0
zpět
 

diskuze k tématu: Mazda 6 2,0i

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 00:59, Japan
Japonec je japonec a u mazdy již dávno pochopili že nejen spolehlivost ale hlavně design prodává - viz 206 a další...
Doufám že se mazda 3 dostane blíže k mým finančním možnostem a skáču do ní.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 07:27, mazda 6 - box
200km/h s boxem - hazard.!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 09:02, RE: mazda 6 - box
anonym napsal:
200km/h s boxem - hazard.!!!!!!
je vidět že jsi toho v dobrých autech ještě moc nenajezdil ....200km/h - samozřejmě v německu - pohoda - tam alespon řidiči uhnou a nemotá se do leva kdejaka fabie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 09:36, RE: mazda 6 - box
Wenny napsal:
je vidět že jsi toho v dobrých autech ještě moc nenajezdil ....200km/h - samozřejmě v německu - pohoda - tam alespon řidiči uhnou a nemotá se do leva kdejaka fabie
Když tam maj min. o jeden pruh víc tak se tam ani motat nemusí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 09:55, RE: mazda 6 - box
yeti napsal:
Když tam maj min. o jeden pruh víc tak se tam ani motat nemusí...
jo ... a taky pravy pruh u nas pripomina misty spis ten povestny "tankodrom" ... jsou useky, kde se v tom opravdu neda jet ... jinak nesouhlasim s tim, ze bych si neporidil diesel, protoze spatne startuje, ma strasny zvuk a ma malo otacek ... spatne startovani muze byt zpusobene jedine zanesenym palivovym systemem, pokud tankujete naftu nekde ve dvorku, nelze se tomu divit. Malo otacek jiste diesel proti benzinu poskytuje, ale to souvisi s tim, ze s dieselem se jezdi trosicku jinak nez s benzinem a kdyz ty otacky umite dobre vyuzivat, nemate nejmensi problem. No a konecne i ten zvuk se muze nekomu libit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 11:00, 300 z místa
První věc, kterou by měl autor článku udělat, je odevzdání řidičského průkazu na nejbližší policejní stanici.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 11:02, 200 km/h s boxem na lyže??
Jestli jste opravdu jeli s boxem na lyže 50% cesty do Francie rychlostí 200 km/h tak nejste normální.. je to stejný když vídám na D1 šílence, kteří vezou na střeše kola (i když s kvalitními držáky) a jedou 180 km/h. Třeba Thule doporučoval s koly na střeše tuším 100 km/h. Možná namítnete, že box má aerodynamický tvar, ale 200 je prostě moc. Jinak já mám 6-ku taky, dielsel 103 kW ve výbavě Exclusive a v kombíku a je to docela sypák. Ne motor, ale různé vrzání, nefungující nivelace xenonů (moc příjemné, když jedete 500 km z Německa a svítíte metr před auto). Provedení například dvěřních výplní - no srovnával jsem to s novou Octavií a musím říct, že se mají šikmoočkové co učit (ale Octavii bych si nekoupil). V Mazdě nejsou provedením uchycení o moc kvalitnější než ve Fordu Escot z roku 1997. Prostě máte pravdu - levný BMW. Měl jsem si koupit raději 320d, když je vyprodávali tak stálo stejně jako 6.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 12:49, Gin
Jestli si nekdo mysli ze bmw je drzak tak to jste na omylu. Bmw ma jiste mnoho kvalit ale bezproblémovost to neni
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 12:55, RE: 300 z místa
Riccardo napsal:
První věc, kterou by měl autor článku udělat, je odevzdání řidičského průkazu na nejbližší policejní stanici.
Ano riccardo je člověk který v životě neporušil žádný předpis a proto zde může moralizovat,že ano!!!
