0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz ML - provětrá vám ojetina peněženku?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 18.12.2015 09:44, No to víš že se máš bát brouku...
jestli máš 3 kila na auto, kup si Oktávku. Pokud jsi bohatec a nečiní ti problém dát do servisu když se něco připosere třeba kilo za rok, potom si můžeš dopřát ML. Ale jenom pneu na tyhle auta stojí trochu víc, žere to 10-12 v naftě a 15-18 v benzínu. vyhnout se vzduchovému podvozku.
Ale jestli máš na auto rovné tři kila a myslíš si, že budeš jenom jezdit a jezdit... tak to tě musím zklamat. Tyhle auta si kupují movitější klienti a ačkoliv se z nich časem stane vylítanec za 3 kila, na servisu a jeho cenách se toho moc nezmění...
reagovat
Ma007
počet příspěvků194
datum registrace26.11.2013
Pátek 18.12.2015 09:54, RE: No to víš že se máš bát brouku...
Reno napsal:
ačkoliv se z nich časem stane vylítanec za 3 kila, na servisu a jeho cenách se toho moc nezmění...


povedal by som, že práve servis sa zmení Do 100-150tkm sa chodí do servisu na výmenu oleja, potom sa už chodí na výmenu celých skupín dielov. Majitelia dobre vedia, prečo sa tých áut zbavujú tak lacno (v pomere ku kúpnej cene nového auta).

Za mňa ojazdenú SUV prémiu nebrať. Stále je to o tej opici a banánoch...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 18.12.2015 11:04, RE: No to víš že se máš bát brouku...
Ma007 napsal:
Reno napsal:
ačkoliv se z nich časem stane vylítanec za 3 kila, na servisu a jeho cenách se toho moc nezmění...
povedal by som, že práve servis sa zmení Do 100-150tkm sa chodí do servisu na výmenu oleja, potom sa už chodí na výmenu celých skupín dielov. Majitelia dobre vedia, prečo sa tých áut zbavujú tak lacno (v pomere ku kúpnej cene nového auta).Za mňa ojazdenú SUV prémiu nebrať. Stále je to o tej opici a banánoch...


No, tím to určitě není, majitelé by se raději zbavovali těchhle aut za větší peníze, ale nikdo jim je nedá.
reagovat
Ma007
počet příspěvků194
datum registrace26.11.2013
Pátek 18.12.2015 12:11, RE: No to víš že se máš bát brouku...
Reno napsal:
Ma007 napsal:
Reno napsal:
ačkoliv se z nich časem stane vylítanec za 3 kila, na servisu a jeho cenách se toho moc nezmění...
povedal by som, že práve servis sa zmení Do 100-150tkm sa chodí do servisu na výmenu oleja, potom sa už chodí na výmenu celých skupín dielov. Majitelia dobre vedia, prečo sa tých áut zbavujú tak lacno (v pomere ku kúpnej cene nového auta).Za mňa ojazdenú SUV prémiu nebrať. Stále je to o tej opici a banánoch...
No, tím to určitě není, majitelé by se raději zbavovali těchhle aut za větší peníze, ale nikdo jim je nedá.


