0
zpět
 

diskuze k tématu: Mazda 6 2,0i

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 17:07, 200km/hod s boxem???
200km/hod s boxem na střeše?? No tak buď si u své slavné mazdy nech opravit tacho anebo už to nehul. Jezdím každý týden do Francie a zpět. Jet 200km/hod se mi přes Německo pořádně nedaří ani v noci, protože dálnice A6 od ČR do Francie je totálně ucpaná kamiony 24hodin denně po 7 dnů v týdnu. Navíc je po většinu trasy jen dvouproudá a v místech kde jsou pruhy 3 je omezení na 130 nebo i 100km/hod a tyto úseky hlídají automatické radary napojené přímo na centrálu Bahnpolizei.
Dále, řídím podstatně silnější vůz než čtyřválec 2,0 se slabými 100kW, maximálku mám dle údajů výrobce 236km/hod, nemluvě o podsatně větším točivém momentu než má Mazda 6 2,0, a s boxem na střeše je problém držet 180km/hod! Aerodynamický odpor je při těchto rychlostech tak značný, že ani podstatně silnější motor ho neni schopen trvale překonávat. Náporový proud vzduchu jde zejména pod rakev, mezi střechu a rakev, a rakev zvedá směrem vzhůru čímž dál zhoršuje její aerodynamické vlastnosti. To co hrozí je buď: utrhnutí celé té rakve anebo v lepším případě zdeformování střechy vozu!
Je ostudou celého serveru Tipcars, že tyto bláboly pouští na své stránky!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 17:59, test mazdy
Koukám, že autor recenze už si tu přečetl své, takže jen stručně a bez ironie:) Motor má relativní dostatek síly, nikde jsem nepsal opak, ovšem rozhodně jí nemá nadbytek. V osmnácti letech bych si s takovým autem samozřejmě také připadal jako král silnic, na tenhle věk má motor síly až až. Mám 185 cm a když jsem se "předpisově" posadil dozadu, dotýkal jsem se hlavou stropu, to je prostě fakt. Jinak snad není potřeba někoho přesvědčovat, že liftback je praktičtější než sedan, alespoň co se týče využití kufru. Na závěr už snad jen k pneu - ty bohužel nevybíráme my, ale prodejce, který nám auta půjčuje (nedávno jsem měl C3 se zimními pneu 195/50 R16 - lahůdka:)).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 18:04, RE: 200km/hod s boxem???
Piettro napsal:
200km/hod s boxem na střeše?? No tak buď si u své slavné mazdy nech opravit tacho anebo už to nehul. Jezdím každý týden do Francie a zpět. Jet 200km/hod se mi přes Německo pořádně nedaří ani v noci, protože dálnice A6 od ČR do Francie je totálně ucpaná kamiony 24hodin denně po 7 dnů v týdnu. Navíc je po většinu trasy jen dvouproudá a v místech kde jsou pruhy 3 je omezení na 130 nebo i 100km/hod a tyto úseky hlídají automatické radary napojené přímo na centrálu Bahnpolizei.
Dále, řídím podstatně...
tak tak souhlas. Jel jsem v superbu s nosičem kol(prázdným) který ma pětinovou plochu než box a při 180 jsem začal raději prudce zpomalovat,protože jsem nechtěl kabrio. Těch 180 jsem jen zkoušel-nejsem blb. Neříkám,že s prázdným autem si to neužiju,když je k tomu třeba v noci prostor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 18:07, RE: BMW 318 ti compact 103KW
anonym napsal:
Jo teď se do mě všichni pustí ale v noci prázdná D1,nebudu říkat kolik, ale co je nodiskutovatelné je to, že Praha - Brno 56min od Mc donald Praha - exit Brno - Vídeňská. V nulovém provozu to nebyl žádný problém, na motoru při koupi 85 000 nyní 202 000 a nemá problém. Zejména v německu ho dost nešetřím kolem 200 jezdím furt. Mlíko na bradě snad už nemám je mi 38 let.
zajet se to dá v pohodě,když máš k tomu auto a zkušenosti,ale debata je o riskování s boxem na střeše. Kdyby se při těch udávaných 200km/h utrhl,tak bych nechtěl vidět tu paseku za tou mazdou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 18:48, Pro dekrt1
Prosimtě ty magore nemůžeš si vymyslet svou přezdívku,je vidět že sme v Čechách tady se fakt ukradne i to co je jen napsaný.DO ZASRANÝ PRDELE ZDAR
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.03.2006 17:05, RE: BMW 318 ti compact 103KW
kaccerr napsal:
zajet se to dá v pohodě,když máš k tomu auto a zkušenosti,ale debata je o riskování s boxem na střeše. Kdyby se při těch udávaných 200km/h utrhl,tak bych nechtěl vidět tu paseku za tou mazdou.
Naprostý souhlas.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.03.2006 20:19, Recenze jak cyp!
Prvně se musím pozastavit nad tvrzením o 200 km rychlosti s rakví na střeše. To je nesmysl, jak zde již mnozí psali, utrhla by se rakev či střecha Jinak když vidím na D1 hovada s koly a rakvemi jedoucí 150 a více, vždy se jen modlím, aby jim to ze střechy neodlétlo, když jedu za nimi
Co se týče cesty do Francie a rychlostí - tak v roce 2002 jsem jel Octavií 1,8 Turbo Combi trať ČB-Toulouse a zpět, a dle palubního počítače jsme měli průměrnou rychlost 132 km/h tam a 137 km/h zpět. Pravda ale je, že ve Francii jsme jeli kolem 230, v SRN 180-200 a nebyl provoz. Vše samozřejmě v létě, za sucha a dobré viditelnosti. Rozhodně se však nedá řící, že by jsme jeli polovinu cesty 200kou konstantní, to se v provozu nedá...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.03.2006 08:46, RE: Další zaručená "recenze"
Primera napsal:
For Roman Janeček:
Plně s Vám souhlasím, doslova. Mám Primeru, klasický dvolitr P11 96kW a Mazda 6 ve dvoulitru na ní ani zdaleka nemá. Takže co teprve takové GT 110kw s fantasuickém podvozkem? Mazda je vzhledově hezká, ale to je asi tak vše. Když jsem měl možnost pár krát přesednout z Primy do Mazdy byl jsem teda po všech stránkách zklamán. Podvozek, akcelerace, slábnoucí brzdy, ovládání, na přístrojovce všudé samá kolečka a spousta pazvuků o řazení převodových stupňů ani nemluvě...Konečně i ku...
Já osobně také preferuju Primeru, hlavně P10a P11, ty mají jízdní vlastnosti vyhlášené, ale jelikož konstrukce podvozku Mazdy 6 je podobná a to jak přední náprava s dvojitým příčným ramenem, tak zadní víceprvková, atk si myslim, že jízdní vlastnosti a stabilita při rychlém průjezdu zatáčkou není určitě špatná.Aspon podle renomovaných novinářů.Je fakt, že osobně jsem 6 nikdy nevyzkoušel.Ono také záleží na tom, z jakého auta člověk přesedne, já už jsem řídil spoustu aut, ale to moje vlastní se s většinou nemůže srovnávat.Jinak s boxem 200 km/h to je také si myslím absurdní, Jel jsem s hor s Fabiíí a na zahrádce lyže(ne v boxu) a při 120 km/h se nám jedna uvolnila. Naštěstí jsem toho všiml, jinak by to byla asi katastrofa.Jinak aerodynamický odpor roste u auta s druhou mocninou rychlosti (u letadel se třetí), Takže síla, která působí na karoserii je opravdu značná.Jinak recenze je asi poplatná věku autora, který, jestli třeba nezávodí, ani nemůže umět nijak moc řídit a o nějakých zkušenostech s auty nemluvě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.03.2006 22:11, RE: Další zaručená "recenze"
Tomáš napsal:
Já osobně také preferuju Primeru, hlavně P10a P11, ty mají jízdní vlastnosti vyhlášené, ale jelikož konstrukce podvozku Mazdy 6 je podobná a to jak přední náprava s dvojitým příčným ramenem, tak zadní víceprvková, atk si myslim, že jízdní vlastnosti a stabilita při rychlém průjezdu zatáčkou není určitě špatná.Aspon podle renomovaných novinářů.Je fakt, že osobně jsem 6 nikdy nevyzkoušel.Ono také záleží na tom, z jakého auta člověk přesedne, já už jsem řídil spoustu aut, ale to moje vlastní se s v...
Nevim co tu vsichni blbnete, ze by se s rakvi na strese nedalo jet dvoustovkou. Kdyz je kvalitni rakev i drzaky, proc ne? Je teda fakt, ze me to tu dvoustovku da tak tak s 3.0 V6. Ale jestli s tou Mazdou jel z kopce a foukal spravny vitr, tak to treba taky dal...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.04.2006 00:00, RE: Další zaručená "recenze"
Dejv napsal:
Nevim co tu vsichni blbnete, ze by se s rakvi na strese nedalo jet dvoustovkou. Kdyz je kvalitni rakev i drzaky, proc ne? Je teda fakt, ze me to tu dvoustovku da tak tak s 3.0 V6. Ale jestli s tou Mazdou jel z kopce a foukal spravny vitr, tak to treba taky dal...
tak. po precteni vsech zde nejchytrejsich a nejohleduplnejsich ridicu vam musim sdelit tyto fakta (jako autor recenze je to asi i mou povinosti :) )

