0
zpět
 

diskuze k tématu: Octavia 4x4 Combi 2,0 TDI nebo Mondeo 2,0 TDCi Combi?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.09.2006 16:41, RE: bez předmětu
Skoda rulez,,simply clever napsal:
Nova octavka uz si vylepsila prostor na zadnich sedadlech,,ja merim dva metry a v octavii sem si optimalne nastavil sedadlo spolujezdce a jeste sem se za sebe v pohode posadil.Kdyz uz kritizujete prostor,tak mozna nad hlavou vzadu,ale to je tak vsechno.Do peugeotu 307 bych si nesedl ani kdyby mi ho zadarmo davali.Takova sunka.Je to auto pro buzeranty a absolutni automobilovy analfabety.Kdyz uz jiny auto nez skodovku tak subaru impreza wrx sti . Vsechno ostatni je na hovno.Tak si to preberte.
Ci bože to je teda názor...""Vsechno ostatni je na hovno"" Ty si na hlavu že?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.09.2006 17:24, RE: bez předmětu
Skoda rulez,,simply clever napsal:
Nova octavka uz si vylepsila prostor na zadnich sedadlech,,ja merim dva metry a v octavii sem si optimalne nastavil sedadlo spolujezdce a jeste sem se za sebe v pohode posadil.Kdyz uz kritizujete prostor,tak mozna nad hlavou vzadu,ale to je tak vsechno.Do peugeotu 307 bych si nesedl ani kdyby mi ho zadarmo davali.Takova sunka.Je to auto pro buzeranty a absolutni automobilovy analfabety.Kdyz uz jiny auto nez skodovku tak subaru impreza wrx sti . Vsechno ostatni je na hovno.Tak si to preberte.
tzv. manažerský pocit pro dělnický lid-to je ochcáfka,samosebou značně ojetá,aby na ni dělník měl! Je to nafouknutá bublina která si uměle drží cenu i u ojetin docela dost starých. Navíc mě zaráží strategie Škody,že cena v základu je rovná polovině ceny v plné náloži, to je jistě minimálně k pousmání,ne? Když je ve střední třídě superb,tak proč v nižší střední má ochcáfka tak šíleně vysokou cenu?!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.09.2006 18:12, octavia
Vzhledem k reakcím na můj příspěvek tak nemůžou někteří pochopit jak mohla octavka porazit v testu avensis. Ten test se konal v anglii a účastnila se ho tato auta. Opel vectra, mondeo, avensis, octavia a passat minulé generace. Test byl rozdělen na několik kategorii, např: použité technologie, bezpečí, prostornost, motory, servis atd. A nejlepší nakonec, octavia tento test vyhrála.

PS. Autor dotazu se neptal jestli auto ze střední třídy nebo z nižší střední třídy! Dotaz zněl mondeo nebo octavia.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.09.2006 18:39, RE: Výkon 2,0 TDCi
Epi napsal:
Pan redaktor je jelito a ví prd o čem píše!
Nevím co je pan redaktor, ale ty jsi hulvát!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.09.2006 18:51, RE: bez předmětu
Radek napsal:
Tady neni co resit. Mondeo je o tridu vys. Octavii muze cpat do stejne tridy k mondeu snad jen par zoufalcu. Jeste mi prislo docela usmevne jak tady nekdo psal ze octavia porazi auta jako avensis. To bych rad vedel v cem. Snad leda v tom ze octavia stoji na kazdem rohu.
Zajímalo by mě, jestli jsi vůbec v OCTAVII 2 někdy seděl. Podle těch žvástů si myslím, že jsi možná viděl O 1 z roku 97. Chytráku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.09.2006 20:41, RE: DEKTR1
SOUHLAS napsal:
PŘESNĚ TAK TO ONI ŠKODOVKÁŘI RÁDI RADÍ OCHCÁVKU DO VYŠŠÍ STŘEDNÍ,ALE TAM PRO NÍ NENÍ MÍSTO KONEČNĚ SI TO ZAPAMATUJTE PROBOHA,UVĚDOMTE SI ŽE O1 BYLA NA PODVOZKU GOLFA!!!!!A UŽ TENKRÁT JÍ TAM ŘADILI....ZDAR
A NAVIC JEDINE JAPONEC TO SOU PORADNY AUTA OSTATNI SOU SRACKY.......ZDAR BLBCI
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.09.2006 21:19, RE: DEKTR1
DEKTR1 napsal:
A NAVIC JEDINE JAPONEC TO SOU PORADNY AUTA OSTATNI SOU SRACKY.......ZDAR BLBCI
Keď už tu tak radi spomínate tu Anglii tak nedávno vo Fifth gear robili prieskum o presťížnosti značky a poradie bolo: 1, Jaguar 2, Mercedes 3, Lesus IS (starší model!!!!), 3- BMW 4- Audi.
