0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Combi

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 00:29, Perfecto!
Vynikajúúúca recenzia! Bolo tam úplne všetko, až som myslel že nemá konca. Mám pocit že autor recenzie Josef už tu jednu recenziu a to na Nissan Maximu mal. Tá bola tiež super, čiže 2 perfektné recenzie od jedného autora.
P.S Fotku Octávy v celku nemáte , to že menili karosériu je sila. Auto po takej oprave, by som kúpiť nikdy nechcel . Už nikdy nebude také ako bývalo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 00:47,
Super recenze a s názorem ohledně motorů se úplně shoduji. Otec má v Oktávce TDI přečipované z 66kW na 85kW a k autu se ten motor vyloženě hodí. Já mám A4 s 1.8T quattro a jsem taky spokojen.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 01:02, bylo nebylo
teda josef v 25 letech vis a umis. tolik zkusenosti co ty mas......kde jste dektrove a polove? a kolega z cobola to vsechno sezral, holt slovak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 06:58, RE: Perfecto!
Kolega zo Slovenska napsal:
Vynikajúúúca recenzia! Bolo tam úplne všetko, až som myslel že nemá konca. Mám pocit že autor recenzie Josef už tu jednu recenziu a to na Nissan Maximu mal. Tá bola tiež super, čiže 2 perfektné recenzie od jedného autora.
P.S Fotku Octávy v celku nemáte , to že menili karosériu je sila. Auto po takej oprave, by som kúpiť nikdy nechcel . Už nikdy nebude také ako bývalo.
Ano, ta recenze na Maximu byla ode mne)) Jinak souhlasím, že auto po opravě už nikdy není co dříve...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 07:23, Josef 25
Bože to je ale hňup!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 09:18, RE: bylo nebylo
ded vseved napsal:
teda josef v 25 letech vis a umis. tolik zkusenosti co ty mas......kde jste dektrove a polove? a kolega z cobola to vsechno sezral, holt slovak.
mas problem?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 10:30, kus furt
Drzte uz vsichni klapacky!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 10:46, RE: bylo nebylo
ded vseved napsal:
teda josef v 25 letech vis a umis. tolik zkusenosti co ty mas......kde jste dektrove a polove? a kolega z cobola to vsechno sezral, holt slovak.
Ded vseved: laskavo si nechaj svoje nacionalisticky motivovane narazky pre seba,dobre?! Nevsimol som si, ze by tu niekedy niekto urazal Cechov sposobom: "zozral mu to lebo je to blby Cech"... Laskavo ber Kolegu zo Slovenska ako osobu bez ohladu na to ,ze pochadza zo Slovenska, ty inteligent.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 11:14, Podvozek a tlumiče
Recenze obsahuje podobné informace jako od ostatnich uživatelů Octavií (až na tu bouračku). Jinak mne překvapuje, že při tak velkém počtu najetých kilometrů, nikde nezmiňujete např. výměnu tlumičů. A taky by mne docela zajímal stav ostatních částí podvozku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 12:07, Halelůja
O5 sqělá recenze.
Autorovi díky za to, že si dal tu práci a všecko to tak pěkně sepsal.
Právě na firemním autě, který řídí střelec se pozná kvalita modelu nejrychleji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 12:36,
Neni nahodou motor 1,6 74 kw 16V? autor pise ze to je 8V, coz byla starsi a slabsi verze, alespon si to myslim.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 12:52, RE: bez předmětu
Martin napsal:
Neni nahodou motor 1,6 74 kw 16V? autor pise ze to je 8V, coz byla starsi a slabsi verze, alespon si to myslim.
1.6 16V měl 77 kw.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 12:53, RE: Perfecto!
Kolega zo Slovenska napsal:
Vynikajúúúca recenzia! Bolo tam úplne všetko, až som myslel že nemá konca. Mám pocit že autor recenzie Josef už tu jednu recenziu a to na Nissan Maximu mal. Tá bola tiež super, čiže 2 perfektné recenzie od jedného autora.
P.S Fotku Octávy v celku nemáte , to že menili karosériu je sila. Auto po takej oprave, by som kúpiť nikdy nechcel . Už nikdy nebude také ako bývalo.
Opravdu pěkné, podrobné a vyčerpávající. S rozdíly mezi Japonci a Oktávkou také souhlasím. Mě ovšem sedadla v Oktávii vyloženě padnou jako ulitá a s bolavými zády z delších cest v Subaru si Oktávku nemůžu vynachválit. Motor mám TDi 96kW, takže se k benzíňáku nemůžu vyjádřit, nicméně moje TDičko šlape jako hodinky a sílu má jako bejk při rozumné spotřebě. Jízdní vlastnosti jsou zcela ve shodě se slovy autora a jen dodám, že když se zadek začíná v zatáčce kývat, je to o držku a téměř se to nedá zastavit. Tady Subaru a Nisan (jiné Japonce jsem neřídil) vedou. Ale to jedu jako prase a pokud jedu jen ostřeji, sedí jako přibitá. Karosérie je po sice pouhých čtyřech letech jako bez poskvrnky. Vnitřek nevrže, ale čas od času slyším vrzání pružin předních náprav. Není to na závadu (řekli v servise), ale na autě za 650 tisíc to nepůsobí vůbec přepychově. S Oktávkou jsem vyloženě spokojený, ale jedna věc mě opravdu sere!!! Jsem menší postavy, takže vzadu mají místa dost. Ale!!! Dva vzadu pohodlně, ale tři - to jsou galeje!!! Sedadla vzadu mají výrazné vnější boční vedení, takže dva na krajích jsou přitočni k prostřednímu a vnější rameno oprozi vnitřnímu mají vytočené také dovnitř. Takže sedí celou cestu zkroucení jako jitrnice. Ocenil bych, kdyby se začala vyrábět nějaká vložka vcelku na zadní sedačku, aby tento nešvar šel řešit. Já už jsem si to nechal udělat na míru u čalouníka. Až to vyzkouším, ozvu se, a napíšu, jak to funguje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 13:14, RE: bez předmětu
Martin napsal:
Neni nahodou motor 1,6 74 kw 16V? autor pise ze to je 8V, coz byla starsi a slabsi verze, alespon si to myslim.
