0
zpět
 

diskuze k tématu: Nissan Micra (r.v. 2005)

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.06.2007 19:08, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Bourat bych v tom fakt nechtel,no a malé auto bych si taky nikdy nekoupil
anonym: máte pravdu, co do bezpečnosti to ideální nebude. Takže si koupím limuzínu, ale ani ta není dost bezpečná. Takže si koupím SUV - ani ono není dost bežpečné. Tedy Hummer? Nakonec byste skončil v OT-64 či jestě lépe tanku T-80. Na něco umřít musíme... a nemyslím si, že by velké auto bylo zárukou bezpečí, to je podle mě pověra... když osud bude chtít, přežijete pád z 10km bez padáku, stejně jako pokud vám nebude přáno, práskne do vás zítra náklaďák a nepomůže vám ani 2t váha auta, ani 12 airbagů... na silnicích se prostě umírá a ještě to tak dlouho bude, bohužel na ní nikdy nebudete sám. Pojedete v bezpečný limuzíně, ale ospalý kamioňák v protismětu usne a napálí to do vás - budeme v rakvi vypadat oba stejně. Člověk si holt musí věřit, že vše zvládne a taky že bude mít štěstí. Jinak by do těch plechovek vůbec nemohl sednout a je jedno, zda se jmenují Micra či X-5...
Jinak pojem malé auto je u Micry relativní a zejména, proč bych si kupoval "velké" auto, když mi zcela stačí, naopak, jeho rozměry se v Praze silně hodí? Podle mě se na věc díváte trochu s přežitky a hlavně zaujetím. Jasně, vím, že my muži si potřebujeme léčit malý penisy a komplexy koupí obrovských limuzín, ale k čemu jsou txto dobrý? V praxi poskytnou všechny auta stejnou službu, přepraví vás z bodu A do bodu B. A o to mi jde, nic jiného po té hromadě plechu nechci. Proto mám,jak říkáte malé auto a jsem s ním spokojen,
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.06.2007 19:17, RE: bez předmětu
Storky napsal:
anonym: máte pravdu, co do bezpečnosti to ideální nebude. Takže si koupím limuzínu, ale ani ta není dost bezpečná. Takže si koupím SUV - ani ono není dost bežpečné. Tedy Hummer? Nakonec byste skončil v OT-64 či jestě lépe tanku T-80. Na něco umřít musíme... a nemyslím si, že by velké auto bylo zárukou bezpečí, to je podle mě pověra... když osud bude chtít, přežijete pád z 10km bez padáku, stejně jako pokud vám nebude přáno, práskne do vás zítra náklaďák a nepomůže vám ani 2t váha auta, ani 12 ai...
jo, superb a celý VW má kvalitný interier, ale len do cca 100 000km. Potom vyzerá hrozne, žačína sa všetko šoupat (madla, kliky..) a vplyvom slnka naberá divné odtiene...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.06.2007 20:12, RE: bez předmětu
Storky napsal:
anonym: máte pravdu, co do bezpečnosti to ideální nebude. Takže si koupím limuzínu, ale ani ta není dost bezpečná. Takže si koupím SUV - ani ono není dost bežpečné. Tedy Hummer? Nakonec byste skončil v OT-64 či jestě lépe tanku T-80. Na něco umřít musíme... a nemyslím si, že by velké auto bylo zárukou bezpečí, to je podle mě pověra... když osud bude chtít, přežijete pád z 10km bez padáku, stejně jako pokud vám nebude přáno, práskne do vás zítra náklaďák a nepomůže vám ani 2t váha auta, ani 12 ai...
