0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi A6, BMW 5 a Mercedes Benz E - který vůz vybrat?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.09.2008 00:51, rada
Nesmysl praskání hlav se týkalo motorů s předkomorvým vstřikem - tedy označení 525 td(85kw) případně tds(105 kw) a to jen při hrubém zacházení a častých studených startech na krátké vzdálenosti.Oproti tomu 525 D (comonralil - 120kw) ted nevím jestli od roku 2000 nebo 2001,ale řekl bych 2000 je už uplně jinej motor a tady obvyklej blábol o praskání hlav neplatí,takže nezaměňovat.Praktické zkušenosti s tímto motorem nemám ale je to asi takto co jsem se dočetl z fór a BMW klubů 525D 120kw spotřeba 7l/100km 530D 142Kw 8l/100km ale jak jsem již jednou zde psal já bych teda neriskoval comonrail (vstřikovače tuším BOSCH) a sám výrobce udává 120t km poté výměna a cena s prací 9tisíc (pokud máte 6ti válec tak je to loterie). Samozřejmě někdo namítne vždyt neodejdou všechny najednou vydrží sem tam 150 200 nebo i 250t km,ale je to loterie kupujete ojetý vůz.Proč právě těch 530D je takovej výběr? MOtorizace při koupi nového vozu to jistě nebyla levná ba naopak jedna z těch nejdražších.Málokdo chce riskovat drahý provoz.Já osobně jsem zastáncem toho že když naftu tak ojetou jedině starej traktor a když commonrail tak jedině novej.jinak se to nevyplatí.Popřemýšlejte,ale ojetej jedině benzín 530D - za tu cenu jednoho vstřikovače vám na benzináku vymění komplet všechny svíčky, olej a všechny filtry a je klid.Rozhodnutí je na vás já bych bral 530i 170kw, pokud se vám nechce dávat moc za povinné ručení a nebudete vuz příliš vytěžovat stačí i 525i 141kw rozdíl ve spotřebě je zhruba jen asi 0,5litru/100km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.09.2008 02:30, rada
Myslím, že lepší variantou bude benzínový motor. Ceny nafty v posledním roce s benzínem víceméně stejné jsou a benzínový řadový šestiválec bmw je (vpodstatě, v reálu..) to nejlepší co si lze pořídit. Ne že by s diesly byly vyloženě problémy, ale jejich pořízení dražší, jejich údržba je dražší, jejich výkony jsou nižší (v porovnání se stejným benzínem), jejich nepatrně nižší spotřeba se při nájezdu 20 t. ročně nevrátí. Tak to prostě je. BMW - ano. Řadový šestiválec - ano. Snad i BMW - Alpina? Možná i TO ano.
Šťastnou ruku při výběru ... (konkrétního kusu)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.09.2008 09:02, rada
Jednoznačně volte Mercedes v benzínu (životnost motoru na věky)! BMW taky neni špatá volba ale spolehlivost už pokulhává.Audi to je shit neznám nikoho kdo by s ní neměl problémy(drahé problémy)!!!...Ještě tady byl někým doporučován Citroen ale to byla asi sranda
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.09.2008 11:35, rada
Pokud již někdo zmiňoval C5 můžu Vám klidně doporučit Mondeo 2,5 L V6,které
by určitě nezklamalo, r.2001-2 z DE cca do 150 tic.kč s prokazatelným původem a km. Do zmiňovaných 11 l se při normální jízdě určitě vejdete,ale na tyto vozy jste o radu nežádal.
