0
zpět
 

diskuze k tématu: Dámské vozítko do 120 tisíc Kč

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, česká vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.11.2008 09:37, rada
Nezbývá než souhlasit s Davidem,vidím to v celku stejně něco na benzín (nejlépe do 1350 ccm). Mohla by být i ta 1,2Htp, pokud ta cesta Praha Opava bude 3-4x do roka tak se dá přetrpět všechno.U takhle starýho auta bych vybíral taky se serviskou.
To: KYLIE - Právě proto že se zde řeší auta mi tolik vadí že zde ukazujete svoje foto. Za tímto účelem jsou servery typu www.líbímseti.cz a podbně, takže si svoje foto ukazujte tam.Dokonce vám je budou moc náruživý návštěvníci oznámkovat.Sem to nepatří a dále nehodlám tuto diskuzi o autech SPAMOVAT.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.11.2008 11:38, rada
S tím leasingem u C1 opravdu netuším, kolik to nakonec vyjde (to se pak dá asi snado spočítat). JEN jsem upozornila na to, že "nové je nové", navíc se dá "přikoupit" plná záruka (nevím jak a za kolik u C1 - já si cca 1000 euro připlatila a za "jistotu" zásahu kdykoliv kdekoliv po evropě včetně případného zapůjčení náhradního vozu či hotelu mi to "stojí" - v tomhle jsem 100% holčička; ach a ta 100% záruka na "vše" je na 5 let a 150.000 km)
Leasing nevyužívám, ale na druhou stranu je včetně povinného ručení a pojištění - KOLIK udělá ten "nárůst" netuším - až tak zlé to snad ale není ...
Už jsem se koukla i na nabídku - za těch cca 120 t. kč se dá sehnat docela pěkná zánovní C2 (dokonce možná i s tím "super" motůrkem 1.4 HDi) - tři dveře "netáhnou" - což pro Michaelu docela příjemným se jeví ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.11.2008 11:41, rada
Ach vasapasa je vzdělaný - a "six feet under" si přeložit umí ,-)
Víte, to je "těžké" - nejdříve jste "nevěřili" že jsem "holčička" (agent citroën atd atp - jistě pamatuje ..) zrovna jako "faktům" jak brumla jezdí (bolid "létající" na trase München - Hamburg atp atd), když jsem "dokázala", že jsem si nevymýšlela ... opět se to "nelíbí" ...
PS: Nebojte! (komando jsem již odvolala ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.11.2008 12:24, rada
Taky bych doporučil HTP - verze 12V 47kW. Akelerace neohromí, ale v pružném zrychlení od 75 do 120km/h nemá v objemové třídě atmosfér konkurenci. Zvuk motoru lze přeslechnout, záleží na zajetí auta a výbavě. (V rodině Fabia 12V, dobře zajetá - spíše rychlejší jízdou, elegance s tlumením na kapotě a zvuk OK)...spotřeba by mohla být tak o litr nižší, ale dlouhodobí průměr máme 6,9 jízdou ze 2/3 po dálnici rychlostí okolo 130-140....a to už se pěkně točí. Zvládne i Praha - Brno v průměru 140km/h, ale to už trpí - při 170 si brala 9l :) a točila skoro v červeném.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.11.2008 16:32, rada
Dle mého názoru ten škodovácký tříhrnek je snad nejhorší volba. A jestli ne to, tak určitě nejdražší, nejhlučnější s nejvíce otravným zvukem v této galaxii. Neznám horší auto než tento nejedoucí, přitom neuvětylně řvoucí a žravý bastl. Nechápu nákup takovéto sračky.Snad tak za 80-100 tCZK. Ale i tak - no já bych to nechtěl ani na cestu ke kravínu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.11.2008 17:17, rada
Zadání je jasné: auto blbovzdorné, kde se dolejvá jenom voda do ostřikovačů a benzín. Sedneš jedeš za každýho počasí, 100% spolehnutí, možnost opravy kdekoliv. Jedině škoda tří hrnek fabia. Sehnat se dá kolem 120 litrů v hodně slušném stavu. Možná bych dal ještě fiata Punto, Fiestu, corsu, Clio, Saxo. Poměr je jasnej - čím menší auto tím mladší auto za stejnou cenu )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.11.2008 18:16, rada
Nemám z hlavy přehled o "výkonech" tříválce ve fabia, ale to že ani doma (v německu) chválu nesklízí - to vím (dokonce spíše "kritiky"!).
