0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda Civic aerodec

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 11:23, Civic je konkurentem Octavie
V zásadě vzato Civic této generace klidně Octavii I konkurovat může. Je to totiž auto stejné třídy. Civic vyhraje rozvorem náprav a konstrukcí podvozku a to i nad současnou Octavii. Jestliže měl popisovaný kus ohmataný volant, tak bych se ani nepřikláněl ke 200 000 ale k ještě mnohem více. Hondy jsou známy kvalitními materiály, které vydrží opravdu hodně. Vymezování ventilové vůle se samozřejmě na tomto motoru musí provádět, ale pochybuju, že to tam někdo někdy dělal. Je to totiž docela pracné a to i přesto, že zde nejsou podložky, ale méně rozšířené šrouby s kontra maticí. Jo a homokinetické klouby jsou známou slabinou vozů Honda. Motor se sice musí vytáčet, aby jel, ale kdo jezdí plynule, tomu spotřebuje opravdu skromě paliva. To samozřejmě žádná ze zažehových pohonných jednotek Octavie I nedokáže. A krtomě 1,8 T 20V stačí dynamika na všechny. Tomáš Dusil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 11:38, RE: TD od Isuzu pro NĚMCE !!!
anonym napsal:
...Také to nemyslím zle, ale nejlepší naftový motor pro Opla dodával japonský Isuzu ( 1,7 TD)...
A propos: civic aerodeck se prodával také se vznětovým 2,0l od Roveru -nejhorší možná varianta o)))
Když už tady plácáš něco ohledně motoru Isuzu do Opla, tak to nebyl 1.7TD, ale 1.7DTI, což je podstatný rozdíl!!!!!

1.7TD je starý diesel od Opla 50kw
1.7DTI je Isuzu 55kw
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 11:39, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Ty jsi komik. Podle toho co píšeš, lze usuzovat že civica jsi viděl jen z dálky a doma ho určitě nemáš. Za prvý je H Civic aerodeck a za druhý 1,5 má 84kw. Stěžovat si u japonce na to, že to je vysokootáčkový motor je holá blbost. To je jako by někomu vadilo, že diesel "táhne vodspodu". Ale vůbec porovnávat diselový motor z evropy a japonský benzínový motor je kravina na "entou".
Zase tu někdo porovnává hrušky s jabkama. Srovnávat atmosferický benzin 1,5 a diesel 1,9 s turbem je trochu mimo. Schválně jak by asi dopadlo srovnání 1,6 od VW proti té 1,5 od Hondy. Jinak ta 1,5VTEC byla i ve verzi s 66kW, ale jenom u anglické verzi Civica od 95 po 97 rok, ten motor měl myslím kod D15Z1. Pak už se prodávala pouze verze s 84kW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 11:53, RE: TD od Isuzu pro NĚMCE !!!
anonym napsal:
Když už tady plácáš něco ohledně motoru Isuzu do Opla, tak to nebyl 1.7TD, ale 1.7DTI, což je podstatný rozdíl!!!!!

