0
zpět
 

diskuze k tématu: Dámské vozítko do 120 tisíc Kč

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, česká vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 15:27, rada
S tou corsou jsem se "nešikovně" vyjádřila (pochopitelně vím, že NOVÁ - z prodejny, nestojí 120 t. - to ostatně nestojí nic, že). Tou "novou" jsem měla na mysli poslední generaci (ta se mi "líbí" o dosti více než minulá).
S těmi robotizovanými převodovkami nevím, v malých citroënech to také používají, ale já tomu nějak nepřišla "na chuť ". Já osobně bych dala přednost buď "normálnímu" manuálu, nebo "klasickému" automatu.
Mne je také víceméně jedno, jaký máte vůz, šlo o to, že já se s klíčkem od třílitru v automatu v kabelce "nenarodila", ale během mnoha let a přes mnoho vozů k němu "došla". A s malým vozem s litrem, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 mám i z tohoto tisíceletí zkušenosti (následkem čehož třídveřové ... doporučuji). Že dávám dnes přednost automatu neznamená, že jsem zapomněla jak se "kvrdlačkou kvrdlá" - pravda trošičku "šok" mi přivodila ukázka řazení v Trabant (víte jak to tam bylo?)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 19:31, rada
Sorry Kylie. Už vím že ten motor 1.1 měl patřit C2, to jsem se "přečetl". Ale o tom dieselu 1.4 HDI si stojím pevně za svým. Já se ani tak neřídím tím co píší v časopisech ale spíš praktickými zkušenostmi z automobilové branže, informacemi od známých servismanů apod. A díky nim vím že s common raily problémy jsou ať už to je tvůj milovaný Citroen, mé milované BMW, nebo třeba Mercedes, Peugeot a často Ford atd. a do města se ani diesel nehodí. Trvá dlouho než se zahřeje (je línější a auto netopí) a taky častými starty (hlavně studenými) trpí s čímž souvisí další náklady: baterie, žhavící svíčky, strartér... už jen proto bych ho paní nedoporučil. Těch pár korun ušetřených na palivu by se ji mohlo dost prodražit. Nehledě na to že i kdyby za těch 120 táců sehnala C2 s 1.4 HDI tak za ty prachy sežene daleko lepší a méně ojeté auto. Jinak v C1 jsem nejel ale jenom seděl. Ale uvnitř to vypadá jako ve škodovce 105. Holé plechy a dost bakelitové plasty. Už jen pro to bych si to nekoupil, a taky je to strašně malé, kufr skoro žádný a nechávat věci na sedačkách není v ČR jednoduše možné. Pro Mikese - čti znova. Já nic o Superbu za 120 000 nepsal. Ten dotyčný Superb kterého jsem sehnal známé stál necelých 300. Jo a všem co tady radí do Fabie HTP říkám - svezte se s 1.4 klidně i starým OHV. J to úplně o něčem jiném. 1.4 16V je pak z skoro z jiného světa!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 20:30, rada
Není problém milý Paule! Já Michaele na prvním místě (také) doporučuji benzín - nejvhodější mi příjde v C2 (nebo jiném třídvéřovém voze). Tu C1 jsem zmínila, protože nové je přeci jen nové a záruka "neurazí" (může být až 5 let) a motůrek v ní je "fenomenální" (krásná věru není, ale "jezdí") a jako městské auto je opravdu zdařilé (nízoučké servisní náklady). Přiznávám, že až trochu nechápu (jak jsem už psala) že ač je na "vyspělých" trzích tak úspěšná "doma" je zcela "mimo".
Jen a jen na městský provoz samozřejmě diesel není to pravé (já vím .-) ale tenhle se až nečekaně povedl a s malým autem typu Citroën C2 doslova "mává" - jeden "kousek" totiž mám již pár let "nadohled" a byť i v tom případě převažuje městský (příměstský) provoz - potíže - O, spotřeba - super, spokojenost - 100%
K "lásce" k bmw mne věru přemlouvat netřeba - malá cupka 123d je mým "favoritem" mezi "zaplatitelnými", kupé 335i snem o fenomenálním autě, Alpina B6 fantazií o jednom z "nej-" aut na světě (X6 není moje parketa, ale svezla jsem se a .... mňam, mňam ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 22:14, rada
ja bych šel do ty C2, ale dojel bych si pro ní do Německa. Tam sou o hodně levnější
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.11.2008 11:05, rada
neujede ani jeden kilometr
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.11.2008 12:09, rada
