0
zpět
 

diskuze k tématu: SILVESTROVSKÉ ZKUŠENOSTI UŽIVATELE: Výběr deseti nejlepších za rok 2006

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 30.12.2006 17:23, RE: recenze na fiat uno
SKINS napsal:
Nevim cemu se divis,recenze na omegu je sice uplne na p..u,ale co se tyka ty Omegy 3000/24V,tak sam jsem mel dva kusy a 150KW/204koni na 1400kg tezky auto je uplne super,0-100km/h 6.5vteriny,0-200 22 sekund a maximalka 280km/h(tachometrovych,takze realne tak 250km/h),v technicaku maximalni povolena 240km/h,fakt to tak jezdi,spotreba cca 8,5-13litru podle stylu jizdy,paradni auto,skoda ze jich je tady tak malo,hned bych si ji koupil znova v manualu,jinak tenhle motor je podle me nejlepsi motor co...
hmm ja mel B ckovou omegu MV 6 a to je asi oproti 3000 asi horsi, melo to 155kW a nad 200 uz to moc nejelo... byla uz tezsi.... asi proto ale s bmw bych to nesrovnaval...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 30.12.2006 19:54, RE: recenze na fiat uno
krakatit napsal:
hmm ja mel B ckovou omegu MV 6 a to je asi oproti 3000 asi horsi, melo to 155kW a nad 200 uz to moc nejelo... byla uz tezsi.... asi proto ale s bmw bych to nesrovnaval...
Už vidím jak omega 270, 280 KM/H, a kde ?! na závodním okruhu. Já Omegy uznávám, ale aby jela 280 km/h s takovým malým výkonem, to snad nejde
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 31.12.2006 14:34, RE: recenze na fiat uno
Pepíno napsal:
Už vidím jak omega 270, 280 KM/H, a kde ?! na závodním okruhu. Já Omegy uznávám, ale aby jela 280 km/h s takovým malým výkonem, to snad nejde
Dědovi jede Favorit permanentně 180 dle tacho i když je v garáži hihi, ono budíkům zas tolik nevěř a lidem už vůbec ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 31.12.2006 17:56, RE: recenze na fiat uno
Ráďa napsal:
Dědovi jede Favorit permanentně 180 dle tacho i když je v garáži hihi, ono budíkům zas tolik nevěř a lidem už vůbec ne.
Bych chtěl vidět jak ta omega zrychlí z 0/100 za 6.5 s. s těma usmolenýma 211 koníkama.Když vezmu vymazlenou alfu 156 GTA s 250 koněma a zrychlení má za 6.3 s.Ha ha ha.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 31.12.2006 19:03, RE: recenze na fiat uno
Roňouch napsal:
Bych chtěl vidět jak ta omega zrychlí z 0/100 za 6.5 s. s těma usmolenýma 211 koníkama.Když vezmu vymazlenou alfu 156 GTA s 250 koněma a zrychlení má za 6.3 s.Ha ha ha.
Taky se mi to nezdá. Leda že by to byla Omega Carlton, ale to je jiná liga...A pochybuju, že se dělala s volantem vlevo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 31.12.2006 19:06, RE: recenze na fiat uno
Honza napsal:
Taky se mi to nezdá. Leda že by to byla Omega Carlton, ale to je jiná liga...A pochybuju, že se dělala s volantem vlevo.
http://www.lotusespritworld.com/LotusModels/LotusCarlton.html
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.01.2007 21:36, RE: recenze na fiat uno
Honza napsal:
http://www.lotusespritworld.com/LotusModels/LotusCarlton.html
Musím se zastat toho s tím unem turbo.měli jsme ho už dávno a od té doby mnohem silnější auta věhlasných značek ale takového zrychlení na jakoukoli rychlost na něj žadné jiné auto nemělo do teď.byla to prostě šílená plechovka na 4 kolech a ujeli jsme kdykoli komukoli tak do 150kmh co v té době jezdilo na našich silnicích(před 10lety).A myslím že ten 3litr BMW by do 100kmh měl taky co dělat ještě neska vzhledem k váze.bezpačnost una se vša´k rovná nule
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 17:49, omega dualram 3.0 24v
bruno napsal:
Musím se zastat toho s tím unem turbo.měli jsme ho už dávno a od té doby mnohem silnější auta věhlasných značek ale takového zrychlení na jakoukoli rychlost na něj žadné jiné auto nemělo do teď.byla to prostě šílená plechovka na 4 kolech a ujeli jsme kdykoli komukoli tak do 150kmh co v té době jezdilo na našich silnicích(před 10lety).A myslím že ten 3litr BMW by do 100kmh měl taky co dělat ještě neska vzhledem k váze.bezpačnost una se vša´k rovná nule
to byl opravdu nejlepsi motor, co kdy opel spachal a i v obycejne serii to tech realnych 240km/hod skutecne jelo (opel to uvadel i v technicaku jako maximalku) a zpravidla vice, tachometr tomu konci na 280, takze tomu 270 tacho lze verit. Na dnesni dobu primitivni jednoduche relativne lehke auto s minimem elektroniky, to zrychleni bylo samozrejme horsi a ani obratnost nebyla asi nejlepsi-ale na nemecke dalnice idealni vuz. Udaje jsou treba tady http://www.omega3000.wz.cz/index2.htm a na netu je toho spousta
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 17:55, RE: omega dualram 3.0 24v
anonym napsal:
to byl opravdu nejlepsi motor, co kdy opel spachal a i v obycejne serii to tech realnych 240km/hod skutecne jelo (opel to uvadel i v technicaku jako maximalku) a zpravidla vice, tachometr tomu konci na 280, takze tomu 270 tacho lze verit. Na dnesni dobu primitivni jednoduche relativne lehke auto s minimem elektroniky, to zrychleni bylo samozrejme horsi a ani obratnost nebyla asi nejlepsi-ale na nemecke dalnice idealni vuz. Udaje jsou treba tady http://www.omega3000.wz.cz/index2.htm a na netu je toho spousta
jo lotus carlton se delal i s volantem vlevo a pak se to nazyvalo lotus omega, uvadi se zhruba 300 levostrannych a 600 pravostrannych vyrobenych vozu, v nasi republice je myslim jeden exemplar
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.01.2007 00:02, Opel vs. Octavia
No nevím nevím, ale ať jsem se díval jak jsem chtěl tak Octavia se přes 1mil v ceně nedostane. Takže asi trochu nevěrohodný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.04.2007 14:17, RE: Králové silnic
anon napsal:
taky si to svoje auto vychvaluji, ale když fiat a ferrari jsou králové silnic, tak už radši mlčím (vyrovnaná dvojka). Tomu, že fiat uno může dosáhnou 220 km/h, bych taky věřil- když vypadne z letadla.
Super články.
Bacha na věc ! Uno Turbo dvě kila jede !!!! Sic ne dvěstěpade, ale dvě kilča zmákne. Tak bacha na to až tě bude při stoosmdesáti předjíždět ...
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.