0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Combi

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 18:18, RE: Výborně
davy napsal:
Stímto motorem mám bohaté zkušenosti tak bych se rád podělil o svoje zážitky. Jak už zde bylo uvedeno, jedná se 1.6 8v. Pepe zde správně uvedl, že 8v zabíra již od nižších otáček. To mohu jen potvrdit. Není to záběr jak u TDi ale na druhou stranu v rozsahu od 1800-2800ot/m je pružnější než 1.8T. Pak už je 1.8T samozřejmě rychlejší. Motor 1.6 není pro závodníky ale na druhou stranu určitě není brzda provozu. I stímto motorem se dá jezdit velmi svižně a taky úsporně. Na stránkách tipcarsu už bylo ...
To že necháš jet studený motor naprázdno autu spíše škodí. Motor se špatně maže. Nejlepší je poklidná jízda hned po nastartování.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 18:46, RE: Výborně
Aleš napsal:
To že necháš jet studený motor naprázdno autu spíše škodí. Motor se špatně maže. Nejlepší je poklidná jízda hned po nastartování.
Pro Aleše. Něco jsem o tom každopádně slyšel, že motor by neměl být nastartovaný na prázdno. Používám olej castrol magnatec 5w-40 který by měl chránit motor zejména po nastartování. Navíc i v těch prvních dvou minutách musím s autem popojíždět abych se dostal z garáže a na ulici. Pak si vklidu zavřu garáž a bránu od pozemku a vklidu vyrážím. Motor zatím šlape výborně a spotřeba vážně super.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 19:22, RE: Výborně
davy napsal:
Pro Aleše. Něco jsem o tom každopádně slyšel, že motor by neměl být nastartovaný na prázdno. Používám olej castrol magnatec 5w-40 který by měl chránit motor zejména po nastartování. Navíc i v těch prvních dvou minutách musím s autem popojíždět abych se dostal z garáže a na ulici. Pak si vklidu zavřu garáž a bránu od pozemku a vklidu vyrážím. Motor zatím šlape výborně a spotřeba vážně super.
Takové nahřívače jako ty teda fakt miluju! Být tvým sousedem, tak už máš v metle pořádnou rýhu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 19:26, RE: Perfecto!
Kolega zo Slovenska napsal:
Vynikajúúúca recenzia! Bolo tam úplne všetko, až som myslel že nemá konca. Mám pocit že autor recenzie Josef už tu jednu recenziu a to na Nissan Maximu mal. Tá bola tiež super, čiže 2 perfektné recenzie od jedného autora.
P.S Fotku Octávy v celku nemáte , to že menili karosériu je sila. Auto po takej oprave, by som kúpiť nikdy nechcel . Už nikdy nebude také ako bývalo.
Pekna recenzia. Dik za nazory.
Inak co sa tyka tych startov, tak sa fakt doporucuje so studenym motorom pomaly ist, nenechavat ho"zahriat sa na volnobeh". Volnobeh je jednym z najhorsich rezimov pre motor, a navyse sa studeny na volnobeh zahreje az po velmi dlhom case. Rozumna jazda az do zahiatia je optimum.
Co sa tyka motorov, najviac som riadil z palety motorov v O1 prave 2.0 85 Kw. Je to motor prijemny, nakolko ma dost dobry zatah "zospodu". Nie je ziaden sportovec a mozem sam za seba povedat, ze ak by u tohto motoru nebolo tak vysoke povinne rucenia ako u TDI, a tym padom je lepsie TDI kupit, tak by som donho kludne siel. Mali sme minule sluzobnu 01 s tymto motorom na sluzobku do Nemecka (boli sme az u hranic s B a NL). Sli sme dost rychlo, spotrebu sme neriesili. Podla palubaku bola spotreba v priemere 8.1 L / 100km. ( isli sme dvoma takymito oktavkami, na oboch to same). Nad 3500 ot/min to dost huci, my sme sli vacsinou medzi 3700-4000, mimo ECO pri spotrebe aku som pisal. Od 2000 do 3500 je to super. Maximalka bola pri 4 osobach na palube 195km/h na tachaci (skusane v DE na dialnici). Inak jednoznacne TDi, kludne 66kw. Pri priemerne dynamike jazdy podpriemerna spotreba...to je to, co chcem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 19:27, Pro Jana
Jan napsal:
Takové nahřívače jako ty teda fakt miluju! Být tvým sousedem, tak už máš v metle pořádnou rýhu.