Ony právě ty testy nejsou zas až jasný. Začíná se spekulovat o tom, že tzv. simulovaný náraz není zas až tak rozhodujcí. Nedávno běžela nějaká diskuze s hasičema, a říkalo se, že když je nehoda a účastníkem je Fabia popř. Oct.2, všechna ostatní auta pod rok 2000 jsou většinou kaput...¨Dokonce muselinakoupit nové hydraulické nůžky, aby přestřihli sloupky u Fabie. Jak Kylie psala např. o špičkové bezpečnosti C4, vzhledem k tomu, že ji teď vlastním tak můžu říci, že se kroutí víc než fabie. (v extrému)..o celkovém ovládání auta ani nemluvim.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.11.2008 12:10, rada
Mám objednávku na C5 HDi..takže jsem zvědav, jaké to bude. Napíšu pak recenzičku....předem dávám řazení za 5
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.11.2008 19:54, rada
Re Kylie - 123d coupé ve vínové metalíze jsem viděl zrovna dneska. Funglovka ještě bez značek. Určitě to je nejpěknější v současnosti vyráběné BMW. Kráká verze je takový nedomrdek ale coupé se povedlo, trochu mi připomíná první M3. Ovšem mým BMW snem je 330i E46. Né že by mi 318i nestačila. Na každodenní ježdění ideální auto, ale taková 330i je přece jen někde jinde. Každopádně to úžasné řízení s tuhým hydraulickým posilovačem mají stejné. Nové Bawka můžou závidět. Už se vidím na dellu Stelviu v 330, se stabilizací někde ve sběrných surovinách na dně kontejneru ;o) ....ale zatím jenom ve snu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.11.2008 22:03, rada
Dobrý den byla jsem si vybrat v autobazaru v Praze (Auto-Křížek),kde sem si vybrala pěknou fabii. Jsem s ní spokojená a myslím si ,že mi poradili opravdu dobře.Byla jsem překvapena příjemím jednáním.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.11.2008 03:00, jsem první
Nyní slyšte škodováckou revoluční novinu, žádající si snad Nobelovku: "HTP MUSÍ BÝT ÚSPORNĚJŠÍ, PROTOŽE NA JEDNO OTOČENÍ KLIKOU NASAJE BENZÍN POUZE 3x, KDEŽTO OSTATNÍ 4x" . Konec hlášení ....Ono paní sousedka uvažovala taky o nové Fabii II HTP, já jí ale přemluvil, že za stejné peníze by to šlo i jinak. A má od pondělka před domem ojeté BMW 116i pro které jsem ji zajel a nemůže si ho vynachválit. Tak já jen, že je třeba projít všecky alternativy, nejen to co mají jiní.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.11.2008 03:05, To není vtip?
Jako "nej-" vůz do města, pro samotnou ženu, škoda fabia s motorem 1.4?
PS: Myslím že fabia bude v česku zbytečně dražší, než jiné varianty. Myslím, že v danném případě je lepší sahnout po jiné značce nabízející třídvéřovou (pro tento případed lepší/vhodnější a navíc levnější) karoserii. Myslím, že ve městě lépe než fabia 1.4 poslouží třeba Yaris 1.0 či 1.3 (a mnoho a mnoho a mnoho jiných). Popravdě fabii bych asi nezařadila ani do první pětice (Jako "malé" rodinné auto - což je asi její "určení" v česku - budiž. Jako vůz pro samotnou ženu s více jak 90ti% provozem město? Ne!)
PPS: V původních "doporučeních" jsem zmínila např. citroën C2, někdo doporučoval Renault Clio, za zmínku stojí třeba i Fiat Grande Punto - ale vždy bych v tomto případě (v kterém jiném také, že) preferovala třídvéřový vůz - neb tužší karoserie je jen a jen dobře a nižší cena je ... dtto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.11.2008 03:37, VELMi "univerzální" auto
Tak jsem se maličko "zpět" podívala a fakt, že autor "doporučení" pan Daniel Dvorský stejný vůz a stejnou motorizaci faráři s rodinou TAKÉ doporučil.
Nu, NEbudeto znít "pěkně", ale na to že i "jiné" vozy a "jiné" motory bych ráda upozornila (tentokrát NEdoporučuji konkrétní značku, JEN říkám, že mnoho a mnoho "jiných" variant existuje - a některé opravdu za LEPŠÍ pokládám ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.11.2008 04:04, Octávii
Za ty prachy jedině stříbrnou Octávii, na hlínách, s křídlem a v TDi, protože ten motor táhne brutálně vodcpodu a jezdí za 3/100. Po nějakým důchodci z Prahy, co s ní jezdil jenom do kostela a proto za 10 let najel jenom obligátních 120 000 km, což zaručí certifikát kvality z AAA!

