0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz ML - provětrá vám ojetina peněženku?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 21.12.2015 15:06, Khuzh bhgzuu ghgzzz
Zdeny jinde doporučuješ Tribecu, ta je z tvého pohledu taky k ničemu, ale je to Subaru, tak se to všechno smaže, ne? Subaru předjede šestku s osmiválcem a ještě za polovinu nákladů za palivo:)
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Pondělí 21.12.2015 15:15, RE: Khuzh bhgzuu ghgzzz
Reno napsal:
Zdeny jinde doporučuješ Tribecu, ta je z tvého pohledu taky k ničemu, ale je to Subaru, tak se to všechno smaže, ne? Subaru předjede šestku s osmiválcem a ještě za polovinu nákladů za palivo:)


To píšeš ty. Já jsem Tribecu zmínil ve zcela jiné souvislosti a jako dálniční ideál jsem ji rozhodně nedával. Pokud si pamatuji, člo o Murano s CVT a 6ti válcem, takže k němu ta nepratická (dle tebe) tribeca byla jako kanditát možné volby. Důvody, proč jsem ji uvedl, jsem napsal taky - nemá CVT, ale HDM, má plnhodntný systém 4x4, žádné připojovátko, místa má o kus navíc, interier lepší, spolehlviost vyšší. Tak co tam máš dál? Navíc ML je proti tribece o kus vyšší, těžší, prostě ideální. Srovnáváš nesrovnatelné.

Jinka odakz jsem si přečetl a mám dotaz: nehledej za tím nic, jen odpověď na fyziku: co myslíš, jaké gumy to ML má? Já nevím, ale tuším, že 265mm bude spíše málo. Váží 2,2T. Sice píšeou že v bnějakém paketu má uzávěrku diferenciálu, ale bojím se, že tohle tomu mastodontu nepmůže, až bude pěkně snížek s ledíčkem na silnici, nebo blítíčko na lesní cestě...Ieální terenní vůz to asi nebude, ale musím si upravit svůj názor, netušil jsem, že má natvrdo 4x4 a uzávěrku. jiné vozy současné pordukce z velké trojky ji nemají a proto jejich majitelé občas předvádí exhibice na sněhu a pod. Ovšem nic to nemění na mém pohledu na tyto vozy notná dávka pozérství a snaha objasnit si, proč to chci a mám.

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 21.12.2015 15:38, RE: Khuzh bhgzuu ghgzzz
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Zdeny jinde doporučuješ Tribecu, ta je z tvého pohledu taky k ničemu, ale je to Subaru, tak se to všechno smaže, ne? Subaru předjede šestku s osmiválcem a ještě za polovinu nákladů za palivo:)
To píšeš ty. Já jsem Tribecu zmínil ve zcela jiné souvislosti a jako dálniční ideál jsem ji rozhodně nedával. Pokud si pamatuji, člo o Murano s CVT a 6ti válcem, takže k němu ta nepratická (dle tebe) tribeca byla jako kanditát možné volby. Důvody, proč jsem ji uvedl, jsem napsal taky - nemá CVT, ale HDM, má plnhodntný systém 4x4, žádné připojovátko, místa má o kus navíc, interier lepší, spolehlviost vyšší. Tak co tam máš dál? Navíc ML je proti tribece o kus vyšší, těžší, prostě ideální. Srovnáváš nesrovnatelné.Jinka odakz jsem si přečetl a mám dotaz: nehledej za tím nic, jen odpověď na fyziku: co myslíš, jaké gumy to ML má? Já nevím, ale tuším, že 265mm bude spíše málo. Váží 2,2T. Sice píšeou že v bnějakém paketu má uzávěrku diferenciálu, ale bojím se, že tohle tomu mastodontu nepmůže, až bude pěkně snížek s ledíčkem na silnici, nebo blítíčko na lesní cestě...Ieální terenní vůz to asi nebude, ale musím si upravit svůj názor, netušil jsem, že má natvrdo 4x4 a uzávěrku. jiné vozy současné pordukce z velké trojky ji nemají a proto jejich majitelé občas předvádí exhibice na sněhu a pod. Ovšem nic to nemění na mém pohledu na tyto vozy notná dávka pozérství a snaha objasnit si, proč to chci a mám.