Na místě bych ti zradostí rozbil hubu ty kreténe. Kolik aut už si poškrabal? Neděláš si u toho i dobře?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 20:02, Super recenze
Fakt asi nejlepší recenze na Tipcarsu.
Opravdu tomu pánovi hrozně moc děkuji za takovou recenzi.
Jen kdyby takových bylo víc!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 20:04, RE: Výborně
davy napsal:
Stímto motorem mám bohaté zkušenosti tak bych se rád podělil o svoje zážitky. Jak už zde bylo uvedeno, jedná se 1.6 8v. Pepe zde správně uvedl, že 8v zabíra již od nižších otáček. To mohu jen potvrdit. Není to záběr jak u TDi ale na druhou stranu v rozsahu od 1800-2800ot/m je pružnější než 1.8T. Pak už je 1.8T samozřejmě rychlejší. Motor 1.6 není pro závodníky ale na druhou stranu určitě není brzda provozu. I stímto motorem se dá jezdit velmi svižně a taky úsporně. Na stránkách tipcarsu už bylo ...
TO: davy, s 1,6 jsem nejezdil, ale s novou 1,8T jsem najel cca 20 000 km. Nevím, jak jsi přišel na to, že 1,6 táhne do 2 800 ot/min. lépe než 1,8T. Motor 1,6 bude mít krouťák maximálně 155 Nm při cca 3 500 ot/min. a 1,8 T má krouťák cca 210 Nm při 1 850 ot/min. Podle mně není co řešit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 20:08, Pochvala recenze
Fakt pěkná recenze. Akorát se člověk někdy ,,hledí" jak firma šetří ( výměna karoserie a celkově firemní auto v benzínu přijde jako postavené na hlavu), ale jinak fakt pěkně rozepsané. A není to hlavně ten RÁDOBYRECENZISTA co auto chválí do nebes a spotřeba je ,,pár kapek" na 100 km a přitom má auto 3 měsíce jak už zde párkrát bylo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 20:24, RE: Výborně
Pavel napsal:
TO: davy, s 1,6 jsem nejezdil, ale s novou 1,8T jsem najel cca 20 000 km. Nevím, jak jsi přišel na to, že 1,6 táhne do 2 800 ot/min. lépe než 1,8T. Motor 1,6 bude mít krouťák maximálně 155 Nm při cca 3 500 ot/min. a 1,8 T má krouťák cca 210 Nm při 1 850 ot/min. Podle mně není co řešit.
Záleží jak je ten krouťák rozloženej. Já jezdím s oběma auty. 1.8T je rozhodně rychlejší ale vůbec nezabíra od spodu, takže do nějakých 2800ot/min nic a pak to začne. Teprve pak se projeví největší síla a dá se točit hodně daleko. 1.6 má hodně sílu už od spodu ale později nenastane tak razantní zrychlení jak u 1.8T. Ztráta těch 50PS je prostě znát.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 20:45, RE: Výborně
Aleš napsal:
To že necháš jet studený motor naprázdno autu spíše škodí. Motor se špatně maže. Nejlepší je poklidná jízda hned po nastartování.
nicemu neuskodi ze nechas motor po nastartovani bezet nekolik sekund a uz vubec to neuskodi kdyz to delas v mrazech...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 21:12, @ Davy
davy napsal:
Na místě bych ti zradostí rozbil hubu ty kreténe. Kolik aut už si poškrabal? Neděláš si u toho i dobře?
Kreten si ty
Neposkrabal som ani jedno, zaujimace co?
Inak ja som neriadil celu cestu kretene
Moja priemerka bola 7.8L/100 km, kolegova 8.5L.
A BTW hubu si sebe, ty internetovy silak.
Totizto chytraku, ak niekto skusi ist 1 km na podlahe este neznamena ze tak ide cely 800km !!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 21:46, RE: RECENZE
Aleš napsal:
Recenze pecka! Vše co chce člověk vědět. Má někdo z vás zkušenosti z 1,8 turbo 110kw? Nekdo říká že to pod deset nejde někdo zase pohoda za 8. Zajímalo by mě jak to je doopravdy - tzn. kolik pila a kolik ekonom. Dík za případné reakce.
