0
zpět
 

diskuze k tématu: Dámské vozítko do 120 tisíc Kč

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, česká vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 15:00, RE: Vážená Michaelo
Giorgio napsal:
Tak podle ENCAP je například Fiat Punto II bezpečněší než Škoda Fabia I - byť o jediný bodík, ale je... Jezdil jsem se dvěma fabiemi první generace, které jsem měl jako služební auta, a nechtěl bych fabii jako svoje auto ani omylem (a to ta druhá atakovala původní pořizovací cenou půlmilion). Zmíněné dvojkové punto jsme měli doma od podzimu 2002 (funglovka) do jara 2006 a rozhodně mi přišlo po všech směrech sympatičtější (vzhled, pocit za volantem, pohodlí, jízda).
Tak to pane kecáš, protože punto II je jízdně docela nepohodlný - hlavně vzadu, to je za trest. Fabia je v tomhle mnohem lepší. Ve fiatu je slyšet každej kanál, a jak je slyšet, o to víc je cítit na podvozku. My měli Fabii 1.4 16V 55kw Elegance r. 2001 a už tenkrát to mělo v základu tempomat, elektrická okna vzadu - která do fiata nešla ani objednat, a ESP...jízdně to bylo velice jisté a odhlučnění podvozku .- pneu continental později dunlop...bylo o třídu lepší než u punta. O grande puntu bych se tak nehádal, ale Punto 2 je opravdu vozítko srovnatelné technologicky s kalosem nebo sparkem. To,že má o bod více v crash testu neberu jako rozhodující. Jak říkám, mám možnost mluvit s lidma, co dělají nehody a Fábie v praxi dopadá lépe než lecjaký pětihvězdičkový model. (zrovna si myslím že u toho fiata byl ten bodík za kontrolku pásu řidiče....ale neni to rozhodující)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 15:04, RE: Vážená Michaelo
dpwagen napsal:
Tak to pane kecáš, protože punto II je jízdně docela nepohodlný - hlavně vzadu, to je za trest. Fabia je v tomhle mnohem lepší. Ve fiatu je slyšet každej kanál, a jak je slyšet, o to víc je cítit na podvozku. My měli Fabii 1.4 16V 55kw Elegance r. 2001 a už tenkrát to mělo v základu tempomat, elektrická okna vzadu - která do fiata nešla ani objednat, a ESP...jízdně to bylo velice jisté a odhlučnění podvozku .- pneu continental později dunlop...bylo o třídu lepší než u punta. O grande puntu bych ...
99% nehod není v modelu euro N.........a navíc ty testy jsou možná zaplacený, spekuluje se o tom už leta. Raději bych věřil ADACU....ten se např. s Renaultem vůbec nemazlí a dává mu co proto....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 15:46, RE: Vážená Michaelo
dpwagen napsal:
Tak to pane kecáš, protože punto II je jízdně docela nepohodlný - hlavně vzadu, to je za trest. Fabia je v tomhle mnohem lepší. Ve fiatu je slyšet každej kanál, a jak je slyšet, o to víc je cítit na podvozku. My měli Fabii 1.4 16V 55kw Elegance r. 2001 a už tenkrát to mělo v základu tempomat, elektrická okna vzadu - která do fiata nešla ani objednat, a ESP...jízdně to bylo velice jisté a odhlučnění podvozku .- pneu continental později dunlop...bylo o třídu lepší než u punta. O grande puntu bych ...
