o dolévání aditiva u VW slyším prvně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2012 15:00, RE: Longlife
Pavlik napsal:
Ač mám v dieselech VW docela přehled, tak o dolévání aditiva u VW slyším prvně.
No já DPF nemám a taky si tam leju zimní VIF
Tady na Tipcars v článku "Filtry pevných částic jsou časovanou bombou" o adotivech pro značku Škoda pan Šikl uvedl: "Životnost filtru pevných částic (DPF) závisí na způsobu jízdy a s tím související spotřebě paliva. Zhruba se pohybuje okolo 100 až 150 tisíc km. Aditivum se používá pouze u modelu Superb první generace a náplň by měla vydržet po dobu životnosti filtru. Pokud je aditivum spotřebováno dříve, je řidič upozorněn kontrolkou na panelu přístrojů. Při výměně DPF je nutné zbylé aditivum odčerpat a dodat novou náplň."
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2012 16:50, RE: Longlife
Muroň napsal:
No já DPF nemám a taky si tam leju zimní VIF
Tady na Tipcars v článku "Filtry pevných částic jsou časovanou bombou" o adotivech pro značku Škoda pan Šikl uvedl: "Životnost filtru pevných částic (DPF) závisí na způsobu jízdy a s tím související spotřebě paliva. Zhruba se pohybuje okolo 100 až 150 tisíc km. Aditivum se používá pouze u modelu Superb první generace a náplň by měla vydržet po dobu životnosti filtru. Pokud je aditivum spotřebováno dříve, je řidič upozorněn kontrolkou na panelu pří...
No jasně, aditivum jako aditivum )
Jinak DPF není časovanou bombou, jen je nevhodné auto jím vybavené používat výhradně ve městě - mám to v autě také a vůbec žádné problémy jsem nezaznamenal (ale mám hodně dálničního provozu).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 12.05.2012 21:46, RE: Longlife
Koloss napsal:
Mně osobně zaráží výdrž motoru a turba při používání longlife oleje 0W30 při výměnách po 30 tisících km. To je skoro jako z reklamního prospektu VW, toho uspořeného oleje, jaké to ekologické vozidlo!

Ale neporozumněl jsem této větě:

Mám filtr pevných částic a je také původní, pouze jsem dolil 4 litry kapaliny.

Fakt nechápu, jakou kapalinu to do filtru částic dolil.
U Superba I 2,0 TDI 103kW je DPF vzdy a ma nadrzku v miste rezervy,ta je obracene nez u SI bez DPF a vyzaduje dolevani specialni kapaliny,ktera se pouziva pri regeneraci DPF..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 12.05.2012 21:54, RE: Longlife
Klouzan napsal:
U Superba I 2,0 TDI 103kW je DPF vzdy a ma nadrzku v miste rezervy,ta je obracene nez u SI bez DPF a vyzaduje dolevani specialni kapaliny,ktera se pouziva pri regeneraci DPF..
Auto vydrzelo asi hlavne proto,ze jezdi dalky,to same filtr DPF.Olej 0-W30 mi prijde take zvlastni dnes uz spise 5W-30 opet tak dlouhy interval jedine dalky..Na mesto hodnotim tento motor po osobni zkusenosti jako z nejhorsich.Nejlepsi byla z nafty urcite 1,9 96kW po faceliftu 1,9 77a 85kW.Dale pak 2,5TDi a to 120kW,114kW velky turbo efekt..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 12.05.2012 21:55, RE: Longlife
Klouzan napsal:
Auto vydrzelo asi hlavne proto,ze jezdi dalky,to same filtr DPF.Olej 0-W30 mi prijde take zvlastni dnes uz spise 5W-30 opet tak dlouhy interval jedine dalky..Na mesto hodnotim tento motor po osobni zkusenosti jako z nejhorsich.Nejlepsi byla z nafty urcite 1,9 96kW po faceliftu 1,9 77a 85kW.Dale pak 2,5TDi a to 120kW,114kW velky turbo efekt..
a naprava mi u zadneho supa nevydrzela 200tis km..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 12.05.2012 22:26, RE: Zajímavé
PV napsal:
Mám Tourana 1,9, rok 2003. Najeto 195000 km. Co se týče podvozku, tak vše původní. Motor šlape bez problémů. Olej a filtry měním po 15000 km. Ze závad, prasklá hadice k turbu, špatný spojkový válec a problem s panelem přístrojů. Dost mě vadí nekvalitní povrch spínačů světel a ovladačů el. oken. Barva se loupe a vypadá to šeredně.
Doporučuju nechat olakovat, mám s tím jen ty nejlepší skušenosti, řešil jsem to u leona i bmw E 46, nestojí to extra moc vypadá to perfektě a vydří 100x víc
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 12.05.2012 22:47,
Tak většině lidem jezdí superb ve 300tkm v pohodě, problém je spíš v tom, že 3/4 z nich mají na tachometru méně PN nevěřím, a pokud jo, tak to už bude pěkný prasečák. Motoricky proč ne, tam pomáhá to, že se to najelo v kupě. Jinak taxikářské Mercedesy Ečka 220cdi těch 600-700tkm dělají jak po másle, takže toto bych nedramatizoval.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.05.2012 11:39, RE: Longlife
Pavlik napsal:
No jasně, aditivum jako aditivum )
Jinak DPF není časovanou bombou, jen je nevhodné auto jím vybavené používat výhradně ve městě - mám to v autě také a vůbec žádné problémy jsem nezaznamenal (ale mám hodně dálničního provozu).
Dneska se už filtry dají zregenerovat mimo auto, doplní se aditivum, a jede se vesele dál. Aditivum se automaticky vstřikuje do nádrže po natankování, proto je dobré jezdit systémem plná-prázdná. Šplouchání paliva po pětistovkách je v tomhle případě naprd. Takže další strašák pomalu ztrácí své kouzlo...
reagovat
tomas.krejci.71216FB
počet příspěvků1
datum registrace14.03.2015
Sobota 14.03.2015 20:06, telefon
Ahojte,mam dovoz z Nemecka a v palubce mam namontovany drzak na telefon,nevite jak nejlepe ho premontovat na normalni drzak na telefon? Nekdy nejaky tipy nebo napady? zkusenosti? :D
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.