1. V dobe recenze jsem jeste ani nemel ridicak takze jsem za volantem nesedel ja ale muj otec ;) (to je pro ty co by chteli namitnout ze tak mladej a uz jezdi jak debil... Tata jezdi uz peknou radku let denne takze vi co si muze kde dovolit)

2. Nevim vase zlkusenosti s boxi ale dle tachometru nasi mazdy 6 s dvoulitrovym motorem o vykonu 104 KW nam to proste ukazovalo cca 205 km/h... box mame thule na 500 litru a uchyceno je to na zahradce specialne dokoupene.

3. tech 200km/h bylo jen obrazne. je jasne ze zimni pneu by takovy napor v kuse nesneslo takze sme museli chvilema zvolnit - kdyz byl hustsi provoz nebo byla horsi viditelnost ,povetrnostni podminky atd...

4. newim jiz kdo to psal o tom ze v jeho mazde se mu vse sype :D !!! tomu se musim opravdiu zasmat ! opravdu neni za ten rok co ji mame jedinej problem. samozrejme muzete namitnout BMW je BMW ale BMW nekoupite za takovou cenu... Jo a psal jste ze mate xenony ktere se vam porouchali. Tak to nemohu posoudit. My xenony nemame. Staci nam "obyc." super blue zarovky ;)

5. benzin nebo diesel ? To ze lepsi je benzin byl pouze a jen muj nazor. Moc dobre vim jake panuji rozpory ohledne motoru... Ozkouseli jsme jiz oboje varianty a benzin se nam zda proste lepsi. Kdyz nepotrebujete setrit tak si myslim ze je benzin prava volba...

6. primeristi :) Mliko z brady si stiram (alepson ohledne aut) jiz dost dlouho... Auta byly odmala muj konicek a cteni recenzi clanku a tohoto vseho me proste bavi. Shodou nahod jsem jiz mel moznost se svezt ve velice dobrych autech (napriklad BMW 3,5,X5, AUDI A4, A6, RS4, zavodnim BMW oty kramskeho... nerikam ze jsem je ridil ale ridici byli vpohode ) a musite uznat ze jsou o dost lepsi nez mazda 6 nebo ty vase primery :) a myslim ze mohu sdelit svuj nazor bez toho aby me tu kdejaky fanatik urazel.Touto recenzi jsem reagoval na recenzi tipcars serveru a chtel doplnit o veci s kterymi nesouhlasim - jiny duvod pro napsani recenze jsem nemel ... A mimochodem pochybuji ze by primera s 96 KW porazila mazdu 6 (104KW). Je to sice mozne - nikdy sem primerou nejel ale nevsadil bych si na primeru ... Samozrejme primera GT je trochu neco jineho ...


No zaverem bych chtel dodat ze tachometr ma jiste svou odchylku (hlavne vy vyssich rychlostech) ale urcite sem tady pokoril par bludu ohledne rychlosti s boxem. Rikejte si co chcete ale to auto s tim fakt takhle jede (ackoliv to neni zadny mega sprinter a spotreba = 12 - 13 litru / 100km) a strechu ani box ani zahradku nam to neznicilo...

Doufam ze ted uz tady nebudete nadavat a nejdriv si to zkusite a pak budete argumentovat...