Tak to nekecám, říkám svůj subjektivní názor. A nikdo mě nepřesvědčí, že je fabia pohodlnější, a už vůbec ne VZADU. Měsíc zpátky jsem absolvoval z Ostravy do Brna a zpět cestu vzadu ve firemní fabii a byť to byla cesta po dálnici, myslel jsem, že se už neposkládám. Tuto zkušenost mám tedy dost čerstvou. Stejná cesta v puntu II ve výbavě Class (jiné jsem neměl možnost zkusit) sice není nějak extra komfortní, ale rozhodně příjemnější než ve fabii. A řadit punto vedle sparku, natož technologicky, tak to už dost matláš. O podplacených testech taky leda spekuluješ, ale máš to nějak podložené? Výsledky jsou zatím platné. Protože chodím do garáže okolo dealera škodovek, koukám se vždycky, co nově "rozstřeleného" má na parkovišti u skladovek. Zase tak bytelná ta fabia taky není... Pokud srovnám fabie, se kterými jsem jezdil (50 kW MT a 55 kW AT), pružností se nechytaly ani na tu 8V 1.2 ve fiatu, takže například 1.8 HGT asi musela oproti fabii být raketa, ale to je zase spekulace z mé strany. Nicméně například ohlučnění v 90 i 120-130 km/h opět hovořilo ve prospěch punta II. Pravdu však máš v tom, že elektrická okna dozadu dát nešla (to však nejdou ani u Fordu Fusion dodnes, což mě štve, protože ho mám).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 16:26, RE: Vážená Michaelo
Giorgio napsal:
Tak to nekecám, říkám svůj subjektivní názor. A nikdo mě nepřesvědčí, že je fabia pohodlnější, a už vůbec ne VZADU. Měsíc zpátky jsem absolvoval z Ostravy do Brna a zpět cestu vzadu ve firemní fabii a byť to byla cesta po dálnici, myslel jsem, že se už neposkládám. Tuto zkušenost mám tedy dost čerstvou. Stejná cesta v puntu II ve výbavě Class (jiné jsem neměl možnost zkusit) sice není nějak extra komfortní, ale rozhodně příjemnější než ve fabii. A řadit punto vedle sparku, natož technologicky, t...
Tu a tam něco "podplacené" jistojistě je, ale zrovna ty crash-testy.. Že by v německu úmyslně německým vozům škodili a francouzské či italské "vyvyšovali" - pochybuji!
To že ibiza polo fabia stejně - bezproblémově, ale NE špičkově dopadly nebude náhoda - prostě bezproblémové, ale NE špičkové JSOU. Tipla bych si já.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.11.2008 20:15, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Milí chlapci a chlapi! Rozhodla jsem se "upgradeovat" svou stránku na 2stránku a pár foto "přidat" (ty nej- byly cenzorem "nejvyšším" pozastaveny - snad příště ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 08:27, RE: Vážená Michaelo
Giorgio napsal:
Tak to nekecám, říkám svůj subjektivní názor. A nikdo mě nepřesvědčí, že je fabia pohodlnější, a už vůbec ne VZADU. Měsíc zpátky jsem absolvoval z Ostravy do Brna a zpět cestu vzadu ve firemní fabii a byť to byla cesta po dálnici, myslel jsem, že se už neposkládám. Tuto zkušenost mám tedy dost čerstvou. Stejná cesta v puntu II ve výbavě Class (jiné jsem neměl možnost zkusit) sice není nějak extra komfortní, ale rozhodně příjemnější než ve fabii. A řadit punto vedle sparku, natož technologicky, t...
Znám obě dvě auto, a co říkáš je blbost.....Už v 90 je to v puntu fičí, aerodynamickej zvuk hroznej, a s 1.2 8V jsem jel taky a na dálnici se nechyta ani na tu MPI - s felicií 1.3 jsem měl pocit lepší dynamiky než s 1.2 8V v puntu. Tak tu netlachej hovadiny, punto II je jedno z nejodfláknutějších aut třídy malých vozů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 08:43, RE: Vážená Michaelo
dpwagen napsal:
Znám obě dvě auto, a co říkáš je blbost.....Už v 90 je to v puntu fičí, aerodynamickej zvuk hroznej, a s 1.2 8V jsem jel taky a na dálnici se nechyta ani na tu MPI - s felicií 1.3 jsem měl pocit lepší dynamiky než s 1.2 8V v puntu. Tak tu netlachej hovadiny, punto II je jedno z nejodfláknutějších aut třídy malých vozů.