Tribeca je o 300 kg lehčí, žere víc /protože nenabízí diesel/, v terénu bude pravděpodobně stejně /ne/schopná, ale protože je to Subaru a tam by nikoho nenapadlo mluvit o pózérství, je vzata na milost:
Buď z principu odsuzuješ SUV, nebo ne. ML se provinilo jenom tím, že má vepředu hvězdu, a proto tě irituje, ale Tribeca je v pohodě?
ML má takové gumy, jaké na něho obuješ. A když dostane šípáky jak traktor, bude v terénu zase o něco schopnější. Když obuješ Toyotu LC na slicky, nevyjede taky nic.
A ani já jsem nezmiňoval jako dálniční ideál, nicméně řekl bych, že "dálniční ideál" je schopen přesunovat se pohodlně, komfortně a s rozumnou spotřebou po D1 a tady je ML myslím naprosto
v pohodě.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 21.12.2015 15:55, xxxx xxxx xxxxx
Tak co se tyce terenu je z luxusnejsich SUV jednoznacne nejlepsi Touareg. Prostorove je na tom jako Passat akorat stoji dvakrat tolik, vic zere, ma vyssi servisni naklady atd... Tak je to u vsech SUV. Na dalnici je Touareg na vzduchu pohodlnejsi nez Passat.
Pokud nekdo premysli prakticky takove SUV si nikdy nekoupi. Ale nekdo ho proste jen chce, duvod je jeho vec a nebudu ho proto nazivat debilem. Ja taky jezdim autem ktere vlastne vubec nepotrebuju.
Kdyz takove auto funguje, coz prvnimu majiteli vzdy, je to parada i na te dalnici. Drtiva vetsina je jich na vzduchu takze pohoda, podvozky drzi a vyssi spotreba se ocekava. Ale jako ojetina je to stejne nakladne jako S-klasse akorat nabidne mnohem mene komfortu.
Clovek co kupuje auto za 300t dle me na provoz ojete ML nejspis nema. Na vlastni oci jsem par let videl snahu zivit ojeteho Touarega clovekem co delal za 25t ve fabrice a bylo to smutne pokoukani. ML je jeste drazsi.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 21.12.2015 16:09, RE: xxxx xxxx xxxxx
PetrT napsal:
Tak co se tyce terenu je z luxusnejsich SUV jednoznacne nejlepsi Touareg. Prostorove je na tom jako Passat akorat stoji dvakrat tolik, vic zere, ma vyssi servisni naklady atd... Tak je to u vsech SUV. Na dalnici je Touareg na vzduchu pohodlnejsi nez Passat. Pokud nekdo premysli prakticky takove SUV si nikdy nekoupi. Ale nekdo ho proste jen chce, duvod je jeho vec a nebudu ho proto nazivat debilem. Ja taky jezdim autem ktere vlastne vubec nepotrebuju. Kdyz takove auto funguje, coz prvnimu majiteli vzdy, je to parada i na te dalnici. Drtiva vetsina je jich na vzduchu takze pohoda, podvozky drzi a vyssi spotreba se ocekava. Ale jako ojetina je to stejne nakladne jako S-klasse akorat nabidne mnohem mene komfortu. Clovek co kupuje auto za 300t dle me na provoz ojete ML nejspis nema. Na vlastni oci jsem par let videl snahu zivit ojeteho Touarega clovekem co delal za 25t ve fabrice a bylo to smutne pokoukani. ML je jeste drazsi.


když budeš srovnávat srovnatelné a to je třeba X5 vs. 5 Touring zjistíš, že X5ka stojí o sto tisíc víc, bere o dva litry na sto maximálně víc a náhradní díly i servisní prohlídky budou velmi podobné...

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 21.12.2015 16:25, xxxx xxxx xxxxx
O BMW nevim cenove nic, je to mozny. U Tuarega plati co jsem psal. Passat je taky o dost levnejsi nez 5er.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 21.12.2015 16:30, RE: xxxx xxxx xxxxx
PetrT napsal:
O BMW nevim cenove nic, je to mozny. U Tuarega plati co jsem psal. Passat je taky o dost levnejsi nez 5er.