První oktávka čtyřkolka, která se mi dostala do ruky, byla 1.8T. Pěkné svezení, ale živit bych ji nechtěl,
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 22:46, RE: Pochvala recenze
Jirka napsal:
Fakt pěkná recenze. Akorát se člověk někdy ,,hledí" jak firma šetří ( výměna karoserie a celkově firemní auto v benzínu přijde jako postavené na hlavu), ale jinak fakt pěkně rozepsané. A není to hlavně ten RÁDOBYRECENZISTA co auto chválí do nebes a spotřeba je ,,pár kapek" na 100 km a přitom má auto 3 měsíce jak už zde párkrát bylo.
Tak tohle firma opravdu asi neřešila. To řešila pojišťovna havarijní pojištění.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 23:49, RE: RECENZE
yeti napsal:
záleží na konkrétním kusu, já měl starou Octavii RS a i když jsem tomu šlapal, bralo to do 8,5. To dodnes nechápu.
To asi nebyla octavia1 RS,protože já jí měl taky a když jsem jí šlapal tak si vzala klidně 16l
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.05.2006 00:28, RE: RECENZE
Aleš napsal:
Recenze pecka! Vše co chce člověk vědět. Má někdo z vás zkušenosti z 1,8 turbo 110kw? Nekdo říká že to pod deset nejde někdo zase pohoda za 8. Zajímalo by mě jak to je doopravdy - tzn. kolik pila a kolik ekonom. Dík za případné reakce.
on se nejakej pitomec najde a tady ti ji popise,stejne jako pepa z budejic. hlavne to nezer jako ty kolegove z tater
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.05.2006 00:32, RE: kus furt
DEKTR5 napsal:
Drzte uz vsichni klapacky!!!
PROC SE TADY FURT NEKDO VYDAVA ZA ME? JA UZ VERIM ZE TO DELAJI TY KOLEGOVE ZE SLOVENSKA. TO NEMATE SVOJE STRANKY?.........ZDAR
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.05.2006 07:20, Pro Jana ( asi ze SK)
Jan napsal:
Kreten si ty
Neposkrabal som ani jedno, zaujimace co?
Inak ja som neriadil celu cestu kretene
Moja priemerka bola 7.8L/100 km, kolegova 8.5L.
A BTW hubu si sebe, ty internetovy silak.
Totizto chytraku, ak niekto skusi ist 1 km na podlahe este neznamena ze tak ide cely 800km !!!
Domnívám se,že tady došlo k nedorozumnění. Já reagoval na připomínku Jana který psal v 19:22hod kde uváděl, že kdyby byl můj soused tak by mě poškrabal auto. Já mu do 5min odpověděl, že bych mu zato zradostí rozbil hubu( ještě jsem zapomněl napsat,že bych mu zlámal i ruce, protože i ted s odstupem 12hod co na to reaguji nechámu co to může být za hovado). Zhodou okolností jsi napsal ty v 19:26hod taky jménem Jan, ale to už jsem já nemohl vědět, protože jsem psal svůj příspěvek.
Je mi líto, že jsis to ztáhl na sebe ale patřilo to tomu Janovi nad tebou.
OK?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.05.2006 08:02, RE: bez předmětu
Martin napsal:
Neni nahodou motor 1,6 74 kw 16V? autor pise ze to je 8V, coz byla starsi a slabsi verze, alespon si to myslim.
Octávka nikdy 16V v 1,6 neměla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.05.2006 08:17, RE: Děda
Mek napsal:
Bezva recenze, akorát se vždycky musím nahlas smát u drtivé většiny popisů okolnosti koupě ojetého vozu. Naštvaný mechanik, kterému jste vyfoukl kup století přímo před nosem, osmdesátiletý stařík, který s fungl novou oktávkou jezdil akorát jednou týdně do kostela (samozřejmě pouze v létě, v zimě auto stálo na špalkách ve stodole)...
TEĎ JSEM SE NAHLAS ZASE ZASMÁL JÁ. SUPER.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.05.2006 08:28, motor 1.8 vs. 2.0
Autor jaksi zapomněl zhodnotit a zaznamenat dost rozšířený motor 1.8 s výkonem 92 kW/125k. Právě ten postrádal tah v nízkých otáčkách, a vysoké značně zvyšovaly spotřebu. A právě ten byl nahrazen 2.0 85 kW s kultivovanějším chodem. Není to tedy žádná plečka z nouze. Akorát je tu to vyšší pojištění (které však u některých pojišťoven je daleko lépe rozvrženo do více tříd-a tedy každý si tam najde svoje, než u vydřidušské České poj.)
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.