Tlacháš tady ty, nevím, kdes přišel na to, že je punto II jedno z nejodfláknutějších malých aut, když je doporučováno i zde na TipCars. Nevím, s jakým kusem jsi jel, já vím svoje o našem a svůj názor jsem napsal - mám jej podložen zkušenostmi, jestli máš jiné, neberu ti je, hádat se s tebou taky nemíním a myslím si svoje. Nech si svou elegantní fabii, je to jistě nejlepší auto na světě a vyrovná se jí maximálně nový sedmičkový bavorák (s fernetem).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 10:55, RE: Vážená Michaelo
Giorgio napsal:
Tlacháš tady ty, nevím, kdes přišel na to, že je punto II jedno z nejodfláknutějších malých aut, když je doporučováno i zde na TipCars. Nevím, s jakým kusem jsi jel, já vím svoje o našem a svůj názor jsem napsal - mám jej podložen zkušenostmi, jestli máš jiné, neberu ti je, hádat se s tebou taky nemíním a myslím si svoje. Nech si svou elegantní fabii, je to jistě nejlepší auto na světě a vyrovná se jí maximálně nový sedmičkový bavorák (s fernetem).
Já už tu Elegantní fabii dávno nemám.....(momentálně mám C4). Jediný co se tady doporučovalo na puntu byla nízká cena a relativní spolehlivost, ovšem tu mi dva kamarádi vyvrátili - majitelé punta2, jednomu odešlo ABS, pak navíc začal chcípat volnoběh a celý se to rozesíralo a druhý má nové, a s nájezdem 8.000km byl nucen již 3x navštívit servis, jednou rovněž ABS, pak se rozpadl kus palubní desky a potom odešla ŘJ...sice v záruce, ale na nové auto je to hodně. Řídil jsem ta auta několikrát, a stojím si za svým názorem, Fábie lépe sedí, lépe se ovládá, má logičtější interiér, kvalitnější materiály i zpracování a co se týče řízení a ovladatelnosti taky nemám slov. Tak fenomenalní spojku a řazení nemám ani v C4, jako byla ve Fabii. Ale jestli někdo chce nové auto 170.000.-, uznávám že punto není špatná volba (oproti Dacii nebo kalosu)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 11:14, RE: For "Ráďa"
Kylie napsal:
V novém Superb jsem nejela (ale považuji ho už za "normální" vůz - narozdíl od předchůdce), ale 400 tisíc věru NEstojí - nebo již ano?
Tím jsem chtěla říci, že "poslání" "cílový zákazník" superb je HODNĚ odlišný od toho komu jedničkové bmw vyhovuje (já vřele doporučuji cupku bmw 123 d). Že je bmw dražší než "levná odnož" koncernu "lidové auto" - je V POŘÁDKU (tedy dle mne).
Líbí-li se vám nový letošní superb - volila bych jinak, ale NEmám problém, píšete-li o starém - to NE! Jde o prastarý "klo...
Usetrete si slohovku na tema stary superb a C5, neni o nem rec. 400tis.+ stoji Octavia, se kterou jste BMW 1 srovnavala, ne Superb. Pokud nekdo voli mensi auto a o 50% drazsi, je to jeho volba, ale nepiste nesmysly ze to je alternativa.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 11:19, RE: For "Ráďa"
Pepe napsal:
Tak obě auta jsem viděl v inzerci (billboardech) - Superb 1,4 TSI cca 420 tKč, BMW1 440 tKč Oboje nové, bez DPH. Opravdu srovnatelné - cenově.
Ona jiste zenska, ktera hleda male auto, bude kupovat neco s odpoctem DPH, ze? Nejsi tak trochu na hlavu? Jinak jen potvrzujes jen to co pisu s vyjimkou vyse ceny, jsou to auta za podobnou cenu (i kdyz ne za 400+ s DPH - ten billboard bych chtel videt...), tedy ne Octavia vs. BMW 1, ale Superb vs. BMW1.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 11:29, RE: For "Ráďa"
mikes napsal:
Usetrete si slohovku na tema stary superb a C5, neni o nem rec. 400tis.+ stoji Octavia, se kterou jste BMW 1 srovnavala, ne Superb. Pokud nekdo voli mensi auto a o 50% drazsi, je to jeho volba, ale nepiste nesmysly ze to je alternativa.