Hýky, hýk
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.11.2008 06:21, je to ftip!
Myslel jsem, že na konci článku bude napsáno velkým písmem APRÍL ! Michaelo jestli máte trochu rozum a smysl pro eleganci tak Fábku určitě nekoupíte.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.11.2008 06:44, článek
Pozaszavuji se nad článkem, kde je v jendnom místě uvedeno: Opel Corsa, Ford Fiesta a dál se píše o Opel Astra, Ford Focus, Škoda Fabia, ono ale Fabka nepatří do nižší střední třídy ani náhodou, tak k Astře a Focusu ji prosím nepiště, leda cenou se jim vyrovná, ale komfortem, pohodlým a prostorností ani v nejmenším, navíc výběr motorizací je lepší než u Fabie.

Pokud můžu poradit, tak se vyhněte Fabii 1.4 50kw, proboha jak tento MPičkovej motor můžete někomu vůbec doporučovat!!!!!!!!!! Zdechlejší motor snad neexistuje!!!

Jen Astra G 1.4 16V má 66kw a ten motor už jede, dá se koupit levněji jak Fabka, no hodně štěstí při výběru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.11.2008 07:13, RE: To není vtip?
Kylie napsal:
Jako "nej-" vůz do města, pro samotnou ženu, škoda fabia s motorem 1.4?
PS: Myslím že fabia bude v česku zbytečně dražší, než jiné varianty. Myslím, že v danném případě je lepší sahnout po jiné značce nabízející třídvéřovou (pro tento případed lepší/vhodnější a navíc levnější) karoserii. Myslím, že ve městě lépe než fabia 1.4 poslouží třeba Yaris 1.0 či 1.3 (a mnoho a mnoho a mnoho jiných). Popravdě fabii bych asi nezařadila ani do první pětice (Jako "malé" rodinné auto - což je asi její "urč...
3.dvéř není lepší volbou,následná špatná prodejnost a po celou dobu užívání nepraktičnost nevyváží větší tuhost kastle :)
Jo a grande punto za 120tis?takový jde sehnat?asi si myslela jen Punto classic.
Ta Fabia není vůbec špatná volba,je to auto pro nenáročné,solidně spolehlivé,5.dv,bezpečné za ty prachy a motor s rozv. řetězem je další + navíc i spotřeba je solidní pokud je to nestočená mrdka.Sestra na Fabii oceňuje posilovač a dobrá sedadla,nic víc nepotřebuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.11.2008 07:20, RE: jsem první
Ráďa napsal:
Nyní slyšte škodováckou revoluční novinu, žádající si snad Nobelovku: "HTP MUSÍ BÝT ÚSPORNĚJŠÍ, PROTOŽE NA JEDNO OTOČENÍ KLIKOU NASAJE BENZÍN POUZE 3x, KDEŽTO OSTATNÍ 4x" . Konec hlášení ....Ono paní sousedka uvažovala taky o nové Fabii II HTP, já jí ale přemluvil, že za stejné peníze by to šlo i jinak. A má od pondělka před domem ojeté BMW 116i pro které jsem ji zajel a nemůže si ho vynachválit. Tak já jen, že je třeba projít všecky alternativy, nejen to co mají jiní.
od pondělka je spokojená?To je asi každej u "novýho" auta,i u týden staré Feldy 95rok jsou lidi nadšení prvních pár dní.
Ale ,abys ji pak nemusel poslouchat až zjistí kolik stojí výměna oleje nebo ložisko a,že zimní 15" gumy jsou trochu dražší než počítala,a až udělá první hodiny a zaparkuje na bus zastávce tak si to možná přehodnotí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.11.2008 08:35, RE: článek
zigi napsal:
Pozaszavuji se nad článkem, kde je v jendnom místě uvedeno: Opel Corsa, Ford Fiesta a dál se píše o Opel Astra, Ford Focus, Škoda Fabia, ono ale Fabka nepatří do nižší střední třídy ani náhodou, tak k Astře a Focusu ji prosím nepiště, leda cenou se jim vyrovná, ale komfortem, pohodlým a prostorností ani v nejmenším, navíc výběr motorizací je lepší než u Fabie.