Dekuji za moznost vysvetleni :) J.V.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.04.2006 00:03, RE: Další zaručená "recenze"
skejpa napsal:
tak. po precteni vsech zde nejchytrejsich a nejohleduplnejsich ridicu vam musim sdelit tyto fakta (jako autor recenze je to asi i mou povinosti :) )

1. V dobe recenze jsem jeste ani nemel ridicak takze jsem za volantem nesedel ja ale muj otec ;) (to je pro ty co by chteli namitnout ze tak mladej a uz jezdi jak debil... Tata jezdi uz peknou radku let denne takze vi co si muze kde dovolit)

2. Nevim vase zlkusenosti s boxi ale dle tachometru nasi mazdy 6 s dvoulitrovym motorem o vykonu 104 KW nam...
Take bych vas jeste chtel upozornit ze nejsme zadni ridici zabijaci nebo tak jak tady nekdo take psal. po meste jezdime bezpecnych 50 na okreskach vic ale jen kdyz to jde. A proc na dalnici nezrychlit kdyz to jde ? Nikomu vam nic nevnucuji a byl bych rad kdyby jste si aspon vzali z toho par zkusenosti. Aspon o boxech ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.04.2006 07:19, ???
No takže jako absolutně souhlasim s tim člověkem co psal tuto recenzi. Vlastním přesně tento typ MAZDY a jako opravdu neni problem. Paradne jede, s novým výfukem to má i krásný zvuk. Letos sem jel také do Francie na hory - s boxem. A dá se říci že krom dálničních křižovatek v německu sem jel neustále okolo 200 Km/h a necítil sem žádný problém. Naopak jel bych jeste rychleji, ale auto již totálně naložené víc jak 210 nejelo. Nevím co tam píše neaký pán že si má seřídit budíky.....asi mu svojí mazdu budu muset předvést. Jinak teda nevim kdo tady ma problém s odevzdáváním řidičského průkazu. Každý jezdí na co se cítí.....a každý překračuje pravidla, takže jestli tady pane hlásáte at jde recenzent odevzdat řidičský průkaz běž te ho odevzdat také. A že mu 18? A? to že mu je 18 neznamená že je horší řidič nežli vy. Nejsem zrovna nejmladši,ale v 18 ti máte teda rozhodně větší postřech, periferní vidění a další vjemy vyvynutější než-li v pozdějším věku.

Pro dalšího pána který tady chlámá o Primeře.....no tak to sem se opravdu pobavil. Nechápu v jaké Primeře ten pán seděl, bohužel sem jednu vlastnil a s mazdou se teda nedá srovnat.....Když už tak jedině Hondu Acord s přečipovanou elektronikou.:)

A pro pána který psal recenzi, a napsal že pokud máte 180 tak se boucháte do hlavy. Prosím vás, asi s te sedel v miniverzi Mazdy 6. Nevim ale mám spoustu přátel kteří mají nad 180 a nežažil sem že by se bouchaly do hravy jak to popisujete.

Jinak Mazdu 6 bych rozhodně doporučil. Na svou cenu, náklady při ježdění, konfort je to velice kvalitní koupě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.10.2006 15:16, RE: ???
ondrazig napsal:
No takže jako absolutně souhlasim s tim člověkem co psal tuto recenzi. Vlastním přesně tento typ MAZDY a jako opravdu neni problem. Paradne jede, s novým výfukem to má i krásný zvuk. Letos sem jel také do Francie na hory - s boxem. A dá se říci že krom dálničních křižovatek v německu sem jel neustále okolo 200 Km/h a necítil sem žádný problém. Naopak jel bych jeste rychleji, ale auto již totálně naložené víc jak 210 nejelo. Nevím co tam píše neaký pán že si má seřídit budíky.....asi mu svojí maz...
Já myslel, že řidičáky odevzdávají pouze ti, kdo porušují předpisy, takže mně by se to týkat nemělo ... no a 50% cesty do Francie se střešním boxem v rychlosti 200 km/h to asi nebude úplně podle předpisů ...