Ach ten superb a C5 to byl jen srovnávací test - tedy přímo a jen těchto dvou vozů - tak proto ta "citace" (mít ho k dispozici, dám vám přečíst celý ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 13:59, nabídka
Dobrý den paní Michaelo, pokud máte zájem o opravdu malé auto v podstatě úplně nové tak se ozvěte. Je to opravdu velmi zajímavá a výhodná nabídka.Markéta
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.11.2008 18:02, RE: Vážný "i" (a maličko Michaelo)
Kylie napsal:
Líbí se mi jak (s jakou "láskou") a jak (s jakými "argumenty") a jak (s jakým "nasazením") "prosazujete" model škoda fabia. Stejný přístup doporučuji a oceňuji (jen v trošičku jiném případě by mi to "sedlo" více). Opravdu si nemyslím, že fabia je typické "dámské autíčko". Ke zbytku vašeho textu (tomuto i výše nemám nejmenší připomínku - shodneme se).
Golf možná má "němectví" v krvi (spíš bych to řekla o dřívějších generacích -), ale fabia "češství" v krvi věru nemá (češi jí jako domácí "po...
Vážená Kylie,
pokud jste si všimla, tak v tomto případě Fabii neprosazuji. Prostě jen je v daném cenovém rozpětí a je to nejprodávanější vůz v ČR. Fabii nevlastním a ani po ní nějak zvlášť netoužím, má celou řadu nedostatků jako: úmyslně ošizená nabídka motorů (není 1,8 T), nepohodlný podvozek, strohý a ne zrovna pěkný interiér, atd., o tom se nemusíme bavit, tak to prostě je. Faktem je, že ani tyto snahy koncernu nezabránily Fabii ve skvělých prodejních číslech u nás (kdepak je Polo?) i ve světě (..."český počin se vyhoupl hned na špičku třídy superminy"... britský Autocar). Tvrdím a vždy tvrdět budu, že Fabia I byla kvalitně vyrobená a perfektně zpracovaná (slícování karoserie, kvalita plastů,...), navíc velmi bezpečná. Pokud české záchranáře a profesionální hasiče považujete za lidi na jejichž rady byste nedala, Vaše věc. Opravdu Vám nebudu tvrdit, že praxe vypadá poněkud jinak než teorie s bouráním do zdi a sčítáním tabulek. Já dám radši na radu známých kteří na silnici vystřihují lidi z aut (nebo je uklízejí do folií), třeba máte pravdu Vy, nejsem děd vševěd, ale z tohoto názoru neustoupím.
PS: Já si vždycky pod pojmem "dámské auto" představil Mazdu Miata nebo tak něco.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 19.11.2008 03:15, RE: Vážný "i" (a maličko Michaelo)
i napsal:
Vážená Kylie,
pokud jste si všimla, tak v tomto případě Fabii neprosazuji. Prostě jen je v daném cenovém rozpětí a je to nejprodávanější vůz v ČR. Fabii nevlastním a ani po ní nějak zvlášť netoužím, má celou řadu nedostatků jako: úmyslně ošizená nabídka motorů (není 1,8 T), nepohodlný podvozek, strohý a ne zrovna pěkný interiér, atd., o tom se nemusíme bavit, tak to prostě je. Faktem je, že ani tyto snahy koncernu nezabránily Fabii ve skvělých prodejních číslech u nás (kdepak je Polo?) i ve svět...
Co se kvality provedení fabia týče - souhlasím (vpodstatě naprosto, mírné zklamání přinesla druhá generace ..)