Je to sice trochu od věci, pane Storky, ale neuvažoval jste někdy o politické kariéře? Nelákala by Vás dráha např. poslance?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.06.2007 21:33, nechápačka
Tak tuhle diskuzi jsem četl s obavama co kdo napíše až do konce. Recenzi jsem si přečetl se zájmem, sice tu filozofii autora nesdílím, ale je vážně fajn, že se někdo dokáže k autu tímto způsobem stavět. Taky r.e.s.p.e.k.t jak se autor "bránil" náporům těm idiotským zku*eným pí*usům, kteří vážně žijou ve svým malým světě a to, že existuje i něco kolem nich vyvrací jako komanči Boha. Jinak třeba sedět v Superbu je vážně větší nuda než třeba ve Felicii, natož Micře. Nevzruší mě ani to že ten supík má 96kW a krouťák jak Iveco. Nuda! Micra je pěkný auto, bohužel na to ještě "chytří" čecháčci nepřišli, to radši bude chlápek co se mu líbí 4% nebo divnej, že ?? Ale vlastně co... aspoň je ta (...) diskuze zajímavá...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.06.2007 22:26, recenze Micra
Čtu diskusi k recenzi Micry, a nedá mi to, takže přidám svou zkušenost: auto jsem koupil předloni manželce jako druhé auto do rodiny. Před tím měla Almeru, se kterou byla naprostá spokojenost. Jenomže Almera byla jen třídvéřová a bez klimy. To byly taky hlavní důvody pro výměnu. Jedná se o motor 1.0 v základu s paketem výbavy klima, CD a posuvná zadní lavice. Motor moc netáhne, a nad 4 tis. je dost hlučný, ale na jízdy po městě stačí. Ostatně, jinam než do města se naše Micra snad ještě ani nepodívala. Tomu odpovídá i průměrná spotřeba okolo 7 litrů. Jinak ale potvrzuji, co uvedl autor v recenzi. Auto velmi dobře sedí na silnici, je dost tvrdé, elektrický posilovač řízení poněkud necitlivý. Skvělá manévrovatelnost, snadné parkování, za vše myslím hovoří poloměr otáčení 4,8 m. Uvnitř překvapivě prostorná a díky posuvné lavici i docela variabilní. Sám se s ní občas rád svezu. Pravda, připadám si v něm trochu nepatřičně, ale za to asi může hlavně barva, v našem případě banánově žlutá. Za ty dva roky se nevyskytnul jediný problém. Za povku a havárku dám dohromady jen 9 tis. ročně. Žádné další náklady, takže na provoz opravdu velmi úsporné auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.06.2007 08:59, RE: nechápačka
anonym napsal:
Tak tuhle diskuzi jsem četl s obavama co kdo napíše až do konce. Recenzi jsem si přečetl se zájmem, sice tu filozofii autora nesdílím, ale je vážně fajn, že se někdo dokáže k autu tímto způsobem stavět. Taky r.e.s.p.e.k.t jak se autor "bránil" náporům těm idiotským zku*eným pí*usům, kteří vážně žijou ve svým malým světě a to, že existuje i něco kolem nich vyvrací jako komanči Boha. Jinak třeba sedět v Superbu je vážně větší nuda než třeba ve Felicii, natož Micře. Nevzruší mě ani to že ten supík...
Souhlas. Plně chápu autora - omladit vozový park, to se u nás, kde spousta aut jezdí da zu, asi nenosí... Nebo kdosi neskousne, že si někdo pořídí jiné auto, i když třeba může prodělat (což neznamená, že tady tomu tak je!). Někdo si kupuje každý rok nové auto, jiný každé 2 měsíce nový mobil. Já jsem třeba ulítlej na gumy - nemůžu se kolikrát dočkat, až starý sjedu, a budu si moct koupit nový - třeba teď toužím po Hankook Evo S-1... Pro někoho můžu bejt debil, ale proč by někoho mělo trápit, kam strkam svý prachy?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.06.2007 09:44, RE: bez předmětu
anonym napsal:
jo, superb a celý VW má kvalitný interier, ale len do cca 100 000km. Potom vyzerá hrozne, žačína sa všetko šoupat (madla, kliky..) a vplyvom slnka naberá divné odtiene...