Už jsem si všiml, že si někteří lidé nedokáží představit život bez dodržování dopravních předpisů, ale věřte, že to jde. Mně to tedy rozhodně jde ... a to mám Hondu Prelude. Jenomže užít si jízdu dobrým autem, to není jenom o rychlosti ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.12.2006 11:07, RE: Další zaručená "recenze"
Primera napsal:
For Roman Janeček:
Plně s Vám souhlasím, doslova. Mám Primeru, klasický dvolitr P11 96kW a Mazda 6 ve dvoulitru na ní ani zdaleka nemá. Takže co teprve takové GT 110kw s fantasuickém podvozkem? Mazda je vzhledově hezká, ale to je asi tak vše. Když jsem měl možnost pár krát přesednout z Primy do Mazdy byl jsem teda po všech stránkách zklamán. Podvozek, akcelerace, slábnoucí brzdy, ovládání, na přístrojovce všudé samá kolečka a spousta pazvuků o řazení převodových stupňů ani nemluvě...Konečně i ku...
A jel jsi někdy vůbec s mazdou 6 ? Podvozek špatný, atd... Vlastním mazdu 6 wagon 2,0ii, a to je jiný kafe. Podvozek prostě super. Špatný řazení, Ty jsi snad spadl z marsu. Nevím v čem jsi jel, ale mazda6 to určitě nebila.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 06.01.2007 16:47, RE: ???
Riccardo napsal:
Já myslel, že řidičáky odevzdávají pouze ti, kdo porušují předpisy, takže mně by se to týkat nemělo ... no a 50% cesty do Francie se střešním boxem v rychlosti 200 km/h to asi nebude úplně podle předpisů ...

Už jsem si všiml, že si někteří lidé nedokáží představit život bez dodržování dopravních předpisů, ale věřte, že to jde. Mně to tedy rozhodně jde ... a to mám Hondu Prelude. Jenomže užít si jízdu dobrým autem, to není jenom o rychlosti ...
Tak si jezděte pořád těch svých 80km/h a neotravujte s tím ostatní. Od té doby, co je bodový systém jezdí všichni jako posraní. Atˇ si jedou pomalu, ale když je nějaká úzká cesta a nemůžete předjet Felicii, kterou řídí strašně uvědomělý člověk (kterých je tu spousta), tak je to na posrání!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.04.2007 14:11, RE: ???
Riccardo napsal:
Já myslel, že řidičáky odevzdávají pouze ti, kdo porušují předpisy, takže mně by se to týkat nemělo ... no a 50% cesty do Francie se střešním boxem v rychlosti 200 km/h to asi nebude úplně podle předpisů ...

Už jsem si všiml, že si někteří lidé nedokáží představit život bez dodržování dopravních předpisů, ale věřte, že to jde. Mně to tedy rozhodně jde ... a to mám Hondu Prelude. Jenomže užít si jízdu dobrým autem, to není jenom o rychlosti ...
Opravdu me mnozi udivuji. Ridicak uz mam dnes dele jak rok (bez nehody, bez skrabancu, bez bodu i bez pokut). Kdyz chce nekdo jezdit jako slimak - muze. Ale co je komu potom kolik pojedu po dalnici ?

Pak taky nechapu proc by se musela utrhnout strecha ? se starou 626kou sme jeli s kolama 180 a uplne v pohode.

A nakonec tady pan super riccardo. Jestli vy mate hondu prelude tak to mate asi opravdu jen pro paradu a na nakup. Uzit si jizdu pro mne taky neznamena jet maximalkou. Pro me to znamena jet na okresky a ne po dalnici. Dalnici sem pouze uvedl jako priklad cesty. Jinak ja predpisy porusuji pouze v rychlosti a pouze tehdy pokud to jde. jak sem psal. pokud ma omezeni rychlosti vyznam, dodrzuji ho. ale 130 km/h na dalnici je delanych pro stary skodovky takze muzete klidne zrychlit aniz byste se bali ze se vam auto rozpadne nebo se silnice znici :)
Ono je to stejne marne tady na vas nejak argumentovat. Takze jezdete predpisove a uzivejte si jizdu po prazdne okresce v 90 km/h.
Doufam ze to pak do vas nekdo napere jako do nas (jeli sme s kamaradem octavkou I - on ridil) kdyz zastavite v kolone a ten za vami nekouka pred sebe ze tam stoji kolona a napere to v plny rychlosti do vas. Pak muzete byt sebelepsi ridic a stejne budete mit auto na srot - i tu vasi hondu. Takze z toho vypliva ze je lepsi jet rychleji ale davat bacha nez jet tech predpisovych 90 (on jel dokonce jeste pomaleji) a unudit se az k bouracce...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.07.2007 16:26, RE: ???
skejpa napsal:
Opravdu me mnozi udivuji. Ridicak uz mam dnes dele jak rok (bez nehody, bez skrabancu, bez bodu i bez pokut). Kdyz chce nekdo jezdit jako slimak - muze. Ale co je komu potom kolik pojedu po dalnici ?

