0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi A6, BMW 5 a Mercedes Benz E - který vůz vybrat?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.10.2008 18:50, rada
Volvo, Saab a podobné nebrat. Jsou to velmi poruchové polykače peněz.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.10.2008 19:20, rada
Milý Honzo! Řeč byla o 2.0 TDi (V6 3.0 TDi jsem, právě naopak - a nejen zde - doporučila). Na svém si trvám, naftový čtyřváleček 2.0 TDi do auta typu Audi A6 NEpatří - tedy dle mého názoru (ten patří do Octavie). A NENí to jeden z nejlepších dieslových motorů - tady se bohužel NEshodneme. Já bych o kilometr PŘED 2.0 TDi dala 23 d od bmw. O 3/4 pak 2.0 d od bmw. Pak 2.2 HDi od Citroën, pak nový 2.2 od Mazda, pak 2.2 od honda, pak 2.2 od Toyota a pak .. možná ... (a to jsem zapomněla na povedené common raily od Alfa Romeo a ...). Prostě NE, 2.0 TDi NEní výjimečný motor (3.0 TDi ano).
2.0 TFSi je něco hoooooodně jiného. Sice si (stále ještě) myslím, že "objem ničím nenahradíš", ale sama jsem to tu před časem zmiňovala - pružnost je vynikající, na "objemnější" motor trochu ztrácí ve vyšších a maximálních rychlostech (objem ničím...), ale 2.0 TFSi - rozhodně ANO.
Ale u auta jako jsou bmw 5, Mercedes E a Audi A6 nejde "jen" o výkon motoru. Tam patří i ona "kultura" chodu a prestiž atd. Pro tyto vozy se nabízí 4, 6ti i 8mi válce, ale právě 6ti válec je (stále ještě) to pravé ořechové.
Nejsem "fanynka" Audi TT, ale že s motorem 2.0 TFSi jezdí "jak z praku" - to vím (a chválím).
PS: S tím: "motor vás přežije" bych byla opatrnější. Ne že by se mne to dotklo (samozřejmě že ANO, ale to nepřiznám ani za .. , ale s tou věčností to opravdu nebude až tak "žhavé".
Takže, Audi turbo benzín dvoulitr? Ano! Audi šestiválec nafta třílitr? Ano! Naftový dvoulitr TDi? NE.
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.10.2008 23:17, rada
cau lidi,chci si koupit bmw e39 a nevim jestli 530i nebo 535i.porad te mi jak se rozhodnout.cena tak 250.dik
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.10.2008 23:37, rada
530i - jednoznačně. Fakt je to TAKHLE jednoduché.
PS: A užij si ho ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.10.2008 06:38, rada
Je to jasne BMW 530D


RADA LADA
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.10.2008 09:00, rada
takhle dobře jsem se dlouho nepobavil že 2,0TDI je nejlepší motor na trhu. Asi se nemusim ptát copak že nám to doma stojí v garáži............
Když prémiovku tak s plnohodnotným motorem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.10.2008 09:49, rada
Je to jasné, 530D je prima, 530i je lepší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.10.2008 11:18, rada
Všem děkuji za příspěvky. Ještě mě zajímá, jak je u BMW E39, řešena antikorozní ochrana??? Zda jsou BMW např. pozinkované?Viděl jsem spoustu kusů, co začínaly pěkně reznout. Mohly být po havarii, to nevím. Každopádně je to dost ostudné, když takový vůz orezá. Děkuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.10.2008 11:20, rada
Také se zajímám o BMW, ale spíše E46. Mohl by mi prosím někdo porovnat rozdíl v kvalitě? Prostorový je jasný, ale někde jsem četl, že kvalita E46 je nižší, než u E39?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.10.2008 11:38, rada
vrátím se k 2.0TDI- švagr co má služební O2 s 2.0TDI a za rok najede 60000km, je s vozem max spokojen /předchozí O1 66kw/ , tedy byl než si půjčil moji C5 2.2hdi na 14 denní dovolenou s rodinou, po nájezdu 4400km, jsem se dozvěděl, že s jeho O2 není něco v pořádku /komfort a hlavně motor/, člověk je spokojen s tím co má, než se sveze v něčím jiným. Já jsem tu dobu jezdil s BMW 530D 1999, motor super, ale ten podvozek a naladění celého auta mě nijak nesedlo, jel jsem i s MB e270cdi a to byla moje kategorie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.10.2008 17:11, rada
V této cenové relaci dostaneš tyto vozy opravdu nejmladší okolo roku 2001-2 a to je věk tak akorát na výměnu kdečeho. Pokud ti tedy dopředu není jasné kam (komu) to budeš vozit seriozně opravovat, s tou stylovou pokladničkou počítej u všech.