Veď práve. Každý normálny kupujúci počíta aj s nákladmi na servis. A v segmente prémiových SUV s nájazdom cca 150tkm sa môže servis pekne predražiť, veď počítaj: vstreky (6 ks) DPF, EGR, automat (ak pravidelne nebol menený olej), nejaká elektronika, prípadne vzduchový podvozok,... to všetko si môžeš líznuť v priebehu roku v sume 5-10t€... a k tomu ešte prirátaj kúpnu cenu jazdenky...
reagovat
Kojot027
počet příspěvků111
datum registrace02.01.2011
Pátek 18.12.2015 16:49, MLko
Starší typ MLka (takový ten ocucaný bombon) s naftou 270 je v podstatě držák, který krom vrzání pryžových silenbloku nedává znát při slušném zacházení, že má najeto přes 700.000 km pořád to jede, pořád je to pohodlné. Sice spotřeba 12 tak nějak pořád, když se dostaneme na 10 tak je to cestou z Liberce do Prahy s hodně lehkou nohou a do 120tky. Novější typ co je na obrázku už je znát, že je trochu ošizen a po cca 350.000 km jsou ošoupané sedačky a na interiéru je to poznat. Olupování vrchní vrstvy krytí plastu na dveřích atd.. Ale motoricky jde o benzín typ 350 s plynem a nemám mu co vytknout. Plyn je tam cca 70.000 km a zatím bez chyby. Auto je útulné, pohodlné ale na podvozek tužší než starý typ. A tak nějak je i menší kufr, nebo se do něj prostě nevejde to co do staršího typu. Když se na to trochu šlápne zkousne cca 17 litrů plynu jak nic. Ale jede to, to se musí nechat. Sám jsem po něm pokukoval, ale servisně je to docela nákladné auto. Jen loni kolega nechal za pár drobností, co jsou předepsány + oleje a filtry v servisu 34 tisíc. Ted prý ho čeká něco s převodovkou, ale tak si na něj zvykl, že prý ty peníze obětuje..ale bude to prý částka kolem 45 tisíc.. :o(
reagovat
medvěd07
počet příspěvků5
datum registrace11.02.2009
Pátek 18.12.2015 19:10, Ojeté ML jedině benzín a bez měchů
Auto je to krásný, mě osobně se pořád líbí i když je to už starší kousek, což je znát na interiéru, který už hodně zastarává. Je to prémiová značka, hodně vydrží, ale má často ještě více za sebou, takže bych volil osvědčený benzin 3,5 V6 200 kW. Bere si i 15 - 18 l na 100 km, ale netrpí fatálními závadami jako naftové motory. Rozhodně pryč od auta s měchy - svezení neskutečné, ale komplet oprava vč. kompresoru vyjde v pohodě i na 100 tis. Gumy jsou dost drahé je to SUV, takže obutí počítejte na 25 tis. a POV a HAV pojištění je taky 25 tis. na rok. Suma sumárum pokud nemáte 50 tis. Kč jen na běžný roční provoz gumy, pojistky a olej, k tomu dalších cca 50 tis. na spotřebu PHM a 50 tis. do rezervy na případné opravy, tak si to nekupujte protože vás to sežere.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Sobota 19.12.2015 09:42, xxxx xxxx xxxxx
No pokud jsem si v testech ojetin vsiml tak benzin 350 V6 zrovna moc nedoporucuji. Ma pry problemy s rozvody a kdyz se to vcas neresi motor se potka. Taky pri vyssich najezdech odchazi pistni krouzky. To na Mercedes nebude nic levneho.
Myslim ze v jednom testu psali ze provozovat ojete ML teto generace je drazsi nez stejne stary Range Rover, a to je co rict.
Vsechny co znam a tohle ML maji nebo meli tak to byl naftak a cca po 4 letech slo pryc.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Sobota 19.12.2015 09:46, xxxx xxxx xxxxx
Tady to resi - http://www.mercedesclub.cz/forum-tema/w164-dotaz-na-motor-28356
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 19.12.2015 10:06, sdfasfa asdf adf a
35ka benzín není ani žádná hitparáda. 500ka s 387 hp je držák, ale obávám se, že tyhle se prodávaly jen s airmaricem. To už radši 320CDI.
reagovat
david_s
počet příspěvků7
datum registrace06.10.2014
Neděle 20.12.2015 23:11, recenze
Před týdnem jsem posílal recenzi na ML350 CDI a doteď se nepublikovala. Asi toho mají hodně.
Zato se hned objevil dotaz na koupi staršího ML.

Takže zde je znovu, třeba to pomůže při rozhodování. Mám ho skoro 3 roky a několik desítek tisíc km.

..........