Přeji dobrou volbu!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.09.2008 12:06, rada
Dobrý den jezdím V audi A6 r.v 2006 je v tom krásné svezení sice interiér působí poněkud levně (podobný jako vw Golf a Passat jenže nedám na něj dopustit kolega je v MB ML 270 design sice originální, ale požitek z jízdy je otřesný. Můj názor je Mercedes ani omylem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.09.2008 16:10, rada
Mám 525d manuál ,v kombi r.2000 po faceliftu,v době koupě 165000 km na tacho, bál jsem se drahého servisu a ceny náhradních dílů, koupil jsem ho před rokem, najel cca 40000 km a musím zaklepat- vyjde mi provoz podstatně levněji než předchozí octavie 1,6-74 kW, řeším jen běžné opravy- přední kotouče a destičky-oprava cca 6000.-Kč, dál se mi přetrhl v zimě kvůli vysypanému ložisku řemen na klimu- oprava cca 4500.-Kč, jinak jen doplňuji provozní tekutiny a pohonné hmoty, oleje, filtry atd.. Po dálnici jezdím cca 150, tempomat je fajn, kombi spotřeba vychází 7-8 litrů, na výkon 120 kW (si myslím) je to už dost těžké auto. Vadí mi na něm pouze starší typ volantu-vypadá archaicky a že je to takové dědkovské a hnusně pohodlné auto se kterým není taková legrace a nebaví mne tolik jako třeba fiat coupé, který jsem jezdil před tím, služebně, a dnes tak jednou za týden pro radost, doporučuji kupujte s rozvahou, serviskou a po někom, kdo se staral..jinak +++
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.09.2008 16:27, rada
Zapomeňte na A6,BMW a MB pořiďte si superpohodlný koráb od Nissanu a to Murano (ale evropské!) výhody? = super vnitřní prostor, výhled, 4x4, super aut.převodovka, xenony, couvací kamera a hlavně ten vnitřní prostor...jezdil jsem s ním 3 roky a stále se mi po tom krasavci stýská..přesedlal jsem na R Klasse sice s airmaticem, ale stejně byl to asi omyl a krok zpět..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.09.2008 18:58, rada
Prosím Vás. Murano žere 13-15 litrů a je mimořádně lenivé, ačkoliv disponuje stejným motorem jako FX-35. Mimo to, pán určitě nepodlehnul stupidní SUV módě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.09.2008 19:02, rada
Měl jsem 2 roky BMW 523i r.v.1998, při koupi najeto 180000km, najel jsem s ním asi 30000km a kromě výměny oleje žádný problém. Protože to bylo konečně auto které mě chytlo, letos na jaře jsem jej vyměnil za 525i r.v.2001 s veškerou výbavou včetně spotovních sedaček-mimochodem super posezení hlavně na delší cesty, najetý mělo 90000km. Jezdím pořád zhruba stejně a spotřeba u 525 je oproti 523 pomalu o 1litr nižší. Nemohu nic jiného než doporučit, auto jede, brzdí a sedí jako přibitý, skutečně radost toto řídit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.09.2008 19:07, rada
jjjjjjjjjjjjjjjj
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.09.2008 20:36, rada
V každém případě záleží na sympatiích k jednotlivým značkám, každé auto je něčím vyjímečným, každý majitel vidí svého miláčka v nejlepším světle, proto doporučuji se řídit vlastním citem a nekoupit si vůz, ve kterém nebude radost z jízdy a pocit uspokojení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.09.2008 22:09, rada