A mimochodem na dálnicích v německu je rychlost doporučená na 130 ne omezená.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 13:16, RE: Gin
anonym napsal:
Jestli si nekdo mysli ze bmw je drzak tak to jste na omylu. Bmw ma jiste mnoho kvalit ale bezproblémovost to neni
Jo, to je možné, ale co je teda spolehlivé - vyzkoušel jsem Škodu 105 i 130 , Forda Escorta 1,8TD i RS2000, Fiestu, Nissana Primeru, Mazdu 6 a BMW 318 i 325. Escort i BMW mě nechali stát a pokaždé stejná závada - nefunkční vypínání spojky - u Escorta prasknul hřeben samostavu a u Bavce zase pružinka ve vypínacím válci. Takže z mého pohledu je jasná volby i 105-ka (z hlediska spolehlivosti). Kamarád má etalon spolehlivosti Corollu no a taky se mu se..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 14:03, liftback vs sedan
No mezi liftbackem a sedanem je jeste jeden rozdil krome sterace a sice ve velikosti vstupniho otvoru:) Denne nakladam prasata do Wartburgu (sedan) a jde to dost spatne. Mel jsem vsak pujcenou Oktavku protoze jsem potreboval prevezt jelena i s parozim a nebyl nejmensi problem.
Liftback tam taky vetsinou nemiva plechovou prepazku, takze se v nem da prevezt vetsi predmet, treba mensi skrin nebo se tam da i vyspat.
Volil bych liftback.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 15:12, Další zaručená "recenze"
Za prvý chci říct, že 6 je opravdu vydařený a kvalitní vůz i když své "mouchy" samozřejmě taky má. Úkolem kvalitních recenzí je na tyto nedostatky upozornit a proto je píší z pravidla zkušení automobiloví profesionálové. Nikdo nemůže čekat od člověka, majitele vozu, že zde bude kopat proti svému autu a všem nám bude řikat, že jeho auto je největší verkl, proto tuto "recenzi" beru s rezervou. Co mi ale opravdu způsobilo úsměv na tváři je to, když jsem četl jak autor jel 50% cesty (tušim do FR) 200km/h, to je opět tak trochu ze sci-fi žánru. Jednak ještě tak podobná cesta zpátky a 6 by dojezdila a jednak to ani na kvalitních dálnicích není technicky možné, leda kdyby všem ostatním dali zákaz řízení a dálnice byly zcela prázdné. Také že při 4000ot/min předjede jakékoliv auto je taky nesmysl (asi myslel jakékoliv slabší auto) zřejmě by se autor rozbrečel kdyby v těchto otáčkách viděl záda mé Primery GT. A poslední věc je nesmyslné srovnávání liftbacka a sedan. Já mám také sedan, ale každý normální člověk ví, že sedan se s praktičností hatche nebo lifbacku nedá srovnávat a v tom stěrači to opravdu není.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 16:01, RE: Další zaručená "recenze"
Roman Janeček napsal:
Za prvý chci říct, že 6 je opravdu vydařený a kvalitní vůz i když své "mouchy" samozřejmě taky má. Úkolem kvalitních recenzí je na tyto nedostatky upozornit a proto je píší z pravidla zkušení automobiloví profesionálové. Nikdo nemůže čekat od člověka, majitele vozu, že zde bude kopat proti svému autu a všem nám bude řikat, že jeho auto je největší verkl, proto tuto "recenzi" beru s rezervou. Co mi ale opravdu způsobilo úsměv na tváři je to, když jsem četl jak autor jel 50% cesty (tušim do FR) 20...
vzhledem k věku autora.....
- zimní směs na gumách by nevydržela takovou rychlost po tak dlouhou dobu co uvádíš
- odpor boxu ( platí o rychlosti viz výše) by asi zdeformaval střechu
- ve tvých letech jsem taky trochu přeháněl
-za 13hodin 1300 km je průměr 100km/h-nic moc i s těma přestávkama.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 18:47, RE: Další zaručená "recenze"
kaccerr napsal:
vzhledem k věku autora.....
- zimní směs na gumách by nevydržela takovou rychlost po tak dlouhou dobu co uvádíš
- odpor boxu ( platí o rychlosti viz výše) by asi zdeformaval střechu
- ve tvých letech jsem taky trochu přeháněl
-za 13hodin 1300 km je průměr 100km/h-nic moc i s těma přestávkama.