Bezpečnost především
První pocit při nasednutí je – MAJESTÁTNOST.
Sedíte vysoko, kolem dokola spousta „materiálu“, na plechu se nešetřilo..
Po nastartování se ozve tlumený zvuk motoru, řadíte „D“ a …čekáte. Pokud jste zvyklí z BMW na bleskovou reakci automatické převodovky, tady budete zklamáni a poměrně často nasr… netrpěliví laxní reakcí automatu.
Samotné řazení při běžné jízdě poznáte jen podle otáčkoměru, ale to se v této třídě očekává. Zvuk motoru se konstruktérům povedlo poměrně slušně utlumit, stejně jako okolní zvuky. Q7 je ale tišší.
Jízda je pak všem majitelům mercedesů známá, auto jede plavně, komfortně a navíc shora shlížíte na ostatní účastníky, kteří se uctivě zdálky klidí z cesty.
Motor 350CDI (objem 3,0 l) má dostatečný výkon na běžné ježdění, pokud však rádi jezdíte svižně, a to často, budete zklamáni. Dynamika je na úrovni 2.0 tdi. Motor je prostě na tu váhu slabý, kick-down při předjíždění znamená řazení o 3-4 stupně dolů s velmi, velmi vlažnou odezvou. Naštěstí je možnost řazení „pádly“ pod volantem, podřazení je pak dostatečně rychlé.
Auto je dle mého názoru jako stavěné na dlouhé přesuny vyšší cestovní rychlostí, motor točí 2700 ot ve 160 km/h s vysokým pocitem bezpečí, rychlost nevnímáte. Přesunete se z místa A do B, rychle, bezpečně, a zatímco posádka spí, Vy si jízdu užíváte. Setrvačnost bezmála dva a půl tuny naloženého auta pomáhá plynulé jízdě, auto prakticky nezpomaluje při ubrání plynu.
Pohon všech kol 4matic funguje bezvadně, sněhové řetězy nebudete nikdy potřebovat, 25cm čerstvého sněhu ve stoupání 12% není problém a když vypnete ESP, tak si to i hezky užijete, a o gejzírech sněhu od pneu si budou místní veverky dlouho povídat..
Brzdy nerozhodilo ani prudké opakované brždění rozjetého vozu na Grossglockneru, což se nedá bohužel říct o automatické převodovce, která byla z neustálého zrychlování a podřazovaní ve vracečkách úplně v pasti a do plynulé jízdy to mělo hodně daleko.
Airmatic – vzduchové tlumiče v režimu NORMAL fungují ve většině situací dobře, když zvolíte SPORT, auto přitvrdí, zlepší odezvu, celé se sníží o pár cm a předek jde ještě níže, auto jede jak po kolejích. V ČR použitelné jen na některých rovných úsecích.. Při volbě KOMFORT se pak auto houpe na každém hrbolu a to se líbí asi jen usínajícím dětem, posádku to však děsí a hledají čeho se chytnout.
Kdo ale zná Hitlerovu dálnici v Polsku na cestě do Berlína nebo podobné zvěrstva, ten ocení jeho schopnosti, cítíte jen tlumené bouchání kol a auto se jen lehce pohupuje v dlouhých vlnách a v cíli máte stále na autě všechny vnější plasty.
Ovládací prvky, ty hlavní, jsou přehledné a v dosahu, ty ostatní chvilku hledáte. Displej je poměrně nízko a někdy to odvádí pozornost od řízení, zvláště při navigování. Naopak audiu Harman Kardon není co vytknout..
Kvalita zpracování interiéru je příkladná, design je už o něco horší, nemile překvapí použití tolika plastů.
Sedačky vepředu jsou všestranně nastavitelné, včetně vzduchového bočního vedení a bederních polštářků, každý si najde svou polohu. Pokud však máte 100kg+, budou Vás boční nastavitelné opěrky nepříjemně tlačit do žeber.
Zadní sedačky bohužel nedosahují kvalit předních a dlouhá jízda není příliš pohodlná, obzvláště ve srovnání se sedany E. Překvapí také malá šířka vzadu, cestování na delší trasy je možné pouze 2+2. Při dvou dětských sedačkách vzadu se mezi ně tak tak vecpe 11-ti leté dítě, dospělý v žádném případě.
Kufr pojme vše pro rodinnou dovolenou, pod podlahou je pak další prostor pro drobnější věci. Místo náhradního pneu je jen kompresor a opravná sada. Nakládací hrana je příjemně vysoko, věci jdou lehce vytáhnout a nemusí se lozit někam do útrob.
S běžnou Thule rakví je auto poměrně vysoké, cca 2,2m a instalace horských kol do nosičů pak vyžaduje 2-3 stupňové schůdky i pro běžného osobočlověka 180cm.
Spotřeba-u nového vozu za 2mil to asi nikdo neřeší, jako ojeté už je dostupné většímu počtu lidí a tato otázka padne často. Při běžné jízdě se nedostanete pod 10l, dlouhodobý průměr je 12, svižná jízda 15 l, naložené auto s rakví spěchající domů znamená 18 l/100km. Průměr. Pokud někdo jezdí pod 9l, předjídí ho i karosy.
Každé rozsvícení hladového oka znamená natankování cca 90 l nafty, takže budete mít mezi pumpaři spoustu kamarádů.
Nemile mně překvapila spotřeba oleje, ve 2/3 intervalu jsem dolil 4 l oleje. Celková náplň je kolem 8 l.
Servisní náklady-jako u všech prémiových značek jsou vyšší, ale nevyplatí se to podceňovat nebo šidit. Na ML prakticky neexistuje druhovýroba a většinu kupujete v originále. Nicméně musím z vlastní zkušenosti říct, že neznačkový servis, hrající si na specialisty MB, byl dvojnásobně dražší než originál servis MB. Vyplatí se zjistit dopředu, kolik to bude stát.
Nad čím by ale měl vážně uvažovat každý budoucí majitel ML, je havarijní pojistka. Sebemenší oprava stojí desítky tisíc, na první pohled lehké bouchnutí do zadního nárazníku bylo ve finále 140tis. Čelní náraz je pak likvidační cena opravy a Vašeho prasátka.
Pneu pořídíte kolem 6000 kus, u servisních prohlídek A nebo B záleží na najetých kilometrech, ale žádná hrůza.
Odpovídá značce a třídě. Jinak zrcátko 18tis, air tlumič 25, dveře 45, napínač pásu 6, …
Co říct závěrem, zajímavé auto, všestranné, bezpečné, celkem prostorné, i po letech vypadá dobře.
Když ho poprvé zaparkujete před domem, možná se s Vámi přestane bavit pár sousedů, ale sousedky se začnou více usmívat..
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Pondělí 21.12.2015 07:10, RE: recenze
david_s napsal:
Před týdnem jsem posílal recenzi na ML350 CDI a doteď se nepublikovala. Asi toho mají hodně.Zato se hned objevil dotaz na koupi staršího ML.Takže zde je znovu, třeba to pomůže při rozhodování. Mám ho skoro 3 roky a několik desítek tisíc km...........Bezpečnost předevšímPrvní pocit při nasednutí je – MAJESTÁTNOST. Sedíte vysoko, kolem dokola spousta „materiálu“, na plechu se nešetřilo..Po nastartování se ozve tlumený zvuk motoru, řadíte „D“ a …čekáte. Pokud jste zvyklí z BMW na bleskovou reakci automatické převodovky, tady budete zklamáni a poměrně často nasr… netrpěliví laxní reakcí automatu. Samotné řazení při běžné jízdě poznáte jen podle otáčkoměru, ale to se v této třídě očekává. Zvuk motoru se konstruktérům povedlo poměrně slušně utlumit, stejně jako okolní zvuky. Q7 je ale tišší.Jízda je pak všem majitelům mercedesů známá, auto jede plavně, komfortně a navíc shora shlížíte na ostatní účastníky, kteří se uctivě zdálky klidí z cesty.Motor 350CDI (objem 3,0 l) má dostatečný výkon na běžné ježdění, pokud však rádi jezdíte svižně, a to často, budete zklamáni. Dynamika je na úrovni 2.0 tdi. Motor je prostě na tu váhu slabý, kick-down při předjíždění znamená řazení o 3-4 stupně dolů s velmi, velmi vlažnou odezvou. Naštěstí je možnost řazení „pádly“ pod volantem, podřazení je pak dostatečně rychlé.Auto je dle mého názoru jako stavěné na dlouhé přesuny vyšší cestovní rychlostí, motor točí 2700 ot ve 160 km/h s vysokým pocitem bezpečí, rychlost nevnímáte. Přesunete se z místa A do B, rychle, bezpečně, a zatímco posádka spí, Vy si jízdu užíváte. Setrvačnost bezmála dva a půl tuny naloženého auta pomáhá plynulé jízdě, auto prakticky nezpomaluje při ubrání plynu. Pohon všech kol 4matic funguje bezvadně, sněhové řetězy nebudete nikdy potřebovat, 25cm čerstvého sněhu ve stoupání 12% není problém a když vypnete ESP, tak si to i hezky užijete, a o gejzírech sněhu od pneu si budou místní veverky dlouho povídat..Brzdy nerozhodilo ani prudké opakované brždění rozjetého vozu na Grossglockneru, což se nedá bohužel říct o automatické převodovce, která byla z neustálého zrychlování a podřazovaní ve vracečkách úplně v pasti a do plynulé jízdy to mělo hodně daleko. Airmatic – vzduchové tlumiče v režimu NORMAL fungují ve většině situací dobře, když zvolíte SPORT, auto přitvrdí, zlepší odezvu, celé se sníží o pár cm a předek jde ještě níže, auto jede jak po kolejích. V ČR použitelné jen na některých rovných úsecích.. Při volbě KOMFORT se pak auto houpe na každém hrbolu a to se líbí asi jen usínajícím dětem, posádku to však děsí a hledají čeho se chytnout.Kdo ale zná Hitlerovu dálnici v Polsku na cestě do Berlína nebo podobné zvěrstva, ten ocení jeho schopnosti, cítíte jen tlumené bouchání kol a auto se jen lehce pohupuje v dlouhých vlnách a v cíli máte stále na autě všechny vnější plasty.Ovládací prvky, ty hlavní, jsou přehledné a v dosahu, ty ostatní chvilku hledáte. Displej je poměrně nízko a někdy to odvádí pozornost od řízení, zvláště při navigování. Naopak audiu Harman Kardon není co vytknout..Kvalita zpracování interiéru je příkladná, design je už o něco horší, nemile překvapí použití tolika plastů.Sedačky vepředu jsou všestranně nastavitelné, včetně vzduchového bočního vedení a bederních polštářků, každý si najde svou polohu. Pokud však máte 100kg+, budou Vás boční nastavitelné opěrky nepříjemně tlačit do žeber.Zadní sedačky bohužel nedosahují kvalit předních a dlouhá jízda není příliš pohodlná, obzvláště ve srovnání se sedany E. Překvapí také malá šířka vzadu, cestování na delší trasy je možné pouze 2+2. Při dvou dětských sedačkách vzadu se mezi ně tak tak vecpe 11-ti leté dítě, dospělý v žádném případě.Kufr pojme vše pro rodinnou dovolenou, pod podlahou je pak další prostor pro drobnější věci. Místo náhradního pneu je jen kompresor a opravná sada. Nakládací hrana je příjemně vysoko, věci jdou lehce vytáhnout a nemusí se lozit někam do útrob.S běžnou Thule rakví je auto poměrně vysoké, cca 2,2m a instalace horských kol do nosičů pak vyžaduje 2-3 stupňové schůdky i pro běžného osobočlověka 180cm.Spotřeba-u nového vozu za 2mil to asi nikdo neřeší, jako ojeté už je dostupné většímu počtu lidí a tato otázka padne často. Při běžné jízdě se nedostanete pod 10l, dlouhodobý průměr je 12, svižná jízda 15 l, naložené auto s rakví spěchající domů znamená 18 l/100km. Průměr. Pokud někdo jezdí pod 9l, předjídí ho i karosy.Každé rozsvícení hladového oka znamená natankování cca 90 l nafty, takže budete mít mezi pumpaři spoustu kamarádů.Nemile mně překvapila spotřeba oleje, ve 2/3 intervalu jsem dolil 4 l oleje. Celková náplň je kolem 8 l.Servisní náklady-jako u všech prémiových značek jsou vyšší, ale nevyplatí se to podceňovat nebo šidit. Na ML prakticky neexistuje druhovýroba a většinu kupujete v originále. Nicméně musím z vlastní zkušenosti říct, že neznačkový servis, hrající si na specialisty MB, byl dvojnásobně dražší než originál servis MB. Vyplatí se zjistit dopředu, kolik to bude stát. Nad čím by ale měl vážně uvažovat každý budoucí majitel ML, je havarijní pojistka. Sebemenší oprava stojí desítky tisíc, na první pohled lehké bouchnutí do zadního nárazníku bylo ve finále 140tis. Čelní náraz je pak likvidační cena opravy a Vašeho prasátka.Pneu pořídíte kolem 6000 kus, u servisních prohlídek A nebo B záleží na najetých kilometrech, ale žádná hrůza.Odpovídá značce a třídě. Jinak zrcátko 18tis, air tlumič 25, dveře 45, napínač pásu 6, …Co říct závěrem, zajímavé auto, všestranné, bezpečné, celkem prostorné, i po letech vypadá dobře. Když ho poprvé zaparkujete před domem, možná se s Vámi přestane bavit pár sousedů, ale sousedky se začnou více usmívat..