ja musim plne souhlasit se storkym,alespon co se interieru tyce,v micre je fakt pekny,ale v superbu...lacinost a nekvalita-pripada mi tam jak nafouknuty z oktavky,a fabie ma taky hroznej interier
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.06.2007 11:08, Čučím
To teda zírám, diskuze jak o HTP. Recenze mi přišla vcelku užitečná. Motor 1.2 do města na Micru podle mě stačí a na 1,2,3-ku může jet pěkně, obzvláště bez klimatizace (bez ohledu na kW). Palubní deska mě osobně přijde jak dětská hračka z plastu. Též nechápu 5 vozů během 7-mi let, já jsem též motorizovaný 7 let, ale vůz mám 2. a zatím si jej ještě alespoň 2 roky nechám. Jinak obhajoby autora zde v diskuzi by vydaly pomalu na nový článek, ani jsem je všechny nečetl, zo což se omlouvám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.06.2007 13:02, vanette
Moje nejhorší zkušenos s autemt byla s Nissanem Vanette 2,3d. 55Kw. Koupil jsem ho jako nové, v Praze. Důvod proč jsem mu dal přednost před VW T4 byly hlavně rady typu-"kup japonce, nepoznáš servis... " Po dvou letech a 98t km auto při chladnějším počasí nešlo nastartovat-tlaky v háji, interier se rozpadal a podvozek totálka. Vyplatil jsem leasing a auto prodal s obrovskou ztrátou. Ač jsem poctivě dodržoval servisní prohlídky tak v servisu záruky neuznány, prý běžné optřebemní. Neoficialně mi bylo žřečeno že je to normální. Ted mám 2x tu T4 a taky to neni zrovna bez problemu, ale proti Vanette je to pohádka. Je fakt že s autem jezdili zaměstnanci, ale tomu bych připsal max. ten zničený interier. Je to sice model který neni tak běžný, ale ne vše co je japonské je super. Tahle mikra je ale hezká.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.06.2007 16:17,
anonym napsal:
Moje nejhorší zkušenos s autemt byla s Nissanem Vanette 2,3d. 55Kw. Koupil jsem ho jako nové, v Praze. Důvod proč jsem mu dal přednost před VW T4 byly hlavně rady typu-"kup japonce, nepoznáš servis... " Po dvou letech a 98t km auto při chladnějším počasí nešlo nastartovat-tlaky v háji, interier se rozpadal a podvozek totálka. Vyplatil jsem leasing a auto prodal s obrovskou ztrátou. Ač jsem poctivě dodržoval servisní prohlídky tak v servisu záruky neuznány, prý běžné optřebemní. Neoficialně mi b...
Já jsem zase koupil ojetou primeru (dovoz "I")a ta servis po najetých 15tis km ještě neviděla.zatím moje nejspolehlivější auto.čus
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 17.06.2007 21:12, Micra
No po meste to musí fachčiť ako med. Ale ten dizajn, kúpil by som si to asi iba z recesie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.07.2007 18:54,
Mě se Micra líbila už někdy před dvanácti lety, ale tehdy jsem na ni neměl. Hrozně mě fascinoval ten rozdíl, jak malá vypadá zvenku a jak je velká uvnitř. A poměr výkon a spotřeba mi taky přišel príma. Teď už mám dvě malé děti, takže se rozhlížím jinde. Ale se zájmem jsem si to přečetl a dokonce i nekonečnou diskuzi. Opravdu mě fascinuje energie, s jakou se autor vrhá do odpovědí. Já bych se na to vykvák. Přeju mu príma poježdění.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 14.01.2012 14:29, micra
Poměrně často s tímto autem jezdím. Micra 1,2 16V 59Kw.- najeto 196 000Km. Osobní pocit je, že jde o ideální auto pro 2 bezdětné lidi ideálně na okresní silnice. Na 16V bych očekával větší dynamiku, ale motor naopak táhne jak divý od 2000 do 3500 otáček a pak rychle strácí dech, proto na nějaké předjíždění v rychlostech nad 80Km můžete zapomenout -velmi podobné jak 1,2HTP od Škody - ale Nissan nemá problém se rozjet bez plynu jen na spojku a v nízkých otáčkách se chová spíše jak diesel. Odmění spotřebou do 6l při jakémkoliv tempu jízdy. Při 185 000 km začal zlobit volnoběh - po nastartování se ozval pazvuk a motor zdechl nebo zdechl po chvilce i při jízdě - měněno čidlo otáček, ale problém jinde - výměna rozvodového řetězu. Což u Nissana není zrovna levný špás. Auto jinak hodnotím kladně. Dobrá věc je posuvná lavice, ale zase to není žádný zázrak, buď větší kufřík a žádné místo pro spolujezdce vzadu nebo obráceně - auto max pro 2 lidi bez dětí nebo jako druhý vůz do rodiny. Větší variabilitu prostoru mi nabídl již dříve např. Peugeot 106 1,0...ale zase ten rozdíl ve spolehlivosti !!!