Pokud můžu poradit, tak se vyhněte Fabii 1.4 50kw, proboha jak tento MPičkovej motor můžete někomu vůbec doporučovat!!!!!!!!!! Zdechlejš...
Musim podporit tento nazor. Ani s primhourenim obou oci se clanek neda povazovat za fundovany. Pritom nejde vubec o to, co nakonec autor tazatelce doporucil, to je obvykle zcela subjektivni a kazdy mame pravo na nazor. Autor ale srovnava jablka s hruskama. Skodu Fabii radi do nizsi stredni mezi Astru, Focus, Golf a dalsi, kam patri treba Octavia - proc? Fabia je preci primy konkurent malych aut jako je Corsa, Fiesta, Polo apod. Ani po stylisticke a semanticke strance text za moc nestoji -co znamena "nejidealnejsi"?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.11.2008 08:39, RE: článek
zigi napsal:
Pozaszavuji se nad článkem, kde je v jendnom místě uvedeno: Opel Corsa, Ford Fiesta a dál se píše o Opel Astra, Ford Focus, Škoda Fabia, ono ale Fabka nepatří do nižší střední třídy ani náhodou, tak k Astře a Focusu ji prosím nepiště, leda cenou se jim vyrovná, ale komfortem, pohodlým a prostorností ani v nejmenším, navíc výběr motorizací je lepší než u Fabie.

Pokud můžu poradit, tak se vyhněte Fabii 1.4 50kw, proboha jak tento MPičkovej motor můžete někomu vůbec doporučovat!!!!!!!!!! Zdechlejš...
Jo, článek začíná slibně, ale závěr je hororový. Fabie je opravdu v tomto případě kombinací toho nejhoršího. Malé auto, s velkým ručením se zdechlým motorem s nejvyšší cenou. Já, jakožto Opelista se příkláním k té Corse a souhlasím s Kylie, že 3-dveřová varianta bude stačit. 3-válcový litr od Opela podle doslechu tak špatný není. A kdo má rád tabulky TUV, tak zjistí, že Corsa se drží dost vysoko, ve většině případů předčí i koncernové Polo o Fiestě ani nemluvě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.11.2008 08:49, RE: článek
David V napsal:
Jo, článek začíná slibně, ale závěr je hororový. Fabie je opravdu v tomto případě kombinací toho nejhoršího. Malé auto, s velkým ručením se zdechlým motorem s nejvyšší cenou. Já, jakožto Opelista se příkláním k té Corse a souhlasím s Kylie, že 3-dveřová varianta bude stačit. 3-válcový litr od Opela podle doslechu tak špatný není. A kdo má rád tabulky TUV, tak zjistí, že Corsa se drží dost vysoko, ve většině případů předčí i koncernové Polo o Fiestě ani nemluvě.
proč máte pocit,že 3.dv auto je vhodné?
jediná výhody bude nižší nákupka,jediná podstatná věc.Zbytek jsou jen mínusy.
reagovat
  1 2 3 4 ... 8




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.