Pak taky nechapu proc by se musela utrhnout strecha ? se starou 626kou sme jeli s kolama 180 a uplne v pohode.

A nakonec tady pan super riccardo. Jestli vy mate hondu prelude tak to mate asi opravdu jen pro paradu a na nakup. Uzit si jizdu pro mne taky neznamena jet maximalkou. Pro me to znamena j...
Chtel jsem se dozvedet neco o Mazde 6 a akorat jsem se docetl nesmyslne keci o jezdeni s boxem 200km/h a odevzdani ridicaku. To ze Primera je srot kterej se roklepe jak koza s parkinsonem kdyz jede nad 130km/h protoze se snazi uz pul kilometru predjet nakou Felcku tak vedet nemusime (jak mohl nekdo provnavat Mazda 6 s Primerou fakt nechapu) a jine machrovani a keci tykajici se rychle jizdy na dalnici, jako kdyby vsichni jeste nevedli ze dnes kazdej s kvaltnim autem na dalnici min nez 160km/h nejede a ze 200km/h dnes uz jel kazdej kdo mel na vic nez ubohou Fabii a to nejen na nemecke dalnici. Takove info si myslim ze tu fakt neni treba, to uz vi kazdej.

Chtel jsem se ale radsi docist jake mel kdo zkusenosti s Mazdou, jestli ma naka serie ci motor muchy na ktere si dat pozor? Jestli se vyplati vzit 2.3 misto 2.0 nebo jestli mel nikdo dokonce zkusenost s 2.3T? Nake porvnani vybaveni atd. nebo jakekoliv + ci - ktere tu jeste napsane nebylo.