Z osobní zkušenosti můžu určitě doporučit 5-er od BMW a to rovnou 530i, má stejnou spotřebu jako menší šestiválce, ale jede daleko lépe. Jízda je kapitolou sama pro sebe, jednoduše se musí zažít, úžasné řízení, jistý ale dostatečně komfortní podvozek a na tak velké auto nevídaná agilita. Pokud rád řídíte tak nehledejte dál, jednou se svezete a chytne vás. Problémy 530 moc netrpí, snad jen ramena, ale to už dneska není žádná hrozná pálka a elektronika automatické převodovky (té bych se osobně vyhnul, degraduje motor). Měl jsem možnost vyskoušet i Audi A6 3.0 quattro. Je to úplně jiné auto než BMW, podvozek má díky quattru neuvěřitelnou přilnavost i na mokru. ESP a protiprokluz jsou naprosto zbytečné (to ale platí i u 530 když má kvalitní pneu), ale nečekejte od A6 nějakou zábavu. Když v zatáčce přišlápnete plyn u BMW, přední kola se srovnají a vystřelíte vpřed. Když tohle uděláte u A6 budete akorát krotit nedotáčivost. Motor je velmi kultivovaný a dokáže vás pořádně zatlačit do sedadla, počítejte ale s o litr větší spotřebou (jezdil jsem za 10 - 11, u BMW 528 9 - 10), můžu taky doporučit převodovku Tiptronic, používal jsem hlavně manuální mód (řazení tlačítky na volantu), řadí rychle a necuká, nedělá ji problém řadit i pod plynem. Potíže u A6 - občas elektronika, ramena ale hlavně pozor na vzduchový podvozek, jízda s ním je sice výborná, ale odcházejí mu měchy a ty nejsou nejlevnější. S Mercedesem E skušenosti nemám takže nehodnotím. Já bych si koupil 530i protože mě řízení baví, pokud ale chcete pohodlné a kultivované auto, které nezastaví ani sněhová bouře jděte do A6 3.0 quattro.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.10.2008 00:19, rada
PRO MARTINA: Jste si jist, že auto, o němž hovoříte, je Audi A6 z r. 2006? S lacině vyhlížejícím interiérem???? To jste asi první člověk na světě, který něco takového řekl. Odpusťte, ale raději si kupte toho golfa...
PRO p. MORAVCE: Naprosto souhlasím s názorem Paula, pokud Vám jde o požitek z jízdy, jděte do BMW, i když Audi v quattru do jisté míry eliminuje nedotáčivost, takže zábava s ním na silnicích bude také, to Vám osobně garantuji!! Také dost záleží na tom, jaký jste řidič.
V cenách vozů se již moc neorientuji, obávám se, že třílitr v dieslu za 300 tis. Kč neseženete. Avšak nezoufejte, A6 2.5 TDi (132 KW) quattro také není špatná volba a za cenu kolem 12 tis. EUR už je možné sehnat kvalitní kus.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.10.2008 01:29, rada
Audi má interiér opravdu velice precizní (tam s "Voršpruňgem" souhlasím, ale volbu dieslu považuji pro vaše potřeby za chybu a v případě 2.5 TDi za dvojnásobnou. Důkladně si promyslete, jestli se vám při nájezdu pouhých 20.000 ročně (ve všech parametrech horší - finančně provozně náročnější) naftový motor vyplatí. Domnívám se, že jednoznačně NE.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.10.2008 06:47, rada
No finanční rozpočet na novější A6 rozhodně nestačí a ta tsarší se dle mého názoru s 5er a s Ekládou nedá vůůůbec porovnat.
Jak jsem již psal já bych doporučil 530i. Případně levnější varianta 528i. Tam už záleží na osobních preferencích
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.10.2008 10:28, rada
->Martin:
"Dobrý den jezdím V audi A6 r.v 2006 je v tom krásné svezení sice interiér působí poněkud levně (podobný jako vw Golf a Passat jenže nedám na něj dopustit kolega je v MB ML 270 design sice originální, ale požitek z jízdy je otřesný. Můj názor je Mercedes ani omylem."
Pekná blbost! Veškeré použité materiály jsou nejvyšší kvality, uspořádání tlačítek a budíků ideální, MMI rozhraní se 7" LCD skvělé a třeba s hliníkovým paketem je interiér ještě o třídu dál.
Osobně bych si rok počkal, našetřil cca 18-20tis EUR (500tis) a koupil v Německu nějakou A6 05-07 v 2.0TDi nebo ještě lépe 3.0TDi. Cena je bez DPH, ale to se dá většinou nějak pořešit. Pokud nepodnikáte sám tak máte určitě známé, kteří si rádi sníží základ daně a DPH Vám určitě vrátí. Tato vyšší investice se Vám několikrát vrátí na spolehlivosti, kvalitě, spotřebě a nebudete muset za 2 roky řešit, že jezdíte ve starém, vyběhaném, poruchovém a okoukaném autě.
