0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Espace IV. gen. - vrtošivý král prostoru

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla, francouzská vozidla
pavel.zaruba.5FB
počet příspěvků3
datum registrace26.11.2013
Čtvrtek 11.12.2014 19:53, rok provozu
Tak ho mám rok,
musel se trochu dodělat,
v dešti jsem projel velkou kaluží a alternátor asi dostal tepelný šok.
Vodník se moc nepoved, chlazený není diodový blok,má prý až 240 stupňů,mám ho zakrytý plechem a pod ním větrák.Moje auto nepoznalo,že nejde alernátor a dalo mi to vědět až před smrtí,na druhou stranu dělalo všechno pro to,aby dojelo - nešlo skoro nic,jen motor.
Takže mám bastl s červeným led páskem pod pravým rohem kapličky,který dělá efektní červenou čáru při poklesu napětí.

Karta a čtečka se taky moc nepovedla,doporučuju si koupit na vrakáči čtečku a nechat ji v autě,výměna je primitivní,má v sobě i přijímač DO. (stará indučka se taky hodí,u megana mi odešla a chtěl jsem dojet 6km - katalyzátor KO - NEDĚLAT ).

Jinak doporučuju vytahat všechny pojistky a natřít je kontaktolem,už se mi několikrát stalo i ujiných aut,že pojistka nevede i když je ok.
Auto je řízený celý po zběrnici,takže jsem investoval do čínské kopie Clip za 3500kč,jde tam asi udělat všechno co servisu(měnil jsem detičky,zatočil kolem a auto zabrzdilo - porucha ručky,co nejde vymazat - 400kč v servise).

Proti esp III auto perfektně brzdí,což neocenil jeden pán s felícii.
Na to,že posunul zabržděné 2 tunové auto o 1 metr, obstálo perfektně,většinu vzal závěs,co přeteklo nad něj,prohnulo plast na pátých dveřích a praskliny v dveřích jsou všechny pod ním,oprava laminovací sadou bez barvení.Co přeteklo pod závěs,prohnulo kovový náraník tak o o 2cm.Plastový vršek,se pěkně prohnul,má v sobě jen díru 30cm.LPG nádrž místo rezervy netknutá.

Spotřeba couračky tak 12,13l ,Slovensko v 6ti 11l(130-140 dálnice)
S autem se jezdí pěkně.
Chtěl jsem původně jen 2 litr bez turba,tak mě snad nevypeče,podle servisáků se nesypou,navíc Turbo má atyp katalyzátor za motorem za 16000 a musí se vyndat motor.


reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 12.12.2014 15:46, RE: rok provozu
pavel.zaruba.5FB napsal:
Tak ho mám rok, musel se trochu dodělat, v dešti jsem projel velkou kaluží a alternátor asi dostal tepelný šok. Vodník se moc nepoved, chlazený není diodový blok,má prý až 240 stupňů,mám ho zakrytý plechem a pod ním větrák.Moje auto nepoznalo,že nejde alernátor a dalo mi to vědět až před smrtí,na druhou stranu dělalo všechno pro to,aby dojelo - nešlo skoro nic,jen motor. Takže mám bastl s červeným led páskem pod pravým rohem kapličky,který dělá efektní červenou čáru při poklesu napětí. Karta a čtečka se taky moc nepovedla,doporučuju si koupit na vrakáči čtečku a nechat ji v autě,výměna je primitivní,má v sobě i přijímač DO. (stará indučka se taky hodí,u megana mi odešla a chtěl jsem dojet 6km - katalyzátor KO - NEDĚLAT ). Jinak doporučuju vytahat všechny pojistky a natřít je kontaktolem,už se mi několikrát stalo i ujiných aut,že pojistka nevede i když je ok. Auto je řízený celý po zběrnici,takže jsem investoval do čínské kopie Clip za 3500kč,jde tam asi udělat všechno co servisu(měnil jsem detičky,zatočil kolem a auto zabrzdilo - porucha ručky,co nejde vymazat - 400kč v servise). Proti esp III auto perfektně brzdí,což neocenil jeden pán s felícii. Na to,že posunul zabržděné 2 tunové auto o 1 metr, obstálo perfektně,většinu vzal závěs,co přeteklo nad něj,prohnulo plast na pátých dveřích a praskliny v dveřích jsou všechny pod ním,oprava laminovací sadou bez barvení.Co přeteklo pod závěs,prohnulo kovový náraník tak o o 2cm.Plastový vršek,se pěkně prohnul,má v sobě jen díru 30cm.LPG nádrž místo rezervy netknutá. Spotřeba couračky tak 12,13l ,Slovensko v 6ti 11l(130-140 dálnice) S autem se jezdí pěkně. Chtěl jsem původně jen 2 litr bez turba,tak mě snad nevypeče,podle servisáků se nesypou,navíc Turbo má atyp katalyzátor za motorem za 16000 a musí se vyndat motor.


pěkně popsané, ale myslím že dnes už moc střelců co koupí Espace IV nebude, ta špatná pověst je vcelku oprávněná a pro člověka který není autofanda je to finanční a nervová smrt. viz. ten altík chlazený vodou, přecitlivělost na jakýkoliv problém v elektrice atd. k tomu brždění-měl jsem před lety VelSatis, top verzi 3.5V6 Initiale ajednou jsem na to fakt ostře dupnul, někdo mi tam vběhl, najednou se pedál brzdy propadl, auto zastavilo na fleku a rozsvítily se všechny blinkry, později jsem v manuálu našel že to má ´´panické brždění´´, funkci kdy při prodkém dupnutí na pedál posilovač ještě navíc přidá jako by na pedál duplo 250kg. docela fajn funkce.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.