A teraz, keď starší model Lexusu IS je podľa anglánov presťížnejšie auto ako BMW 3 a Audi A4, kde bude potom nový model Lexusu IS, ktorý sa nedávno začal vyrábať???
A ešte áno Dave, keď máš v Anglii Škodovku si neskutočný frajer, to hej. Každý ťa obdivuje že si to vôbec kúpil Určite každý primerný angličan vie, že vyhrála nejaký test, to určite.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.09.2006 21:29, RE: for Davy
Martin napsal:
Keď už tu tak radi spomínate tu Anglii tak nedávno vo Fifth gear robili prieskum o presťížnosti značky a poradie bolo: 1, Jaguar 2, Mercedes 3, Lesus IS (starší model!!!!), 3- BMW 4- Audi.
A teraz, keď starší model Lexusu IS je podľa anglánov presťížnejšie auto ako BMW 3 a Audi A4, kde bude potom nový model Lexusu IS, ktorý sa nedávno začal vyrábať???
A ešte áno Dave, keď máš v Anglii Škodovku si neskutočný frajer, to hej. Každý ťa obdivuje že si to vôbec kúpil Určite každý primerný angliča...
Octáva ten test nevyhrala kvôli tomu že je to Škoda. Vyhrála ho vďaka motoru VW, podvozku VW a materiálom VW.
Na druhom mieste skončila Toyota Avensis ale aspoň má motor Toyota, podvozok Toyota, materiály Toyota. Bye!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.09.2006 21:54, RE: for Davy
Martin napsal:
Octáva ten test nevyhrala kvôli tomu že je to Škoda. Vyhrála ho vďaka motoru VW, podvozku VW a materiálom VW.
Na druhom mieste skončila Toyota Avensis ale aspoň má motor Toyota, podvozok Toyota, materiály Toyota. Bye!
Tak tomu říkám argumentace. Navíc jsi se nezhohl. co takhle příjmout výsledek testu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.09.2006 22:06, Auto do hor?
..bych si dovolil, poznámku k autorově připomínce o vhodnosti do hor. Mám-li porovnat dostupnost/sjízdnost zmíněných aut mimo kvalitní a pěkné silnice, pak bych koktávku i mondeo obešel obloučkem a koukl se jinde.
Mám-li dát příklad, pak schopnost vyjet do menšího kopce po ještě dobré cestě ovšem větší vrstvě rozbředlého sněhu, bude poměr pokusů o zdolání cesty (pozorováno za celou loňskou zimu) vždy jen 1 pokus Subaru ku až 5 pokusům hnedle po sobě provedených pro Koktávku, která byla nakonec ještě ráda, že se vůbec vyškrábala (většinou to vyšlo tak na 2-3 pokusy, ale těch 5 nebylo rozhodně vyjímkou). Uvažuji o normální situaci a standardní odbočcě z hlavního tahu, ale na cestě v horách.
Proto v zimě na cesty koktávku apod. rozhodně ano, do hor však velmi opatrně na vedlejších silnicích. Ono to opravdu není pravých 4x4, ale spíše česká pseudohrabka, která vyjede více než česká předohrabka.