Dekuji tem ktere aspon neco malo o Mazde napsali.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2007 09:43, Mazda 6 2.0 100 kw Diesel kombi
Jezdím 6 od dubna 2003 a dnes mam najeto 126 tkm. 6 je mé 7 auto v pořadí a nahrazovalo Audi A4 2.5Tdi rv 2000. Rozhodnutí, jestli diesel bylo o penězích a počtu ujetých km. Dle mého subjektivniho názoru, se šestka mazdě povedla. Jsem s vozem spokojený, věřím, že existují lepší vozy.
Plusem vozu je:
slušný motor, žádné potíže se startem dieselu jsem nezaznamenal a to mám baterii stále původní,díky točivému momentu má motor výkon pěkně rozložený po celých otáčkách, průměrnou spotřeba 5,8l/100km. Když jsem měl vůz na servisu, zapůjčli mi 6 se 100kw benzínem. Je to srovnatelné, jen má vůz nižší toč. moment, takže do kopce se mi zdál benzín oproti mé 6 linější. Jasně jasně řadit je třeba častěji,mě osobně vyhovuje, že jízda z dieslem je pohodlnější.Olej nedolévám. Interiér vozidla, ovládací prvky, řazení, chování vozidla, prostor, bezpečnost vše mě vyhovuje tak jak je. Osobně mě se mi 6 v tomto provedení líbí, protože je pohodlná, (měřím 170cm) nemám problém s výškou, sem tam vozím kolegyni vzadu (202 cm) a je pravda, že prostoru nad hlavou nezbývá pro nohy jeho dost. pohodlné cestování, motor dovolí jet běžný provoz i svižnější jízdu, má dost výkonu pro bezpečné předjetí v běžném provozu. Akustika je ve vozidle slušná, nemám tam Bosch, prostě seriová výbava, vůz je slušně odhlučněný.
Zápory a závady:
Největším nedostatkek se skrývá v 12leté záruce na karoserii, po 3,5letech za předními koly na obou stranách byla oprýskáná barva na spodku prahů v délce 30-35cm rez. Mazda záruku neuznala, tak jsem si nechal nastříkat spodek a prahy proti korozi a o rok pozdě Mazda na servisu zdarma vyměnila zástěrky a přidala nějaké terčíky samolepící na prahy... s uporozněním, že náš posip mat. je prý na 6 moc ostrý )) že si nepřipadají hloupě.
V kombiku po 4letech provozu, vrže uchycení zástěny v zav. prostoru, rozpadl se mi jeden konec úchytu v zástěně, kterým se to uchytává do kastle. Opraveno. Vrže nějaký plast na volantu, nemůžu přijít co to dělá. Měl jsem problém s uložením spojky v kabině, zřejmě opotřebením. Vepředu pokud si necháte vyměnit sadu za inititaci titanu na obou př. dveřích ty plasty popraskali zřejmě horkem v délce 1,5cm.
Řekl bych, že klimatizace pro verzi kombi není dobře navržená, sice to uchladí, ale porovnání s AUDI fouká daleko intezivněji - je to kombi asi pochopitelné. Měl jsem 323F a z výroby měla okna do zelena tonovaná, 6 je má teměř čirá, hodilo by se je vyměnit za termální, možná pak by byla klima v pohodě.
Jo na mém kusu, má vůz tendenci trošku táhnout doprava, možná to souvisí s brzdami, STK mi to přes brzdy neprošlo, 25% snížený účinek na pravé př. straně. Brzdy jsem neřešil před STK, měl jsem kotouče a obložení staré jen 25tkm, neměl jsem důvod se domnívat, že bude problém. Opraveno a vše je v pořádku.
Vůz má problém s geometrií související zřejmě s uložením náprav, dělal jsem ji již 2x, protože se mi špatně sjíždějí pneumatiky. Originál Bridgestone na novém voze se mi sjeli za25-27tkm, udělal jsem geometri vyměnil jsem pneu DAYTON 205/55 16 najel jsem 20tkm a předek prostě sjíždí pneu asymetricky, druhá geometrie nic nevyřešila. Řeším to tak, že prostě střídám pneu zadek předek, na jednu sadu pneu tak dovedu 45-48tkm, ale předky jsou opravdu sjeté na povinnou výšku v případě asymetrie vnitřky obou pneu i přes. Neřešme zde kdo jaké pneu, dávám co dávám DAYTONA(licence Bridgestone) prostě dává 10mm vzorek.
Náklady na opravu
Standartní prohlídka v servisu 2500-4000kč, výměna rozvodů 18000,-kč
Zdravím příznivce i odpůrce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2007 09:55, RE: Mazda 6 2.0 100 kw Diesel kombi
anonym napsal:
Jezdím 6 od dubna 2003 a dnes mam najeto 126 tkm. 6 je mé 7 auto v pořadí a nahrazovalo Audi A4 2.5Tdi rv 2000. Rozhodnutí, jestli diesel bylo o penězích a počtu ujetých km. Dle mého subjektivniho názoru, se šestka mazdě povedla. Jsem s vozem spokojený, věřím, že existují lepší vozy.
Plusem vozu je:
slušný motor, žádné potíže se startem dieselu jsem nezaznamenal a to mám baterii stále původní,díky točivému momentu má motor výkon pěkně rozložený po celých otáčkách, průměrnou spotřeba 5,8l/100km...
Zapoměl jsem doplnit k záporům:
Světlomety resp. žárovky v tlumených světlech pravidelně někde v intervalů 5-7 měsíců praskají, Konzultoval jsem to MAZDě, odpověď, je to prý dáno, charkterem světlometů a naše cesty jsou rozbité, a tak prý vlákna praskají. Navrhli řešení, že předřadí odpor, ale snížila by se jejich svítivost. to jsem odmítl. Takže je raději měním.
Na podzim, jsem koupil v nouzi H1 v Praze ve fiatu a zatím 10 měsícu a drží. Uvidíme,jestli jiný výrobce nepomůže.
Hezký den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.10.2007 22:05, RE: Mazda 6 2.0 100 kw Diesel kombi
anonym napsal:
Jezdím 6 od dubna 2003 a dnes mam najeto 126 tkm. 6 je mé 7 auto v pořadí a nahrazovalo Audi A4 2.5Tdi rv 2000. Rozhodnutí, jestli diesel bylo o penězích a počtu ujetých km. Dle mého subjektivniho názoru, se šestka mazdě povedla. Jsem s vozem spokojený, věřím, že existují lepší vozy.
Plusem vozu je:
slušný motor, žádné potíže se startem dieselu jsem nezaznamenal a to mám baterii stále původní,díky točivému momentu má motor výkon pěkně rozložený po celých otáčkách, průměrnou spotřeba 5,8l/100km...
Veľmi odborná recenzia-ďakujem.Aj to ma prinúti rozmýšľať o kúpe takého to auta.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.