Já jsem letos v lednu kupoval A6, r.v. 06, 2.0TFSi, naj. 45tis, ještě 3/4 roku záruka, kůže, GPS s DVD a TV, xenony, LED diody, klimatronic, 8x airbag, atd... Nechal jsem si ji chipnout na 225PS a 350Nm, spotřeba při ekonomické jizdě 8/100 a při sportovní 10/100! Maximální spokojenost, skvělý design (moc lidí nepozná rozdíl mezi A8 a A6), spolehlivost, kvalita, servis. Vyšla mě na 23tis EUR při kurzu 26,5. Jinak na kurzovém rozdílu za 1/2 roku jsem protekl 100tis.
BMW jsem nikdy nepřišel na chuť, MB si nechte na důchod.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.10.2008 10:39, rada
všetky tieto zančky sú svetové a mimoriadne kvalitné ja mám najbližšie k BMW.
poznám ludí čo jazdia s Audi aj s Mercedesom aj VW a hovoria že ich vozidlá sú mimoriadne spoľahlivé a kvalitné. Výhradu mám k Oplom lebo jednej priatelke sa nová Opel Corsa už 2x pokazila /prevodovka/-
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.10.2008 10:54, rada
...k Honzovo doporučení ohledně Audi A6 bych jen dodala, že v žádném případě NE s motorem 2.0 TDi - je do takového auta nedůstojnou hlukem obtěžující a i jinak nevhodnou motorizací (V6 3.0 TDi je jiná káva...)
Pro vás, při vámi najezděných kilometrech mi ale benzínová jednotka přijde vhodnější (a k typu vozu jednoznačně 6ti válec, než čtyřváleček ze Škody Octavia)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.10.2008 17:36, rada
Kupte si Saab 9-5 Aero od roku 2004. Má dobré jízdní vlastnosti, motor benzín 2,3L 250ps je nejlepší ve své kategorii, bude levnější a nekrade se. Taky ho nemá každý vekslák, debil, blbeček, puberťák, podnikatel a róm jako BMW, MB a Audi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.10.2008 18:49, rada
->Kylie
Nechci se Vás nějak dotknout, ale už dávno neplatí čím víc válců a objemu, tím líp. To co jste napsala je nesmysl a řekl bych, že jste v takovém autě nikdy nejela. Oba čtyřválce o objemu 2.0 jsou pro 1500kg vážící auto zcela dostačující. Mimochodem ten "čtyřváleček" jak Vy říkáte - "ze Škody Octavia" je samozřejme motor koncernu VW, který se mimo-jiné aktuálně montuje např. i do Audi TT s výkonem 272PS. Motory FSi jsou aktuálně to nejmodernější co se dá v benzínu koupit a to díky nízké spotřebě a vysokému výkonu. Mimochodem ten "čtyřváleček" bez problémů na mokru protočí "kolečkama". Podotýkám, že v rychlosti cca 80km/h, zařazeném 3. rychl. stupňi, se zaplým ESP a obutýma 245/40 R18. Z 0-100 umí cca za 7s a max. uhání 250km/h. Co se týče motoru 2.0TDi tak to je jeden z nejlepších diselových motorů na trhu. Napsal bych jen ve zkratce: 1) vás přežije 2) v sérii má zcela dostačující výkon 140PS, ale dá se bez problémů chipnout na 180PS 3) vezme si cca 6l/100km 4) v autě typu A6 ho neslyšíte. Pokud je člověk sportovněji založený tak bych šáhnul po 3.0TDi, která je ve již v základu s pohonem 4x4, ale samozřejmě s cenou o cca 5tis EUR výš.
reagovat
  1 2 3 ... 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.