1.7TD je starý diesel od Opla 50kw
1.7DTI je Isuzu 55kw
Přesně tak a svým příspěvkem jsem chtěl jen jaksi přispět do "věčného" tématu na zdejších diskuzích o "strašných a hlučných motorech PD od VW"
Jinak 1,7 Dti jsem měl v astře G a špatný nebyl, ale rozhodně ne na žádné svižnější ježdění...měl 55 kw a to bylo znát bohužel...ale na klidnou ekonomickou jízdu super, šlo se v poho dostat pod 5...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 11:59, Žádná koroze = přednost?
Silně pochybuji, že by se dnes našlo 7leté auto, které nerezne. S ohledem na fakt, že automobilky už dlouho používají galvanické zinkování
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 12:03, spolahlivé?
No, ved vy ste do toho nalialli pomerne balík. Také prachy som nenasypal ani do Escorta rok 98, ktoreho som kupil pred 2 rokmi so 195 000km, odišlo maximálne čidlo voľnobežných otáčok za 3500Sk a tlmič výfuku za 2000sk...a to za cca 35000km... Kúpili ste "dobrý" kus. Inak nemá niekto skúsenosť s týmto modelom ale s motormi 1.5 a 1.8 VTEC???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 12:04, RE: Žádná koroze = přednost?
anonym napsal:
Silně pochybuji, že by se dnes našlo 7leté auto, které nerezne. S ohledem na fakt, že automobilky už dlouho používají galvanické zinkování
Rezne, 6 let staré BMW E46 urcite, zadní blatnik a viko kufru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 12:09, RE: TDI od VW pro JAPONCE !!!
cruise napsal:
Jo jinak asi teď podráždim všechny "japončíky" (a nemyslím to zle), ale jestli pak víte pánové, že Mitsubishi používá do svého nového OUTLENDERA naftový agregát 2,0 TDi PD 103 kw od VW ? :o)) sakra to bude asi hodně špatný motor....:o))
ano, ale je Japoncami prečípovaný, takže žije!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 12:57, RE: TDI od VW pro JAPONCE !!!
cruise napsal:
Jo jinak asi teď podráždim všechny "japončíky" (a nemyslím to zle), ale jestli pak víte pánové, že Mitsubishi používá do svého nového OUTLENDERA naftový agregát 2,0 TDi PD 103 kw od VW ? :o)) sakra to bude asi hodně špatný motor....:o))
-) je spatny...uz maji novou smlouvu ns PSA na dodavky 2.2HDI!!! a vyvyji si vlastni (jo zaspali - nebot v USA a Japonsku se diesly moc neprodavaji)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 13:07, Rover-400 - mrtvolka
japak to bude s ND, kdyz je ted Rover cinsky??? a tyhle hondy se vyrabely na spolecne lince v anglii...
http://motozurnal.centrum.cz/autobazar/clanek.phtml?id=4979
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 13:25, RE: TDI od VW pro JAPONCE !!!
anonym napsal:
-) je spatny...uz maji novou smlouvu ns PSA na dodavky 2.2HDI!!! a vyvyji si vlastni (jo zaspali - nebot v USA a Japonsku se diesly moc neprodavaji)
...což je logický, když pro PSA vyrábějí C-crosser/ 4007. Však oni se u VW naučí dělat pořádný CR, Amerika se dá holt objevit několikrát - jen od VW to ale bude správně....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 13:53, RE: Rover-400 - mrtvolka
anonym napsal:
japak to bude s ND, kdyz je ted Rover cinsky??? a tyhle hondy se vyrabely na spolecne lince v anglii...
http://motozurnal.centrum.cz/autobazar/clanek.phtml?id=4979
To, že se Rovery vyráběly na společné lince s touto hondou nemá s ukončením produkce Rovera v Evropě nic společného. Od dealera Hondy vše co je potřeba bez problémů seženete. Avšak i na tu 400 lze díly koupit a to u společnposti Unipart. Většina zážehových motorů této hondy jsou vlastní produkce, vyjma dieselu, který je takzvané série L a pochází od angličanů. Tomáš Dusil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 14:24, RE: spolahlivé?
anonym napsal:
No, ved vy ste do toho nalialli pomerne balík. Také prachy som nenasypal ani do Escorta rok 98, ktoreho som kupil pred 2 rokmi so 195 000km, odišlo maximálne čidlo voľnobežných otáčok za 3500Sk a tlmič výfuku za 2000sk...a to za cca 35000km... Kúpili ste "dobrý" kus. Inak nemá niekto skúsenosť s týmto modelom ale s motormi 1.5 a 1.8 VTEC???
Popisované auto, ale s motorem 1,5 VTEC, mám již 2 roky - koupil jsem jej tehdy za 140 tis.v bazaru. Za tu dobu jsem měnil střední část výfuku - cca 4000,- a termostat - 400,-. Také jem zjistil prasklé svody výfuku - nechám buď zavařit nebo vrakoviště (nové rána -16 tis!) Prorezlé Al trubičky od klimatizace (nové asi 5tis.! - zloději)
Motor super. Ve 4000 ot ožije a točí dál a dál a dál až do téměř 7000!!!
Spotřeba - při lehké noze 6l , ve městě - kolem 7l(menší než u 1,4 motoru). Sedačky bezvadné, velmi dobrý výhled z auta. Po těch letech ( r.v. 98) nic nevrže,neskřípe a nerezne! Dostatek prostoru i nad hlavou (jsem vyšší popstavy).
Nedostatky : neklidné chování při nezatíženém vozu, odskakování zadku na nerovné silnici v zatáčce. Volant velký jak v autobusu. Odstupňování převodovky mi moc nevyhovuje - 2. a 3. příliš dlouhé. K čemu 115 km/hod na 2. a 160 na 3.?
Motor při vyšších otáčkách docela hlučný .
Verzi s motorem 1,5 považuji za nejvyváženější (výkon vers. spotřeba). 1,8 musí být ale naprostá bomba!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 14:51, RE: Civic je konkurentem Octavie
anonym napsal:
V zásadě vzato Civic této generace klidně Octavii I konkurovat může. Je to totiž auto stejné třídy. Civic vyhraje rozvorem náprav a konstrukcí podvozku a to i nad současnou Octavii. Jestliže měl popisovaný kus ohmataný volant, tak bych se ani nepřikláněl ke 200 000 ale k ještě mnohem více. Hondy jsou známy kvalitními materiály, které vydrží opravdu hodně. Vymezování ventilové vůle se samozřejmě na tomto motoru musí provádět, ale pochybuju, že to tam někdo někdy dělal. Je to totiž docela pracné a...
Pane Dusile, popisovaný Civic (lichoběžníkové závěsy) dle vaší logiky bude lepší než ten současný, který má vepředu McPherson a vzadu vlečená ramena. ))