Závěrem ještě, že hodně záleží i na řidiči. Žádné auto není všemocné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.09.2006 23:21,
Rád bych podotknul, že Octavia I a II patří do střední třídy a Superb do vyšší střední třídy, stejně jako výše popisované mondeo. Srovnávat tedy tyto dvě vozidla chce trochu rezervy. Každé z těchto vozidel má svá pro a proti. Ale dovolím si říci, že obě auta kvalitní, bezpečná, pohodlná, kromě místa vzadu v Octavii I prostorná a obě vozidla plní na výbornou svou funkci (ať už rodinnou nebo pracovní). Kdo říká, že octavia nebo Mondeo jsou shity nemluví pravdu. A argumentace typu "je to okoukané, stojí to na každém rohu, má to ubohou výbavu atd." je důkazem, že několik lidí vidí pouze japonce a nic jiného. Přeci neřeknu, že auto je shit, když má slabou základní výbavu nebo že si to každý koupí, protože to je kvalitní. Pokud se chce někdo odlišit, stačí přeci říci: Já preferuji japonská vozidla nebo mně se Octavie nelíbí atd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.09.2006 11:29, RE: bez předmětu
martin napsal:
Zajímalo by mě, jestli jsi vůbec v OCTAVII 2 někdy seděl. Podle těch žvástů si myslím, že jsi možná viděl O 1 z roku 97. Chytráku
Tak proc bych asi rikal,ze sem v ni sedel,kdybych v ni nesedel.To bych lhal a lhat se nema.To ti maminka nerikala?????Me to teda rekla.
Dokonce sem mel tu cest sedet i v octavii prvni generace,ale pouze vpredu,takze o sve dojmy z prostoru na zadnich sedadlech vas nemuzu obohatit.
V dnesni dobe neni problem si zajit k dealerovi a do libovolneho vozu se posadit a vyzkouset si co potrebujes.Jestli to u vas neni mozne,tak je to smutny.
A nakonec.Nejlepsi je Skoda,a kdyz ne Skodovku,tak Subaru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.09.2006 19:44, RE: bez předmětu
Jirka napsal:
Rád bych podotknul, že Octavia I a II patří do střední třídy a Superb do vyšší střední třídy, stejně jako výše popisované mondeo. Srovnávat tedy tyto dvě vozidla chce trochu rezervy. Každé z těchto vozidel má svá pro a proti. Ale dovolím si říci, že obě auta kvalitní, bezpečná, pohodlná, kromě místa vzadu v Octavii I prostorná a obě vozidla plní na výbornou svou funkci (ať už rodinnou nebo pracovní). Kdo říká, že octavia nebo Mondeo jsou shity nemluví pravdu. A argumentace typu "je to okoukané, ...
octavia 1 a 2 by chtěla patřit do střední třídy,stejně jako superb do vyšší střední,ale oboje auta patří o třídu níž oktáva do nižší střední a superb do střední. Nebo si myslíš že koncern by dovolil aby superb byl o třídu výš než pašík???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.09.2006 21:15, RE: bez předmětu
kačer napsal:
octavia 1 a 2 by chtěla patřit do střední třídy,stejně jako superb do vyšší střední,ale oboje auta patří o třídu níž oktáva do nižší střední a superb do střední. Nebo si myslíš že koncern by dovolil aby superb byl o třídu výš než pašík???
Pokud myslíš nového pašíka ten samozřejmě narostl o pořádný kus - tím pádem se do vyšší střední třídy posunul (pašák B5 facelift byl ve střední třídě). Octavia je ( a za tím si stojím a jsem si jist) ve střední třídě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.09.2006 09:57, RE: bez předmětu
Skoda rulez,,simply clever napsal:
Nova octavka uz si vylepsila prostor na zadnich sedadlech,,ja merim dva metry a v octavii sem si optimalne nastavil sedadlo spolujezdce a jeste sem se za sebe v pohode posadil.Kdyz uz kritizujete prostor,tak mozna nad hlavou vzadu,ale to je tak vsechno.Do peugeotu 307 bych si nesedl ani kdyby mi ho zadarmo davali.Takova sunka.Je to auto pro buzeranty a absolutni automobilovy analfabety.Kdyz uz jiny auto nez skodovku tak subaru impreza wrx sti . Vsechno ostatni je na hovno.Tak si to preberte.
