0
zpět
 

diskuze k tématu: Novou Mazdu 6 nebo Ford Mondeo?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, japonská vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 07:53, RE: Asi spise Mazdu
anonym napsal:
Nemyslím, že je v Mondeu úplně stejně místa jako u konkurence s o 10 cenťáků menším rozvorem, a umožňuje to hlavně snáz pracovat s rozmístěním těžiště a z toho plynou lepší jízdní vlastnostil. Je to náročnější, je to dražší řešení, ale vyplatí se.
Cestou hydrauliky se jako první po Citroënu vydal nějaký Rolls Royce, v posledním desetiletí pak Mercedes, Jaguar , Lexus i Audi - vždy u svých nejvyšších modelů (často jako příplatková výbava). U "levného" modelu jako je Passat (který je postaven na ...
Hrusticky, jablicka a k tomu sem tam nejaka tresnicka, vsechno zpatlane dohromady. Doporucuji neco malo nastudovat a nezamenovat hydrauliku Citroenu a pneumaticke podvozky luxusnich vozidel (ano i od VW Group), protoze ten Citroen fakt nema ambice na to jim konkurovat. Pomineme-li drobne rozdily jako, ze jeden jeden na oleji a jeden na vzduchu, tak slozitost a propracovanost obou systemu je uplne nekde jinde. Hydraulika Citroenu je opravdu pomerne jednoduchy system, ktery za cenu ne zrovna presvedcivych jizdnich vlastnosti nabidne komfort, pneumatika dokaze nabidnout jak komfort tak i perfektni kontakt s vozovkou (kdyz je dobre udelana a naprogramovana). Citroen hydraulika je opravdu jen extremni zpusob jak udelat tradicni francouzsky houpak jeste houpavejsi.
Blaboly o podvozku z Golfa jsou uz uplny nesmysl, to nema smysl ani komentovat.
A zaver je uplne komicky a hezky doklada proc je Passat jeden z nejlepsich. Muset vyvracet argumenty o jeho kvalitach srovnanim s premiovou tridou jenom doklada, jaky je to etalon. Jenom tak pro zajimavost auto srovnatelne velikosti (OK, je v nem mene mista nez v Passatu, ale at nezeru) s Passatem je BMW 5, ktere pokud vybavite ctyrkolkou, 300PS motorem a vybavou odpovidajici tomu Passatu za lehce pres mega, tak se dostanete ke dvoum milionum. Coz je opravdu maly cenovy rozdil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 12:39, RE: dvoulitr Duratec
anonym napsal:
To byl trochu vtip. Nemyslím že je Duratec špatný, ale taky se nedomnívám že by až tak vybočoval, nic víc.
A malinko větší brácha 1.4ky, 1.6 HDi s těžkou mrchou C5 kupodivu zvládne hejbat. Ne zázračně, ale asi díky velkýmu krouťáku použitelně.
I s hodně silnym motorem jako je třeba 2.5 Turbo od Volva poznáš, jestli jedeš v autě sám, nebo v plně obsazenym!
Těch 170kW v Mondeu jsem se púřeklep, měl jsem na mysli 107 proti 103kW.

Že je ten dvoulitr v Mondeu nadprůměrný, to vtip není. Měl jsem předtím Mondeo 1993 s 1.8 85kW. Ten nový dvoulitr jezdí se stejnou nebo menší spotřebou v autě o čtvrt metru delším, zátah je lepší a přesto, že při 130 má stejné otáčky 3700 jako ta 1.8, je znatelně tišší.

Jasně, oni i do nového Mondea montují 1.6 benzín, ale že bych ho chtěl, to asi ne. 1.6 HDi s C5 pohne, když se člověk smíří s častým kvedláním s řadící pákou, ale vážně míněná motorizace to asi není.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 14:49, RE: 1.6 HDi
Koloděj napsal:
Těch 170kW v Mondeu jsem se púřeklep, měl jsem na mysli 107 proti 103kW.

Že je ten dvoulitr v Mondeu nadprůměrný, to vtip není. Měl jsem předtím Mondeo 1993 s 1.8 85kW. Ten nový dvoulitr jezdí se stejnou nebo menší spotřebou v autě o čtvrt metru delším, zátah je lepší a přesto, že při 130 má stejné otáčky 3700 jako ta 1.8, je znatelně tišší.

