0
zpět
 

diskuze k tématu: Octavia 1.8 TSI - dobré auto s ještě lepším motorem?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 00:39, :(
Škoda peněz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 05:51, RE: :(
anonym napsal:
Škoda peněz
No ja teda nevim... Urcite muze byt hadka o tom, jake je nejlepsi auto za takove penize a zda nejde srovnatelne auto poridit levneji. Ale tvrdit, ze tohle je SPATNY...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 06:33, RE: :(
anonym napsal:
Škoda peněz
Škodovka mě vždycky dojme. Výbava elegance, cena 625 tis. Kč a i blbý rádio si musíš dokoupit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 06:40, Cena testovaného vozu ?
Moc se v těch výbavách nevyznám, ale na fotkách je auto se sedačkami v kůži, v metalíze s rádiem. Takže cena testovaného vozu nemůže být 629 tis. Kč. Možná by nebylo od věci uvést skutečnou cenu, jen tak pro zajímavost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 07:09, Dobrý
Jen idiot kupuje auta za ceníkový ceny.........
Je pravda, že rádio by mělo v této cenové kategorii být v základu. Stejně tak u této motorizace ESP. Jinak souhlasím s autorem, že tohle je nej motor. Opravdu super svezení. K mlhovkám s "corner" funkcí - je to hovadina. Není nic trapnějšího než jezdit po městě s neustále blikajícíma mlhovkama.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 08:40, RE: Dobrý
anonym napsal:
Jen idiot kupuje auta za ceníkový ceny.........
Je pravda, že rádio by mělo v této cenové kategorii být v základu. Stejně tak u této motorizace ESP. Jinak souhlasím s autorem, že tohle je nej motor. Opravdu super svezení. K mlhovkám s "corner" funkcí - je to hovadina. Není nic trapnějšího než jezdit po městě s neustále blikajícíma mlhovkama.
jenom idiot jezdí autem po městě.....viďte pane chytrej .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 08:46, RE: Dobrý
anonym napsal:
jenom idiot jezdí autem po městě.....viďte pane chytrej .
Skodovka umí udělat auto na úrovni, bohužel čím dál víc se na něj člověku zbívá jenom dívat, protože dát 650 tisíc za nižší střední třídu je sebevražda....za 420.000.- nebo do těch 500.000.- to ještě jde zkousnout, ale 650.....přídáme 120 a máme BMW 3 v základu.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 09:15, sbohem ropo :-)
ten motůrek vypadá velmi sympaticky, mám OII 2.0FSI a celkem to jde. dnes bych šel do tohohle...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 09:37, pro koho?
Úžasnej pokrok: zaplatit 700.000,- za nižší střední třídu a jezdit za 10 litrů/ 100km á 31,- Takový auto neprojde ani jako služebák v ČEZu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 10:02, Příliš dlouhé převody?
Nechápu, proč autor kritizuje převody jako příliš dlouhé. Vždyť právě díky nim toto auto dosahuje tak příznivé spotřeby mimo město a právě díky nim je použitelné pro cestování na dlouhé vzdálenosti. Navíc, vzhledem ke krouticímu momentu, který je k dispozici, si myslím, že jsou tak akorát. Možná by šestka mohla být i delší. Je dobře, že už někteří výrobci začínají přicházet na to, že je možné vyrobit relativně úsporné benzínové auto. Ve většině případů by k tomu stačil šestý rychlostní stupeň nebo delší pětka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 10:39, RE: pro koho?
anonym napsal:
Úžasnej pokrok: zaplatit 700.000,- za nižší střední třídu a jezdit za 10 litrů/ 100km á 31,- Takový auto neprojde ani jako služebák v ČEZu.
Ty joudo jeden závistivej
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 11:16, RE: Příliš dlouhé převody?
anonym napsal:
Nechápu, proč autor kritizuje převody jako příliš dlouhé. Vždyť právě díky nim toto auto dosahuje tak příznivé spotřeby mimo město a právě díky nim je použitelné pro cestování na dlouhé vzdálenosti. Navíc, vzhledem ke krouticímu momentu, který je k dispozici, si myslím, že jsou tak akorát. Možná by šestka mohla být i delší. Je dobře, že už někteří výrobci začínají přicházet na to, že je možné vyrobit relativně úsporné benzínové auto. Ve většině případů by k tomu stačil šestý rychlostní stupeň nebo delší pětka.
Z výborného motoru by Škoda dostala ještě více poskládáním prvních pěti stupňů do krátka a při dlouhé šestce by byla Octavia stále vhodná na dlouhé cestování. Docílilo by se tím především mnohem lepší dynamiky. Vždyť nyní dosahuje Octavie maximálky již téměř na čtyřku ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 11:16, RE: pro koho?
anonym napsal:
Úžasnej pokrok: zaplatit 700.000,- za nižší střední třídu a jezdit za 10 litrů/ 100km á 31,- Takový auto neprojde ani jako služebák v ČEZu.
Já si myslím, že ceníková cena předváděného vozidla byla minimálně 750 tis - vyzkoušejte si konfigurátor na www stránkách škodovky. A to je už docela dost za Oktávku. To si radši koupím za stejné peníze nové Mondeo nebo Mazdu 6.
Beztak za dva roky se tady v diskuzích na netu dočteme, jak se u TSI motorů rozbíjej turba, váhy vzduchu nebo nějaké jiné voloviny za desítky tisíc Kč.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 11:29, RE: Příliš dlouhé převody?
Petr - TipCars.com napsal:
Z výborného motoru by Škoda dostala ještě více poskládáním prvních pěti stupňů do krátka a při dlouhé šestce by byla Octavia stále vhodná na dlouhé cestování. Docílilo by se tím především mnohem lepší dynamiky. Vždyť nyní dosahuje Octavie maximálky již téměř na čtyřku ...
Mám dotaz-jak je to s tou maximální rychlostí?Většina aut jí dosahuje právě již na předposlední nejvyšší stupeň,takže potom na ten nejvyšší musí jet logicky víc,tak proč se neuvádí maximální rychlost na nejvyšší stupeň?Nebo ten už je potom tak těžký,že v té vysoké rychlosti motor už nemá sílu se vytočit do maximálních otáček?A rozjede se tedy na víc než maximálku jen z kopce nebo po větru?Nebo jak to teda je?Dík za vysvětlení. Míra.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 11:30, RE: :(
anonym napsal:
Škodovka mě vždycky dojme. Výbava elegance, cena 625 tis. Kč a i blbý rádio si musíš dokoupit.
Budme radi, ze to ma za tu cenu alespon posilovac rizeni. Cenova politika Skody v Ceske republice je tragedie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 11:53, RE: pro koho?
anonym napsal:
Já si myslím, že ceníková cena předváděného vozidla byla minimálně 750 tis - vyzkoušejte si konfigurátor na www stránkách škodovky. A to je už docela dost za Oktávku. To si radši koupím za stejné peníze nové Mondeo nebo Mazdu 6.
Beztak za dva roky se tady v diskuzích na netu dočteme, jak se u TSI motorů rozbíjej turba, váhy vzduchu nebo nějaké jiné voloviny za desítky tisíc Kč.
Váha vzduchu zde stojí cca 3500 korun (originální díl).

