0
zpět
 

diskuze k tématu: Sporťáky za 100.000,-

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, německá vozidla, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 09:28, Moje volba
Z uvedené trojice - bral bych Megana...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 10:17, Riccardo
Honda Prelude IV generace (1992-1996). Základní motor 2.0 neznám, mám 2.3i. Motor 2,2V-TEC je lepší, ale začal se dělat až později (1995 ?). Nejlepší kombinace je 2,2V-TEC a 4WS (natáčecí zadní náprava = vynikající vyhýbací manévry ve vyšších rachlostech a parkování v nižších rychlestech) ale to je už tak 150.000,-
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 10:19, RE: Riccardo
A co Honda ? napsal:
Honda Prelude IV generace (1992-1996). Základní motor 2.0 neznám, mám 2.3i. Motor 2,2V-TEC je lepší, ale začal se dělat až později (1995 ?). Nejlepší kombinace je 2,2V-TEC a 4WS (natáčecí zadní náprava = vynikající vyhýbací manévry ve vyšších rachlostech a parkování v nižších rychlestech) ale to je už tak 150.000,-
Honda je dost drahá na servis a tím pádem vyjdou dráž i provozní náklady. Prelude je fajn, ale za jiné prašule.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 10:20, RE: Riccardo
A co Honda ? napsal:
Honda Prelude IV generace (1992-1996). Základní motor 2.0 neznám, mám 2.3i. Motor 2,2V-TEC je lepší, ale začal se dělat až později (1995 ?). Nejlepší kombinace je 2,2V-TEC a 4WS (natáčecí zadní náprava = vynikající vyhýbací manévry ve vyšších rachlostech a parkování v nižších rychlestech) ale to je už tak 150.000,-
Mimochodem, ani jeden ze tří výše uvedených vozů podle mého názoru není sporťák. Možná ho tak nazývá výrobce nebo někteří lidé, ale rozhodně to nejsou auta navrhované od základu jako sportovní. Jsou postaveny na platformě "nesportovních" aut.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 10:24, Ford Capri
Dobrý den, moc by mě zajímalo jak se jako ojetina pohybuje Ford Capri porovnáním z jinýma sporťákama z té doby a dnešníma autama. Klady a zápory a vlastrní názor.
Děkuji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 10:24, RE: Riccardo
anonym napsal:
Honda je dost drahá na servis a tím pádem vyjdou dráž i provozní náklady. Prelude je fajn, ale za jiné prašule.
Záleží na servisu. U nás jsou dost ochotní, u každého dílu se snaží najít buď neoroginál náhradu nebo záměnu z jiných modelů, případně jim nevadí když si seženu díl sám, i z vrakoviště. Hodinová sazba 450 Kč mi taky nepřijde přemrštěná ani v porovnání se škodovkou. Preludy se hodně bourají, takže jsou většinou díly k dispozici levně
I takové auto jako Honda Prelude bohužel musí dodržovat fyzikální zákony, i když to někdy podle jízdy tak nevypadá (= o to je to nebezpečnější
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 10:50, RE: Riccardo
Myslíš že fiat coupe 20V Turbo není sporták? A jel jsi v něm vůbec. Já teda ano a byl to nezapomenutelný zážitek. To jsem jel v hodně aut i v cosworth atd. ale v coupe turbo 20V byla asi nejlepší jízda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 13:03, A co Ford ?
Dobrý den,
zajímal by mě názor na Ford Puma. Jaké máte zkušenosti v porovnání s výše uvedenými auty ? Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 13:10, RE: Riccardo
A co Honda ? napsal:
Mimochodem, ani jeden ze tří výše uvedených vozů podle mého názoru není sporťák. Možná ho tak nazývá výrobce nebo někteří lidé, ale rozhodně to nejsou auta navrhované od základu jako sportovní. Jsou postaveny na platformě "nesportovních" aut.
Jo, v podstatě máš pravdu, žádný z těchto tří vozů není v podstatě sporťák, jen tak vypadají. Vyjímkou je samozřejmě Fiat Coupé 20V Turbo, to je sporťák každým coulem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 13:19, Alfa GTV

