0
zpět
 

diskuze k tématu: Jak postupovat při při dovozu ojetého vozu ze zahraničí?

kategorie zařazení tématu: poradna, dovoz vozidel
Arthuro
počet příspěvků82
datum registrace11.06.2013
Středa 13.05.2015 10:00, RE: Dovoz z D
tomaskrtek napsal:
Arthuro napsal:
Já jsem nedávno dovezl auto z D podobně, jen s tím malým rozdílem, že jsem měl ty předváděcí značky (červená čisla/písmena na bílém podkladě) a doklad o pojištění, pro které si pak prodejce přijel, a u nás nebyl žádný problém. Jen když jsem jel na STK a potom na magistrát, tak jsem se jen modlil, aby si mě nevšimla Policie, i když jsem už měl udělanou pojistku na WIN-kód, tak by se jim asi moc nelíbilo, že jsem neměl vůbec žádné značky. Ciao, Arthuro
kamarádovi ukradli značky tak to nahlásil a jel si pro nové, cestou z dopravky na benzínku pro podložky (vzali mu je taky) ho zastavili a byl půl roku bez papírů. stojí to za to?


Nevím, nejsem právník, ale půl roku "bez not" jen za auto bez připevněných RZ, pokud měl jinak vše v pořádku, mi přijde hodně přehnané. Možná by tolik neprudili, kdyby si alespoň položil RZ za přední a zadní okno, aby bylo aspoň vidět, že je má. Ale na druhou stranu, když vidíš, kolik lidí a jak dlouho jezdí s převozkama,jedno jestli s českými papírovými, nebo s německými, červenými nebo i žlutými, o víkednech, svátcích atd., tak je to jen o štěstí jestli "někoho" a potom koho potkáš.
Ciao, Arthuro
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Středa 13.05.2015 15:57, pomocná škola
přijde mi to opět trochu maloměšťáctví..jedete si pro auto x set km daleko,a pak abyste ušetřili tisícovku dvě za exprotní červené značky,tak raději vymýšlíte jak to otentovat..
až tak způsobíte nehodu (a opravud nemusíte jet na červenou nebo 200km/h),ono stačí uplně zajíc na dálnicí či když vám na dálnicí bouchne guma..a sejmete někoho...tak jsem zvědavej,jak pak budete frajeřit,jak moc ste ušetřili za pojištění....
reagovat
Arthuro
počet příspěvků82
datum registrace11.06.2013