Dobrý den, děkujeme za Vaši vloženou recenzi, kterou máme v systému, je v plánu zveřejnění na leden 2016
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Pondělí 21.12.2015 08:17, Důvod pro toto auto?
Mimo pozérství, existuje nějaký jiný? 2+tunové SUV, které nepraktické celé od začátku do konce? DO města to není, na dálnici taky ne (protože to sežere vše do okruhu 2km od auta i když toje nafta), do terénu hahahaha, tak na co to je. Napadá mě odpověď, kterou jsem jako jedino našel, když jsem četl kdysi jakousi recenzi na Q7
Ale do Prahy dobrý...
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 21.12.2015 09:00, RE: Důvod pro toto auto?
Zdeny60 napsal:
Mimo pozérství, existuje nějaký jiný? 2+tunové SUV, které nepraktické celé od začátku do konce? DO města to není, na dálnici taky ne (protože to sežere vše do okruhu 2km od auta i když toje nafta), do terénu hahahaha, tak na co to je. Napadá mě odpověď, kterou jsem jako jedino našel, když jsem četl kdysi jakousi recenzi na Q7 Ale do Prahy dobrý...


Jo, lidi se už začínají ale schovávat za jiný typ odpovědi. "Chci auto, do kterého se dobře nastupuje, ale musí to být Cayenne, Q7 nebo X5."
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 21.12.2015 09:08, RE: Důvod pro toto auto?
Zdeny60 napsal:
Mimo pozérství, existuje nějaký jiný? 2+tunové SUV, které nepraktické celé od začátku do konce? DO města to není, na dálnici taky ne (protože to sežere vše do okruhu 2km od auta i když toje nafta), do terénu hahahaha, tak na co to je. Napadá mě odpověď, kterou jsem jako jedino našel, když jsem četl kdysi jakousi recenzi na Q7 Ale do Prahy dobrý...