Kdyz uz jste u tech levnejsich sport aut... Posledni dobou sla velmi dolu cena Alfa Romeo GTV, ceny se pohybuji sice kolem150k, ale jizda je nesrovnatelna treba s Fiatem Coupe... A srovnavat znacku Fiat a Alfa je taky na povazenou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 16:00, RE: Riccardo
Lukáš napsal:
Myslíš že fiat coupe 20V Turbo není sporták? A jel jsi v něm vůbec. Já teda ano a byl to nezapomenutelný zážitek. To jsem jel v hodně aut i v cosworth atd. ale v coupe turbo 20V byla asi nejlepší jízda.
Aha, tak Fiatu Coupe se omlouvám
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 17:18, Jednoznačně Mazdu MX-3
Mám MX-3 1.6 DOHC 79kW a můžu jen doporučit!Je to velmi spolehlivé auto a motory něco vydrží.Můžu jen doporučit-Japonec je Japonec.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 20:54, RE: Jednoznačně Mazdu MX-3
Assassin napsal:
Mám MX-3 1.6 DOHC 79kW a můžu jen doporučit!Je to velmi spolehlivé auto a motory něco vydrží.Můžu jen doporučit-Japonec je Japonec.
ale ta jizda s Mx- 3 to je hruuuza!! radeji nemluvit. vzdyt to auto nejde!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2005 21:59, A co takhle Hyundai Coupe
MaClaud napsal:
ale ta jizda s Mx- 3 to je hruuuza!! radeji nemluvit. vzdyt to auto nejde!!
A co povite na libivy sportacek Hyundai Coupe do roku 1998? Sice vykon motoru neni oslnujici, ale sve splnuje bezezbytku :). A i cena se pohybuje kolem 100000.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.11.2005 05:47, RE: Jednoznačně Mazdu MX-3
MaClaud napsal:
ale ta jizda s Mx- 3 to je hruuuza!! radeji nemluvit. vzdyt to auto nejde!!
Záleží,jaký tam je motor.Do 94 se dělali s obsahem 1,6 a ty měli jen 65kW a pak se začali dělat s DOHC a ty měli 79 kW a to je už lepší jízda! Ale pokud se chceš opravdu vyřádit,tak to chce 1,8 šesti válec a ten má 98 kW a to je teprve zátah.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.11.2005 05:57, RE: A co takhle Hyundai Coupe
Kentaur napsal:
A co povite na libivy sportacek Hyundai Coupe do roku 1998? Sice vykon motoru neni oslnujici, ale sve splnuje bezezbytku :). A i cena se pohybuje kolem 100000.
Auto je to pěkné i interiér se mi líbí a bývá i ve výbavě,ale jediná věc, které mi moc nesedí, je ta zakulacená prdel, ale to bych překousl.Nevím ale, jak je to s kvalitou motoru, protože dost často slyším od kámošů, že do Hyundaia by nešli,tak nevím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.11.2005 10:32, GTV is the BEST
Mam Alfu gtv a jsem naprosto spokojen... leti skvele a v zatackach sedi neuveritelne...A navic jich nejezdi tolik, takze i tu pozornost vzbudi "=)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.11.2005 15:52, Porsche 944
Zapomněli jste na Porsche 944 (924) to je ryzí a levný sporťák s cenou okolo 100.000
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.11.2005 15:55, RE: Riccardo
A co Honda ? napsal:
Mimochodem, ani jeden ze tří výše uvedených vozů podle mého názoru není sporťák. Možná ho tak nazývá výrobce nebo někteří lidé, ale rozhodně to nejsou auta navrhované od základu jako sportovní. Jsou postaveny na platformě "nesportovních" aut.
Jo, taky nic z toho nepovazuji za sportak, sportak neni jen o vykonu motoru .... kdyz uz neco v tehle cene, tak uz Porsche 944, nebo treba 924 (podvozkem slavne) treba ve verzi S 2,5 litr, nebo 924 2-litr. Sice starsi, ale zato od zakladu sportovni.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.11.2005 16:06, Zajímavý článek
Díky za zajímavý článek, osobně jsem dlouhou dobu váhal nad Fiatem Coupe, ale nikdo z mého okolí jej nemá tak mi jeho zhodnocení celkem bodlo. Jinak z osobní zkušenosti mohu říct-Tigru NEBRAT!!! To není sporťák,ale poloviční Corsa, jízdní vlastnosti i interier ala Felicie.
reagovat
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.