Jestli to krom výrobních nákladů (Honda má v Evropě řadu let minimální ziskovost pokud vůbec nějakou a bylo potřeba s tím něco dělat ) není taky tím, že si řada zákazníků stěžovala na omezený komfort pérování, který sebou ty lichoběžníkové závěsy v principu nesou.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 15:31, Honda Civic 1.6 V-tec
nejlepsi auto s jakym jsem kdy jezdil byla Honda Civic 1.6 V-tec, rv 99 (myslim ze to byl posledni rok kdy se delali nizky zakulaceny civicy). bohuzel patrilo pritelkyni a pritelkyne nepatri uz me. za ty 4 roky na nem byla krome obvyklych servisnich ukonu akorat rozbite posunovani sedacky spolujezdce a otvirani kufru, jinak v naprostym poradku. motor slapal jako hodinky a kdyz uz se tady srovnava octavia a aerodeck(kterej ale nemuzu posoudit) tak jak se u octavek chvali podvozek, tak se civicem se neda srovnavat. do mesta naprosto idealni auto a na dalnici to v pohode 200 udelalo. chtel jsem jej od ni koupit za peknou cenu, ale bohuzel. a kdyz prohledavam nabidky ceskych bazaru, tak tenhle model, rv 98/99 je snad zakletej.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 16:40, RE: Civic je konkurentem Octavie
anonym napsal:
Pane Dusile, popisovaný Civic (lichoběžníkové závěsy) dle vaší logiky bude lepší než ten současný, který má vepředu McPherson a vzadu vlečená ramena. ))

Jestli to krom výrobních nákladů (Honda má v Evropě řadu let minimální ziskovost pokud vůbec nějakou a bylo potřeba s tím něco dělat ) není taky tím, že si řada zákazníků stěžovala na omezený komfort pérování, který sebou ty lichoběžníkové závěsy v principu nesou.