Teď NEdoporučuji citroën - jako obvykle - ale opravdu (jen) upozorňuji, že tříválec 1.2 myslím NENí nejpovedenějším malým motorem (do 1 litru bývá opakovaným vítězem malá Toyota - Yaris, Aygo, Peugeot 107 a Citroën C1), o "level" výš snad opět Toyota 1.3 a povedené prý jsou varianty nového 1.2 od Renault ... docela chválená (snad i více než "docela", resp. docela DOST
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.11.2008 18:21, rada
...docela DOST je chválená také malý Fiat Panda (tam je myslím motor 1.2).
A čistě "teoreticky" - třídveřový vůz bude v bazaru určitě levnější (možná i o dost) a Michaele možná (asi určitě) stačí a navíc 3 dv. bude i "tužší" karoserie a tak se jí bude "lépe" "snáze" řídit ...atd. - domnívám se že v jejím případě fabia NENí rozumná varianta (i přes momentální slevy nových vozů stále velmi drahá a KDYŽ fabia tak asi s jiným motorem než s benzínovým tříválcem - a nemýlím-li se, servisní prohlídky u fabia nepatří k nejlevnějším - úplně BEZ legrace a je to opravdu neuvěřitelné, ale na prvních 100.000 km snad dokonce vyjdou i u C5 V6 3.0 levněji !!!, než u fabia 1.2)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.11.2008 19:28, rada
Milá Kylie, nechápu proč tu řešíš koupi nového auta? Paní má na auto 120 000 né 150 ani 200, prostě 120 000. A ty jí tu doporučuješ motorku na čtyřech kolech C1 za 150 tisíc na leasing (připočti pade v celkovém součtu) takže za 200. Nehledě na to, že třeba po pěti letech při následném prodeji dostane + - tu samou sumu co za ojeté auto. Dále doporučovat paní do Citroenu C3 motor 1.1 který není o moc lepší volbou než 1.2 HTP do Fabie (C3 je celkem těžká a 1.1 moc slabý). A nebo hláška " že s C3 s motorem 1.4 HDI bude královnou silnic". Za ty peníze jí ani nekoupí (v pěkném stavu) a může se z ní stát pěkná kasička - vstřiky (jeden za cca 5000) turbo za 20 000 apod. Je tam toho spousta. Kdybys jí raději doporučila obyč. 1.4 benzín tak bych neřekl ani popel. Paní radím vám dobře, kupte si pořádné auto s benzínovým motorem. Já už pomáhal s koupí auta několika ženským a vždycky chtěly nějaké supermini (Matiz, Panda) max. něco velikosti Fabie. Říkal jsem jim ať neblbnou a koupí si pořádné auto když ho můžou mít za podobnou cenu. Teď jsou rády že se nechaly překecat a mají Golfa, Focuse nebo i Superba a jsou rády. Cítí se v nich daleko lépe (bezpečněji), nemají problém něco v nich převézt a samotný provoz je nevyjde o tolik dráž než kdyby měly nějaké malé prdítko.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.11.2008 20:08, rada
Kylie,Vy musíte prostě vždy prosadit svoji pravdu.Servisní prohlídky Fabie htp jsou jedny z nejlacinějších.Např. první servisní prohlídka v 15 000km a s ní spojené běžné úkony 1 800kč.Ta samá prohlídka po prvních 15 000km u Hyundae Accenta 1,3 63 kw 4 500 kč.To samé jsem platil u htp v 60 000km.Dovolil jsem si doporučit auto,které mi dobře sloužilo při minimálních nákladech na provoz.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.11.2008 21:37, rada
Ach to neprosazuji "svoji" na absurditu cen plánovaných prohlídek tu kdosi poukazoval (včetně konkrétních cen) - to "jen" opisuji.
To KDE bych "svoji" prosazovala je NEdoporučení tříválce 1.2 koncernu VW - to pokládám za FAKT (že to, slušně řečeno, NENí výjimečný motor)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.11.2008 22:02, rada
Prosím přečtěte si mé příspěvky, milý Paule! NEdoporučuji C3 a motor 1.1! Tuto kombinaci NEpovažuji za vhodnou (optimální)! Naopak u C2 to použitelná kombinace je a C2 za tuto cenu sežene (bez problémů, když bude trochu "vyjednávat" určitě i zajímavý kus - doba "slevám" přeje). Čtyřválcový benzín citroën 1.1 věru není žádný zázrak, nicméně lepší variantou než-li tříválec 1.2 je - a NEmělo by to tak být! Opakovaně jsem pro samostatnou ženu zdůrazňovala výhodnost třídveřové karoserie. S motůrkem 1.4 HDi mám určité zkušenosti a byť slova "královna silnic" jsou samozřejmě "nadnesená", ale pravděpodobně méně, než si představujete (spojení malé C2 a motoru 1.4 HDi považuji za - až velmi - povedené). Ohledně oprav a nákladů není třeba se obávat (samozřejmě záleží na předchozím majiteli), k přečtení doporučuji detailní rozbor na šesti stránkách českého časopisu Auto Diesel! Já se závěry (po VELMi podrobném "rozebrání") souhlasím (proč vy ne?).