No protože Passat má motory napříč a končí na dvoulitru v naftě. Touareg na třílitru začíná a pokračuje na 4,2 TDI. Má torsen, ne haldex. Passat je lidovka, Touareg je de facto luxusní zboží.

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 21.12.2015 16:38, gdsf gsd dfg sfg dfg
Nicméně, v čem souhlasím a co jsem napsal už na začátku - ojetina takového auta není pro člověka, co má limit na auto 300 tisíc.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 21.12.2015 16:39, xxxx xxxx xxxxx
Vzdyt jo, ale prostorove na tom Touareg neni lepe nez Passat. Takze vylozene prakticka volba by byl ten Passat s haldexem.
Psal jsem to kvuli tomu prostoru. Neni lepsi nez u obycejneho auta, u nekterych SUV dokonce o dost horsi.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 21.12.2015 16:49, RE: xxxx xxxx xxxxx
PetrT napsal:
Vzdyt jo, ale prostorove na tom Touareg neni lepe nez Passat. Takze vylozene prakticka volba by byl ten Passat s haldexem. Psal jsem to kvuli tomu prostoru. Neni lepsi nez u obycejneho auta, u nekterych SUV dokonce o dost horsi.


Touareg je jen vyšší, jinak je ve všech rozměrech velmi podobný Passatu. Takže čekat od něho víc místa určitě nelze. Když se na to ale podívám pohledem člověka, zabývající se myslivostí, taháním přívěsu nebo letadla, nebo stavbyvedoucího, rázem zjistím, že praktičnost může být daleko víc, než jenom kolik je vevnitř místa.

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 21.12.2015 16:59, xxxx xxxx xxxxx
To ano. Cetl jsem clanek o cloveku co zivi tim ze po Evrope prevazi druhym lidem kone na vleku a ten tvrdil ze lepsi auto nez zrovna Touareg na to mit nemuze. A to jezdil sam, cca 80t za rok pokud si vzpominam. Auta menil po dvou letech, kupoval rocni ojetiny.
Nedovedu si predstavit tahat to nejakym velkym kombikem, to by dlouho nevydrzelo.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 22.12.2015 16:56, RE: Hrttgrg gzztz hghthz
Reno napsal:
Přečti si test auta, o kterém mluvíme. O jeho kufru, celkové prostornosti a terénních schopnostech. http://www.auto.cz/mercedes-benz-ml-350-zlata-generace-video-1244 Ale máš pravdu, o FX se ve všech testech shodně píše, že v něm není místo a že do kufru se vejdou dvě igelitky na sebe:)


házet odkazy umí každý. doporučuji přečíst následující
http://moje.auto.cz/Loki/godzilla.html
kde pán nelenil a porovnává rozměry, kufry, váhy apod. něco jiného jsou tabulkové hodnoty a následná realita a praktické využití. faktem zůstává že mid-size SUV nelze na rozdíl od full-size (Q7, GL, Escalade apod...) označit jako rodinný vůz a jejich schopnosti v terénu jsou omezené. navíc odkaz na devět let starý test tehdy nového modelu kdy zaplacený presstitut čůral maggi v kostkách že dostal do ruky nové emelko je viděn dnešním pohledem velmi diskutabilní. ale o diskuzi to tu je, jen někteří ubožáci schovaní za anonymitu svých nicneříkajících nicků se snižují k osobním útokům, Babišovským lustracím a nejsou schopni-byť byli vyzváni-k osobní konfrontaci. hezký výraz jsem někde zaslechl-okopávači kotníků... sedí přesně. pěkné svátky vánoční přeji, méně konfrontací s frustráty, pevné nervy a zdraví celkově.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 22.12.2015 17:36, RE: Hrttgrg gzztz hghthz
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
Přečti si test auta, o kterém mluvíme. O jeho kufru, celkové prostornosti a terénních schopnostech. http://www.auto.cz/mercedes-benz-ml-350-zlata-generace-video-1244 Ale máš pravdu, o FX se ve všech testech shodně píše, že v něm není místo a že do kufru se vejdou dvě igelitky na sebe:)
házet odkazy umí každý. doporučuji přečíst následující http://moje.auto.cz/Loki/godzilla.html kde pán nelenil a porovnává rozměry, kufry, váhy apod. něco jiného jsou tabulkové hodnoty a následná realita a praktické využití. faktem zůstává že mid-size SUV nelze na rozdíl od full-size (Q7, GL, Escalade apod...) označit jako rodinný vůz a jejich schopnosti v terénu jsou omezené. navíc odkaz na devět let starý test tehdy nového modelu kdy zaplacený presstitut čůral maggi v kostkách že dostal do ruky nové emelko je viděn dnešním pohledem velmi diskutabilní. ale o diskuzi to tu je, jen někteří ubožáci schovaní za anonymitu svých nicneříkajících nicků se snižují k osobním útokům, Babišovským lustracím a nejsou schopni-byť byli vyzváni-k osobní konfrontaci. hezký výraz jsem někde zaslechl-okopávači kotníků... sedí přesně. pěkné svátky vánoční přeji, méně konfrontací s frustráty, pevné nervy a zdraví celkově.