A Mazdy 6 či Mondea se nerozbíjej, že.

"To si radši koupím za stejné peníze"

Zkuste si někdy na stejnou výbavu nakonfigurovat Mondeo s agrátem dosahujím podobné výkony. Pak možná přestanete plácat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 12:15, RE: Příliš dlouhé převody?
anonym napsal:
Mám dotaz-jak je to s tou maximální rychlostí?Většina aut jí dosahuje právě již na předposlední nejvyšší stupeň,takže potom na ten nejvyšší musí jet logicky víc,tak proč se neuvádí maximální rychlost na nejvyšší stupeň?Nebo ten už je potom tak těžký,že v té vysoké rychlosti motor už nemá sílu se vytočit do maximálních otáček?A rozjede se tedy na víc než maximálku jen z kopce nebo po větru?Nebo jak to teda je?Dík za vysvětlení. Míra.
Teoreticky by Octavia mohla dosáhnout na šestku třístovky. Bohužel tomu v reálu tak není a ručička tachometru se nám zastavila na číslici 220 km/h ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 12:46, RE: Příliš dlouhé převody?
Petr - TipCars.com napsal:
Teoreticky by Octavia mohla dosáhnout na šestku třístovky. Bohužel tomu v reálu tak není a ručička tachometru se nám zastavila na číslici 220 km/h ...
Takže je to prostě tak,že na ty dlouhé převody se ten motor už prostě neutáhne?Ale za příhodných podmínek se dostane dál než je psaná maximálka?Někdo mi třeba tvrdil,že s Fabií 1,9TDI 74kW,která má psáno asi 185 km/h jel údajně 215km/h(tachometrových).Opakovaný pokus s navigací skončil na 205km/h.(na rovině) Je tedy možné,že přesáhne psanou maximálku o 20-30 km/h?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 12:50, RE: Příliš dlouhé převody?
anonym napsal:
Takže je to prostě tak,že na ty dlouhé převody se ten motor už prostě neutáhne?Ale za příhodných podmínek se dostane dál než je psaná maximálka?Někdo mi třeba tvrdil,že s Fabií 1,9TDI 74kW,která má psáno asi 185 km/h jel údajně 215km/h(tachometrových).Opakovaný pokus s navigací skončil na 205km/h.(na rovině) Je tedy možné,že přesáhne psanou maximálku o 20-30 km/h?
Proč by ne? 74kW TDI v Octavii není problém ject tachomentrových 200.. Fabie je ještě o nějaký to kilo lehčí ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 12:52, RE: Příliš dlouhé převody?
Petr - TipCars.com napsal:
Teoreticky by Octavia mohla dosáhnout na šestku třístovky. Bohužel tomu v reálu tak není a ručička tachometru se nám zastavila na číslici 220 km/h ...
Jako ta Fabie jezdí fakt pěkně a vždy,když se vezu mně překvapuje zátahem (sám mám 2,0 HDI-100kW,ale těžší auto) až jsem si říkal jestli jí nemá čipnutou-že by to udělal předchozí majitel.Dá se to nějak běžně dostupným způsobem poznat?
reagovat
  1 2 3 ... 6




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.