Zdeny ale kupé je také nepraktické, zadokolka je nepraktická, bílá a černá barva jsou nepraktické... a přes to všechno si je lidé kupují. i já si ho koupil jen proto že jsem ho chtěl, líbilo se mi-a to jsem v něm nikdy neseděl, nikdy jsem ho neřídil. rok mi trvalo než jsem si na něho úplně zvyknul , pořád jsem měl tendence ho srovnávat s něčím jiným co jsem měl kdysi, převážně s velkými sedany, ale to nejde. a život není jen o rozumných a praktických rozhodnutích. jediné čeho jsem trochu litoval bylo V6, dnes bych raději V8. zkus si to taky, kup si nějaké SUV jen tak, pár měsíců v něm jezdi a potom uvidíš, třeba tomu přijdeš na chuť.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 21.12.2015 10:58, RE: Důvod pro toto auto?
Zdeny60 napsal:
Mimo pozérství, existuje nějaký jiný? 2+tunové SUV, které nepraktické celé od začátku do konce? DO města to není, na dálnici taky ne (protože to sežere vše do okruhu 2km od auta i když toje nafta), do terénu hahahaha, tak na co to je. Napadá mě odpověď, kterou jsem jako jedino našel, když jsem četl kdysi jakousi recenzi na Q7 Ale do Prahy dobrý...