ty krávo, Tomáš Krtek /smazáno admin/ z Prostějova, který tady vícero účastníkům nadává do p..., ču.... apod.
bude mluvit o osobních útocích? nemluvě o tom, že s nimi on začal? že on byl první (a tuším i jediný) kdo tady takové praktiky zavedl?
ML pohodlně odveze 4-5 lidí a v terénu se neztratí, FX odveze dva a v terénu je naprosto impotentní.
btw. sleduješ moje příspěvky jak úchyl a hledáš, kde bys mně nachytal, když sám meleš hovna ve smyslu "pathfinder nikdy neměl motor 3.0" a já tě slušně upozorním, tak radši držíš hubu, /smazáno admin/...

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 22.12.2015 21:01, tady asi nikdo neuplácel....
Ačkoli na silnici zabírá Infiniti FX37 S přibližně stejně místa jako menší náklaďák, uvnitř není prostoru na zbyt. Je to prostě daň za „sportovní“ design s vystrčenými boky a svažující se střechou, podobně jako třeba u BMW X6. Posadili jsme za volant urostlejšího dobře živeného člověka s výškou skoro dva metry a podle jeho slov se tam necítil „dvakrát pohodlně“. Větší cestující tak budou omezování příliš tlustými dveřmi, masivní palubní deskou a širokou centrální konzolou. Ti větší si zas budou vzadu stěžovat na méně místa na nohy a hlavu, i když to není tak špatné jako právě u BMW X6.

Zavazadlový prostor je spíše podprůměrný a je poznat, že Infiniti FX je o stylu a designu než o maximální praktičnosti. Navíc je pod podlahou ukryta přímo gigantická dojezdová rezerva, která by klidně mohla sloužit jako hlavní podvozkové kolo pod Boeing 747. Absence elektrického otevírání kufru v této třídě se už dá považovat za nedostatek.
reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Úterý 22.12.2015 22:18, RE: tady asi nikdo neuplácel....
...Ti větší si zas budou vzadu stěžovat na méně místa na nohy a hlavu, i když to není tak špatné jako právě u BMW X6.Zavazadlový prostor je spíše podprůměrný a je poznat, že Infiniti FX je o stylu a designu než o maximální praktičnosti. Navíc je pod podlahou ukryta přímo gigantická dojezdová rezerva, která by klidně mohla sloužit jako hlavní podvozkové kolo pod Boeing 747. Absence elektrického otevírání kufru v této třídě se už dá považovat za nedostatek.

Nechci se nějak Infiniti zastávat, protože po vlastní zkušenosti s novým Cabriem a zapůjčeným FX30D S, tak to FX co jsem měl půjčené z Infiniti Praha, tak mělo elektricky jak otevíratelný tak zavírací kufr a při tom pohybu to pípalo jak náklaďák při couvání a trvalo to brutálně dlouho.
Je to neokoukané netradiční auto, toť vše. Nijak mě "neuchvátilo" Možná s tím 5,0 V8 edice Sebastian Vettel bude lepší, ale 3,0d je hrozná, velký turbo efekt. Toť moje zkušenost

