Giorgio napsal:
Přesně tak. Je tam klasický toyoťácký benzinový motor (1.5) doplněný o rekuperační systém, který teoreticky dokáže snížit spotřebu benzinu až na 3 litry na 100 km. Žádné dobíjení, žádné kabely.Převodovka i baterie jsou konstruovány na životnost auta, tzn. dnes i baterie mají životnost minimálně 10 let. Této životnosti bez problému dosahovala už Toyota Prius 2. generace a doba jde samozřejmě dopředu. Znám člověka, který má ji má od novoty dodnes a je to bezproblémové, spolehlivé auto, které není ani dražší na průběžný servis.
Viz má odpověď Gepardovi. Takže to bude benzíňák
Pravděpodobně to kvůli bohatší výbavě a zřejmě i větší spolehlivosti vyhraje Yarísek. Mají teď nějakou akci, předchozí model (1,33 l, 73 kW, 6 stupňová převodovka) by vyšel na 306.000 Kč, nový model 2017 (1,5 l, 73 kW, 6 stupňová převodovka) na 338.000 Kč.
Swift Premium (1,2 l, 66 kW, 5 stupňová převodovka) je za 301.000 Kč.