Co je na ML nepraktické? je to velké rodinné auto, sbalíš se do toho na dovolenou, na hory, nemusíš nasazovat sněhové řetězy, utáhne karavan, přívěs s jachtou, vozík... Právě, že je dokonale praktické.
že není do terénu? samozřejmě, že je, přijde jen na to do jakého. Do lesa naprosto stačí. Na youtube je milión videí. Proč by nebylo na dálnici? Měl jsem předchozí 270ku, nejela víc než 180 km/h při kterých brala okolo 13 litrů na sto... kolik bude žrát tvoje Subaru při stejné rychlosti? 20 litrů benzínu?

reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 21.12.2015 11:26, RE: Důvod pro toto auto?
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Mimo pozérství, existuje nějaký jiný? 2+tunové SUV, které nepraktické celé od začátku do konce? DO města to není, na dálnici taky ne (protože to sežere vše do okruhu 2km od auta i když toje nafta), do terénu hahahaha, tak na co to je. Napadá mě odpověď, kterou jsem jako jedino našel, když jsem četl kdysi jakousi recenzi na Q7 Ale do Prahy dobrý...
Co je na ML nepraktické? je to velké rodinné auto, sbalíš se do toho na dovolenou, na hory, nemusíš nasazovat sněhové řetězy, utáhne karavan, přívěs s jachtou, vozík... Právě, že je dokonale praktické.že není do terénu? samozřejmě, že je, přijde jen na to do jakého. Do lesa naprosto stačí. Na youtube je milión videí. Proč by nebylo na dálnici? Měl jsem předchozí 270ku, nejela víc než 180 km/h při kterých brala okolo 13 litrů na sto... kolik bude žrát tvoje Subaru při stejné rychlosti? 20 litrů benzínu?


Kolik lidí, co kupují ojetý ML-ko má karavan, jachtu? Navíc hodíš rakev na střechu a máš dost problém najet do garáže nebo garáží a o tolik víc, jak do kombíku střední třídy do toho nesbalíš.
Já tedy SUV taky moc nefandím, taky jejich potenciál nějak neumím docenit, zejména ve velkých městech.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 21.12.2015 11:46, RE: Důvod pro toto auto?
David V napsal:
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Mimo pozérství, existuje nějaký jiný? 2+tunové SUV, které nepraktické celé od začátku do konce? DO města to není, na dálnici taky ne (protože to sežere vše do okruhu 2km od auta i když toje nafta), do terénu hahahaha, tak na co to je. Napadá mě odpověď, kterou jsem jako jedino našel, když jsem četl kdysi jakousi recenzi na Q7 Ale do Prahy dobrý...
Co je na ML nepraktické? je to velké rodinné auto, sbalíš se do toho na dovolenou, na hory, nemusíš nasazovat sněhové řetězy, utáhne karavan, přívěs s jachtou, vozík... Právě, že je dokonale praktické.že není do terénu? samozřejmě, že je, přijde jen na to do jakého. Do lesa naprosto stačí. Na youtube je milión videí. Proč by nebylo na dálnici? Měl jsem předchozí 270ku, nejela víc než 180 km/h při kterých brala okolo 13 litrů na sto... kolik bude žrát tvoje Subaru při stejné rychlosti? 20 litrů benzínu?
Kolik lidí, co kupují ojetý ML-ko má karavan, jachtu? Navíc hodíš rakev na střechu a máš dost problém najet do garáže nebo garáží a o tolik víc, jak do kombíku střední třídy do toho nesbalíš. Já tedy SUV taky moc nefandím, taky jejich potenciál nějak neumím docenit, zejména ve velkých městech.