Jasně, oni i do nového Mondea montují 1.6 benzín, ale že bych ho chtěl, to asi ne. 1.6 HDi s C5 pohne, když se člověk smíří s častým kvedláním s řadící pá...
Nejsem fanoušek nafťáků, ale na rozhýbání takovejhle aut je výrazně lepší než benzín. Jinak souhlasím, že i (asi nejrozšířenější dvoulitry) jsou u dnešních těžkejch aut jen tak tak, ideál je asi tak 2.2 (u Hondy třeba 2.4,). To je plnohodnotnej motor s rozumnou rezervou a přitom spotřeba se až tak neliší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 17:36, RE: Asi spise Mazdu
anonym napsal:
Hrusticky, jablicka a k tomu sem tam nejaka tresnicka, vsechno zpatlane dohromady. Doporucuji neco malo nastudovat a nezamenovat hydrauliku Citroenu a pneumaticke podvozky luxusnich vozidel (ano i od VW Group), protoze ten Citroen fakt nema ambice na to jim konkurovat. Pomineme-li drobne rozdily jako, ze jeden jeden na oleji a jeden na vzduchu, tak slozitost a propracovanost obou systemu je uplne nekde jinde. Hydraulika Citroenu je opravdu pomerne jednoduchy system, ktery za cenu ne zrovna presv...
1. Bláboly o podvozku Golfu pocházejí z oficiálních materiálů VW. Je úplně fuk, jestli se vám to líbí, nebo ne, je to prostě tak (možná by jste jim měl vynadat, že to novinářům prozradili). Koncern Lidové auto je mistr úsporných opatření při výrobě, tohle je jedno z nich. Zkuste se optat někde v jakékoliv redakci profíků, pak můžete napsat omluvu.
2. Chcete-li žít v bludech, že Passat je etalon, krásné snění. A tady bych doporučil zavolat do všech redakcí, všech automagazínů, ve všech státech evropy a vysvětlit jim, že jsou idioti, VY tomu rozumíte líp.
3. Ano cenový rozdíl mezi 300 koňovým "lidovým" Passatem a prémiovými značkami (vtipné je třeba srovnání s Jaguarem XJ) je opravdu opravdu velmi malý. ))
4. Zkuste si argument o podvozku přečíst ještě jednou. Nejjednodušší, nejlevnější řešení (jaké je použito v Passatu - proč se k tomuhle nevyjadřujete?) stačí v "levných" autech, jinak se už hodně automobilek ve vyšší třídě snaží jej nahradit "kvalitnějším, lepším, sofistikovanějším" řešením. A je jedno jestli použijí olej, vzduch a určitě příjdou i další řešení, ale všechna jsou LEPŠÍ, než obyčená ocelová pružina (zapomněl jste taky ohrnout nos nad Rolls Roycem!).
Jsme-li u toho, obtěžujte se přečíst si názor nějakého profi redaktora (třeba z německa, tam je passat doma) o
"ne zrovna přesvědčivých jízdních vlastnostech". Vysvětlí vám, že právě hydraulika nabízí lepší kontakt pneumatiky s vozovkou. Ostatně k tomu přispívá i ono špičkové uchycení kol na hnané nápravě (tady taky nějak došly argumenty, nebo?).

Takže, nechte mix hruštiček s jablkama a smiřte se s fakty, resp. nejdříve si něco nastudujte, poraďte se s odborníky a pak můžete napsat něco jako: sorry
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 17:56, RE: 1.6 HDi
anonym napsal:
Nejsem fanoušek nafťáků, ale na rozhýbání takovejhle aut je výrazně lepší než benzín. Jinak souhlasím, že i (asi nejrozšířenější dvoulitry) jsou u dnešních těžkejch aut jen tak tak, ideál je asi tak 2.2 (u Hondy třeba 2.4,). To je plnohodnotnej motor s rozumnou rezervou a přitom spotřeba se až tak neliší.
Američani říkají - objem ničím nenahradíš.

Tu Hondu 2.4 hodnotí dost dobře, tu bych si asi nechal líbit, kdybych se do Accordu vlezl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 17:58, RE: Asi spise Mazdu
anonym napsal:
No klidny ridic tak tech 160 na pohodu a neklidny rekneme 180+, ale to je vcelku jedno, protoze uz pri 160 zacina ten motor tocit prilis mnoho.
Doporučovat 160 nebo 180+, když vidím komu všemu se dává řidičák, to bych nebral.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 19:08, RE: 1.6 HDi
Koloděj napsal:
Američani říkají - objem ničím nenahradíš.