Jinak to MLo bych si nekoupil, je to pokladnička jako blázen, pár lidí tady u nás ho má, někteří od nova, někteří ojeté a nikdo si znovu Mercedes nekoupi, podvozek, elektrika - velký problém. Oproto tomu je Touareg 1 lift daleko spolehlivější a "levnější" na provoz.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 23.12.2015 07:41, Zzttgvvgbg vzfhzt vfhtt
To je citace z testu první generace... To jsem nepsal já.
reagovat
Citroenak
počet příspěvků724
datum registrace13.04.2012
Středa 23.12.2015 09:27, Praktickost premioveho auta
Mozem sa opytat, preco sa tu riesi praktickost premioveho auta? Dotaz bol na ML, kto ML chce, musi vediet, ze to nie je dodavka a asi mu primarne nejde o to, ci je prakticke. To je skoro to iste, ako porovnavat praktickost mojej C5 a rovnako stareho bmw 3 sedanu. Ked stal vedla mna, vyzeralo to, ze keby som dal vonku sedacky, tak ho vopcham do auta. Priestoru v nom bolo asi ako v xsare. Nepoznam ziadnu premiovku, ktora by bola vyslovene prakticka. (neratame dodavky, mercedes triedy V je tiez plny hluposti a moc v nom neodveziete). Co sa tyka mercedesu ML, za mna nie. Moj sused ho ma, prva generacia, je to nejaky benzinovy sestvalec, a dal ho do plynu. Ku podivu celkom dobre ide. Ale ak to uz clovek chce risknut, ma dve moznosti. Bud stavi na stastie- to sa moze hrubo nevyplatit, pri prvej velkej poruche pojde auto do srotu (nenakupoval by som z autobazarov), alebo si naozaj odlozi tak 100k a zmieri sa s tym, ze uz ich pravdepodobne neuvidi. Rady na dalsie taketo auta nemam, pretoze mam mensi odpor k tejto kategorii vozidiel, a jedine, ktore by sa mi pacilo, je lexus 450h (myslim terenny hybrid).
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků2
datum registrace23.12.2015
Čtvrtek 24.12.2015 00:06, Mercedes ml 320cdi 2008
Zdravím,tohle auto mám nové přímo z autosalonu - 320 cdi 2008.
Do 200 000 km absolutně bez problému .Kdyz děláte včas oleje a základní servis tak kolem 220 000 km přijdou mechy,kompresor,vstřiky a ramena na přední nápravě + potah sedačky u řidiče.Celkem cca ( 100 000,- Kč ).Dnes mám 360 000 km a nic jiného než popsané závady.Doporucuji .......
reagovat
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Čtvrtek 24.12.2015 07:30, RE: Mercedes ml 320cdi 2008
nepřihlášený uživatel napsal:
Zdravím,tohle auto mám nové přímo z autosalonu - 320 cdi 2008. Do 200 000 km absolutně bez problému .Kdyz děláte včas oleje a základní servis tak kolem 220 000 km přijdou mechy,kompresor,vstřiky a ramena na přední nápravě + potah sedačky u řidiče.Celkem cca ( 100 000,- Kč ).Dnes mám 360 000 km a nic jiného než popsané závady.Doporucuji .......


takže zásadní otázka zní udělá mě min. 100 000kč průvan v peněžence?No mě teda co se týče auta tak jednoznačně ano
reagovat
TOM
počet příspěvků58
datum registrace10.12.2007
Čtvrtek 24.12.2015 07:36, RE: Mercedes ml 320cdi 2008
kristian2 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Zdravím,tohle auto mám nové přímo z autosalonu - 320 cdi 2008. Do 200 000 km absolutně bez problému .Kdyz děláte včas oleje a základní servis tak kolem 220 000 km přijdou mechy,kompresor,vstřiky a ramena na přední nápravě + potah sedačky u řidiče.Celkem cca ( 100 000,- Kč ).Dnes mám 360 000 km a nic jiného než popsané závady.Doporucuji .......
takže zásadní otázka zní udělá mě min. 100 000kč průvan v peněžence?No mě teda co se týče auta tak jednoznačně ano


Zas tak jednoznačně to přece říct nemůžeš. Ikdyž ani náhodou neznám tvůj příjem.
Záleží přece za jak dlouho těch 100 tis Kč utratíš.
Pokud to bylo myšleno jako investice do servisu za zmíněných 7 let vlastnictví, přijde mi to jako únosná suma. Ale je to samozřejmě otázka úhlu pohledu...
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.