Jako o nepraktickém autě můžeš mluvit o Porsche 911, do kterého nedáš ani nákup z Tesca. Ale určitě ne o ML. SUV je prakticky totéž co MPV, jenom trochu jinak vypadá... Já taky nejsem fanda SUV, nelíbí se mi jízdní vlastnosti, které s sebou přináší zvýšená stavba vozu a kila navíc + 4x4. Ale o nepraktičnosti bych nemluvil.
Navíc současná generace SUV s osmi a devítistupňovými převodovkami už jezdí kolem 8-9 litrů v kombinaci. Takže o nějakých autech, co žerou trávu kolem cesty nelze mluvit.

reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 21.12.2015 12:25, RE: Důvod pro toto auto?
Reno napsal:
David V napsal:
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Mimo pozérství, existuje nějaký jiný? 2+tunové SUV, které nepraktické celé od začátku do konce? DO města to není, na dálnici taky ne (protože to sežere vše do okruhu 2km od auta i když toje nafta), do terénu hahahaha, tak na co to je. Napadá mě odpověď, kterou jsem jako jedino našel, když jsem četl kdysi jakousi recenzi na Q7 Ale do Prahy dobrý...
Co je na ML nepraktické? je to velké rodinné auto, sbalíš se do toho na dovolenou, na hory, nemusíš nasazovat sněhové řetězy, utáhne karavan, přívěs s jachtou, vozík... Právě, že je dokonale praktické.že není do terénu? samozřejmě, že je, přijde jen na to do jakého. Do lesa naprosto stačí. Na youtube je milión videí. Proč by nebylo na dálnici? Měl jsem předchozí 270ku, nejela víc než 180 km/h při kterých brala okolo 13 litrů na sto... kolik bude žrát tvoje Subaru při stejné rychlosti? 20 litrů benzínu?
Kolik lidí, co kupují ojetý ML-ko má karavan, jachtu? Navíc hodíš rakev na střechu a máš dost problém najet do garáže nebo garáží a o tolik víc, jak do kombíku střední třídy do toho nesbalíš. Já tedy SUV taky moc nefandím, taky jejich potenciál nějak neumím docenit, zejména ve velkých městech.
Jako o nepraktickém autě můžeš mluvit o Porsche 911, do kterého nedáš ani nákup z Tesca. Ale určitě ne o ML. SUV je prakticky totéž co MPV, jenom trochu jinak vypadá... Já taky nejsem fanda SUV, nelíbí se mi jízdní vlastnosti, které s sebou přináší zvýšená stavba vozu a kila navíc + 4x4. Ale o nepraktičnosti bych nemluvil.Navíc současná generace SUV s osmi a devítistupňovými převodovkami už jezdí kolem 8-9 litrů v kombinaci. Takže o nějakých autech, co žerou trávu kolem cesty nelze mluvit.

podle toho co píšeš pochybuji že jsi nějakým SUV vůbec jel. velké? ani omylem! přirovnal bych to ke kombíku nižší třídy, ale s menším kufrem. místa je dost jen vepředu. rodinné? pokud máš dvě děti do deseti let tak možná. jinak těžko. do terénu na silničních gumách? vtip.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Pondělí 21.12.2015 15:01, Praktické ML
Dobře dobře dobře, už držím hubu, je to praktické auto. Spltel jsem se v úsudku a hluboce se omluvám. Je to rodinný ideál. Do města, do závějí, do bahna, na dálnici.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 21.12.2015 15:03, Hrttgrg gzztz hghthz
Přečti si test auta, o kterém mluvíme. O jeho kufru, celkové prostornosti a terénních schopnostech.
http://www.auto.cz/mercedes-benz-ml-350-zlata-generace-video-1244
Ale máš pravdu, o FX se ve všech testech shodně píše, že v něm není místo a že do kufru se vejdou dvě igelitky na sebe:)
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.