Ubožáčku. Je mi tě líto. Snad se ti alespoň ulevilo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.09.2006 09:59, RE: octavia
anonym napsal:
Zrovna s P307 bych si na Octavku moc nevyskakoval !!! ))
Já si s ní nevyskakuju, mě (ale hlavně manželce a dětem) s ní stačí jezdit... Pa
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.09.2006 10:05, RE: bez předmětu
Skoda rulez,,simly clever napsal:
Tak proc bych asi rikal,ze sem v ni sedel,kdybych v ni nesedel.To bych lhal a lhat se nema.To ti maminka nerikala?????Me to teda rekla.
Dokonce sem mel tu cest sedet i v octavii prvni generace,ale pouze vpredu,takze o sve dojmy z prostoru na zadnich sedadlech vas nemuzu obohatit.
V dnesni dobe neni problem si zajit k dealerovi a do libovolneho vozu se posadit a vyzkouset si co potrebujes.Jestli to u vas neni mozne,tak je to smutny.
A nakonec.Nejlepsi je Skoda,a kdyz ne Skodovku,tak Subaru.
No ale hlavně (když už víme, v čem jsi seděl a do čeho by sis nesedl) se nám pochlub, co vlastníš - Šáde favorit, nebo Subaru Justy (tak r. 1990) ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.09.2006 18:59, RE: bez předmětu
Pepe napsal:
No ale hlavně (když už víme, v čem jsi seděl a do čeho by sis nesedl) se nám pochlub, co vlastníš - Šáde favorit, nebo Subaru Justy (tak r. 1990) ?
Jen tak si rýpnu.... Justy z r. 1990 vyjede v zimě víc a dál víc než Koktávka 4x4 (tedy pseudohrabka, bo 4x4 vypadá a jezdí jinak). Je to smutné, ale je to fakt, majitelé a škodovkáři se s tím fakt neradi smiřují.
Což ovšem na druhou stranu neznamená, že si Justy půjdu hned zítra pořídit :))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.11.2006 07:23, Octavia vs větší auto
Při výběru auta za takový ranec je třeba se zamyslet nad požadovanou velikostí. Samozřejmě, že pokud si někdo kupuje auto pro 2 a komu velký kufr, případně 2 děti s tím, že toto auto prodá dříve než děti vyrostou, tak by Oktávka mohla být dobrou volbou, pokud by byla z výrazně jiné cenové kategorie. Oktávka je nabídkou prostoru srovnatelná spíše s Focusem, který je taky větší. V několika příspěvcích bylo zmíněno, že oktávka tdi v testu porazila passat nebo vectru i lagunu. Tento test jsem taky četl a dá se říst že oktávka vyhrála hlavně proto, že nepatří do této kategorie aut. Vzhledem k tomu, že je výrazně menší a lehčí, tak nepřekvapí, že je nepatrně živější a úspornější, než výrazně větší a těžší auto se stejně velkým a téměř stejně silným motorem. Vzhledem k tomu, že Oktávka nabízí menší prostor než Focus, Astra, Megane, Jetta tak jsem nepochopil důvod, proč toto auto v testu srovnávali s Mondeem, Vectrou, Lagunou, Passatem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.02.2007 20:49, RE: Octavia vs větší auto
Jirka napsal:
Při výběru auta za takový ranec je třeba se zamyslet nad požadovanou velikostí. Samozřejmě, že pokud si někdo kupuje auto pro 2 a komu velký kufr, případně 2 děti s tím, že toto auto prodá dříve než děti vyrostou, tak by Oktávka mohla být dobrou volbou, pokud by byla z výrazně jiné cenové kategorie. Oktávka je nabídkou prostoru srovnatelná spíše s Focusem, který je taky větší. V několika příspěvcích bylo zmíněno, že oktávka tdi v testu porazila passat nebo vectru i lagunu. Tento test jsem taky č...
Já mám po otci mondeo TDCi 96kW... není to teda kombajn, ale lifback. Srovnávat ho s oktávkou (hlavně co se prostoru týče), je zcela zcestný. Jinak otec má oktávu II. a celkem smutný je, že ta oktáva s najetejma 5000km je hlučnější než to mondeo po 140 000 km. Jinak ohledně nějakejch věcí ohledně spolehlivosti - v mondeu se jednou měnila váha vzduchu, jinak nic. Což se nedá obecně říct o oktávkách, kde váhy jdou jak na běžícím páse.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.