Co já vím,tak ten dvoulitr co se výkonu týče zas takový dělo není.Je to průměrný motor v této kubatuře.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 00:36,
jak muze 18lety smrad psat jakoukoli recenzi nebo zkusenosti o aute? panbuh s nami na nasich silnicich.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 07:55, RE: mazda 6 - box
anonym napsal:
200km/h s boxem - hazard.!!!!!!
Suhlas, takhle jede jen prase.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 08:29, RE: Další zaručená "recenze"
Roman Janeček napsal:
Za prvý chci říct, že 6 je opravdu vydařený a kvalitní vůz i když své "mouchy" samozřejmě taky má. Úkolem kvalitních recenzí je na tyto nedostatky upozornit a proto je píší z pravidla zkušení automobiloví profesionálové. Nikdo nemůže čekat od člověka, majitele vozu, že zde bude kopat proti svému autu a všem nám bude řikat, že jeho auto je největší verkl, proto tuto "recenzi" beru s rezervou. Co mi ale opravdu způsobilo úsměv na tváři je to, když jsem četl jak autor jel 50% cesty (tušim do FR) 20...
For Roman Janeček:
Plně s Vám souhlasím, doslova. Mám Primeru, klasický dvolitr P11 96kW a Mazda 6 ve dvoulitru na ní ani zdaleka nemá. Takže co teprve takové GT 110kw s fantasuickém podvozkem? Mazda je vzhledově hezká, ale to je asi tak vše. Když jsem měl možnost pár krát přesednout z Primy do Mazdy byl jsem teda po všech stránkách zklamán. Podvozek, akcelerace, slábnoucí brzdy, ovládání, na přístrojovce všudé samá kolečka a spousta pazvuků o řazení převodových stupňů ani nemluvě...Konečně i kufr u sedanu je omezen a proto jeho praktičnost vůči hatchbacku je horší. Diesel může startovat i lépe než benzín, kliděn s otočením klíčku, takže doporučuji autorovi ať si setře mlíko z brady a něco si o autech aspoň přečte, než napíše takové bludy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 09:34, RE: Další zaručená "recenze"
Roman Janeček napsal:
Za prvý chci říct, že 6 je opravdu vydařený a kvalitní vůz i když své "mouchy" samozřejmě taky má. Úkolem kvalitních recenzí je na tyto nedostatky upozornit a proto je píší z pravidla zkušení automobiloví profesionálové. Nikdo nemůže čekat od člověka, majitele vozu, že zde bude kopat proti svému autu a všem nám bude řikat, že jeho auto je největší verkl, proto tuto "recenzi" beru s rezervou. Co mi ale opravdu způsobilo úsměv na tváři je to, když jsem četl jak autor jel 50% cesty (tušim do FR) 20...
Naprosto souhlasím s panem Janečkem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 11:59, BMW 318 ti compact 103KW
Jo teď se do mě všichni pustí ale v noci prázdná D1,nebudu říkat kolik, ale co je nodiskutovatelné je to, že Praha - Brno 56min od Mc donald Praha - exit Brno - Vídeňská. V nulovém provozu to nebyl žádný problém, na motoru při koupi 85 000 nyní 202 000 a nemá problém. Zejména v německu ho dost nešetřím kolem 200 jezdím furt. Mlíko na bradě snad už nemám je mi 38 let.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 13:02, RE: BMW 318 ti compact 103KW
anonym napsal:
Jo teď se do mě všichni pustí ale v noci prázdná D1,nebudu říkat kolik, ale co je nodiskutovatelné je to, že Praha - Brno 56min od Mc donald Praha - exit Brno - Vídeňská. V nulovém provozu to nebyl žádný problém, na motoru při koupi 85 000 nyní 202 000 a nemá problém. Zejména v německu ho dost nešetřím kolem 200 jezdím furt. Mlíko na bradě snad už nemám je mi 38 let.
Jo, je ti 38, ale rozumu si asi moc nepobral nebo máš mentalitu člověka v pubertě. Často kvůli takovým jako jsi ty zařvou na cestách slušní řidiči. No jen tak pokračuj, třeba to jednou potká i tebe.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.