Já osobně bych šel do benzínového BMW, klidně 3l. Když do pekla, tak na pěkném koni!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.10.2008 18:50, rada
Re: Bafan - rozdíl mezi 530 a 535 je jednoduchý. 530i má řadový šestiválec, kdežto 535i vidlicový osmiválec. Pokud nejsi vyložený fajnšmekr tak kup 530i, výkonově bohatě stačí a není problém ji uživit. Zvuk osmiválce BMW je sice nádherný a nezaměnitelný ale u 535i počítej s cca o 2 litry větší spotřebou, dražším servisem a pokud vím tak má ještě staré maticové řízení (někde jsem to slyšel, pokud to není pravda tak sorry) které není tak skvělé jako u 530 (u té můžu potvrdit že skvělé je ;) Vaša se ptal na kvalitu E46. Řeknu ti to takhle. E46 a E39 jsou poslední opravdu povedené Baworáky. Pokud v nich něco skřípe nebo drnčí tak to není normální a zažily asi nějakou bouračku. E46 problémy s kvalitou ještě nemá, aspoň co vím já.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.10.2008 21:45, rada
Já sám jsem před rokem koupil Audi A6 rok výroby 2002,s motorem 3.0 V6. Byl to vůz po prvním majiteli a v opravdu pěkném "zánovním" stavu,stál sice více než je zde uvedeno,ale ceny za tu dobu zase spadly a myslím že dnes by se za těch 300 tisíc takovýto kousek sehnat dal.
Na tuto A6 nemůžu říct za rok provozu křivého slova,kromě jednoho většího běžného servisu(výměn) se nestalo nikdy vůbec nic a auto nemělo za tu dobu vůbec žádný problém.Je to už model po faceliftu,tudíž choulostivá přední náprava už není hliníková (jako u modelů do 2001) a nejeví žádné známky nadměrného opotřebovávání.Motor je nadprůměrně výkonný a i ve spojení s automatickou převodovkou se při rozumném jízdním stylu na "dálky"(tak jako vy) průměrná spotřeba vejde do těch 11 litrů.Samozřejmě pokud by s tímto autem někdo denně pořádal ve městě sprinterské souboje na semaforech,může jezdit v průměru klidně za 20 litrů...to už je na každém. Auto se dobře ovládá,většinou má dobrou výbavu a komfort je také slušný,i když co se týče prostornosti,přijde mi tato A6 tak na úrovni Passatu B6,takže žádná extra sláva,například Superb je určitě prostornější.
Každopádně tohle auto můžu doporučit,s benzínovým motorem a s jasným původem se není vůbec čeho bát.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.10.2008 22:41, rada
Vzhledem k tomu, ze jsem vlastnil vsechny jmenovane modely at A6 3.0 tdi, E- 320 CDI a BMW 530 d muzu z vlastni zkusenosti tvrdit, ze naprosto nejvydarenejsi z techto vozu je BMW ma uzasne sladen podvozek s karoserii i motorem, jizdni vlastnosti jsou ostatnimi naprosto neprekonatelne.
Schvalne jsem uvedl naftove varianty mam rovnez zkusenost se vsemi tremi modely s benzinovymi motory a opet mi vychazi nejlepe BMW 530i motor je primo sametovy a spotreba velmi prijatelna i ve verzi x-drive tedy pohon na vsechna 4 kola ve kterem BMW v soucasne dobe hrave prekonalo AUDI, ktere bohuzel se svym quattrem usnulo na vavrinech a Mercedes bohuzel jejich 4-matic je ze vsech nejhorsi, zatim se "ctyrkolku" ve Stuttgatu delat nenaucili a zda se, ze to hned tak nebude. Takze jestize bych si mel vybrat z techto 3 znacek naprosto jednoznacne bych volil BMW protoze v teto tride proste nema konkurenci.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 00:10, rada
Přečetla jsem si zde mnoho zajímavých "nápadů" a vlastních zkušeností autorů a dupu si nožičkou, že jsem to již na počátku řekla. Nejpovedenějším nejpohodlnějším nejrychlejším nejlepším vozem této kategorie byla BMW Alpina B10 3.3. Řadový šestiválec s fenomenálním chodem, skvělým výkonem v zajetí podvozku jenž neměl konkurenci (a dnes se dá koupit od 10 t. euro a za 15 t. je už zajímavý kousek).