Vím, že doporučovat do malého vozu benzín je více "in", já v tomto případě "trvám na svém" - a není to z "rozmaru".
Osobně také preferuji větší vozy, ale chápu-li správně požadavky Michaely, v reálu bude auto využívat na denní popojíždění po Praze (kam se to malé auto "hodí", "pasuje")
C1 jsem zmínila jako "variantu" (nové je přeci jen nové), nikoliv na prvním místě. Moc dobře vím, že v česku vozy z Kolína "nefrčí", nepříjde vám "divné", že na daleko náročnějších, bohatších, "zkušenějších" trzích s širší nabídkou vozů (to si asi většina místních ani neuvědomuje) jdou poměrně "na dračku"?
Světová finanční krize tento trend ještě posílila, zatímco škodovka plánuje další a další odstávky (a existuje možnost, že u toho to neskončí), v kolíně pracují na maximální výkon na 3 směny a od prosince plánují už tak vyšší než plánovanou výrobu ještě zvýšit. To co se děje ve světě přijde i sem (ve slabší formě, ale příjde) a nízkonákladové auto jakým vozy s kolína jsou je "k nezaplacení" - já onou "motorkou" C1 jezdila, co vy?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.11.2008 22:15, rada
Dobrý den,
z vlastní zkušenosti bych Vám doporučil vozidlo Renault Clio, v této cenové relaci naleznete i vozy mladšího roku výroby s obstojnou výbavou. Konkrétně motorizace o obsahu 1.2, platí obecně za velice trvanlivé motory. Ovládají dobře široké spektrum otáček, což oceníte zejména ve městě. Mnozí můžou namítat, že servis u Renaultu je drahý, ale myslím že je dnes již srovnatelný s konkurencí a hlavně, Clio- zdůrazňuji 1.2 -není modelem, který je štamgast v servise...
Co se týká bezpečnosti, nebojím se tvrdit, že Clio je jedním z nejbezpečnějších malých vozů v segmentu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 08:40, rada
dovol kylie abych se zasmal, co se tyce tuhosti kasle u Fabie1....viděl jsem čelní střet Fabia 1 s citroenem C3.....C trojkabyla rozpulená, fabia mela jenom zbořenej předek....druhá nehoda Fabia vs. Audi TT (včera ve zprávách) to audi nedopadlo dobře, dokonce chytlo....takže to je bezpečnost fabie....vlastní zkušenost, když kolega narval s fabií do primery P11 (vin opileho ridice primery) bylo to jako škoda 120 vz tatrovka, z toho nissana nic nezbylo a nám se stalo prd....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 09:35, rada
Auti malé hezké s posilovačem řízení těch je za 120t mraky já vždy toužím po Twigu když hledám parkování. Měl jsem ho jeden čas půjčený a paráda!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 11:00, rada
Pani, uprimne vas lituju, kdyz tady ted ctete ty vsechny vykriky exhibicionistu/expertu na vsechno - nova Panda za 129 tis. - nesmysl (od 175tis.), Superb za 120 tis. - ha ha, C1 - mini auto za prilis vysokou cenu (pro Kylie - rozumny clovek si ho v cesku nekoupi, protoze je proste prilis male a prilis drahe v porovnani s ostatnimi, v zahranici se prodava lip protoze slouzi jako X-te vozidlo v rodine, ne jedine, na to uz jste taky mohla prijit sama, blaboleni o C5 radeji nekomentuju).
Byt na vasem miste, bral bych Opel Corsu C s 1.2 motorem (je dostatecne dynamicky, ma solidni spotrebu a auto to je na rozdil od predchudcu velmi spolehlive), prip. Fabii (na mesto ta 1.2 staci a semtam tu delsi cestu taky prezijete - tady vam radi nekteri, kteri se snad ani nejsou schopni rozjet pokud nema motor objem aspon 3.0litru, tak to berte s nadhledem). Zda vam bude vadit hluk 1.2 motoru u Fabie si vyzkousejte, dle meho to neni nic hrozneho, preferujte ale verzi 47kW, motor 1.4 bude taky ok.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 11:07, rada
Smát se můžete, milý dpwagene (jen nevím čemu). Tomu že "vámi propagovaná" firma dělá (ultra)drahé audi TT méně bezpečné, než levnou fabia? Nevím, crash testy mluví trochu jinou řečí (ostatně TT má mechaniku octavia, takže to značí že fabia je bezpečnější než octavia?).