mas pravdu s tym motorom.
inac super,super recenzia,az na tu plnu vybavu ktoru si predstavujem trochu inac.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 13:57, Děda
Bezva recenze, akorát se vždycky musím nahlas smát u drtivé většiny popisů okolnosti koupě ojetého vozu. Naštvaný mechanik, kterému jste vyfoukl kup století přímo před nosem, osmdesátiletý stařík, který s fungl novou oktávkou jezdil akorát jednou týdně do kostela (samozřejmě pouze v létě, v zimě auto stálo na špalkách ve stodole)...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 14:45, RECENZE
Recenze pecka! Vše co chce člověk vědět. Má někdo z vás zkušenosti z 1,8 turbo 110kw? Nekdo říká že to pod deset nejde někdo zase pohoda za 8. Zajímalo by mě jak to je doopravdy - tzn. kolik pila a kolik ekonom. Dík za případné reakce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 15:33, RE: bez předmětu
Martin napsal:
Neni nahodou motor 1,6 74 kw 16V? autor pise ze to je 8V, coz byla starsi a slabsi verze, alespon si to myslim.
Motor 1,6 16V / 77 kW se do Octavie I nikdy nedával. Octavie I měla vždycky 1,6 8V s proměnnou délkou sacího potrubí, nejdřív 74, později 75 kW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 16:08, RE: RECENZE
Aleš napsal:
Recenze pecka! Vše co chce člověk vědět. Má někdo z vás zkušenosti z 1,8 turbo 110kw? Nekdo říká že to pod deset nejde někdo zase pohoda za 8. Zajímalo by mě jak to je doopravdy - tzn. kolik pila a kolik ekonom. Dík za případné reakce.
záleží na konkrétním kusu, já měl starou Octavii RS a i když jsem tomu šlapal, bralo to do 8,5. To dodnes nechápu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 17:14, Výborně
Konečně pořádná recenze. Hodně obsáhlá, minimum nepřesností. Tak nějak to má vypadat... Jen se divím tomu, že firemně se používají benzíny, ale prodoma má kolega TDI. Zvláštní - že by chyběla kalkulačka? U 8v motorů jsem se domníval, že jejich předností je právě zátah z nízkých otáček, u 16v je naopak lepší točit nahoru...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.05.2006 18:09, RE: Výborně
Pepe napsal:
Konečně pořádná recenze. Hodně obsáhlá, minimum nepřesností. Tak nějak to má vypadat... Jen se divím tomu, že firemně se používají benzíny, ale prodoma má kolega TDI. Zvláštní - že by chyběla kalkulačka? U 8v motorů jsem se domníval, že jejich předností je právě zátah z nízkých otáček, u 16v je naopak lepší točit nahoru...
Stímto motorem mám bohaté zkušenosti tak bych se rád podělil o svoje zážitky. Jak už zde bylo uvedeno, jedná se 1.6 8v. Pepe zde správně uvedl, že 8v zabíra již od nižších otáček. To mohu jen potvrdit. Není to záběr jak u TDi ale na druhou stranu v rozsahu od 1800-2800ot/m je pružnější než 1.8T. Pak už je 1.8T samozřejmě rychlejší. Motor 1.6 není pro závodníky ale na druhou stranu určitě není brzda provozu. I stímto motorem se dá jezdit velmi svižně a taky úsporně. Na stránkách tipcarsu už bylo hodně napsáno, že spotřeba se kus od kusu liší. Dle mého laického názoru je to hlavně o údržbě vozu. Trochu se mi nezdá spotřeba co tu autor recenze popisuje. Troufám si říct, že jezdím velmi rychle, ale na takové hodnoty jsem se nikdy nedostal. (pouze na brněnském okruhu 16l průměr). Osobně dávám velmi kvalitní olej a i ten jde po 12tis km ven. Když ráno vyjíždím autem ponechám 2-3min puštěný motor a následující 2-4km jedu klidněji. Dostanu se na nějakých 5,5-6,2l pak tomu začnu šlapat. V průměru jezdím za 7.5l a když tomu opravdu dávám hodně zabrat tak se nikdy za celý den nedostanu nad 8.5l. Pokud ale někdo servisu svého auta moc nedá, nebo jezdí hned do plných hned po nastartování studeného motoru, tak se nemůže divit jak mu to žere.
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.