Design je dle chuti, mne se docela líbí - i když v designovém segmentu kulatého kukuč preferuji lancii Thesis.
Vysoký posaz je vykoupen nepohodlnými sedáky a společne s nemožností povytáhnout volant (jen vertikála) a příliš kolmého plynového pedálu jen velmi těžce hledám alespoň dobrý posez - na delší cesty tragédie.
Kvalita vnitřních materiálů, vnitřní estetičnost a ergonomie je příkladná a za to dávám bodíky k dobru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 14.01.2012 14:44, RE: A již tradině
anonym napsal:
Nic ve zlém, ale běžnému uživateli Superbu (nebo jiného podobného auta) musí interiér MIcry (nic proti ní) připadat jako made in China - opět nic proti tomu - Micra je malé levné auto a tomu odpovídá jeho výrobní provedení prosté třeba dražších materálů, řešení některých detailů a tak podobně. Ale je potřeba neztrácet soudnost.

Jinak každý chválí to co má v garáži, že - problém to většiny recenzí zde. samozřejmě nechybí ani skoropovinná narážka na škodovky.


Ale tak...můj subjektivní pocit je, že v Micře jsou použity kvalitní materiály a rozhodně nepůsobí made in china. Naopak - estetičnost a ergonomie palubovky je silná stránka Micry. Škodovky jsou v tomto směru prostě made in VW - tedy kvalitní sterilita. Ikdyž k té kvalitě - u naší Micry přo nalítaných skoro 200 tis km v palubovce nic nevrže, zatímco u u Fabie 2 jsem se již vícekrát setkal s vrzáním v palubovce, ve dveřích - a to prosím hovořím o autech roku 2011 s najetými 5000 až 20 000 Km.....to mne zaráží
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 14.01.2012 14:48, RE: bez předmětu
Storky napsal:
anonym: máte pravdu, co do bezpečnosti to ideální nebude. Takže si koupím limuzínu, ale ani ta není dost bezpečná. Takže si koupím SUV - ani ono není dost bežpečné. Tedy Hummer? Nakonec byste skončil v OT-64 či jestě lépe tanku T-80. Na něco umřít musíme... a nemyslím si, že by velké auto bylo zárukou bezpečí, to je podle mě pověra... když osud bude chtít, přežijete pád z 10km bez padáku, stejně jako pokud vám nebude přáno, práskne do vás zítra náklaďák a nepomůže vám ani 2t váha auta, ani 12 ai...
hele v 10Km bych umrzl. A jinak k tomu : známý je opravdu bohatý člověk a krom jaguára má Volvo se kterým lítá dálky a jeho vysvětlení ? je to nejbezpečnější vůz...a já mu říkám :To sice asi ano, ale když letíš po D1 200,- Km/h jak říkáš, pak při čelním nárazu by i z Volva byla placička, popřípadě při nájezdu po návěs kamionu luxusní kabrio...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 14.01.2012 14:56, RE: vanette
anonym napsal:
Moje nejhorší zkušenos s autemt byla s Nissanem Vanette 2,3d. 55Kw. Koupil jsem ho jako nové, v Praze. Důvod proč jsem mu dal přednost před VW T4 byly hlavně rady typu-"kup japonce, nepoznáš servis... " Po dvou letech a 98t km auto při chladnějším počasí nešlo nastartovat-tlaky v háji, interier se rozpadal a podvozek totálka. Vyplatil jsem leasing a auto prodal s obrovskou ztrátou. Ač jsem poctivě dodržoval servisní prohlídky tak v servisu záruky neuznány, prý běžné optřebemní. Neoficialně mi b...
Zaměstnanci ? Tak to je ono to se rovná vyhozené peníze. Vím z vlastní zkušenosti
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.