Co se bezpečnosti NEsouhlasím, nepovažuji bezpečnost fabia za problém, ale kvality nejlepších NEdosahuje, NElze jí řadit ani do "širší špičky"
To co nazýváte "bourání do zdi" probíhá poněkud JINAK. Ohledně záchranářů jsem se vyjádřila (myslím) jasně, vaše interpretace mých slov NE zcela odpovídá mé formulaci. Ale dobrá - s jakým pracujete "vzorkem"? O kolik se jedná vozů a jaké jsou vaše zdroje ..
Mám pocit, že prováděné crash testy docela (výrazně) podceňujete vy ..
PS: Ano já si pod pojmem "dámské autíčko" také NEpředstavuji vůz dlouhé roky presentovaný jako malérodinnéauto! Já bych kamarádce doporučila třeba Mazdu 2 či něco takového .. (dle konkrétních požadavků třeba i jinak, ale určitě NE škoda fabia - tam je navíc docela problém JAKÝ motor)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 19:45, RE: Fabka
Ráďa napsal:
Nyní slyšte škodováckou revoluční novinu, žádající si snad Nobelovku: "HTP MUSÍ BÝT ÚSPORNĚJŠÍ, PROTOŽE NA JEDNO OTOČENÍ KLIKOU NASAJE BENZÍN POUZE 3x, KDEŽTO OSTATNÍ 4x" . Konec hlášení ....Ono paní sousedka uvažovala taky o nové Fabii II HTP, já jí ale přemluvil, že za stejné peníze by to šlo i jinak. A má od pondělka před domem ojeté BMW 116i pro které jsem ji zajel a nemůže si ho vynachválit. Tak já jen, že je třeba projít všecky alternativy, nejen to co mají jiní.
Ať je to jak chce, můj názor na Fabii combi je takový, že nejenom jako přechodné řešení při nedostatku financí je naprosto ideální. Je to i můj případ, kdy jsme se v rodině vycimbali z peněz a potřebujeme koupit autíčko, které nás odveze pro nákup na hory nebo k vodě. A s trochou pokory a skromnosti se tam vlezeme i s dětmi. A co je na tom nejkrásnější ? Až se zablýská na lepší časy dám inzerát a za týden je autíčko pryč bez nutnosti leštění, čištění a k tomu ještě "vydělaných" 1000,- CZK .Škoda fabia combi r.v. 2003 1,2 HTP 47KW, kromě klimy vše za 99000,- Stav KM schválně nepíši, protože mě to ani nezajímá, servisním nákladům se totiž jen usmívám. Co bych za ty prachy asi tak jiného koupil ? Takže hurá Škoda hurá Fabia.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 19:46, RE: Fabka
Tomi napsal:
od pondělka je spokojená?To je asi každej u "novýho" auta,i u týden staré Feldy 95rok jsou lidi nadšení prvních pár dní.
Ale ,abys ji pak nemusel poslouchat až zjistí kolik stojí výměna oleje nebo ložisko a,že zimní 15" gumy jsou trochu dražší než počítala,a až udělá první hodiny a zaparkuje na bus zastávce tak si to možná přehodnotí...
Ať je to jak chce, můj názor na Fabii combi je takový, že nejenom jako přechodné řešení při nedostatku financí je naprosto ideální. Je to i můj případ, kdy jsme se v rodině vycimbali z peněz a potřebujeme koupit autíčko, které nás odveze pro nákup na hory nebo k vodě. A s trochou pokory a skromnosti se tam vlezeme i s dětmi. A co je na tom nejkrásnější ? Až se zablýská na lepší časy dám inzerát a za týden je autíčko pryč bez nutnosti leštění, čištění a k tomu ještě "vydělaných" 1000,- CZK .Škoda fabia combi r.v. 2003 1,2 HTP 47KW, kromě klimy vše za 99000,- Stav KM schválně nepíši, protože mě to ani nezajímá, servisním nákladům se totiž jen usmívám. Co bych za ty prachy asi tak jiného koupil ? Takže hurá Škoda hurá Fabia.
reagovat
  1 ... 6 7 8




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.