Tu Hondu 2.4 hodnotí dost dobře, tu bych si asi nechal líbit, kdybych se do Accordu vlezl.
Souhlas. I přes velký vývoj moderních motorů a kdejaké TFS a další zkratky, kompresory i turba, stále platí: Objem ničím nenahradíš. Takže mnohem lepší zábava je přiturbovat šestiválec, než k smrti uturbovat čtyřválec.
Jo Accord s 2.4 je prima partner na cesty.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 19:17, RE: Asi spise Mazdu
anonym napsal:
Hrusticky, jablicka a k tomu sem tam nejaka tresnicka, vsechno zpatlane dohromady. Doporucuji neco malo nastudovat a nezamenovat hydrauliku Citroenu a pneumaticke podvozky luxusnich vozidel (ano i od VW Group), protoze ten Citroen fakt nema ambice na to jim konkurovat. Pomineme-li drobne rozdily jako, ze jeden jeden na oleji a jeden na vzduchu, tak slozitost a propracovanost obou systemu je uplne nekde jinde. Hydraulika Citroenu je opravdu pomerne jednoduchy system, ktery za cenu ne zrovna presv...
Á zase jeden šílenec do koncernu! Ještě větší rozdíl v cenách je mezi Passatem a Quattroporte. A když má 300 koníků, neni lepší než Porsche? Nojo Passat je vlastně hned po Oktávce úplně nejlepší. Tady řešíme Mondeo a M6 a jedno i druhý sou modernější a taky lepší než passat. Howgh
PS: Já bych novou Hondu Accord!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 22:25, RE: Asi spise Mazdu
anonym napsal:
Z tohohle vyberu dvou neprilis povedenych aut bych asi sel do te Mazdy. Hlavni vyhodou Mazdy je narozdil od Fordu rozumna cenova politika, takze rozdil u stejne vybavenych exemplaru muze byt klidne sto tisic ve prospech Mazdy. Benzinovy dvoulitr Ford nebrat, protoze uz v predchozim modelu mel velky problem se z prevodovanim a tim problematickou pouzitelnosti na dalnici (vysoka spotreba, velky hluk). Mazda 6 ma ten sestikvalt sice rovnez ne uplne idealne zprevodovany, ale ten kvalt navic je tam z...
Starší, ale stále etalon třídy? No to je ale BIG blbost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 22:27, RE: Asi spise Mazdu
anonym napsal:
Správný postřeh - nevylučovat z výběru Passat- pořád je to etalon třídy už i díky prodaným kusům jak u nás tak v evropě. Interiér kombinace černé a světlého dřeva s navigací motor tdi 125kw s převodovkou dsg nemá žádného konkurenta ve třídě. Ani nová mazda ani nové mondeo k tomu nemá srovnatelnou alternativu.
Ta nahoře zmiňovaná nová honda si dá starýho passata jako zákusek? Proč se mu vlastně říká etalon? Čim je tak vyjímečnej? Možná trojka BMW, ta je snad možná nejlepší ve třídě, ale už dost zastaralej passat?!?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 22:34, RE: Asi spise Mazdu
anonym napsal:
Hrusticky, jablicka a k tomu sem tam nejaka tresnicka, vsechno zpatlane dohromady. Doporucuji neco malo nastudovat a nezamenovat hydrauliku Citroenu a pneumaticke podvozky luxusnich vozidel (ano i od VW Group), protoze ten Citroen fakt nema ambice na to jim konkurovat. Pomineme-li drobne rozdily jako, ze jeden jeden na oleji a jeden na vzduchu, tak slozitost a propracovanost obou systemu je uplne nekde jinde. Hydraulika Citroenu je opravdu pomerne jednoduchy system, ktery za cenu ne zrovna presv...
Srovnávat už trochu důchodovej model passatu s pětkovým BMW, to chce velký sebevědomí. Protipólem passatu je trojka, a ta ho převálcuje s prstem v nose! VW má bejt levná alternativa pro nenáročný, což je i když trochu předražená. BMW je sportovní premiant kategorie, passata s ním srovnávat je jak básnit o oktávce 1.8 co má ve 250 omezovač. BMW 320d jezdí líp snad na zpátečku než všechny TDíčka dopředu!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 17.08.2008 12:53, Co řešíš?
Obě to jsou auta jednoho koncernu a maj tu a tam něco společnýho. Obě jsou povedený a nadprůměrný, svez se a vyber si sám podle motoru co potřebuješ atd. Ani jedno neni chyba.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.08.2008 17:45, RE: Co řešíš?
anonym napsal:
Obě to jsou auta jednoho koncernu a maj tu a tam něco společnýho. Obě jsou povedený a nadprůměrný, svez se a vyber si sám podle motoru co potřebuješ atd. Ani jedno neni chyba.
a co mají společného, myslím konstr. prvky? děkuji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.10.2008 02:34, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Možná asi spíše Mazdu (a počkat na nový dieslový 2.2)
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.