0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Combi

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.05.2006 14:25, RE: Motor
Smoula napsal:
Jen bych chtel poznamenat ze tento motor nema 74kW, ale 75kW ... a v technicaku to urcite bude napsane :)
Mozna si reknete ze 1kW je vo nicem ... je ... ale 75kW ma prave ty "mensi" zmeny ktere nejsou moc znat ... mechanickej plyn VS. elektronickej plyn kvuli emisim - rozdil v dynamice a ve spotrebe (horsi) ...

Jinak bych rad nejakou podobnou recenzi na motor v O TDI 66kW nebo 81kw... Zajimaly by me naklady na motor ...

Vlastním Octavii Combi TDI 66 kW z r. 98, najeto 250000 km. Motor je absolutně bez problémů. Při 100000 km výměna váha vzduchu, při 240000 km nové žhavící svíčky, při 245000 km oprava starteru, olej nežere, kouřivost jako každé jiné TDI. Nemám klimatizaci, jezdím denně kombinaci mimo město a město, dlouhodobá spotřeba 5,0 l/100 km, na nádrž najezdím bez problémů běžně minimálně 1100 km. Myslím si, že motor je teprve v polovině jeho životnosti. Zajímal by mě jeho výkon a krouťák po tolika kilometrech. Bohužel v místní autorizované servisy nejsou na měření výkonu vybaveny.
Jinak, co se týče auta jako takového, tak při 245000 km měněno ložisko LP kola, oba spodní kulové čepy, pant s omezovačem LP dveří, přední tlumiče mají 70% učinnost, zadní 62% (nedavno jsem je nechal měřit). V interiéru povrzává opěradlo levé zadní sedačky v místě, kde se dotýká plastu, který vede z kufru. Také je vyměněna stahovačka okna LP dveří.
Bohužel se objevila 1. koroze, a to v levém dolním rohu pod madlem osvětlení SPZ na 5. dveří. Auto naprosto spolehlivé, velmi úsporné. Jistě, že verze 81 kW by byla lepší, ale lepší, než 1benzíny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.05.2006 09:40, RE: Motor
Míra napsal:
Vlastním Octavii Combi TDI 66 kW z r. 98, najeto 250000 km. Motor je absolutně bez problémů. Při 100000 km výměna váha vzduchu, při 240000 km nové žhavící svíčky, při 245000 km oprava starteru, olej nežere, kouřivost jako každé jiné TDI. Nemám klimatizaci, jezdím denně kombinaci mimo město a město, dlouhodobá spotřeba 5,0 l/100 km, na nádrž najezdím bez problémů běžně minimálně 1100 km. Myslím si, že motor je teprve v polovině jeho životnosti. Zajímal by mě jeho výkon a krouťák po tolika kilomet...
Pokud se nepletu, tak někde na serveru auto.cz byla recenze na Octavii v dieslu po snad 400 t. km?? Zájemci ať si přečtou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.05.2006 22:14, RE: Motor
Míra napsal:
Vlastním Octavii Combi TDI 66 kW z r. 98, najeto 250000 km. Motor je absolutně bez problémů. Při 100000 km výměna váha vzduchu, při 240000 km nové žhavící svíčky, při 245000 km oprava starteru, olej nežere, kouřivost jako každé jiné TDI. Nemám klimatizaci, jezdím denně kombinaci mimo město a město, dlouhodobá spotřeba 5,0 l/100 km, na nádrž najezdím bez problémů běžně minimálně 1100 km. Myslím si, že motor je teprve v polovině jeho životnosti. Zajímal by mě jeho výkon a krouťák po tolika kilomet...
Jsem druhým majitelem octavie combi z r. 98, najeto 276 000 km. V 270 000 km - značkový servis (jako po celou životnost vozidla) dělal rozvody a cena mně trochu dostala, z předpokládané ceny 11 500 Kč se to ustálilo na 18 750 Kč vč. DPH, že prý nečekali při odhadu ceny nutnost výměny dvou kladek za cca 4 000 kč. k tomu kosti ke stabilizátoru a jsme na ceně která je psaná. Za cca 10 000 km padnou komplet brzdy, cena prý cca 13 000 kč. Jinak tu korozi mohu potvrdit, jen ještě se objevila na předních sloupcích, od kamínků odřená barva. S tím nájezdem na jednu nádrž, docela dobrý jezdím tak kolem 1 000 km, ale opravdu míchám všechny druhy cest včetně rychlostních limitů i víc :) Ve 180 000 km výměna turba a vstřikovačů + oprava čerpadla cca 65 000 kč o nutnosti se dalo polemizovat...:( Jinak auto bez problémů. ROčně jezdím cca 30 000 km.Olej nespotřebovává, tedy spíše nedolévám, vyjde od výměny po výměnu. PRavidelný servis jak jsem psal výše. Detail jako tlumiče a brzdy neřeším olej a filtry, spotřební materiál. Jezdím na Bravurách a Polarisech. Zimní pod 5 mm nepoužitelné na zasněžených kopcích. Letní jsem jednou zkusil Nokian NRH, dost dobrý, ale cena je trochu někde jinde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.10.2006 22:14, LPG
Spider napsal:
Jsem druhým majitelem octavie combi z r. 98, najeto 276 000 km. V 270 000 km - značkový servis (jako po celou životnost vozidla) dělal rozvody a cena mně trochu dostala, z předpokládané ceny 11 500 Kč se to ustálilo na 18 750 Kč vč. DPH, že prý nečekali při odhadu ceny nutnost výměny dvou kladek za cca 4 000 kč. k tomu kosti ke stabilizátoru a jsme na ceně která je psaná. Za cca 10 000 km padnou komplet brzdy, cena prý cca 13 000 kč. Jinak tu korozi mohu potvrdit, jen ještě se objevila na přední...
Chcle by som sa opytat,ci nema niekto skusenosti s LPG do tohto vozidla.
Islo by o Skodu Octavia 1.6i 55kw,1997.
Ci je mozne namontovat este ten starsi system,nie vstrekovanie plynu.
Za odpovede dakujem.
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.