anonym napsal:
Rover byl v té době pouze turbodiesel. A bylo to utrpení.Všechny benzínové motory byly od Hondy. Rover 2xx je totiž Honda Accord jak vyšitá. Pokud sedíte uvnitř, nenajdete prakticky jedinou odlišnost. (mimo loga na volantu)
Podobný vůz vlastním už skoro 10 let. Jen je trochu slabší 620Si, 131 koní a s manuálem necelých 190.000km.
Podvozek, jako skoro celý auto, je od Hondy. Rover je ale hezčí, víc chromu a hlavně má kvalitnější potahy. Teď k těm motorům:
600 se vyráběla s 5 motory:
1.8i - výroba Rover, k nám se nedovážel. 115k
2.0i - výroba Honda 130k
2.3i . výroba Honda 158k
2.0ti - výroba Rover 200k
2.0 diesel - výroba Rover 105k
Nejlepší volbou jsou asi Hondy, tiché a spolehlivé, trošku žíznivější, ale na váhu auta dostatečně silné.
Podvozek je oproti mému očekávání dostatečně bytelný, s tímto počtem kilometrů je pořád ok.
Spolehlivost zatím maximální. Jen bežná údržba. Olej, brzdové obložení, jedenkrát kotouče, manžety na řízení a tradičně výfuk a ve 160tkm rozvody. Poměrně slabý je lak (aspoň teda Cayman Blue) - je už na předních blatnících dost zašlý. Koroze až na výfuk absolutně 0. Po skoro desti letech je akorát poznat volnější řízení. Podvozek, motor i elektrika ok.