Zpracování má lepší než Audi, je zdaleka nejrychlejší a přitom komfortem a "nadhledem" jízdy zastíní Mercedes ... a je o hodně lepší než "dárcovské" bmw. Howgh - domluvila jsem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 02:23, Alpina B10 3.3
V průběhu týdne čtenáři (valnou většinou) doporučili BMW. Redakce pochválila všechny vozy výběru, autor článku "vypíchl" BMW. Já bych (opět) doporučila onu "lepší" verzi "normálního" BMW - zvanou alpina B10. K dispozici byla s jedním skvostným a jedním famózním motorem. Vzhledem ke skromnějším místním podmínkám bych zůstala u "skvostného" - řadového šestiválce (co lepšího si přát!), což je dle mého nejlepšího vědomí a svědomí to NEJ- pro tento typ vozu (v poměru výkon/spotřeba/náklady). Toť je asi vše, "ideální" vůz VAŠÍ "kategorie" a vašich "snů" se skrývá za jednoduchým kódem: B103.3
PS: Nic lepšího nenajdete, věřte mi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 06:53, RE: Alpina B10 3.3
Kylie napsal:
V průběhu týdne čtenáři (valnou většinou) doporučili BMW. Redakce pochválila všechny vozy výběru, autor článku "vypíchl" BMW. Já bych (opět) doporučila onu "lepší" verzi "normálního" BMW - zvanou alpina B10. K dispozici byla s jedním skvostným a jedním famózním motorem. Vzhledem ke skromnějším místním podmínkám bych zůstala u "skvostného" - řadového šestiválce (co lepšího si přát!), což je dle mého nejlepšího vědomí a svědomí to NEJ- pro tento typ vozu (v poměru výkon/spotřeba/n...
Naprosto souhlasím. Sic jsem tento vůz nevlastnil, zato párkrát řidil, a bylo to vyloženě potěšení z jízdy. Musím přiznat, že si snad nepamatuju nic lepšího. Jen je otázka, zda se taková konfigurace dá za tyto peníze sehnat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 08:04, RE: Alpina B10 3.3
Kylie napsal:
V průběhu týdne čtenáři (valnou většinou) doporučili BMW. Redakce pochválila všechny vozy výběru, autor článku "vypíchl" BMW. Já bych (opět) doporučila onu "lepší" verzi "normálního" BMW - zvanou alpina B10. K dispozici byla s jedním skvostným a jedním famózním motorem. Vzhledem ke skromnějším místním podmínkám bych zůstala u "skvostného" - řadového šestiválce (co lepšího si přát!), což je dle mého nejlepšího vědomí a svědomí to NEJ- pro tento typ vozu (v poměru výkon/spotřeba/n...
Kylie tvoje volba je sice fajn ale jak je to na Alpinu s dílama? Je vše stejné jak na obyč 530i???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 08:47, RE: Alpina B10 3.3
Valnoha napsal:
Kylie tvoje volba je sice fajn ale jak je to na Alpinu s dílama? Je vše stejné jak na obyč 530i???
Nenapadá mě jediný důvod proč kupovat atyp. Alpinu???stačí když máte sportovní podvozek a už jsou díly na povozek jiné,myslím si že 530i naprosto dostačuje výkonem a v nabídce jich je opravdu hodně -ne teda u nás,je potřeba si pro ni zajet nebo od někoho důvěryhodného nechat dovést!!!Jak nějaký pán píše že Audi A6 od 02 nemá hliník. nápravu tak se plete!!!je jenom zesílená!!!Ale u E39 bych se nebál,pokud auto nejezdilo po našich silnicích tak drží do 300.000km,sám mám 190.000Km a je opravdu bez vůle!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 09:12, A co takhle 5 let stare z roku 2003?
Napada mne, proc si trochu financne nepritlacit (cca na 16-17 tisic EURO)
A nekoupit to po prvnim majiteli. Klidne i neco silnejsiho.
Ono kdo ma na Eckovou petikuli, tak vetsinou ma doma jeste nejake SUV a sportacka a nenalita s tim 40tisic rocne jako skopcak co ma doma jen jednoho medveda.
reagovat
  1 2 3 4 ... 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.