Je fakt, že podvozek Civicu 6 generace, na to jak je složitý, zase tak suprově nefunguje a to platí zejména pro britský Civic. Předností zcela nezávislého zavěešení kol bývalo dobré chování i na nerovné silnicici, avšak je pravda, že ne všude to takto bylo. Japonská auta jsou pověstná vyspělou konstrukcí, avšak jejím průměrným vyladěním. Díky tomu, tak může evropské auto s jednodušším zavěšením kol konkurovat jízdními vlastnostmi. Nevím jestli jste řídil současný Civic, ale třeba verze sedan, jež má vzadu právě lichoběžníkovou nápravu se chová, a to nejen na nerovnostech v zatáčce, výrazně klidněji a lépe. Hatchback sice vypadá sportovněji, ale dost mu uskauje zadek a to i na malých výmolech. To však dnes dělá mnoho aut a vliv na to mají také rozměry kol, které jsou často dosti veliké a samozřejmě to ovlivňuje také naladění odpružení, které je u dnešních aut, a to hlavně díky tuhosti karosérie, dosti tvrdé. Čistě konstrukčně vzato má starý civic lepší podvozek, než ten současný, což ale neznamená, že musí mít nutně lepší jízdní vlastnosti. Přesto etalonem dnešních kompaktních vozů s předním pohonem je asi Ford Focus II (kupodivu )) ) a od něj odvozená Mazda 3. Ta je opravdu brilantní, avšak třeba verze MPS byla zklamáním. Zřejmě je už moc silná. Souhlasím, že hlavním důvodem pro zjednodušování podvozku je zisk, což je ale dnes trend snad úplně ve všem. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 18:19, RE: Civic je konkurentem Octavie
anonym napsal:
Je fakt, že podvozek Civicu 6 generace, na to jak je složitý, zase tak suprově nefunguje a to platí zejména pro britský Civic. Předností zcela nezávislého zavěešení kol bývalo dobré chování i na nerovné silnicici, avšak je pravda, že ne všude to takto bylo. Japonská auta jsou pověstná vyspělou konstrukcí, avšak jejím průměrným vyladěním. Díky tomu, tak může evropské auto s jednodušším zavěšením kol konkurovat jízdními vlastnostmi. Nevím jestli jste řídil současný Civic, ale třeba verze sedan, j...
Ano Honda Civic sa s Octaviou 1 nedá srovnať. Honda má toťiž spoľahlivé a výkonné benzínové motory s dobrou spotrebou, má lepší podvozok ako Octavia 1, je v nej viac miesta, je omnoho lepšie vybavená, spoľahlivejšia a stojí polovicu toho čo Octavia 1!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 18:25, RE: Civic je konkurentem Octavie
anonym napsal:
Je fakt, že podvozek Civicu 6 generace, na to jak je složitý, zase tak suprově nefunguje a to platí zejména pro britský Civic. Předností zcela nezávislého zavěešení kol bývalo dobré chování i na nerovné silnicici, avšak je pravda, že ne všude to takto bylo. Japonská auta jsou pověstná vyspělou konstrukcí, avšak jejím průměrným vyladěním. Díky tomu, tak může evropské auto s jednodušším zavěšením kol konkurovat jízdními vlastnostmi. Nevím jestli jste řídil současný Civic, ale třeba verze sedan, j...
Ano tento konkrétní kousek může skutečně konkurovat Octávii a to počtem závad. Jinak obecně ne, Honda je skutečně velmi spolehlivé auto a jediné, co se jí dalo v té době vytknout, byla absence Dieslového agregátu, ale to jenom pro šťouraly, protože Hondu si kupovali vždy lidi, co měli rádi sport. motory a vys. otáčky.

Moje žena má taky radši diesel, protože není moc dobrý řidič a nedokáže využít potenciál motoru V-TEC. Asi stejně, jako většina hlupáků, co tvrdí, že Honda 1,5 V-TEC nejede Ha-ha-ha Jirka Páral
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 21:36, RE: Civic je konkurentem Octavie
anonym napsal:
Ano tento konkrétní kousek může skutečně konkurovat Octávii a to počtem závad. Jinak obecně ne, Honda je skutečně velmi spolehlivé auto a jediné, co se jí dalo v té době vytknout, byla absence Dieslového agregátu, ale to jenom pro šťouraly, protože Hondu si kupovali vždy lidi, co měli rádi sport. motory a vys. otáčky.

Moje žena má taky radši diesel, protože není moc dobrý řidič a nedokáže využít potenciál motoru V-TEC. Asi stejně, jako většina hlupáků, co tvrdí, že Honda 1,5 V-TEC nejede Ha-ha-ha Jirka Páral
Lidi co maji radi sport si kupuji BMW!!!!!!!!! Majetnejsi verze M.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 21:44, Spolehlivost a honda....
anonym napsal:
Ano tento konkrétní kousek může skutečně konkurovat Octávii a to počtem závad. Jinak obecně ne, Honda je skutečně velmi spolehlivé auto a jediné, co se jí dalo v té době vytknout, byla absence Dieslového agregátu, ale to jenom pro šťouraly, protože Hondu si kupovali vždy lidi, co měli rádi sport. motory a vys. otáčky.

Moje žena má taky radši diesel, protože není moc dobrý řidič a nedokáže využít potenciál motoru V-TEC. Asi stejně, jako většina hlupáků, co tvrdí, že Honda 1,5 V-TEC nejede Ha-ha-ha Jirka Páral
Máme doma již 3. hondu.
1. (civic 1.5VTEC 5Dr.v. 1997) mela najeto 300 000km a bez jediné závady.
2. (CRV 2.0 1.G r.v.1999) má najeto 250000km a jednou se menilo něco na přední náprave. oprava cca 10000kč.
3. (Civic 1.4 3D r.v.1997) má najeto 230000km a menila se na ní jen lambda... oprava asi 1500kč z vrakoviště....
Na kvalitu vozů honda si nemůžu stěžovat. Ano motory se musejí točit, ale tím nijak neroste jejich spotřeba. Neznám benzinový VW který by držel s hondou civic tempo při stejné spotřebě....
Podle počtu oprav co autor tohoto článku vypsal bych řekl že jeho vůz má najeto hooodně přes 300000km bez jakéhokoliv servisu....
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.