Tuhost karoserie a "bezpečnost" navíc dvě trochu ODLIŠNÉ věci jsou. Dle EuroNCAP Citroën C3 dopadl "bez problémů" (o fous lépe, než fabia).
Hodnotit dle nějaké jediné havárie co a jak - no nevím (tedy vím, bezpečnost je výsledek náročných sofistikovaných výpočtů a po tisíci virtuálních "bouraček" probíhají "reálné" nárazové testy), v kategorii "bezpečnost" jsou na tom C3 (já Michaele doporučuji C2, ne C3 - nevím proč píšete o "3") a Fabia "stejně" - ROZHODNĚ bych škoda fabia nevydávala za "vzor" bezpečnosti (a už vůbec ne v porovnání s většími vozy!) - doporučuji s C5 se NEsrážet ,-)
Ale vážně v "malých" autech je tu mnoho "bezpečnějších" (i když ani C2/3 ani fabia NEjsou problém): Peugeot 1007 (ten je "nej"); Yaris; Fiat 500 a Punto; Clio (to tu bylo v souvislosti s bezpečností již zmíněno) atp.
Takže zůstaňme v "realitě", bezpečnost škody fabia NENí problém, ale rozhodně to NENí žádný "zázrak" (mimochodem malá auta z Kolína, hodnocená ve stejné kategorii dopadla "stejně", tedy o jeden bod "hůře", než fabia - to jen abychom se do "reality" vrátili a od "bajek" přešli k ověřitelným faktům - zdroj EuroNCAP)
Vyhovuje-li vám, milý dpwagen(e) fabia s tříválcem 1.2 - proč ne, ale myslím že existují "lepší" vozy, vím že existují lepší motory (navíc pro samotnou ženu je ona třídvéřová karoserie možná opravdu "vhodnější" a určitě bude "levnější" - což značně motivačním zdá se mi - tužší karoserie a jako bonus nižší cena)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 11:21, rada
Milý mikesi! Rozdíl mezi námi je, že já popisuji konkrétní vlastní zkušenosti (a vy to nazýváte "blábolením") a vy kritizujete a "shazujete" ani nevíte co (vždyť jste těmi vozy ani nejel - kterak dojdete k "přesvědčení", že o nich víte více?
C1 se používá jako 2. vůz v rodině (tedy na "typ" provozu, který "plánuje" Michaela). Proč v něm klidně a spokojeně jezdí římanka, mnichovanka, pařížanka a pro češku Michaelu jej považujete za "nedostatečný" na to můj rozoumek opravdu NEstačí - asi jsem opravdu "blond" ,-)
Mikešku! Sice chápu, že po voze s třílitrem toužíte (a mně závidíte), ale "urážet" nemusíte (já s litrovým motorem - ohne Problem, otázkou se jeví, co vy a třílitr? ,-)
Nová Corsa - proč ne (nevím co cena!), když už nutně fabia (opravdu si nemyslím že to je "nej" řešení" - mnohé varianty třídveřových aut této kategorie se mi o dost "lepší" jeví), když fabia NE s motorem tříválcem 1.2 (opravdu ani "doma" v německu k chváleným nepatří, ani v Engine of the Year ho v kategorii malých motorů nenajdete - naopak benzín pro auta z kolína je "nej-" maloobjemový motor na světě ...). Prostě když nutně fabia (v českých bazarech je dost drahá, vlastně až předražená) s jiným motorem.
PS: Když už vám tak "vadil" příklad pro který jsem C5 použila ...doplňte něco "jiného" ,-) (nebo "jen" kritizujete a ....)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 13:50, rada
Jeste dodatek, do Corsy se dela velmi dobra "automaticka" prevodovka - vyhodne zvlaste ve meste. Vyhodou teto prevodovky ale je, ze to neni klasicky automat, ale robotizovana bezna prevodovka - vyhody - komfort automatu (kdyz chcete, muzete i sama rucne radit systemem stupen nahoru/dolu) a proti klasickemu automatu nizsi spotreba paliva (na urovni manualni prevodovky). Vyzkousel jsem a je to skvela vec.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 14:21, rada
Kylie, kdyz uz si hrajete na expertku tak byste mohla vedet, ze novou Corsu C (notabene za 120tis.) asi ted tezko koupite, kdyz uz se min. rok prodava Corsa D, takze logicky slo o ojetou.
PS. Zda ma vase auto litrovy, trilitrovy, petilitrovy, desetilitrovy objem motoru nebo jestli jezdite pouze na trakari, verte, je mi to naprosto jedno.
reagovat
  1 2 3 ... 8




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.